ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

جاهای دیدنی توکیو

جاهای دیدنی توکیو

توکیو؛ پایتخت ژاپن، یک شهر پر جاذبه‌ است که برای گردشگران بسیاری جذابیت دارد. این شهر از دیدگاه فرهنگی، تاریخی و طبیعی از جاذبه‌های فراوانی برخوردار است. در این مقاله به برخی از جاهای دیدنی مهم توکیو خواهیم پرداخت.

توکیو کجاست؟

توکیو، از جاهای دیدنی ژاپن، پرجمعیت‌ترین منطقه شهری در جهان، همچنین پایتخت و مقر امپراتور دولت ژاپن است. ژاپن و علی الخصوص توکیو، از مکان‌های جذاب و شگفت انگیز ژاپن است همچنین نظم و نظافت این شهر پر جمعیت در کنار مکان‌های تاریخی و منحصر به فرد این شهر باور نکردنی است.

یکی از چیزهای مهم در مورد توکیو تنوع در مکان‌های دیدنی است. جاذبه‌های تاریخی در شهر به شکل زیارتگاه‌ها، معابد و باغ‌ها، مناسب برای خانواده‌ها است. جا‌های دیدنی که در آن می‌توانید شهر توکیو را از بالا مشاهده کنید، مناطق مهم فرهنگی، مکان‌هایی که می‌توانید جدیدترین هنرها را در آن‌ها پیدا کنید و مراکز خرید شیک از جمله این جاذبه‌ها هستند. برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان، فهرستی از مکان‌های دیدنی را که باید برای هر بازدیدکننده‌ای از توکیو ببیند، گردآوری کرده‌ایم.

معبد میجی

معبد میجی (Meiji Jingu) در سال 1920 تأسیس شد و به امپراتور میجی و امپراطور شوکن تقدیم شد. یکی از پربازدیدترین زیارتگاه‌ها در روز سال نو است. این زیارتگاه پذیرای هزاران نفر از افرادی است که برای موفقیت در عشق، امتحان و تجارت دعا می‌کنند. پس از عبور از ورودی معبد، در حالی که به سمت ساختمان اصلی معبد( هوندن) می‌روید، با مناظری از درختان انبوه بلوط و کافور روبرو خواهید شد. در اینجا، قبل از عبور از دروازه مقدس بزرگ ( otorii ) که در سال 1975 بازسازی شد، باید یک بار تعظیم کنید.

ناکامیسه، آساکوسا

با قدمتی 300 ساله، ناکامیسه در آساکوسا یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌ها برای خرید در ژاپن است. ردیف مغازه‌ها از دروازه کامیناری مون، معروف به فانوس قرمز بزرگ 4 متری شروع می‌شود و تا 250 متر تا سنسوجی، قدیمی‌ترین معبد ژاپن ادامه می‌یابد. در دو طرف خیابان، نزدیک به 90 مغازه و غرفه است که غذاهای محلی مانند کیک عروسک ( نینگیو یاکی )، نان مخمر بخارپز ( مانجو ) و کراکر برنج ( سنبی ) و همچنین سوغاتی‌های ژاپنی مانند چاپستیک، چتر و کارت پستال دارند. تقریباً هر ماه جشنواره‌ها و رویدادهایی در آساکوسا برگزار می‌شود.

توکیو اسکای تری

Tokyo Skytreeیک برج رادیویی است که حدود 634 متر ارتفاع دارد و یک سکوی رصد با ارتفاع 350 متر دارد که مناظر عالی از دشت کانتو را ارائه می دهد.

آکیهابارا

آکیبا (مخفف آکیهابارا) مرکز فروش وسایل الکتریکی و کامپوتری در ژاپن، مانند انیمه و بازی است. آخر هفته‌ها در آن‌جا بازاری برپا می‌شود که ده‌ها غرفه در آن کالاهای مرتبط با بازی و انیمه، لوازم برقی و لوازم جانبی می‌فروشند. می‌توانید فروشگاه‌های تخصصی مدل‌ها، ربات‌ها و بازی‌های کارتی را در آن‌جا بیابید.

شینجوکو گیون

Shinjuku Gyoen به عنوان اولین باغ امپراتوری ژاپن در سال 1906 تأسیس شد. این باغ نمونه‌ای از دوره میجی است. در منطقه اطراف آن 3.5 کیلومتر مربع، حدود 100000 درخت و گل‌های مختلف هر 4 فصل از جمله شکوفه‌های گیلاس در فصل بهار، گل‌های هندی در تابستان، خوشه‌های آماریلیس و اسمانتوس در پاییز و نرگس ژاپنی و کاملیا در زمستان را خواهید دید. همچنین می‌توانید گل‌ها و میوه‌های استوایی را در گلخانه شینجوکو گیون مشاهده کنید. کافه‌، اقامتگاه و چایخانه نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از یک پیاده روی آرام در اطراف این باغ سرسبز لذت ببرید.

موزه گیبلی

موزه گیبلی به شما امکان می‌دهد در دنیای شاهکارهای انیمیشن ژاپنی غرق شوید. این موزه با طراحی‌های اصلی از صحنه‌ها و شخصیت‌های مورد علاقه شما در اتاق‌های موزه، رویایی است که برای همه طرفداران انیمیشن‌های ژاپنی به حقیقت پیوسته است.

ساختمان دولتی متروپولیتن توکیو

ساختمان دولتی متروپولیتن توکیو یک مکان رایگان برای گشت و گذار است که تا ایستگاه شینجوکو 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. از رصدخانه طبقه 45 که 202 متر است، می‌توانید از مناظر دیدنی توکیو لذت ببرید. در سمت شمال شرقی، برج اسکای تری، برج توکیو در جنوب شرقی و در یک روز صاف، کوه فوجی در غرب را مشاهده خواهید کرد. ساختمان دولتی متروپولیتن توکیو همچنین دارای کافه‌ها، رستوران‌ها، یک فروشگاه مناسب، یک کتاب فروشی و حتی یک اتاق اهدای خون است.

آئویاما

آئویاما محله‌ای مرفه است که در اطراف اوموتساندو است، موزه نزو دارای مجموعه‌ای با بیش از 7000 اثر باستانی ژاپنی و شرقی، از جمله گنجینه‌های ملی و دارایی‌های فرهنگی مهم ملی است. موزه یاد بود تارو اوکاموتو و استودیوی خانه این هنرمند مشهور در اینجا قرار دارد. هر دو قطعا ارزش دیدن برای بررسی نقاشی‌ها و مجسمه‌های انتزاعی او را دارند.

می‌توانید طیف گسترده‌ای از رستوران‌های فرانسوی، ایتالیایی، کایسکی و سوشی با کیفیت بالا را در این منطقه پیدا کنید. برای خرید، مجموعه‌های اسپیرال و اوموتساندو هیلز را بررسی کنید. در طول فصل کریسمس ژاپن، آئویاما با ردیفی به طول1کیلومتر از درختان آزاد که با چراغ‌های روشن تزئین شده‌اند، عاشقانه‌تر می‌شود.

دیزنی لند توکیو و دیزنی سی توکیو

دیزنی لند توکیو و دیزنی سی توکیو بخشی از استراحتگاه دیزنی توکیو هستند که در شهر اورایاسو، واقع شده است. در داخل پارک 176 هکتاری، جاذبه‌های هیجان‌انگیزی مانند شخصیت‌های کارتونی، کوه اسپلش، قایق‌سواری با یک قایق چوبی برروی آب‌های سفید را تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید که از قلعه سیندرلا، مشهورترین مکان دیدنی دیزنی لند توکیو دیدن کنید.

بهترین زمان برای سفر به ژاپن

بهترین زمان برای بازدید از ژاپن برای دیدن ساکورا یا شکوفه‌های گیلاس ژاپن که به شکل شکوفه‌های صورتی کرکی در می‌آیند، ماه آوریل است. رسم ژاپنی هانامی یا تماشای گل، زمان جادویی است که هم محلی‌ها و هم بازدیدکنندگان گرد هم می‌آیند و عمر کوتاه شکوفه‌های زیبای گیلاس را جشن می‌گیرند. شما می‌توانید در مهمانی‌های هانامی در پارک‌های سراسر ژاپن شرکت کنید.

رویدادهای بزرگتر ساکورا مانند جشنواره رودخانه مگورو ساکورا و جشنواره اوئنو ساکورا از اوایل تا اواسط آوریل در توکیو برگزار می‌شود، اما جشنواره پارک قلعه هیروساکی از اواخر آوریل تا اوایل می برگزار می‌شود. تورهای ژاپن معمولا در فصل بهار برگزار می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند.

بهترین هتل های ژاپن

همانطور که گفتیم ژاپن، کشوری با تاریخ و فرهنگ فراوان، آثار هنری فوق‌العاده و معماری بی‌نظیر، همواره توجه گردشگرانی را به خود جلب می‌کند. از دیدنی‌های این سرزمین شگفت‌آور، بهترین هتل‌های ژاپن نیز است که به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شوند.

آمان توکیو

هتل Aman Tokyo یکی از بهترین هتل‌های لوکس در توکیو است. با معماری مینیمال و زیبا، این هتل تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در شهر بزرگ توکیو را فراهم می‌کند. اتاق‌ها با چشم‌اندازهای شهر یا کوه‌های اطراف طراحی شده‌اند و مناظر ویژه‌ای که ارائه می‌دهد.

هوشینویا کیوتو

هتل Hoshinoya Kyoto در قلب شهر کیوتو واقع شده و تجربه‌ای اصیل از ژاپن ارائه می‌دهد. با باغ‌های ژاپنی سنتی و اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا، این هتل به مهمانان امکان می‌دهد تا در فضایی آرامش‌بخش و در طبیعت اقامت داشته باشند. رستوران‌های هتل نیز غذاهای محلی را با دستورپخت‌های مدرن ترکیب کرده و تجربه جدید را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

پارک حیات توکیو

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در توکیو هستید، هتل Park Hyatt Tokyo گزینه‌ی بی‌نظیری است. معماری این هتل با چشم‌اندازهای دیدنی شهر توکیو ترکیب شده و اتاق‌های زیبا با امکانات لوکس ارائه می‌دهد. از بالای این هتل، گردشگران می‌توانند شهر را از ارتفاع ببینند و از تجربه‌ای منحصر به فرد بهره‌مند شوند.

آمانمو

هتل Amanemu در شهر یوری معروف به ساحل آتشفشانی واقع شده است. این هتل با استفاده از عناصر محلی ژاپنی و ارائه خدمات لوکس، یک مکان آرامش‌بخش و با شکوه برای گردشگران فراهم کرده است. استخرهای گرم آن با منظره‌های خیره‌کننده اطراف، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در ژاپن را فراهم می‌کند.

نتیجه گیری

مجموعه بکتاش تراول، با در نظر گرفتن فصل مناسب سفر به ژاپن و برگزاری جشنواره‌هایی مانند شکوفه‌های گیلاس، جشنواره تنو و…. تورهایی را به مقصد ژاپن تدارک دیده است، در ضمن گرفتن ویزای ژاپن که معمولا کار سخت و پیچیده‌ای است بر عهده مجموعه بکتاش تراول بوده و در این زمینه فقط هزینه دارالترجمه به عهده مسافر است، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با شماره 02157952 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان