ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا سفر به کانادا به دلایلی مانند دیدار با اقوام، دوستان، تفریح و گردش صورت می‌گیرد که به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده است. نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا به اینگونه میباشد که شما باید حداقل سه ماه قبل از زمان سفر برای دریافت آن اقدام نمایید. ابتدا شما باید از سفارتخانه مورد نظر وقت بگیرید تا بتوانید در روز و تاریخ مشخص به سفارتخانه رفته و مراحل لازم را برای اخذ ویزا طی نمایید.

بعد از رفتن به سفارتخانه به شما مدارک را می‌دهند که شما باید تمام مشخصات خود را در داخل این مدار که پر نمایید یک مرحله بسیار مهم می باشد در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید که بدون هیچ گونه اشتباه مدارک مورد نظر و پر نموده و ارائه دهید.

مرحله بعدی عکس و همچنین انجام دادن آزمایش های پزشکی مورد نیاز میباشد که انجام این آزمایش برای تمام افراد بسیار ضروری بوده و بعد از تمامی مراحل شما باید منتظر دریافت جواب از طرف سفارتخانه باشید.

همچنین ارائه پاسپورت برای دریافت مهر ویزای توریستی و تحویل پاسپورت مهر خورده نیز از دیگر مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا میباشد. ارائه مدرک که نشان دهد شما در حساب خود مبلغ خاصی دارید نیز از دیگر مراحل مورد نیاز برای درخواست ویزا می باشد که این مبلغ به عنوان ضمانت نامه باید در حساب شما باشد.

قصد سفر به کانادا را داریدپیشنهاد میکنیم سری به تورهای شگفت انگیز کانادا بزنید

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا

 ویزای توریستی کانادا: شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا جزو موارد یمی باشند که توسط سفارت کانادا تعیین شده‌اند و اگر اشخاص شرایط ویزای توریستی کانادا را نداشته باشند حتماً ریجکت خواهد شد. یکی از شرایط این ویزا داشتن پاسپورت معتبر می باشد و همچنین فرد مورد نظر باید از سلامت ذهنی و جسمی کامل نیز برخوردار باشد.

داشتن منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت هزینه های لازم در سفر نیز از دیگر شرایط مورد نظر می باشد همچنین فرد متقاضی باید برنامه ریزی نماید که برای مدت زمان خاص و محدود در کانادا اقامت داشته باشد.

فرد متقاضی باید تعهد دهد که پس از بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی این کشور آنجا را ترک خواهد نموده و به کشور خود باز خواهد گشت. از دیگر شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا این بوده که فرد متقاضی باید تعهد دهد که در مدت زمان حضور خود در کانادا به هیچ عنوان نباید دنبال کار و استخدام باشد.

از دیگر شرایط داشتن عدم سوء پیشینه بوده در نتیجه فرد مورد نظر نیز باید مدارکی را ارائه دهد که هیچ گونه سوء پیشینه کیفری ندارند همچنین باید تعهد دهد که هیچ کدام از اقدامات او امنیت کشور را به خطر نمی اندازد. فرد متقاضی باید در طول مدت زمانی که در کشور کانادا اقامت دارد باید از قوانین آن به‌خوبی پیروی نماید همچنین باید آزمایش های خاصی را نیز انجام دهد که نشان دهد هیچ گونه بیماری خطرناکی ندارد.

داشتن بیمه مسافرتی نیز از شرایط بسیار مهم میباشد که فرد متقاضی با داشتن آن میتواند از تمام خدمات پزشکی در کشور کانادا برخوردار شود.

اسکان دانشجویان در کانادا

اگر قصد دارید در کانادا تحصیل کنید حتما مقاله ویزای دانشجوییی کانادا را دنبال نماییید

شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا

مدارک و مراحل ویزا توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا مدارک و مراحل اخذ ویزا توریستی کانادا یکی از شرایط مهم  میباشد.از ظرفی فرد مورد نظر باید فرم های درخواستی را به درستی پر نماید که این فرم ها شامل اطلاعاتی از مشخصات فردی و خیلی از موارد دیگر می باشد.جها اخذ مشاوره و کسب اطلاعات با مشاورین بکتاش سیر تماس بگیرید.

پرداخت هزینه های مربوط به درخواست ویزا و همچنین انگشت نگاری نیز از دیگر مراحل دریافت این ویزا بوده و در صورت ثبت نام آنلاین شما باید هزینه ها را توسط کارت اعتباری بپردازید و در صورت ثبت نام حضوری نیز باید هزینه ها قبل از ثبت نام پرداخت شوند و فیش های واریزی را نیز همراه دیگر مدارک را ارائه دهید.

شما باید درخواست خود را برای دریافت ویزای توریستی ثبت نمایید که برای این کار حتماً باید تمام مدارک لازم را برای دریافت ویزای توریستی کانادا به یکی از سفارت خانه ها ارائه دهید. مدارک لازم برای ویزای توریستی داشتن پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار می باشد که همراه با عکس باید باشد.

ارائه دعوت نامه از جانب شخص یا سازمانی در کشور کانادا نیز از دیگر مدارک لازم بوده و همچنین ارائه مدارک تمکن مالی نیز به همراه تمام مدارک حتما باید ارائه شود. همچنین ارائه مدارکی که نشان دهنده وابستگی فرد متقاضی به کشور خودش باشد مانند اسناد دارایی، فیش حقوقی و خیلی از موارد دیگر بسیار ضروری می باشد.

ذکر شده برای ویزای توریستی بسیار ضروری می باشند البته قوانین و مقررات و همچنین شرایط دریافت ویزا نیز با توجه به شرایط فرد متقاضی باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد.

مدارک و مراحل ویزا توریستی کانادا

انواع ویزا توریستی کانادا چیست ؟

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا انواع ویزا توریستی کانادا شامل سه نوع ویزا می باشند که ما در اینجا به معرفی هر کدام از آنها می پردازیم تا شما را بیشتر با آنها آشنا نماییم. یکی از این نوع ویزا ها ویزای سینگل بوده که تنها یک بار فرصت ورود به کشور کانادا را برای فرد متقاضی فراهم می کند به گونه ای که با تمام شدن مدت اعتبار آن فرد مورد نظر حتما باید کشور کانادا را ترک نماید.

ازدیگر ویزاهای توریستی ویزای مولتیپل کانادا بوده که ۵ سال می باشد که این شرایط را برای فرد متقاضی فراهم می نماید که اقامت موقت را داشته باشد و بعد از پایان مدت زمان اعتبار پاسپورت اعتبار خود را از دست خواهد داد.

این ویزا دارای شرایط خاصی از جمله فراهم کردن اقامت در کانادا به مدت شش ماه پس از هر بار ورود و همچنین تمدید ویزا به مدت ۶ ماه در صورت داشتن شرایط مورد نظر می باشد همچنین این امکان را برای فرد متقاضی فراهم می‌کند که به صورت نامحدود و تعداد دفعات متعدد وارد کانادا شود که به دلیل داشتن همین مزایا تبدیل یکی از پرطرفدارترین ویزا ها در میان توریست ها شده است.

ازدیگر ویزای توریستی سوپر ویزای کانادا یا همان ویزای والدین بوده که مناسب برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و همچنین پدر مادر فرد مورد نظر می باشد که ضمن اینکه فرد متقاصی از اقامت دائم برخوردار بوده باید سن بالای ۱۸ سال نیز داشته باشد. دریافت این نوع ویزا نیزه نیاز به دعوت نامه معتبر از کشور کانادا می باشد.

مدارک گرفتن ویزا تحصیلی کانادا

جهت آشنایی بیشتر با مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا توریستی کانادا این لینک را دنبال نمایید

انواع ویزا توریستی کانادا چیست ؟

آشنایی با سایت رسمی سفارت کانادا و مراحل اخذ

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا محسوب می شود در نتیجه یکی از سازمان یافته ترین سیستم های مهاجرتی دنیا آن را نیز به خود اختصاص داده است. سایت سفارت کانادا این امکان را فراهم نموده است که متقاضیان ویزا بتوانند درخواست خود را به صورت آنلاین و بدون هیچگونه دردسر انجام دهند.

این سایت برای شهروندان ایرانی یک امتیاز محسوب می‌شود زیرا سفارت کانادا در تهران تعطیل بوده در نتیجه هیچ گونه خدمات کنسولی در ارتباط با ویزای کانادا در داخل ایران ارائه نمی‌شود بنابراین ثبت نام آنلاین ویزای کانادا و عدم نیاز به مراجعه حضوری باعث شده است که تا حد زیادی این مشکل ها رفع شوند.

افراد برای گرفتن ویزای توریستی کانادا در اولین فرصت باید به سایت رسمی آن مراجعه نمایند که مراحل ثبت نام آن نیز به روش زیر می باشد. در مرحله اول باید به صفحه ثبت نام سایت دولت کانادا رفته و یک اکانت را برای خود ایجاد نمایند که با ورود به این صفحه لینکخاصی را دریافت می‌کنند که با کلیک بر روی آن می توانند تمام شرایط و قوانین کلی را مطالعه نمایند.

در صفحه ایجاد اکانت باید نام کاربری خود را انتخاب کنید و در نتیجه دقت کنید که نام کاربری باید بین ۶ تا ۸ کاراکتر باشد و بعد از انتخاب آن نیز یک پسورد به شما داده می‌شود که حتماً باید آن را به یاد داشته باشید.

در صفحات بعد باید سوال های پرسیده شده را به خوبی و درستی جواب دهید و در نهایت شما یک حساب کاربری را در سایت دولت کانادا ایجاد می کنید که می توانید در آنجا به راحتی ویزای مورد نظر خود را درخواست دهید.

بعد از انتخاب ویزای مورد نظر سوالات نیز در زمینه مدت زمان برای اقامت در کانادا و خیلی از موارد دیگر پرسیده می شود و بعد از پرداخت هزینه ها وضعیت شما در رابطه با گرفتن ویزا مشخص خواهد شد. در نهایت در صورتی که شما واجد شرایط ویزای کانادا باشی میتوانی به مراحل بعدی درخواست ویزا بروید که شامل ارسال مدارک و همچنین پرداخت هزینه های مربوط و ثبت نهایی درخواست میباشد.

آشنایی با سایت رسمی سفارت کانادا و مراحل اخذ

تمام هزینه های اخذ ویزا توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا هزینه ویزا توریستی کانادا یکی از دغدغه های بسیاری از گردشگران می باشد که فرد متقاضی به غیر از هزینه های شخصی مانند هزینه وکالت، ترجمه مبلغی را نیز به عنوان هزینه بررسی پرونده و انگشت نگاری به دولت کانادا پرداخت نماید در نتیجه این مبلغ کاملاً متغیر می باشد.

به طور مثال هزینه بررسی پرونده و انگشت نگاری برای ویزای توریستی ۱۸۵ دلار می باشد که ۱۰۰ دلار آن برای بررسی پرونده و۸۵ دلار آن نیز جهت هزینه انگشت نگاری دریافت میشود.

افراد زیر ۱۴ سال و بالای ۷۵ سال از انجام انگشت نگاری معاف هستند در نتیجه فقط ۱۰۰ دلار برای بررسی پرونده آنها پرداخت خواهد شد. همچنین در صورت ثبت پرونده به صورت آنلاین فرد مورد نظر باید مبلغ را نیز پس از آپلود تمامی مدارک خود توسط کارت های بانکی پرداخت نماید زیرا تا پیش از پرداخت این هزینه هیچگونه نامه برای انجام مرحله انگشت نگاری صادر نخواهد شد.

هزینه های دیگر نوع هتل رزرو شده می باشد به گونه ای که هر چقدر هتل شما پیشرفته تر باشد قطعاً شما هزینه بیشتری را باید پرداخت نمایید همچنین مدت زمان ماندگاری شما نیز تاثیر بسزایی بر روی هزینه های ویزای توریستی دارد.

نوعی بلیت های رفت و برگشت نیز از دیگر هزینه‌های این سفر می باشد به گونه ای که اگر شما از هواپیمای درجه یک استفاده کنیم قطعاً هزینه‌های آن بالاتر خواهد رفت و در نتیجه توجه به این موضوع برای گردشگران بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود تا بتواند طبق تمامی هزینه ها سفر خوبی را برای خود برنامه ریزی نمایند.

تمام هزینه های اخذ ویزا توریستی کانادا

زمان اخذ ویزای توریستی کانادا چقدر است ؟

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا ویزای کانادا به عنوان برچسب بر روی صفحات پاسپورت شما بوده که اجازه ورود تان را به کشور کانادا خواهد داده به گونه ای که شما با این مجوز می توانید بسته به نوع درخواست خود که ویزای موقت یا دائم باشد وارد خاک این کشور شوید. مدت زمان گرفتن ویزا توریستی کانادا بسته به نوع ویزای دائم و میزان موقت دارد به‌گونه‌ای که گرفتن ویزای دائم به زمان طولانی تری نیاز دارد.

مدت زمان صدور این ویزا نیز به زمان اقدام آن نیز بستگی دارد به طور مثال در ویزای توریستی ممکن است ثبت پرونده هنگام مواقع پر درخواست مانند تابستان و یا ماه‌های ژانویه صورت بگیرد که تغییر زمان ویزا نیز امکان دارد به وجود بیاید.

به طور معمول زمان گرفتن ویزای تحصیلی ۱۵ تا ۳۰ روزه طول میکشد و با توجه به اینکه این زمان طولانی می باشد که فرد مورد نظر بهتر است هر چه سریعتر برای درخواست ویزا اقدام نماید زیرا امکان دارد که طی روند ساده نمودن ویزا مشکلاتی نیز به وجود آید که شما بتوانید با اقدام به موقع آن را حل نمایید.

در صورت تاخیر بیش از اندازه دریافت ویزا شما می توانید از طریق ایمیل وضعیت پرونده خود را پیگیری نمایید در نتیجه نگرانی خاصی در این زمینه نداشته باشید.

زمان اخذ ویزای توریستی کانادا چقدر است ؟

علت ریجکتی ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا ریجکتی شدن ویزایکی از شایع ترین مشکل در تهیه ویزا توریستی کانادا می باشد که این امر باعث می‌شود اختلالی در سفر آنها به وجود بیاید در نتیجه نتوانند به اهداف سفر خود برسند. پس از اقدام لازم برای ثبت درخواست به اداره مهاجرت و افسر پرونده بعد از بررسی های لازم جواب ویزا را به متقاضیان اعلام می نماید و در صورت پاسخ مثبت ویزا برای آنها صادر خواهد شد .

اگر مشکلاتی در زمینه ویزا به وجود بیاید ویزاری جک خواهد شد که به صورت یک نامه با دلایل مربوط به متقاضی ارسال خواهد شد در نتیجه اگر فرد قصد سفر دارد حتما باید این مشکلات را به موقع رفع نماید.برای رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا روش های مختلف وجود دارد که ما در اینجا به صورت جذب آنها می پردازیم تا افراد بتوانند مشکلات ویزای خود را در کوتاهترین زمان برطرف کنند و به سفر خود ادامه دهند.

از آنجایی که یکی از دلایل ریجکتی شدن ویزای پر نکردن صحیح می باشد در نتیجه افراد باید فرم مورد نظر را دوباره مورد مطالعه قرار دهند و تمام اطلاعات شخص خود را به درستی وارد کنند که توجه به این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. روش دیگر برای رفع ریجکتی ویزا توریستی کانادا شما باید مسئول سفارتخانه را در مورد سفر خودمجاب نمایید تا مهر آن توسط این افراد صادر شود و شما بدون هیچ مشکل و اختلال می توانید سفر کنید.

روش دیگر برای رفع ریجکتی ویزا توریستی کانادا تطابق نمودن عکس روی پاسپورت با عکس خودتان می باشد در نتیجه به هیچ عنوان شما نباید از عکس های قدیمی استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان