ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور کشتی کروز اروپا نوروز 1403

تکمیل ظرفیت

تور دور اروپا، امکان دیدن 4کشور و 7 شهر اروپا(تکمیل ظرفیت)

دبل سینگل 4 تا 11 سال 2 تا 4 سال زیر 2 سال
3490 یورو+ هزینه پرواز 5490 یورو+ هزینه پرواز 2990 دلار+ هزینه پرواز 2690 دلار+ هزینه پرواز 490یورو
مجسمه مسیح
تکمیل ظرفیت
نوروز1403 با کشتی کروز MSC در برزیل همراه با جشن تحویل سال نو
دبلسینگل7 تا 12 سال2 تا 7 سالزیر 2 سال
3690 دلار+ هزینه پرواز5190 دلار+ هزینه پرواز3290 دلار+ هزینه پرواز2790 دلار+ هزینه پرواز990دلار+ هزینه پرواز

فرم درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره تلفن خود وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امکانات کشتی کروز

اقامت در کروز

اتاق vip

در اختیار گذاشتن اتاق‌های طبقه 8 به بالا با بالکن و نمای دریا

وعده‌های غذایی

صبحانه+ ناهار+ شام

مجموعه ای از غذاهای بین الملل، منوی مخصوص کودکان و غذاهای گیاهی و ...

بازدید از شهرهای ساحلی

امکان بازدید از شهرهای ساحلی خاص اروپا

خرید از برندها

برندهای مطرح اروپا

بدون دغدغه اضاافه بار در کشتی

امکانات اختصاصی

سرسره های آبی، سالن تماشای فیلم، سالن ورزشی، زمین بازی، فروشگاه برای خرید، نمایش موزیکال، موسیقی زنده

معرفی تور کروز

امروزه سفر با کشتی کروز در بین علاقمندان به سفر، بسیار دیده می‌شود. دلایل زیادی برای تجربه سفر دریایی با کشتی کروز وجود دارد. در هنگام سفر با بهترین کشتی‌های کروز جهان، از هر لحظه در دریا، با هیجان‌های زیاد، سرگرمی‌های خیره‌کننده و همچنین تجربه چشیدن غذاهای بین المللی و فعالیت‌های ورزشی، بهره خواهید برد. ناوگان این کشتی‌ پر از شاهکارهای باورنکردنی و هیجان‌انگیز است.

شگفتی‌های مهندسی شده روی کشتی کروز و جاذبه‌های در نوع خود جالب، از جمله غذاخوری‌ها و اتاق خواب‌ها، سالن‌های رقص و سینماها و دیگر موارد همگی باعث شدند تا کشتی‌های کروز جوایز بین المللی بسیاری را دریافت کنند. از بلندترین سرسره آبی گرفته تا غذاهای بین المللی که مهمانان را از کودک تا پیر جذب می‌کند، در بزرگترین کشتی‌های تفریحی جهان وجود دارد و محیط آن مملو از ماجراجویی هستند که هر گردشگری را شگفت زده می‌کند.

تاریخچه پیدایش کشتی کروز

بسیاری از خطوط کروز قدیمی به عنوان شرکت‌های کشتیرانی شروع به کار کردند و اغلب برای قراردادهای ملی برای ارسال نامه در سراسر جهان رقابت می‌کردند.اولین کشتی در سال 1822 مورد استفاده قرار گرفته است، کشتی تایتانیک نیز از جمله کشتی‌های کروز بوده است. کشتی کروز MSC که در زادگاه سوفیا لورن طراحی و ساخته شده است، جزو پر زرق و برق‌ترین، بزرگترین و مجلل‌ترین کشتی‌های کروز شناخته شده است. این کشتی با نرده‌های ظریف سواروسکی، استخرهای بزرگ، کلوپ، بهترین و متنوع‌ترین غذاهای بین المللی، کامل‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. سفر با این کشتی خاص و بزرگ، در دریای مدیترانه، خارق‌العاده‌ترین سفر را برای شما خواهد ساخت.

چرا تور کروز؟

 سفر دریایی با کروز بهترین فرصت‌ برای دیدن اروپا و دریای مدیترانه همراه با امکانات و سرگرمی‌های متنوع است. تورهای کروز معمولاً به مقاصد مختلفی از جمله جزایر استوایی، شهرهای تاریخی و ساحل‌های زیبا هستند. این به شما امکان می‌دهد که در یک سفر تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی را تجربه کنید. کشتی کروز امکانات و خدمات بسیاری را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این امکانات شامل رستوران‌های با کیفیت، استخرها، سینما، نمایش‌ها و فعالیت‌های تفریحی متنوع است.

با انتخاب تور کروز، شما نیازی به انتقال مکرر بین مکان‌های مختلف و خرید تورهای مختلف برای دیدن کشورهای اروپایی دیگر ندارید. کشتی همراه شماست و به شما این امکان را می‌دهد تا در هر مقصدی که رسیدید، بتوانید از دیدن آن‌جا لذت ببرید.

از دیگر امکاناتی که شاید در دیگر کشتی کروز ها پیدا نشود، پیست اتومبیل‌رانی، چتر بازی در تونل باد، سینماهای چند بعدی، پارک‌های آبی بزرگ، موج سواری در فضای مخصوص، سالن های رصد ستارگان، اسکی روی یخ، ربات‌های پیشخدمت روی عرشه و … است. کشتی کروز MSC که از بهترین و معروف ترین کشتی‌های کروز دنیا است امکاناتی را برای شما فراهم کرده که در یک تور معمولی تجربه نخواهید کرد.

خدمات تور

نکات مهم در تور کروز

بد نیست قبل از سفر نکاتی اساسی در مورد تور کشتی کروز بدانید، تا سفری لذت بخش تر داشته باشید.

  • بهتر است زمانی که کشتی توقف می‌کند تا از شهر بازدید کنید، همراه با راهنما و بقیه اعضای تور باشید. برنامه‌ها از قبل تعیین شده‌اند و در این برنامه‌ها گشت شهری همراه با امکان خرید از فروشگاه‌های برند و مراکز خرید تعیین شده است، اگر خارج از برنامه تور پیش بروید ممکن است متحمل هزینه‌های اضافی شوید.
  • موضوع دیگر هزینه پروازتان است. مثلا زمانی که می خواهید از تور کشتی کروز یونان استفاده کنید ابتدا باید خود را به این کشور برسانید و در برگشت نیز چون کشتی شما را همان جایی که سوار کرده است، پیاده می کند باید عازم کشور یا شهر محل اقامت خودتان شوید. یکی از راه هایی که کمک می کند تور کشتی کروز ارزان تر تمام شود، انتخاب پروازهای اکونومی و ارزان قیمت است. بنابراین قبل از سفر مقاصد تور کشتی کروز را بررسی کنید و تمام جوانب را از جمله هزینه پرواز و … را بسنجید. حتی می توانید از تورهای کشتی کروز در ایران استفاده کنید.
  • موضوع مهم بعدی میزان بارتان است. در ورود به کشتی کروز مشکلات اضافه بار و حمل بار اضافی نخواهید داشت و هرچقدر که بخواهید می‌توانید با خود چمدان و وسیله داشته باشید.
  • در کشتی های کروز همیشه یک پزشک و خدمات فوریت‌های پزشکی وجود دارد اما این کشتی ها بیمارستان نیستند و برای خدمات درمانی طولانی امکانات لازم را ندارند.

روز شمار تور کروز

روز اول

پرواز از فرودگاه ایران به سوئیس. بعد از گذشت 8 ساعت و ورود به ژنو و بعد از هماهنگی با مامور فرودگاه و چک کردن پاسپورت‌ها حرکت به سمت هتل و شروع سه شب اقامت در ژنو.

روز دوم

در روز دوم ﮔﺸﺖ ﻧﯿﻢ روزی در ﺷﻬﺮ و آﺷﻨﺎیی ﺑﺎ ﺟﺎذﺑﻪ‌ﻫﺎی ﮔردﺷﮕﺮی ژﻧﻮ، از جمله فواره جت دیو، مرکز سرن، کلیسای سنت پیر، موزه آریانا و ... را خواهید داشت، اﻗﺎﻣﺖ در ژﻧﻮ به مدت سه شب خواهد بود.

روز سوم

روز آزاد در ژﻧﻮ به این صورت خواهد بود که شما امکان وقت آزاد و خرید خواهید داشت، همچنین می‌توانید به صورت اختیاری با گشت بکتاش سیر همراه شده و از شهرهای لوزان، اینترلاکن دیدن کنید.

روز چهارم

ﺗرک ﻫﺘﻞ و ژنو، حرکت زمینی ﺑﻪ ﺳﻮی ﺟﻨﻮب و رسیدن به ﻓراﻧﺴﻪ ﺗﺎ ﮐراﻧﻪ‌ﻫﺎی دریای ﻣﺪﯾﺘراﻧﻪ، ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺳﻔﺮ زﻣﯿﻨﯽ در اروﭘﺎ و ﮔﺬر از داﻣﻨﻪ‌ﻫﺎی ﮐﻮﻫﺴﺘﺎن آﻟﭗ و ﺗﻤﺎﺷﺎی ﻣﻨﻈره ﻫﺎ و ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺳﺤراﻧﮕیﺰ ﺳﻮﺋﯿﺲ و ﻓراﻧﺴﻪ لذت وصف نشدنی خواهد داشت. سپس ورود ﺑﻪ ﺑﻨﺪر ﻣﺎرﺳﯽ ﮐﻬن ترین ﺳﮑﻮنتگاه ﺷﻬﺮ ﻓراﻧﺴﻪ. در ﻋﺼﺮ ﮔﺸﺖ ﻧﯿﻢ روزی در ﺷﻬﺮ و آﺷﻨﺎیی ﺑﺎ ﺟﺎذﺑﻪ ﻫﺎی ﮔردﺷﮕﺮی ﻣﺎرﺳﯽ، را خواهید داشت یک شب اﻗﺎﻣﺖ در ﻣﺎرﺳﯽ را تجربه می‌کنید.

روز پنجم

ﻇﻬﺮ روز پنجم، ﺗرک ﻫﺘﻞ در مارسی و ﺣرﮐﺖ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﻨﺪر ﻣﺎرﺳﯽ، را خواهید داشت، سپس وارد کشتی بزرگ ﮐﺮوز MSC خواهید شد و ﺑﻪ ﻣﺪت ﺷﺶ ﺷﺐ ﻫﻤراه ﺑﺎ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ، ﻧﻬﺎر، ﺷﺎم و اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺗﻔﺮیحی و ﻧﻤﺎﯾﺸﻬﺎی دﯾﺪﻧﯽ از اﻗﺎﻣﺖ در این کشتی لذت خواهید برد.

روز ششم

 ورود ﮐﺮوز ﺑﻪ ﺑﻨﺪر ﺷﻬﺮ ﺟﻨﻮا اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ در روز ششم، گشت و گذار به همراه خرید از برندهای معروف در ایتالیا به همراه راهنما را تجربه خواهید کرد.

روز هفتم

ورود ﮐﺮوز ﺑﻪ ﺑﻨﺪر ﻻاسپزیا ﺷﻬﺮ ﭘیزا در اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ، به همراه بازدید از برج کج پیزا که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

روز هشتم

ورود ﮐﺮوز ﺑﻪ ﺑﻨﺪر ﻧﺎﭘﻞ، ﺟﺰیره ﮐﺎپری، ﭘﻤﭙﺌﯽ در ایتالیا

روز نهم

ﻃﯽ ﻣﺴیر ﮐﺮوز در دریای ﻣﺪﯾﺘراﻧﻪ ﺑﻪ ﺳﻮی ﻏرب و رسیدن به ﮐﺸﻮر اﺳﭙﺎﻧﯿﺎ. در این روز ﻣﺴﺎﻓران از اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺗﻔﺮیحی و ﺳرﮔرم ﮐﻨﻨﺪه و ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻫﺎی دﯾﺪﻧﯽ ﮐﺮوز اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ

روز دهم

ورود ﮐﺮوز ﺑﻪ ﺑﻨﺪر ﭘﺎﻟﻤﺎ، در ﺟﺰیره ﻣﺎیورﮐﺎ ﻣرﮐﺰ ﺷﻬﺮ ﺟزایر ﺗﻮریستی ﺑﺎﻟﺌﺎریک اﺳﭙﺎﻧﯿﺎ، 

روز یازدهم

 ورود ﮐﺮوز ﺑﻪ ﺑﻨﺪر ﺷﻬﺮ ﺑﺎرﺳﻠﻮن اﺳﭙﺎﻧﯿﺎ. ﺗرک ﮐﺮوز ﮔﺸﺖ ﻧﯿﻢ روز ﺷﻬﺮی آﺷﻨﺎیی ﺑﺎ ﺟﺎذﺑﻪ ﻫﺎی ﮔردﺷﮕﺮی ﺑﺎرﺳﻠﻮن. اﻗﺎﻣﺖ در ﺑﺎرﺳﻠﻮن

روز دوازدهم

روز آزاد در ﺑﺎرﺳﻠﻮن .) اﻣﮑﺎن وﻗﺖ آزاد، ﺧﺮید ﯾﺎ ﮔﺸﺘﻬﺎی دﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺻﻮرت اﺧﺘﯿﺎری: ﻫﻤﭽﻮن ﺑﺎزدﯾﺪ از ﻣﻮزه اﺳﺘﺎدیﻮم ﻧیو ﮐﻤﭗ، ﺻﻮﻣﻌﻪ ﻣﻮﻧرﺳﺎت، ﺑﺎ ﻫﻤراﻫﯽ راﻫﻨﻤﺎ وﺟﻮد دارد(. اﻗﺎﻣﺖ در ﺑﺎرﺳﻠﻮن

روز سیزدهم

ﺗرک ﻫﺘﻞ و اﻧتقال ﺑﻪ ﻓﺮودﮔﺎه ﺷﻬﺮ ﺑﺎرﺳﻠﻮن، ﺟﻬﺖ پرواز ﺑﺎزﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺳﻮی ایران