ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

بهترین مراکز خرید ژاپن

بهترین مراکز خرید ژاپن

اگر برای سفر به ژاپن برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست با بهترین مراکز خرید ژاپن هم آشنا شوید، چرا که خرید کردن بخش جدایی‌ناپذیر و لذت‌بخش هر سفری است. سفر به ژاپن می‌توان یک تجربه لذت‌بخش برای شما و عزیزانتان باشد. لذت این سفر زمانی بیشتر می‌شود که به اماکن تجاری و زیبای ژاپن پا بگذارید و معماری منحصر به فرد و متفاوت این کشور آسیایی را از نزدیک ببینید. در این مطلب قصد داریم به معرفی معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید ژاپن بپردازیم.

مراکز خرید ژاپن

شینجوکو

شینجوکو در توکیو قرار گرفته و یکی از شلوغ‌ترین و بهترین مراکز خرید ژاپن محسوب می‌شود. این محله مراکز خرید بزرگ زیادی دارد و به عنوان بزرگترین مرکز خرید ژاپن در توکیو شناخته می‌شود. معمولا به مسافران توصیه می‌شود که اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی دارند به این محله و مراکز خرید آن سر بزنند. لوازم الکترونیکی که در شینجوکو عرضه می‌شوند، قیمت بسیار مناسبی دارند.

گینزا

گینزا در توکیو قرار گرفته است. اگر قصد دارید به یک مرکز خرید مدرن و لوکس در توکیو بروید، بهتر است به گینزا مراجعه کنید. بهتر است بدانید که در سال 1980 گران‌ترین زمین در جهان در این منطقه به فروش رسیده است. امروزه هم قیمت ملک در این منطقه بسیار بالا و ارزشمند است. مرکز خرید گینزا همه برندهای معروف و لاکچری را برای یک تجربه خرید لوکس ارائه داده است. افراد معروف زیادی در ژاپن برای خرید به این مرکز خرید می‌آیند. اگر برای خرید یا تفریح به گینزا بروید ممکن است چهره‌های مشهور زیادی را ببینید!

گرند فرانت

گرند فرانت در اوزاکا قرار گرفته و یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ ژاپن است. این مکان تجاری بزرگ حدود 44000 متر مربع مساحت دارد و 266 فروشگاه ویژه در آن افتتاح شده است. باید بدانید که مرکز خرید گرند فرانت به تازگی افتتاح شده و بخش عمده فروشگاه‌های آن به عرضه پوشاک اختصاص یافته است. بنابراین اگر به دنبال خرید لباس از یک فروشگاه جدید هستید، بهتر است به این مرکز خرید مراجعه کنید.

ایستان شینجوکو‌

ایستان شینجوکو‌

حتما می‌دانید که اغلب مراکز خرید با هدف قرار دادن زنان، افتتاح می‌شوند و بیشتر مشتریان آن‌ها بانوان هستند. ایتسان شینجوکو یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن است که بیشتر مشتریان مرد را مورد هدف قرار داده است. بنابراین اگر قرار است لباس و لوازم مردانه تهیه کنید، بهتر است به این مرکز خرید سر بزنید. ساختمان این مرکز خرید 9 طبقه دارد که یک طبقه آن به نام مردان شهری اختصاص داده شده است. البته فروشگاه‌هایی هم هستند که لباس‌ها و کالاهای مخصوص بانوان می‌فروشند. اما در این مرکز خرید دیگر حوصله آقایان سر نمی‌رود و آن‌ها هم می‌توانند خرید کنند. اگر می‌خواهید محصولات و لباس‌های خیابانی تهیه کنید می‌توانید به طبقه ششم مراجعه کنید یا اگر می‌خواهید لباس‌های رسمی و سلطنتی مانند بخرید باید به طبقه چهارم بروید. به این ترتیب هر طبقه مختص یک سری محصولات خاص است که با مراجعه به آن می‌توانید محصولات موردعلاقه خود را خریداری کنید. این مرکز خرید، از معروف‌ترین و محبوب‌ترین‌های ژاپن است.

شیبویا

اگر از تماشای شکوفه‌های گیلاس ژاپن سیر شدید، بد نیست به مرکز خرید تاریخی شیبویا هم سری بزنید. شیبویا یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن است که با محوریت خرید برای زیر 20 سال راه‌اندازی شده است. در حال حاضر، فروشگاه‌ها و مغازه‌های بزرگ و کوچک زیادی در این محل ساخته شده‌اند تا محدود خرید مسافران خارجی و داخلی را وسیع‌تر کنند. با این حال، اگر به دنبال خرید در محیطی هستید که شور و شوق ژاپنی‌ها را به همراه داشته باشد، شیبویا ژاپن بهترین گزینه است.

دن دن تاون

دن دن تاون در اوزاکا یک مرکز خرید و یک منطقه بزرگ برای خرید کردن است. کالاهای الکترونیکی با قیمت‌های مناسبی در دن دن تاون عرضه می‌شوند. از گذشته تا کنون، اوزاکا شهری بوده است که بازرگانان و خریداران زیادی به آن رفت و آمده داشته‌اند. از همان زمان‌ها، رقابت برای خرید با قیمت پایین شروع شده و تا امروز ادامه داشته است. از این رو، قیمت‌های این منطقه رقابتی است و این موضوع باعث کاهش قیمت کالاها در این منطقه شده است.

توکیو میدتاون

توکیو میدتاون یکی نمونه مدرن و لوکس از مراکز خرید است که مجموعه‌ای بینظیر از خدمات تفریحی و تجاری را گرد هم آورده است. اگر به توکیو میدتاون مراجعه کنید، مجموعه‌ای از هتل، موزه هنر، پارک، مرکز خرید و هتل و فروشگاه‌های زیبا را خواهید دید. این مرکز خرید، چشم‌اندازهای زیبایی برای عکاسی و خوشگذرانی دارد.

تاکاشیمایا تایمز اسکوئر

این مرکز خرید بزرگ در نزدیکی ایستگاه شینجو قرار گرفته است و یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ژاپن است. مرکز خرید تاکاشیمایا تایمر اسکوئر بیش از 15 طبقه بزرگ دارد و مغازه‌های بزرگ و کوچک زیادی در آن ساخته شده‌اند. پوشاک، لوازم جانبی مردانه و زنانه، وسایل آرایشی، لوازم خانه، اسباب بازی، لوازم ورزشی و لوازم الکترونیکی از برندهای زیادی در این مرکز خرید عرضه می‌شوند. اگر قصد دارید سوغاتی خوراکی برای عزیزانتان تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به طبقه پایین این مرکز خرید مراجعه کنید. فروشگاه موادغذایی که در طبقه زیر زمین این مرکز خرید قرار دارد، دپاچیکا نامگذاری شده است و موادغذایی و خوراکی‌های زیادی را به مشتریان عرضه می‌کند. طبقات بالای تاکاشیما تایمز اسکوئر به رستوران‌های بزرگ اختصاص یافته است که در تایم ناهار و شام موردتوجه مشتریان و فروشندگان قرار می‌گیرد.

شیبویا هیکاری

شیبویا هیکاری کانادا

 

شیبویا هیکاری یکی از آسمان‌خراش‌های زیبای ژاپن است که 34 طبقه دارد و با معماری خیره‌کننده‌اش، مشتریان زیادی را جذب می‌کند. این مرکز خرید تقریبا همه چیز دارد! هشت طبقه از مرکز خرید شیبویا هیکاری به زنان اختصاص یافته است! به عبارت دیگر هشت طبقه از این ساختمان بلند، محصولاتی بینظیر برای بانوان ارائه می‌دهند. قنادی‌های مشهور زیادی در این مرکز خرید وجود دارند که شیرینی‌هایی با طعم متفاوت ژاپنی تهیه می‌کنند! ساعت‌های برند اصل کاسیو و محصولات برند زیادی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند.

میناتو

مینتاتو یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن است که در قلب بندر یوکوهاما ساخته شده است. این مرکز خرید، کالاهای محلی و برند زیادی را به مشتریان عرضه می‌کند. از جمله مهم‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های این منطقه می‌توان به Landmark Plaza، World Porters و Queens Plaza اشاره کرد.

دایمارو

دایمارو

 

دایمارو هم در لیست بهترین مراکز خرید ژاپن قرار می‌گیرد. معماری خیره‌کننده این مرکز خرید در شب دیدنی است. اگر با تور ژاپن به این کشور سفر کرده‌اید، احتمالا از این مرکز خرید هم دیدن کنید. اگر به غذاهای ژاپنی علاقه داشته باشید می‌توانید در این مجتمع خرید بینظیر آن‌ها را امتحان کنید و طعم لذیذ دسرها و غذاهای ژاپنی را بچشید. فروشگاه‌های بزرگ و کوچک زیادی در مرکز خرید دایمارو به چشم می‌خورند که محصولات منحصر به فردی از برندهای معروف ژاپنی و غیرژاپنی را عرضه می‌کنند. هر این مجتمع زیبا یک ساختمان بلند است که هر سبقه ان یک کافه و رستوران دارد و برای گردشگران پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

کیو هیاکاتن شینجوکو

کیوهیاکتن هم از بهترین مراکز خرید ژاپن است که دسترسی مناسبی به فرودگاه ناریتا دارند. بیشتر مسافران ژاپنی که با تور گردشگری به ژاپن سفر کرده‌اند و مدت زمان کافی برای خرید نداشته‌اند به این مرکز خرید می‌آیند. درست رو به روی مرکز خرید، یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که می‌توانید سوار آن شوید و به فرودگاه برسید! باغ آبجو از مراکز تفریحی این مرکز خرید است که تنها در تابستان باز است. این مرکز خرید، فروشگاه‌های زیادی دارد که صنایع دستی و انواع مختلفی از شیرینی و بیسکوییت ژاپنی را عرضه می‌کنند. علاوه بر خرید اقلام موردنیاز خود می‌توانید مواد غذایی و سوغاتی که با سبک کاملا متفاوت ژاپنی پخته شده است را در این مرکز خرید تهیه کنید.

سخن پایانی

ژاپن یکی از کشورهای زیبایی است که با سفر در آن می‌توانید خاطرات رویایی را رقم بزنید. مراکز خرید بزرگ و کوچک زیادی در ژاپن وجود دارند. بعضی از مراکز خرید قدیمی و بعضی، مدرن و لوکس هستند و تمام پس‌اندازتان را از شما می‌گیرند! هر کدام از ایستگاه‌های ژاپن یک مرکز خرید کوچک است که فروشگاه‌ها و مغازه‌های رنگارنگ کوچکی را در خود جای داده است. در این مطلب سعی کردمی به معرفی بهترین مراکز خرید ژاپن بپردازیم تا اگر به این کشور سفر کردید از آن‌ها دیدن کنید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان