ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های کانادا

مقاصد گردشگری کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ جهان است که شهر به شهر و ساحل به ساحل، مناظر خیره‌کننده‌ای را در خود جای داده است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، کانادا پر از مقاصد گردشگری است که برای جذب توریست ساخته شده‌اند. اگر به دنبال ایده‌های خارق‌العاده برای سفرتان در تور کانادا هستید، بهتر است همراهمان باشید تا لذت سفرتان را دوچندان کنیم. در این مطلب به معرفی بهترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری کانادا می‌پردازیم:

مقاصد گردشگری در کانادا

کبک قدیمی

برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کانادا، سعی کردیم از مکان‌های تاریخی و دیدنی که نسبت به بقیه مکان‌های دیدنی کمتر دیده شده‌اند، شروع کنیم. یکی از جواهرات تاریخی کانادا و از جالب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کاندا، می‌توان به کبک قدیمی اشاره کرد. این مکان، موزه‌های دیدنی همچون موزه تمدن را در خود جای داده است. علاوه بر آن، ساختمان‌های قدیمی در سراسر شهر به چشم می‌خورند.

 

ویسلر

ویسلر کانادا

اگر شنیدن واژه‌هایی همچون برف و کوهستان و اسکی، انرژی زیادی به شما تزریق می‌کند، بهتر است ویسلر را به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کانادا به شما معرفی کنیم. این استراحتگاه تنها دو ساعت با ونکوور فاصله دارد و یک مکان مناسب برای اسکی و انجام ورزش‌های زمستانی است. این منطقه اسکی، غذاخوری‌ها و هتل‌هایی در سطح جهانی دارد و جالب است بدانید که یکی از مکان‌های بازی‌های المپیک زمستانی 2010 بوده است.

 

خرس‌های قطبی چرچیل، مانیتوبا

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کانادا برای دوستداران برف و زمستان، دیدن خرس‌های قطبی است. مهاجرت خرس‌های قطبی در شمال مانیتوبا و نزدیک شهر چرچیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر تبدیل شده است که نظر اغلب گردشگران و به ویژه گردشگران نواحی گرم را به خود جلب می‌کند. امکان بازدید از خرس‌های قطبی در پاییز هر سال فراهم می‌شود. برای بازدید، گردشگران باید در کالسکه‌های مخصوص قفس‌دار بنشینند ت بدون خطرات جانبی، خرس‌های قطبی را از نزدیک ببینند.

 

جزیره ونکوور

جزیره ونکوور

اگر به جنگل علاقه دارید، جزیره ونکوور را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک جزیره اسرار آمیز به نظر می‌رسد. اگر چه این جزیره با شهر حدود دو ساعت با قایق فاصله دارد، اما اینطور به نظر می‌رسد که فرسنگ‌ها از شهرهای کانادا فاصله گرفته‌اید. جزیره ونکوور استراحتگاه‌های متعددی دارد که با اقامت در آن‌ها می‌توانید به آرامش برسید. یکی از مناظر باورنکردنی جزیره ونکوور، درختان غول پیکری است که بعضی از آن‌ها حتی بیش از 1000 سال عمر دارند. خلیج‌های شنی و سواحل صخره‌ای از جاذبه‌های گردشگری کانادا در توفینو هستند که در این مکان قرار گرفته‌اند و مسیرهای پیاده‌روی باشکوهی را در خوی جای داده‌اند.

 

پارک ملی گروس مورن

پارک ملی گروس مورن

از دیگر جاذبه‌های گردشگری کانادا که همچنان زیبایی خود را حفظ کرده، پارک ملی گروس مورن است. دیوارهای صخره‌ای شیب‌دار، آبشارها و مناظر طبیعی دیگر، همیشه نظر گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است. تورهای اسکی و قایق سواری محدودی در این منطقه وجود دارند. بیشتر بازدیدکنندگان برای کشف مناظر بکر و شگفت‌انگیز در این منطقه از قایق استفاده می‌کنند. البته مسیرهای پیاده‌روی هم برای گشت و گذار در این منطقه وجود دارند.

 

کانال ریدو

کانال ریدو یک مکان گردشگری چهار فصل است. این منطقه در فصول گرم سال به محلی برای بازدید گردشگران تبدیل می‌شود و در زمستان هم به عنوان پیست اسکی استفاده می‌شود. کانال ریدو که در دریاچه انتاریو قرار گرفته، به طول 202 کیلومتر تا اتاوا ادامه پیدا کرده است. گردشگران در حین بازدید از کانال ریدو می‌توانند از شیرینی‌فروشی‌ها و کلبه‌های زیبای این منطقه هم دیدن کنند و یک فنجان قهوه یا شکلات داغ بنوشند.

 

موزه سلطنتی تایرل در درومهلر

پارک ملی گروس مورن

اگر در سفر به کانادا کودکتان را همراه خود دارید یا به دنیای اسرارآمیز دایناسورها علاقه‌مندید، شاید بهتر است به موزه سلطنتی تایرل در درومهلر سری بزنید. این مکان حدود 13 گالری دارد و دنیای خارق‌العاده‌ای از دایناسورها را به نمایش می‌گذارد. با قدم زدن در این موزه عیج و غریب، به حدود 4 میلیارد سال پیش سفر می‌کنید و خود را نزدیک دایناسورهایی می‌بینید که در سالیان دور می‌زیسته‌اند.

 

پارک ملی بنف

پارک ملی بنف

کانادا، مناظر طبیعی زیادی دارد که به خوبی محافظت شده‌اند. یکی از اولین پارک‌های ملی کانادا، پارک ملی بنف است که امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کانادا شناخته می‌شود. پارک ملی بنف، مجموعه‌ای خیره‌کننده از دریا و کوهستان و صخره‌ها است. زیبایی و آرامش عجیبی در بین صخره‌های دیدنی این پارک نهفته است. جنگل‌های زیبا و مرتفع این منطقه، روستایی در بلندای کوه‌های مرتفع بنف و گونه‌های زیبایی از حیات وحش، همگی زیبایی‌هایی هستند که اگر شانس بیاورید می‌توانید ببینید.

 

سنت جان

اگر به بازدید از شهرهای قدیمی و پر از انرژی علاقه دارید، سنت جان برای شما جالب خواهد بود. یکی از جاذبه‌های گردشگری کانادا، سنت جان است که در جزایر نیوفاندلند قرار دارد. این شهر، خانه‌ها و ساختمان‌های زیادی دارد که ردیف به ردیف در رنگ‌های شاد و متنوعی ساخته شده‌اند و انرژی و هیجان زیادی به شهر تزریق کرده‌اند. با قدم زدن در تپه‌های زیبای سنت جان می‌توانید از طبیعت زیبای این منطقه استفاده کنید و با پیاده‌روی در شهر، می‌توانید از غذاخوری‌ها یا هتل‌ها و موزه‌های این شهر لذت ببرید.

 

اتاوا

اتاوا

اتاوا یک شهر بزرگ و پرجمعیت در کانادا است که امروزه به پایتخت این کشور تبدیل شده است. پایتخت کانادا یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگردی کانادا محسوب می‌شود. موزه‌های بزرگ و کوچک زیادی در این شهر ساخته شده‌اند  که مجموعه‌ گسترده‌ای از بناهای تاریخی و حتی آثار هنرمندان قدیمی و به‌نام جهانی را به نمایش گذاشته‌اند. اتاوا، معماری‌های بینظیر و دیدنی زیادی از سبک ویکتوریایی را در خود جای داده که همواره برای گردشگران جالب بوده است.

 

وینیپگ

وینیپگ هم از دیگر جاذبه‌های گردشگری کانادا است که در قلب این کشور قرار گرفته است. وینیپگ یک مکان باشکوه تاریخی است که مجموعه‌ای از موزه‌ها را به نمایش می‌گذارد. دیوارهای طراحی شده و آثار تاریخی از برجسته‌ترین آثاری هستند که در معرض دید بازدیدکنندگان این محل قرار گرفته‌اند.

 

دریاچه انتاریو

دریاچه انتاریو

از موزه‌ها و آثار تاریخی کانادا که بگذریم، سهم زیادی از مراکز خرید در ونکور و اماکن دیدنی این کشور، نظر گردشگران خارجی را به خود جلب می‌کنند. دریاچه انتاریو در کانادا یکی از مکان‌های طبیعی و زیبایی که آب آشامیدنی 9 میلیون کانادایی را تامین می‌کند. اگر به صفرهای دریایی، قایق سواری یا تماشای غروب آفتاب در زیباترین دریاچه کانادا علاقه دارید، بهتر است به این مکان سری بزنید.

 

اسکای واک یخی کلمبیا

میدان یخ شگفت انگیزی در این منطقه قرار گرفته است. گردشگران زیادی برای پیاده‌روی و اسکی روی یخ به این منطقه می‌آیند. افرادی که در اسکی مهارت دارند، لذت اسکی روی یخ را می‌چشند و دیگران، روی یخ پیاده‌روی می کنند تا بزهای کوهی را در میان درخت‌های بزرگ و کوچک طبیعت اطراف ببینند. بکتاش تراول یک سایت فعال در زمینه مهاجرت و سفر به کشورهای محبوب جهان است که خدمات متنوعی در این زمینه برای مشتریان ارائه می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای یک تجربه عالی در مهاجرت و یا سفرهای تفریحی به کشورهای مختلف جهان به بکتاش تراول مراجعه کنید و از خدمات این موسسه بهره‌مند شوید.

 

پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو

اگر می‌خواهید یک تجربه متفاوت و هیجان‌انگیز در کانادا داشته باشید، بهتر است به سراغ پل معلق کاپیلانو بروید. این پل معلق هیچ نظیری ندارد و بالای رودخانه کاپیلانو ساخته شده است. در زمان عبور از این پل معلق هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند، می‌توانید از طناب کنار پل محکم بگیرید و حرکت کنید. این مکان یک تله‌کابین هم دارد و گردشگرانی که از پیاده روی روی پل معلق می‌ترسند می‌توانند از آن برای دیدن مناظر استفاده کنند. درختان صنوبر بلند قامت و زیبایی رودخانه کاپیلانو از بالای پل معلق زیبایی خاصی دارند و مناظر زیبایی برای عکاسی و ثبت لحظات خاطره‌انگیز محسوب می‌شوند.

 

آبشار مونت مورنسی

آبشار مونت مورنسی در کبک و روی رودخانه مونت مورنسی قرار گرفته و یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کانادا است. در کنار این آبشار هم یک پل معلق ساخته شده است که بازدید از آبشار را شگفت‌انگیزتر می‌کند. همچنین، پله‌هایی در اطراف این آبشار ساخته شده‌اند که بازدید از آن را برای گردشگران آسان‌تر می‌کند.

 

آبشار نیاگارا

اگر قرار باشد یک گردشگر به کانادا سفر کند و از جاذبه‌های کانادا دیدن کند، باید ابتدا به سراغ آبشار نیاگارا برود. آبشار نیاگارا همه ساله میلیون‌ها گردشگر خارجی و داخلی ره به سمت خود جذب می‌کند. این آبشار در امتداد مرز آمریکا قرار گرفته است. مناظر زیبا و دره‌ها و آبشارهایی زیبایی در این منطقه قرار گرفته‌اند که برای گردشگران و جسوران دیدنی هستند.

 

جمع‌بندی

آبشار نیاگارا، پل معلق کاپیلانو، اتاوا، وینیپگ، موزه سلطنتی تایرل در درومهلر، کبک قدیمی، ویسلر و پارک ملی بنف از ده‌ها و صدها مکان دیدنی در کانادا هستند. در واقع، شمار جاذبه‌های گردشگری کانادا از بسیار زیاد است. بخش عمده جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی کانادا شامل مکان‌های تاریخی و جزایر و سواحل یا کوهستان‌های زیبایی می‌شود که در این مطلب سعی کردیم بهترین و معروف‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان