ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان1402

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان1402

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان 1402:  حداقل شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان شامل دریافت نامه پذیرش از موسسات انگلستان و همینطور برخورداری از حداقل بودجه لازم می باشد، زیرا پرداخت هزینه ویزای دانشجویی و توانایی ارائه مدارک مالی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همچنین دیگر اسناد اضافی نیز به شرایط فرد مورد نظر بستگی دارد و اگر از شرایط اخذ مجوز تحصیلی انگلستان برخوردار باشید، وقت آن رسیده که در خصوص مدت زمان پردازش درخواست و صدور ویزای تحصیلی کشور نیز اطلاعات داشته باشید.

یکی از شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان، شرایط سنی می باشد که سن فرد محصل باید بین 16 تا 17 سال باشد و از دیگر شرایط داشتن اجازه نامه تحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی در کشور موردنظر می باشد، زیرا اگر شما این نامه را نداشته باشید، به هیچ عنوان درخواست اخذ ویزای شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

بررسی اخذ ویزای اسپانیا به صورت گروهی

اگر قصد دارید به اسپانیا سفر کنید حتما سری به تور اسپانیا آژانس بکتاش تراول بزنید

شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

دانشجو باید نشان دهد که می تواند هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور بپردازد و در نتیجه باید ثابت کند که از شرایط مالی برای اخذ ویزا برخوردار می باشد. برای اثبات نمودن تمکن مالی مبلغ مشخصی باید در حساب بانکی خود به مدت یک ماه داشته باشد و همچنین پرینت مالی را نیز به سفارتخانه ارائه دهد.

میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی در انگلیس بستگی به شهریه دانشگاه برای یک سال و هزینه زندگی در انگلستان به مدت ۹ ماه دارد و شهریه با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی متغیر می باشد.

اگر دانشجو می خواهد در مقطع لیسانس ادامه تحصیل دهد، حتما باید نمره لازم را کسب نماید که از شرایط بسیار مهم آن برای اخذ ویزا بوده و در مقاطع بالاتر نیز باید مدارک لازم را برای تحصیلات دوره قبل ارائه دهد.

تور فرانسه

اگر قصد دارید به فرانسه سفر کنید حتما سری به تور فرانسه آژانس بکتاش تراول بزنید

مراحل اخذ ویزای تحصیلی انگلستان 1402

مراحل اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

شما برای اخذ ویزای دانشجویی باید مراحل و مدارک خاصی را ارائه دهید تا سفارتخانه ویزای شما را صادر نماید. شما برای اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان قطعا نیاز به ارائه مدارک خاصی دارید که ما در اینجا به صورت مختصر به آن اشاره می نماییم تا شما در این زمینه اطلاعات کافی و جامعی را داشته باشید و دچار مشکل نشوید.

ترجمه مدارک هویتی مانند شناسنامه و اصل مدارک تحصیلی که باید دارای ترجمه انگلیسی باشد و همچنین ریزنمرات تمام مقاطع تحصیلی بسیار مهم می‌باشد. علاوه بر این ها ارائه کپی از پاسپورت و همچنین نمره زبان و علاوه بر آن مدارک مربوط به تحقیقات و رزومه کاری نیز الزامی است.

مدارک اخذ ویزا استارت آپ کانادا

جهت دریافت ویزای توریستی کانادا این لینک را دنبال نمایید

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان1402

مدارک لازم برای اخذ ویزای انگلستان

قطعاً اولین مرحله برای اخذ ویزای انگلستان، ارائه مدارک لازم می باشد. از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای انگلستان چند قطعه عکس می باشد که باید کاملاً به روز بوده و با چهره شما تطابق داشته باشد. از مدارک دیگر ارائه پاسپورت بوده که باید توجه کنید که از مدت اعتبار پاسپورت شما ۶ ماه مانده باشد، زیرا اگر مدت زمان اعتبار پاسپورت شما به پایان رسیده باشد ویزای شما نیز در مدت زمان طولانی آماده می شود، در نتیجه قبل از اینکه برای دریافت ویزا اقدام نمایید به این نکته بسیار توجه کنید.

مدرک دیگر که باید برای اخذ ویزا ارائه شود، فرم ثبت نام بوده که شما می توانید این فرم را به صورت حضوری از سفارتخانه ها گرفته و یا در صورت اینکه دسترسی کامل به سفارتخانه ندارید، می توانید از طریق سایت برای گرفتن فرم اولیه اقدام نمایید و همچنین سعی کنید که تمام اطلاعات شما به درستی وارد شوند تا مشکلی در اخذ ویزا برای شما به وجود نیاید.

مدرک دیگر ارائه سند ازدواج می باشد، در نتیجه وقتی فرد متقاضی ازدواج نموده باشد حتماً باید سند ازدواج خود را نیز به همراه دیگر مدارک ارائه دهد و همچنین اگر فرد شاغل می باشد، باید گواهی اشتغال را نیز ارائه دهد که این گواهی باید به همراه فیش حقوقی دو ماه آخر باشد.

بهترین شهرهای اسپانیا برای تور اسپانیا 1402

قصد سفر دارید؟ حتما سری به تور اسپانیا 1402  بزنید

هزینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان1402

هزینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

کشور انگلستان یک کشور بسیار زیبا و توسعه یافته می باشد که امروزه از نظر آموزشی در رتبه بسیار بالایی قرار دارد و به همین منظور به افراد زیادی میل و رغبت دارند که به این کشور بروند و به تحصیل بپردازند. تحصیل نمودن در این کشور قطعاً هزینه های خاصی را در بر دارد، در نتیجه یکی از هزینه های اخذ ویزا تحصیلی انگلستان،  اجازه تحصیل می باشد که قیمت آن ۱۵۰ دلار بوده و همچنین ویزای کار همراه نیز ۲۵۵ دلار می باشد.

از دیگر هزینه ها می توان به هزینه‌های انگشت نگاری و ویزیتور همراه اشاره کرد و همچنین هزینه های دیگر با توجه به مقطع تحصیلی پرداخت خواهد شد.

انواع ویزای کانادا و اخذ ویزای کانادا 2023

اگر قصد دریافت ویزای مولتی کانادا هستید حتما لینک را دنبال نمایید

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان 1402

مدت زمان صدور ویزا تحصیلی انگلستان

انگلستان هر ساله پذیرای بیش از ۳۵۰ هزار دانشجوی بین المللی می باشد که قصد تحصیل در یکی از موسسات آموزشی کشور را دارند، در نتیجه برای دریافت مجوز تحصیلی در انگلستان باید از طریق سفارت این کشور اقدام نموده و ویزای تحصیلی انگلستان در واقع سندی می باشد که به تبعه خارجی اجازه می دهد در مدت یک دوره، در انگلستان در موسسه دانشگاهی تحصیل نمایند.

شاید برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارند این سوال به وجود آید که مدت زمان صدور ویزای تحصیلی انگلستان چقدر می باشد، ما در پاسخ به سوال این عزیزان باید بگوییم که به طور کلی روند ارسال درخواست اجازه تحصیل در انگلستان و دریافت پاسخ به کشور مبدا بستگی دارد و بر اساس اعلام وبسایت رسمی سفارت انگلستان، مدت زمان صدور ویزای تحصیلی در این کشور بدون در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای انگشت نگاری ویزای انگلستان و مصاحبه در سفارت، برای متقاضیان ایرانی حدود یازده هفته و یا بیشتر خواهد بود.

متقاضیان بین المللی می توانند برای ویزای تحصیلی انگلستان به صورت آنلاین یا آفلاین اقدام نمایند و متقاضیان ایرانی که به صورت آفلاین اقدام می کنند، باید برای درخواست خود با مدارک لازم به یکی از کنسولگری های انگلستان در کشورهای همسایه مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای اخذ ویزا تحصیلی کانادا

اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی  کانادا هستید حتما لینک را دنبال نمایید

هزینه دانشجویی در اخذ ویزای انگلستان1402

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

انگلستان کشور بسیار زیبا و مهاجرپذیری می باشد که سالانه چندین هزار افراد به دلایل مختلفی به این کشور سفر می کنند و حتی در تلاش می باشند که اقامت این کشور را نیز دریافت نمایند. امروزه تعداد زیادی از افراد برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می کنند و علت آن نظام آموزشی بسیار پیشرفته و امکانات بالای آن می باشد که از لحاظ علمی جزو کشورهای بسیار معروف و شناخته شده می باشد.

وقتی فردی به دلیل ادامه تحصیل به کشور انگلستان سفر می کند، قطعا هزینه های خاصی نیز برای او در پی خواهد داشت که هر کدام از این هزینه ها به دلایل مختلفی صورت می گیرند. هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان با توجه به پیشرفته بودن، بسیار زیاد نمی باشد و علاوه بر آن کشور انگلستان از دانشجویان خود به خوبی حمایت می نماید، به گونه ای که در بیشتر موارد خوابگاه و همچنین خیلی از خدمات درمانی را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان عزیز قرار خواهد داد.

یکی از هزینه های مهم دانشجویی در انگلستان مربوط به محل اقامت می باشد که کشور انگلستان خوابگاه های خاصی را برای دانشجویان در نظر گرفته است و علاوه بر آن دانشجویان اگر از خوابگاه استفاده نکنند، با قیمت بسیار پایین می توانند مکان خاصی را اجاره نمایند که از این بابت هیچگونه استرسی نخواهند داشت.

هزینه های دیگر مربوط به خورد و خوراک و پوشاک می باشد که خود فرد در تعیین هزینه ها بسیار نقش مهمی برعهده دارد و با توجه به اینکه قیمت ها در کشور انگلستان بسیار مناسب هستند، در نتیجه دانشجویان می تواند با هزینه های بسیار کم از پس خوراک و پوشاک به خوبی برآیند.

هزینه های دیگر مربوط به تحصیل می باشد که هر کدام از این هزینه ها با توجه به مقطع تحصیلی و خیلی از موارد دیگر به صورت متغیر خواهد بود.

بهترین دانشگاه انگلستان برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان 1402

بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل

تحصیل در دانشگاه های انگلستان یک فرصت بسیار استثنایی برای افرادی می باشد که قصد ادامه تحصیل دارند، زیرا این کشور دارای دانشگاه های معتبر بسیار زیادی بوده که شناخته شده در تمام دنیا می باشند. تمام دانشگاه های این کشور از نظر سطح علمی در بالاترین رتبه قرار دارند، همچنین استادان آن بسیار تحصیلکرده می باشند، به همین منظور مدرک آن در سراسر دنیا اعتبار دارد و شما با داشتن این مدرک می توانید در تمام کشورها مشغول به کار و فعالیت شوید.

تحصیل در این کشور مزیت بسیار زیادی دارد و مسیر تحصیلی و شغلی داوطلبان را تعیین خواهد نمود. یکی از دانشگاه های بسیار معروف آن که کم نظیر می باشد و تقریباً در بین تمام افراد کاملا شناخته شده بوده و در تمام زمینه ها جزو برترین ها می باشد، دانشگاه وست لندن می باشد که افراد زیادی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و قطعاً از نظر سطح علمی نیز در جایگاه خوبی قرار دارد.

یکی دیگر از بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل، کمپ ریز می باشد که دارای یکی از زیباترین معماری ها می باشد و این دانشگاه علاوه بر معماری زیبا، دارای کیفیت آموزشی و سطح علمی بسیار بالا می باشد و در رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه امکانات و شرایط بسیار خوبی را برای پیشبرد تحصیلات آکادمیک و دستاوردهای علمی و مهارت های

دانشجویی فراهم می‌کند و اگر قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارید، باید به شما بگوییم که یکی از بهترین دانشگاه ها را برای خود انتخاب نموده اید.

از دیگر دانشگاه های برتر این کشور می توان به دانشگاه آکسفورد اشاره نمود که از قدیمی ترین دانشگاه ها می باشد. این دانشگاه ارتباط فعالی با دانشگاه‌های برتر دیگر در سطح جهان دارد و دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه بسیار فعال و خلاق هستند. این دانشگاه به تربیت و تعلیم چهره های مشهور و موفق علمی و فرهنگی شناخته شده پرداخته و شما برای ورود به این دانشگاه باید رزومه بسیار قوی داشته باشید تا بتوانید نظر مسئولان را جذب نمایید.

دانشگاه دورهام از دیگر دانشگاه های مهم این کشور می باشد که یک دانشگاه تازه تاسیس بوده، ولی با این حال اگر قدمت دانشگاه کمبریج و آکسفورد را در نظر نگیریم، این دانشگاه نیز دارای یکی از قدیمی ترین ساختمان ها می باشد. این دانشگاه دارای کالج ها و دانشکده های متعددی می باشد که در نقاط مختلف شهر قرار دارد و یکی از کالج های این دانشگاه در یک قلعه واقع شده است.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان