ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

مراکز خرید در ونکوور

مراکز خرید در ونکوور

چه در ونکور سکونت داشته باشید، چه برای تفریح به این شهر ساحلی زیبا سفر کرده باشید، مراکز خرید ونکوور می‌­توانند برایتان بسیار جذاب باشند. خرید در پاساژها و بازارهای رنگارنگ این شهر و تماشای مغازه‌­ها و فروشگاه­‌های شیک و لوکس آن می­‌تواند روح شما را جلا دهد.

مرکز خرید در کانادا

در اغلب مراکز خرید ونکوور، می­توانید انواع کالاهای وارداتی ارزان قیمت و لوکس را پیدا کنید. شناخت مراکز خرید ونکوور به شما کمک می­کند کادوها و سوغاتی­های مورد نظر خود را بدون هیچ­گونه دردسری و به راحتی خریدار کنید. در این مقاله از سایت بکتاش تراول، قصد داریم شما را با انواع مراکز خرید ونکوور آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با ما همراه باشید.

آشنایی با شهر ونکوور کانادا

ونکوور یکی از شهرهای ساحلی و بندرگاهی مهم درکانادا است که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. ونکوور، یکی از متنوع­ترین شهرهای کانادا از نظر زبان و قوم نیز به شمار می­رود که به عنوان پنج شهر باکیفیت جهان از نظر امکانات و رفاه معرفی می­شود.

جالب است بدانید که مهاجران ایرانی ساکن ونکوور، بیش از آن چیزی است که شما تصور می­کنید؛ زیرا به عنوان یکی از محبوب­ترین شهرها برای مهاجرت ایرانیان به حساب می­آید. هم­چنین بهتر است بدانید که ونکوور با آن که شهر کوچکی است اما هزینه­های زندگی در آن نسبت به سایر شهرهای مشابه بالاتر است. بنابراین می­توان نتیجه گرفت که این شهر به اندازه­ای از نظر امکانات قوی است که بسیاری از ایرانیان با وجود گرانی آن، باز هم ونکوور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می­کنند.

معرفی مراکز خرید ونکوور

  • مرکز خرید پسیفیک سنتر مالCF Pacific Centre

1- مرکز خرید پسیفیک سنتر مالCF Pacific Centre

یکی از جذاب­ترین و هنری­ترین مراکز خرید کانادا، مرکز خرید پسیفیک سنتر مال در مرکز شهر ونکوور است. این مرکز خرید به­گونه­ای طراحی شده است که صد مغازه در زیرزمین آن قرار گرفته­اند و امکان خرید در هر شرایط آب و هوایی را برای مشتریان فراهم می­کند.

فروشگاه­های زنجیره­ای معروف  Holt Renfrewکانادا در این مرکز واقع شده است و تنها با پل، پله یا آسانسور به فروشگاه زنجیره­ای The Bay متصل می­شود. جالب است بدانید که این فروشگاه جذاب و دیدنی، فقط یک بلوک از فروشگاه­های معروف خیابان رابسون فاصله دارد.

هم­چنین می­توانید پس از یک خرید هیجان­انگیز در این فروشگاه، سری به فودکورت آن بزنید و ضمن دور کردن خستگی از خود، غذای لذیذ و مناسبی میل کنید.

چنان­چه قصد بازدید از این مرکز خرید را دارید می­توانید از طریق خودروی شخصی، اتوبوس، تاکسی یا خطوط مترو  Millennium Skytrain به پسیفیک سنتر مال بروید.

پسیفیک سنتر مال، یکی از اقتصادی­ترین مراکز خرید ونکوور است که می­توانید با خیالی راحت تمامی خریدهای خود را از آن انجام دهید.

  • مرکز خرید متروپلیس ونکوور Metropolis at Metrotown

2- مرکز خرید متروپلیس ونکوور Metropolis at Metrotown

مرکز خرید متروپلیس، یکی از بزرگ­ترین مراکز خرید ونکوور در بریتیش کلمبیا است. این مرکز خرید، شامل بوتیک­های برند، سالن سینما و چندین رستوران است که می­توانید بخشی از وقت خود را در آن­جا بگذرانید.

اگر از بیرون متروپلیس را مشاهده کنید، در نگاه اول گمان خواهید کرد این مرکز خرید، کوچک است اما هنگامی که وارد آن شوید، وسعت آن شما را حیرت­زده خواهد کرد.

مرکز خرید متروپلیس ونکوور کانادا سه طبقه دارد و امکان خریدی متنوع و کامل را برای شهروندان کانادا و گردشگران این کشور فراهم می­کند.

اگر می­خواهید به این مرکز خرید بروید، می­توانید با ماشین سواری یا ایستگاه مترو Metrotown  خود را به متروپلیس برسانید.

  • مرکز خرید اَکریدج Oakridge Centre

3- مرکز خرید اَکریدج Oakridge Centre

مرکز خرید اکریدج به عنوان یکی از قدیمی­ترین مراکز خرید ونکوور محسوب می­شود که در آن فروشگاه­های متنوعی وجود دارد. بسیاری از فروشگاه­های برند و لوکس مشهوری چون هوگو بس، تیفانی و هری رزن گرفته تا فروشگاه­ها و بوتیک­های متوسطی مانند Banana Republic و  A/X Armani Exchange در این مرکز خرید واقع شده­اند.

اکریدج به عنوان یکی از محبوب­ترین مراکز خرید ونکوور نیز به شمار می­رود؛ زیرا این مرکز خرید سرپوشیده، علاوه بر فروشگاه­های متنوع، فودکورت، سالن سینما و سالن بازی برای کودکان دارد. مرکز خرید اکریدج قابلیت آن را دارد تا در روزهای بارانی نیز میزبان کودکان باشد.

  • مرکز خرید آبردین Aberdeen Centre

4- مرکز خرید آبردین Aberdeen Centre

یکی از بهترین مراکز خرید ونکوور، مرکز خرید ابردین است که از آن با عنوان بزرگ­ترین مرکز خرید آسیایی یاد می­شود.

ساختمان اصلی ابردین در سال 1989 به عنوان نخستین مرکز خرید آسیایی تاسیس شد و بیش از صدها مغازه، فروشگاه زنجیره­ای دکوراسیون منزل و رستوران چینی را در خود جای داده است.

  • مرکز خرید ریچموند Richmond Center

 

مرکز خرید ریچموند، یکی از بهترین مراکز خرید ونکوور در جنوب است و البته بزرگ­ترین مرکز خرید ریچموند نیز به شمار می­رود.   

این مرکز خرید با بیش از 200 مغازه، فروشگاه و مراکز خدماتی متنوع در کنار ایستگاه مترو Richmond-brighthouse واقع شده است که دسترسی به آن را بسیار راحت می­کند.

این مرکز خرید در ونکوور، یک فودکورت فانتزی با عنوان Dining Terrace دارد که تنوع و کیفیت بالای غذاهای آن زبانزد است. به­گونه­ای که رفتن به این فودکورت و امتحان کردن غذاهای آن به تمامی افراد بازدیدکننده از این مرکز خرید پیشنهاد می­شود.

  • مرکز خرید گاستون ونکوور GASTOWN

6- مرکز خرید گاستون ونکوور GASTOWN

از دیگر مراکز خرید ونکوور، GASTOWN است که بازدید از آن، قدم زدن در دل برگی از تاریخ محسوب می­شود. اما چرا از این مرکز خرید قدیمی برگی از تاریخ است؟

نخستین بار در سال 1887 میلادی، دریانوردی انگلیسی به نام Gassy Jack Deighton اولین مغازه را در این خیابان تاسیس کرد. به همین سبب به پاس زنده نگه­داشتن یاد دریانورد، این مرکز خرید گاستون (برگرفته از نام گاسی) نامیده شد.

مرکز خرید گاستون به صورت رو باز طراحی شده است. شما می­توانید روی سنگ­فرش­های آن قدم بزنید و از بوتیک­ها و مغازه­ها دیدن کنید. هم­چنین می­توانید بعد از یک خرید جذاب و ارزان در این مرکز خرید در رستوران­ها بارها و کافه­های آن وقت بگذرانید.

اگر به لباس­های طراحی شده خاص علاقه دارید این مرکز خرید، پاتوق بسیاری از طراحان مد و هنرمندان معروف کانادایی است که آثار خود را با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می­کنند.

اگر قصد دارید به مرکز خرید گاستون بروید می­توانید از ایستگاه Waterfront ونکوور اقدام کنید. توجه داشته باشید مغازه­های گاستون، ساعت 6 الی 7 بسته می­شوند. چنان­چه می­خواهید از این مرکز خرید بازدید کنید، پیش از این ساعت خود را به آن­جا برسانید.

  • مرکز خرید رویال پارک Park Royal Shopping Centre

7- مرکز خرید رویال پارک Park Royal Shopping Centre

این مرکز خرید شامل یک فضای سرپوشیده و یک دهکده رو باز برای خرید است که تجربه خرید در محیطی سرپوشیده و رو باز را برای شما فراهم می­کند.

رویال پارک 280 مغازه دارد و می­توانید برندهای معروفی مختلفی چون Sephora، ZARA، Aritzia، Simons و Lululemon و یک سری برندهای لوکس را در آن­جا بیابید.

  • خیابان گرانویل جنوبی South Granville

8- خیابان گرانویل جنوبی South Granville

 

اگر می­خواهید یک خرید عالی را تجربه کنید، به خیابان گرانویل جنوبی سر بزنید. در این خیابان می­توانید انواع برندهای معروف و فروشگاه­های بین­المللی چون ویلیامز-سونومو و Pottery Barn Kids و برندهای متوسط را بیابید.

خیابان گرانویل جنوبی، یکی از بهترین مکان­ها برای خرید لباس، لوازم خانگی، لوازم آشپزی، کتاب­ها و مبلمان قدیمی است که تجربه یک خرید مناسب را در اختیارتان قرار می­دهد.

  • خیابان رابسون و خیابان آلبرنی

9- خیابان رابسون و خیابان آلبرنی

خیابان رابسون و خیابان آلبرنی، دو خیابانی هستند که می­توانید انواع و اقسام برندهای معروف روز دنیا مانند زارا، Banana Republic و بسیاری از خرده­فروشان کانادایی چون پلنتی و لوشاتو را در این خیابان پیدا کنید.

البته مغازه­ها و فروشگاه­های برند مراکز خرید ونکوور در این دو خیابان، تنها به همین چند برند محدود نمی­شوند بلکه برخی از برندهای بسیار لوکس در خیابان آلبرنی نظر شما را جلب خواهند کرد. برندهایی چون تیفانی، هرمس و گوچی از لوکس­ترین و محبوب­ترین برندهای این خیابان هستند.

  • اوتلت مک آرتور فرودگاه ونکوور (MACARTHURGLEN DESIGNER OUTLET VANCOUVER AIR PORT)

از دیگر مراکز خرید ونکوور که به شکل اروپایی با فضایی رو باز، خیابان­های لوکس، مسیر پیاده­روی و حاشیه­های پردرخت، طراحی شده است می­توان به اوتلت مک آرتور اشاره کرد.

این مرکز خرید در طول سال، شامل تخفیف­های 70 درصدی می­شود و می­توان بسیاری از برندهای طراحان آمریکای شمالی و اروپایی مانند Coch، Ted Baker، Armani، Sandra و Maje را در آن پیدا کنید.

اگر قصد دارید به این مرکز خرید بروید بدون ماشین نیز می­توانید؛ زیرا خط کانادا Canada Line درست در کنار اوتلت مک آرتور واقع شده است.

چنان­چه قصد سفر به کانادا و دریافت تور کانادا را دارید می­‌توانید از طریق تورهای آژانس­های هواپیمایی معتبر اقدام کنید. بکتاش تراول، مجری تورهای مستقیم کانادا است و خدمات مختلفی را با توجه به نیاز شما ارائه می­دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران بکتاش تراول، تماس بگیرید.

سوالات متداول

مراکز خرید ونکوور شامل چه برندهایی می­‌شوند؟

در مراکز خرید ونکوور، انواع برندهای لوکس ومشهوری چون تیفانی، هرمس و گوچی و برندهای مطرح و متوسطی مانند ZARA، COACH، ARMANI و TED BAKER پیدا می­‌شود.

چگونه می‌­توانیم به مراکز خرید ونکوور برویم؟

اغلب مراکز خرید ونکوور درکنار یا نزدیکی خط مترو یا ایستگاه اتوبوس واقع شده‌­اند که این امر سبب رفت و آمد آسان‌­تر می­شود. چنان­چه تمایل داشته باشید می­‌توانید با ماشین شخصی نیز به آن­جا بروید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان