ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

Single Blog

  • خانه
  • ویزا دانشجویی کانادا
ویزا دانشجویی کانادا

ویزا دانشجویی کانادا

ویزا دانشجویی کانادا ، کشور کانادا را می توان یکی از پر طرفدار ترین مقاصد برای دانشجویان کشورهای مختلف از جمله ایران معرفی نمود . کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی کردن و ادامه ی تحصیل است دانشجو در این کشور می تواند با بهترین شرایط در دانشگاه های معتبر ادامه تحصیل داده و آینده ای روشن را برای خودش بسازد .

این دانشگاه ها بابرخورداری از استادید ، محققین بین المللی دانشجویان فوق العاده ای را برای انواع مشغال با تخصص بسیار بالا تربیت می کنند . حال اگر کسانی که می خواهند برای ادامه ی تحصیل به کشور کانادا مهاجرت کنند در هر صورت دانشجو یا دانش آموزی که بخواهد در دانشگاه یا کالج ادامه تحصیل بدهد از هر کشوری که باشد نیاز به ویزا دارد که به این گونه ویزاها ویزای دانشجویی اطلاق می شود .

متقاضیان این گونه ویزا ( ویزای تحصیلی ) می توانند به هر شکلی که دوست دارند با تماس تلفنی ، مراجعه حضوری ، یا اینکه با مراجعه به وبسایت مجموعه ی ما ، با مشاوران ما ارتباط گرفته و در مورد هزینه ها ، یا هرگونه سوال تخصصی در این مورد مشاوره دریافت نمایند .

مرکز ما با دارا بودن بهترین ، باتجربه ترین وکلا در این رابطه می توانند به سرعت با هزینه های مناسب برای شما ویزای دانشجویی با اقامت برای کشور کانادا دریافت کنند .

پیشنهاد میکنیم مقاله مدارک مود نیاز ویزای شینگن را نیز مطالعه فرمایید!

ویزا دانشجویی کانادا

ویزا دانشجویی کانادا چیست ؟

ویزا دانشجویی کانادا ویزا تحصیلی کانادا ، یا همان ویزای دانشجویی را اینگونه تشریح می کنیم : هنگامی که شخصی احساس می کند دیگر در کشورش خودش نمی تواند ادامه تحصیل بدهد به همین علت تصمیم می گیرد برای ادامه ی تحصیلات خود به کشورهای دیگری از جمله کانادا مهاجرت کند چون این کشور با شرایطی که دارا می باشد ( دانشگاهای بسیار معتبر ، شرایط خوب برای زندگی کردن ) یک گزینه ی مناسب برای مهاجرت است پس برای اینکار نیاز است از کشور کانادا ویزا دریافت کنید که این ویزا ویزای تحصیلی نام دارد که دارای شرایط خاصی می باشد .

شما می بایست علاوه بر دریافت ویزا مجوز تحصیلی هم داشته باشید که این مجوز به وسیله ی افسر مهاجرت در سفارت کشور کانادا برای متقاضیان صادر می شود . به موجب این مجوز شخص اجازه ی تحصیل در هر مقطعی دانشگاه و .. را خواهد داشت اگر متقاضی بتواند مجوز و ویزا را دریافت کند می تواند در کشور کانادا هم به تحصیل خود ادامه بدهد هم برای اینکه مخارج دانشگاه را بپردازد در این کشور مشغول به کار شود که حدودا چیزی معادل ۲۰ ساعت در هفته می تواند کار کند.

البته باید از ویزای تحصیل دانشجو ۶ ماه گذشته باشد . بطور کل برای ایرانیان گرفتن ویزای کانادا از هر نوعی که باشد کمی دشوار است چون در ایران کشور کانادا هیچ سفارت یا سفیری ندارد پس ناگزیر متقاضی باید راه های جایگزین را انتخاب کند . شما می توانید به ما اعتماد کنید تا به راحتی ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم مقاله مزایای اقامت فرانسه را نیز مطالعه فرمایید!

ویزا دانشجویی کانادا چیست ؟

چگونه ویزا دانشجویی کانادا بگیریم؟

اخذ ویزا دانشجویی کانادا : یا اینکه چگونه ویزای دانشجویی کانادا بگیریم ؟ با ما همراه باشید تا آخر این مقاله ، برای اینکه بتوانیم به کشورهای گوناگون دنیا به هر منظوری سفر یا مهاجرت کنیم نیاز داریم ویزای آن کشور را دریافت کنیم ( یعنی آن کشور تایید کند که شما می توانید در خاک آنجا به مدت مشخص اقامت کنید ) .

حال اگر دانشجویی برای ادامه تحصیل بخواهد از ایران به کانادا مهاجرت کند باید در ابتدا از دانشگاه محل تحصیل اجازه نامه داشته باشد دانشجو باید دارای نمرات بسیار خوبی باشد همچنین از تمکن مالی بسیار خوبی برخوردار باشد چون این مسئله برای کشور کانادا بسیار مهم است قبل از تمامی این مراحل باید دانشجو از یک دانشگاه دعوت نامه ی معتبر برای تحصیل در آن دانشگاه را داشته باشد.

وقتی دانشجو این دعوت نامه را دریافت نماید می توان گفتن نصف راه را طی کرده است . از آنجایی که کانادا در ایران سفارت ندارد یا باید به صورت آنلاین یا با سفر به کشور همسایه مانند ترکیه ، ادامه ی کارها را انجام بدهد دانشجو باید تمامی مدارکش را به وسیله ی یک مرکز معتبر دار الترجمه به زبان انگلیسی کانادایی ترجمه کند .

مدارکی ارائه کند که مشخص شود دارای تمکن مالی برای ادامه ی تحصیل در کانادا است ( این موضوع باید برای آفیسر کانادا محرز شود ) دانشجو باید دارای مدرک زبان انگلیسی داشته باشد این موضوع شانس پذیرفتن ویزا را افزایش می دهد . توجه داشته باشید مدارک ارسالی و فرم هایی که تکمیل می کنید کاملا معتبر و بدون هرگونه ایرادی باشد چون دراین صورت آفیسرها پرونده ی شما را ریجکت خواهند کرد و ویزای شما پذیرفته نخواهد شد نکته ی مهم دیگر این است که شما به مراکز معتبری مراجعه کنید که سفارت کانادا آنها را قبول داشته و دارای مجوز هستند .

چگونه ویزا دانشجویی کانادا بگیریم؟

مراحل و مدارک اخذ ویزا دانشجویی کانادا

گرفتن ویزا تحصیلی کانادا ، برای گرفتن ویزای کانادا باید مراحلی را طی نماییم که این مراحل عبارتند از:

۱_ از یکی از کالج ها یا دانشگاه ها پذیرش قطعی دریافت کرده باشیم ، قبل از انجام هر کاری دانشجو باید به صورت تمام وقت از یک مرکز آموزشی معتبر دانشگاهی نامه ی پذیرش قطعی را دریافت کرده باشد این نامه معمولا زمان شروع و زمان پایان تحصیلات را برآورد کرده است در این نامه هزینه های تحصیل هم قید می شود.

۲_ دریافت و کامل نمودن فرم درخواست .

۳_ متقاضی دارای هیچ گونه سوء سابقه و پیشینه ی کیفری نباشد.

۴_ شخص تقاضا کننده از نظر جسمی و روانی کاملا سالم باشد ۵_مدارک مورد نیازی که از قبل به شما گفته می شود را به سفارت کانادا تحویل دهید .

این مدارک شامل موارد زیر می باشد مهمترین بخش آن است که شما باید ثابت کنید تابعیت کشور ایران را دارید و یک شهروند ایرانی بشمار می آیید

_ از پاسپورت و صفحه ای که مشخصات شما در آن درج شده کپی داشته باشید بعلاوه ی شماره پاسپورت مدت زمان اعتبار و صفحه ی عکس می باشد _ نامه ای که به عنوان پذیرش شما از دانشگاه کانادا دریافت نموده اید

_ ریز نمرات به همراه ترجمه ی رسمی دانشنامه که به زبان انگلیسی باشد

_ اگر دانشجو متاهل باشد کپی سند ازدواج نیز مورد نیاز است

_ مرحله ی بعد دو قطعه عکسی که دارای وضوح کامل و جدیدترین عکس شما باشد . برای کشور کانادا بسیار مهم است کسانی که به هر علت به این کشور مهاجرت می کنند دارای تمکن مالی باشند این تمکن مالی شامل ویزای دانشجویی هم می شود وقتی تمامی مدارک شما به سفارت ارسال شد شما منتظر تایید ویزای دانشجویی می شوید .

مراحل و مدارک اخذ ویزا دانشجویی کانادا

بورسیه تحصیلی در کانادا

ویزا دانشجویی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا ، وقتی دانشجویی دارای رتبه ی بالایی از نظرات تحصیلات باشد می تواند بورسیه شود یعنی دانشگاه یا برخی از منابع دولتی هزینه ی تحصیل دانشجو را در دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی پرداخت نموده و حمایتش می کنند.

بوریسه تحصیلی دارای نمونه های دولتی رایگان ، بورسیه ی تحصیلی غیر دولتی ، می باشد بورسیه ی تحصیلی را یگان کانادا شامل (اسکالرشیپ )دانشگاهی :

بدین معناست که دانشجو به دلیل شایستگی های که داشته است مانند معدل بسیار خوب ، ارائه مقاله های علمی با سطح بالا ، در بعضی موارد دریافت نمره ی بالای زبان انگلیسی توانسته از برترین دانشگاه های کانادا بسته ی حمایتی مالی برای ادامه ی تحصیل در این کشور را دریافت کند دانشجو می تواند در هریک از دانشگاه مورد نظرش درخواست بورسیه را ارائه کند .

اسکالرشیپ مالی : این نوع از بورسیه را معمولا کشور کانادا به داتشجوهای امریکایی اهدا می کند عموما این نوع بورسیه بر اساس نیاز مالی دانشجو اهدا می شود . اسکالر شیپ کشوری : این نمونه از حمایت تحصیلی معمولا به دانشجویانی که از کشورهای در حال توسعه هستند اهدا می شود

_ اسکالر شیپ دولتی : این بورسیه مستقیم از سمت دولت کانادا برای دانشجویان در نظر گرفته می شود_ اسکالرشیپ خصوصی ( غیر دولتی ) : در این مدل از بورسیه برخی از مراکز خصوصی یا اشخاصی که برای علم و دانش اهمیت فوق العاده ای قائل هستند هزینه های دانشجویان بین المللی را متقبل می شوند .

دولت کانادا برای دانشحویانی که در مقطع فوق دکترا ادامه ی تحصیل می دهند چیزی معادل ۷۰ نفر را بورسیه می کند در صورتی که دانشجو در انواع رشته های علوم طبیعی یا اجتماعی ، یا پزشکی ، فوق دکترا داشته باشد هزینه ی این بورسیه چیزی معادل ۷۰ هزار دلار است .

در این کشور بورسیه هایی با ارزش های مختلف از نظر مالی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که هر کدام با شرایط خاص به دانشجویان اهدا می شود بطور کل اگر دانشجویی موفق به دریافت هر کدام از این بورسیه ها شود آینده ای بسیار روشن خواهد داشت .

بورسیه تحصیلی در کانادا

معرفی دانشگاه های کانادا

ویزا دانشجویی کانادا بهترین دانشگاه کانادا ، کشور کانادا از جمله کشورهایی است که بعد از امریکا دارای دانشگاه های بسیار معتبری می باشد آرزوی هر دانشجویی است که بتواند روزی در آنجا تحصیل کند با اطمینان به مشاورین مهاجرت و اقامت مجموعه ی ما این آرزو را محقق کنید .‌ در ادامه به معرفی برترین دانشگاه ها در کشور کانادا می پردازیم :

دانشگاه تورنتو ، در نوع خود بی نظیر بوده به طوری که می توان آن را گل سرسبد تمامی دانشگاه های کانادا معرفی نمود این مجموعه ی بسیار بزرگ هم اکنون دارای ۷۰۰ رشته ی کارشناسی و بالغ بر ۲۰۰ رشته در مقاطع بالاتر برای دانشجویان خود ارائه می کند جالب است بدانید دانشگاه تورنتو جزء برترین دانشگاه های پزشکی دنیا قرار دارد .

دانشگاه بریتیش کلمبیا : این دانشگاه یکی از قدیمی ترین مراکز آموزشی در بریتیش است که دارای ۲ پردیس می باشد که یکی از آن در ونکوور و دیگری در کلونا قرار دارد این دانشگاه نیز بسیار معتبر بوده و در رده ی بهترین ها قرار دارد به طوری که برخی از مسئولان کانادا مدرکشان را از همین دانشگاه دریافت کرده اند .

دانشگاه مک گیل : قدمت ساخت این دانشگاه به سال ۱۸۲۱ میلادی بازمی گردد پردیس اصلی آن در دامنه ی کوه در مرکز مونترال کانادا جای گرفته است این مجوعه دارای دانشکده ی پزشکی بسیار معروفی می باشد

. دانشگاه مک مستر کانادا : این مجموعه در همیلتون انتاریو واقع شده است نکته ی جالب این است که این دانشگاه به کمک شخصی به نام مک مستر که یک سناتور عالی رتبه بوده است تاسیس شده به همین دلیل این دانشگاه مک مستر نام دارد .

معرفی دانشگاه های کانادا

مزایای ویزا دانشجویی کانادا

ویزا دانشجویی کانادا مزایا ویزا دانشجویی کانادا ، طی نظر سنجی که سازمان ملل انجام داده است کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است این کشور جزء برترین ها در زندگی ، آموزش عالی ، کم بودن جرم ، جنایت ، پایین بودن نرخ تورم می باشد همین مزایا باعث شده است که این کشور برای زندگی و تحصیل بسیار مناسب باشد .

پس دریافت ویزای این کشور از هر نمونه که باشد از جمله ویزای تحصیلی برای فرد متقاضی یک شانس بزرگ در زندگی است . در دانشگاه های کشور کانادا سطح کیفی آموزش بسیار بالا بوده و در تمام دنیا زبان زد است شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی از تمام امتیازات شهروندی برخوردار خواهید بود زیر ساخت های آموزشی این کشور با کیفیت بسیار بالا باعث وجح تمایز این کشور با سایر نقاط دنیا شده است . دولت کانادا همواره بورسیه هایی را برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است .

دانشجو بعد از گذشت ۶ ماه می تواند مجوز کار در کانادا را دریافت کند علاوه برای این یکی از مهمترین فواید ویزای تحصیلی کانادا این است که دانشجو می تواند ویزای همراه دریافت کند و در حین تحصیل از خوابگاه های دولتی استفاده کند

مزایای ویزا دانشجویی کانادا

هزینه ویزا دانشجویی کانادا

هزینه ویزا دانشجویی کانادا ، هزینه هایی که یک فرد متقاضی برای ویزای تحصیلی کانادا باید بپردازد چیزی معادل ۱۵۰ دلار کانادا و حدودا ۸۰ دلار کانادا نیز نیاز دارد برای انگشت نگاری ، که تمامی این هزینه ها را فرد متقاضی به حساب اداره ی مهاجرت کانادا واریز خواهد نمود هر اندازه مجموعه ی آموزشی که از آن نامه ی پذیرش دریافت کرده اید معتبرتر باشد هدف شما بیشتر برای افسر پرونده ی اداره ی مهاجرت محرز خواهد شد و شانس شما را برای دریافت ویزای تحصیلی افزایش می دهد .

متقاضیانی که قصد دریافت انواع ویزا را دارند می توانند از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنند این راهنمایی و مشاوره به صورت کاملا رایگان خواهد بود مجموعه ی ما با دارا بودن وکلای بسیار با تجربه و کاربلد به راحتی می توانند به دانشجویانی عزیزی که آرزوی تحصیل در کشور کانادا را دارند کمک کنند ویزای تحصیلی کانادا را با بهترین قیمت اخذ کنند .

Leave Comment