ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

Single Blog

  • خانه
  • ویزا استارت آپ کانادا
ویزا استارت آپ کانادا

ویزا استارت آپ کانادا

ویزا استارت آپ کانادا مربوط به افرادی میباشد که تمایل دارند در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند و ایده‌های نوآورانه خود را در این کشور تاسیس نمایند.

این کارآفرینان پس از اینکه نامه حمایتی از سازمان های مجاز برای خود و خانواده شان گرفتند درخواست مهاجرت به کشور کانادا را به سازمان های مربوطه اعلام می نمایند.

این افراد نوآور که ایده های تخصصی دارند با بخش خصوصی کانادا ترکیب شده و کسب و کارهایی را در مقیاس های جهانی شکل می دهند. افرادی که موفق به گرفتن ویزای استارتاپ کانادا شده‌اند می‌توانند به راحتی در داخل این کشور کسب و کارهای موفق را راه بیاندازند و یک زمینه درآمدزایی موفقیت را تجربه نمایند.

به خاطر اینکه کشور کانادا یک کشور پیشرفته ای میباشد به دنبال جذب کارآفرینانی است که این کارآفرینان پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و می توانند ایجاد شغل نمایند.

پیشنهاد میکنیم مقاله مدارک مورد نیاز ویزای شنگن را نیز مطالعه فرمایید!

ویزا استارت آپ کانادا

مدارک لازم برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا

متقاضیانی که قصد گرفتن ویزای استارت آپ کانادا را دارند باید مدارکی را که دولت کانادا تعیین کرده است را داشته باشند که در این قسمت میخواهیم چند مورد از مهم ترین مدارکی را که مورد نیاز می باشد را برای شما خوانندگان عزیز بازگو کنیم و به طور مختصری آن را برای شما شرح دهیم :

۱_اولین مدرک مورد نیازی که بسیار ضروری و مهم می باشد مربوط به اصل شناسنامه و کارت ملی می باشد که متقاضیان حتما باید آن را داشته باشند تا بتوانند برای گرفتن این نوع از ویزا اقدام نمایند.

۲_از مدرک مورد نیاز دیگری که در این قسمت بتوانیم به آن اشاره مستقیمی داشته باشند مربوط به گذرنامه و پاسپورت می‌باشد که باید حداقل دارای شش ماه اعتبار باشند تا کشور کانادا به این افراد ویزا بدهد تا آن ها بتوانند در کشور کانادا که یک کشور پیشرفته ای می باشد سرمایه گذاری خود را شروع کنند.

۳_دیگر مدرک مورد نیاز مربوط به حساب های بانکی افراد متقاضی می باشد که این افراد باید گردش مالی سه ماهه ی خود را به طور دقیق که شامل برداشتی و واریزی می باشد از بانک مورد نظر دریافت کرده و به سفارت خانه ها و به کارشناس مربوطه ارائه دهند تا آن ها برای گرفتن ویزای مورد نظر اقدامات اولیه را انجام دهند.

۴_مدرک معتبر دیگر که برای گرفتن این ویزا مورد نیاز می باشد مربوط به افراد متاهل است که باید سند ازدواج خود را که از دفترخانه های رسمی دریافت کرده اند از تمام صفحات این سند کپی کامل بگیرند و همراه با چند قطعه عکس خود و همراهان به سفارت خانه ارائه دهند.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای دانشجویی انگلستان را نیز مطالعه فرمایید!

مدارک لازم برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا

شرایط گرفتن ویزای استارت آپ کانادا چیست؟؟

افرادی که تمایل بسیار زیادی به گرفتن ویزای استارت آپ کانادا می باشند باید شرایط مورد نیازی را که دولت کانادا تعیین کرده است را داشته باشند که این شرایط به شرح زیر می باشد:

۱_اولین و مهم ترین شرایطی که می توانیم در این قسمت به آن اشاره ی مستقیمی داشته باشیم این است که افراد مورد نظر باید یک کسب و کار واجد الشرایطی داشته باشند تا دولت کانادا بتواند ویزای استارت آپ را برای آن ها صادر نمایند.

۲_از شرایط مهم دیگری که در این قسمت بتوانیم به آن به اشاره مستقیم داشته باشیم این است که یک نامه از سازمان های معتبر که استارت آپ شما را حمایت کند دریافت نمایند.

۳_مهمترین شرایط که در قسمت می توانیم به آن اشاره داشته باشیم این است که افرادی که تمایل به گرفتن ویزای استارتاپ کانادا می باشند باید حداقل یکی از دو زبان خارجی که زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه میباشد آشنایی و تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند به راحتی در کشور کانادا ارتباط کاملی با اطرافیان خود برقرار نمایند که این شرایط برای گرفتن ویزا از مهمترین شرایط ها محسوب می شود.

۴_شرایط دیگری که بسیار مهم و ضروری می باشد مربوط به پول می باشد که افراد متقاضی باید داشته باشد این پول باید به مقداری باشد که در داخل کشور کانادا این افراد بتوانند یک کسب و کار موفقی را راه بیندازد و باعث پیشرفت در یک زمینه در دولت کانادا شوند تا دولت کانادا به آن ها اجازه برپایی کسب و کار مطمئن را بدهد به همین دلیل است که در افرادی که متقاضی گرفتن ویزای استارتاپ می باشند باید تمام گردش مالی و حساب های بانکی خود را به دولت کانادا ارائه دهند.

مدارک لازم برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا

مدت زمان اخذ ویزای کانادا به چه عواملی بستگی دارد؟؟

امروزه افراد بسیار زیادی در صف گرفتن ویزای استارتاپ کانادا قرار دارند که هر کدام از آنها باید مراحلی را طی نمایند تا بتوانند این ویزا را دریافت نمایند و مدت زمان اخذ ویزای کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت چند مورد از مهمترین عوامل را برای شما در این قسمت شرح می دهیم تا شما با مراحل و عوامل تاثیرگذار آن آشنایی کاملی را پیدا کنید و نسبت به گرفتن این ویزای مهم اقدامات لازمی را انجام دهید و موفق به گرفتن این ویزای مهم شوید که این عوامل مهم به شرح زیر می باشد:

۱_اولین و مهمترین عاملی که تاثیر بسزایی را دارد این است که شما باید مدارکی را که سفارتخانه ها تعیین می کند به طور کاملی در اختیار کارشناسان قرار دهید تا آنها هر چه سریعتر این مدارک را به کشور کانادا ارسال نمایند و این مدارک به تایید آنها برسد.

اگر مدارک شما ناقص باشد باعث میشود که شما در مدت زمان دیرتری این ویزا را دریافت نمایید که این عامل می تواند کاملا به ضرر متقاضیان عزیز قرار بگیرد و کار آن ها عقب بیفتد و سرمایه گذاری آن ها دیرتر شروع شود.

۲_از مورد مهم دیگری که باعث می شود که شما ویزای استارت آپ را دیرتر دریافت نمایید مربوط به مدرک زبان خارجی می باشد اگر شما این مدرک را نداشته باشید مجبور هستید که مدت زمانی را برای گذراندن کلاس ها و دوره های مربوطه برای آموزش این زبان بگذرانید که این عامل باعث میشود که شما نتوانیددر مدت زمان تعیین شده به کشور کانادا سفر کنید و کسب و کار این کشور را دریافت نمایید که در این مدت زمان ممکن است که نامه که از طرف سازمان های حمایتی دولت کانادا دریافت کرده اید مدت زمان آنها به پایان برسد و همچنین ضررهای مالی بسیار زیادی را متحمل شوید.

مدت زمان اخذ ویزای کانادا به چه عواملی بستگی دارد؟؟

مراحل گرفتن ویزای استارت آپ کانادا

امروزه افرادی که میخواهند ویزای استارتاپ کانادا را بگیرند و از طریق این ویزا در کشور کانادا اقامت طولانی مدتی داشته باشند باید مراحلی را طی نمایند که ما در این قسمت می خواهیم این مراحل را به طور کاملی برای شما بازگو کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم که اگر شما زمانی قصد گرفتن این ویزا را داشتید این مراحل را طی کنید و موفق به گرفتن ویزای استارت آپ باشید که این شرایط به شرح و منظور زیر می باشد:

۱_اولین مرحله ای که شما باید برای گرفتن این ویزا طی نمایید این است که شما باید یک ایده یا بیزینس خود را باید به بهترین صورت بنویسید سعی کنید ایده های شما تکراری نباشد و ایده های خلاقانه ای که همراه با نوآوری و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا باشد

به این کشور ارائه دهید تا سریعتر مورد تایید مراکز سرمایه‌گذاری این کشور قرار بگیرد و اقامت شما سریع تر صورت بگیرد و شما بتوانید به راحتی این ویزای بارزش و مهم را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید . برای اقامت در این کشور از آن استفاده کنید.

۲_مرحله بعدی که بسیار سخت و دشوار می‌باشد مربوط به گرفتن یک نامه معتبر از سازمان های حمایتی در کشور کانادا می باشد که اگر شما یک ایده خلاقانه و نوآوری داشته باشید به راحتی می توانید این نامه را دریافت نمایید که این نامه نیز خود به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل این است که ایده شما کاملاً به روز باشد و یا اینکه شما چه مقدار سرمایه ای در اختیار این کشور قرار می دهید که هر چه سرمایه ی شما بیشتر باشد شما به راحتی می تواند این نامه را دریافت نمایید.

۳_مرحله سوم که شما اگر موفق به دریافت نامه از سازمان های حمایتی شدید حالا باید مدارک مورد نیاز خود را برای اداره کار کشور کانادا ارسال نمایید تا این مدارک شما در مدت زمانی بررسی شود و نتایج آن برای شما ارسال شود در این مرحله باید سعی کنید که تمام مدارک خواسته شده را داشته باشید تا بتوانید این ویزا را دریافت نمایید.

اگر یکی از مدارک شما ناقص باشد ممکن است که این ویزا به تایید اداره کار کشور کانادا نرسد و شما نتوانید این ویزا را به راحتی دریافت نمایید که این موضوع می تواند گرفتن ویزا را برای شما به عقب بیاندازد.

۴_در مرحله چهارم مدارک شما به اداره مهاجرت کانادا فرستاده می‌شود و باید در این مرحله تاییدیه اداره مهاجرت بر روی مدارک شما صورت بگیرد و این مرحله ممکن است زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد.

معمولا مرحله چهارم گرفتن ویزای استارتاپ کانادا بین ۳ تا ۶ ماه طول میکشد که این زمان برای افراد متقاضی متغیر می باشد و بستگی به مدارک آنها و پروژه ی مربوطه دارد که هر چه پروژه ی آن ها به روزتر به نفع دولت کانادا باشد و یک ایده نوآورانه باشد و بتواند سود بسیار زیادی را به کشور کانادا برساند اداره ی مهاجرت موظف است که هر چه سریع تر این پروژه ی مهم را تایید کرده و ویزا را برای فرد متقاضی صادر نماید.

مراحل گرفتن ویزای استارت آپ کانادا

هزینه های لازم برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

هزینه های بسیار زیادی برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا برای افراد متقاضی وجود دارد که در این قسمت بعضی از این هزینه ها را برای شما بازگو می کنیم که شما باید برای گرفتن این ویزا این هزینه ها را در اسرع وقت بپردازید تا این ویزا به شما تعلق بگیرد که این هزینه ها به شرح و منظور زیر می باشد:

۱_اولین ومهم ترین هزینه ای که می‌توانیم در این قسمت به آن اشاره مستقیم داشته باشیم این است که شما زمانی که در ابتدا برای گرفتن این ویزا اقدام می کنید باید برای گرفتن فرم ثبت نام یک مبلغ را بپردازید تا این فرم برای شما ارسال شود و شما بتوانید مراحل بعدی را طی نمایید که این هزینه برای افراد مختلف متغیر می باشد به عنوان مثال برای افرادی که ایده ی بهتری داشته باشند در ابتدا این هزینه برای آن ها کمتر می باشد و این عامل بسیار مهم می باشد و امروزه متخصصین امر سعی می کنند که ایده های جدید تری را برای گرفتن این ویزا به سفارت خانه ها ارائه نمایند.

۲_هزینه دیگری که بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که اگر شما قصد گرفتن ویزای استارتاپ کانادا را دارید باید به این نکته توجه کنید که شما باید از تمکن مالی برخوردار باشد زیرا شما باید توانایی این را داشته باشید که بتوانید هزینه یک سال زندگی خود و همراهان خود را در کشور کانادا تامین نمایید که این هزینه ها شامل موارد بسیار زیادی می باشد که شما باید طبق قانونی که در کشور کانادا تصویب شده است این هزینه ها را به طور کامل پرداخت نمایید.

۳_هزینه ی دیگر مربوط به ازدواج افراد می باشد که این هزینه برای افراد مجرد و متاهل متغیر می باشد به عنوان مثال هزینه ی افراد متاهلی که دارای فرزند می باشند نیز کمی بالاتر از دیگران می باشد و این هزینه ها بسیار متغیر می باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال اگر فرزند شما در کشوری کاناداتمایل به این موضوع داشته باشد که بخواهد در کلاس های مختلفی شرکت کند باید هزینه‌هایی را برای این کلاسها بپردازد تا بتوانندبه راحتی در کشور کانادا یک زندگی خوب و مرفهی را برای خود ایجاد نماید.

۴_از هزینه های مهم دیگری که می توانیم برای شما در این قسمت بیان کنیم این است که شما باید هزینه ای را برای گرفتن مجوز بپردازید هزینه بسته به نوع مجوزی که شما میخواهید دریافت کنید و متغیر می باشد و بستگی به سازمانهای مورد حمایت در کشور کانادا دارد.

اگر شما برنامه جدید و به روز داشته باشید حتماً باید دولت کانادا برنامه شما را بررسی کند و اگر به دولت آنها و سرمایه‌گذاری‌های آنها هیچ ضرر نمی رساند آن را تایید نمایند و مبلغ دریافتی مجوز ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید برای گرفتن ویزا آن ها را رعایت کنید.

Leave Comment