ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

شرایط ویزا فامیلی انگلستان

شرایط ویزا فامیلی انگلستان

شرایط ویزا فامیلی انگلستان

یکی از راه های گرفتن ویزا و اقامت کشور انگلستان گرفتن ویزای فامیلی میباشد که ما می‌خواهیم در این قسمت چند مورد از مهمترین شرایط ویزا فامیلی انگلستان را برای شما شرح دهیم تا شما بتوانید از این طریق این ویزا را دریافت کرده و اقامت طولانی مدت و کوتاه مدتی در این کشور داشته باشید.

اولین و مهمترین شرطی که برای ویزای فامیلی انگلستان وجود دارد این است که شما باید یک دعوت نامه از سوی بستگان درجه یک ،یک دوست و یا آشنا داشته باشید و در متن این دعوتنامه حتماً باید مدت زمان اقامت ،تاریخ ورود و خروج به کشور انگلیس نسبت شما با دعوت کننده و محل اقامت شما در کشور انگلیس ذکر شود.

اگر هر کدام از مواردی که در قسمت بالا ذکر کردیم در متن دعوت نامه ذکر نشود شما نمی توانید این ویزا را دریافت نمایید و ویزای شما رد میشود.در این صورت است که شما باید برای گرفتن ویزای انگلیس از راه دیگری اقدام کرده و شرایط دیگر را در نظر بگیرید تا بتوانید این ویزا را دریافت نمایید.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای استارت آپ انگلستان را نیز مشاهده فرمایید!

شرایط ویزا فامیلی انگلستان

چه کسانی می‌توانند ویزا فامیلی انگلستان بگیرند ؟

افرادی که مایل هستند ویزای فامیلی انگلستان را دریافت نمایند برای اخذ ویزا فامیلی انگلستان باید شرایطی را داشته باشند تا ان ویزا به آنها تعلق بگیرد که ما در این قسمت می خواهیم چند مورد از مهمترین شرایطی که افراد باید برای گرفتن ویزا داشته باشند را برای شما مورد بررسی قرار دهیم:

۱_اولین دسته از کسانی که میتوانند برای گرفتن این ویزا اقدام نمایند مربوط به افرادی است که در کشور انگلستان فامیل درجه یک دارد که این افراد برای گرفتن ویزا راحت‌تر می‌توانند اقدام کنند. به عنوان مثال اگر شخصی فرزندش در کشور انگلستان اقامت داشته باشد به راحتی می توانند اقامت و ویزای خود را بگیرد.

۲_افراد دیگری که برای گرفتن ویزای فامیلی انگلستان می‌توانند اقدام ‌نمایند افرادی هستند که دعوت نامه ندارند اما تاریخچه سفری بسیار مهمی دارد که این تاریخی سفری می تواند راحت تر برای گرفتن این ویزا اقدام نمایند.به عنوان مثال ویزای شینگن، ویزای کانادا ویزای استرالیا و ویزای کشورهای آسیایی می تواند برای شخصی که متقاضی برای گرفتن ویزای فامیلی انگلستان باشد یک تاریخچه ی سفری قدرتمند محسوب شود.

۳_شرایط مهم دیگری که می توانیم برای افراد متقاضی ویزای فامیلی انگلستان در نظر بگیریم مربوط به شرایط سنی این افراد می باشد که افرادی می توانند برای گرفتن این ویزا اقدام کنند که سن آنها حتماً بالای ۱۸ سال باشد و به سن قانونی نرسیده باشند تا بتوانند کارهای لازم و اولیه را برای گرفتن این ویزا انجام دهند.

پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان فرانسه را نیز مشاهده فرمایید!

چه کسانی می‌توانند ویزا فامیلی انگلستان بگیرند ؟

مدارک لازم برای گرفتن ویزا فامیلی انگلستان

افرادی که متقاضی برای گرفتن ویزا فامیلی انگلستان می باشند باید مدارکی را که مورد تایید سفارت خانه ها است در مدت زمان تعیین شده به افراد کارشناس ارائه دهند تا مدارک آنها مورد بررسی قرار گرفته و ویزا برای آنها صادر شود که ما در این قسمت می خواهیم چند مورد از مهمترین مدارکی که مورد نیاز میباشد را برای شما بازگو کنیم تا شما اگر زمانی مایل به گرفتن ویزای اقامت انگلستان باشید بدانید که چه مدارکی را باید به سفارت خانه ها ارائه دهید که این مدارک به شرح زیر می باشید:

۱_اولین مدرک مورد نیاز برای افراد متقاضی داشتن پاسپورت یا گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه تا یک سال را داشته باشند و گذرنامه افراد متقاضی باید حتماً دارای یک برگه خالی داشته باشد تا ویزای فامیلی برای آن ها صادر شود.

۲_مدرک مورد نیاز دیگر این است که افراد متقاضی باید اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن را به کارشناسان مربوطه ارائه دهند و اگر افراد متقاضی همراهی را با خود دارد باید اصل شناسنامه و ترجمه ی آن را نیز تحویل سفارت خانه ها دهند تا احراز هویت برای افراد متقاضی صورت بگیرد و این مهم ترین مدرک برای گرفتن ویزای فامیلی محسوب می شود.

۳_مدرک مورد نیاز دیگر مربوط به عکس افراد متقاضی می باشد که برای صادر شدن ویزای تحصیلی انگلستان و افراد متقاضی یک قطعه عکس رنگی با پس زمینه سفید به سفارتخانه ها تحویل دهند و باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که بین عکس و چهره شما نباید تفاوتی دیده شود و عکس شما باید در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.

در صورتی که عکس شما قدیمی باشد ویزای شما رد می‌شود و شما باید مراحل طی شده را از اول بگذرانید که این عامل ممکن است که باعث شود که در مدت زمان تعیین شده نتوانید به این کشور سفر داشته باشید.

۴_اگرافرادی که مایل به گرفتن ویزای انگلستان می باشند مشغول به تحصیل باشند باید ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل خود را از دارالترجمه های معتبر دریافت نمایند.

۵_مدارک مهم دیگر مربوط به مدارک مالی شخص متقاضی می باشد و این مدارک به این صورت است که افراد متقاضی باید گردش مالی چهار ماهه خود را به همراه مهر و امضای شعبه صادر کننده به سفارتخانه ها ارائه دهد و همچنین افراد باید نامه تمکن مالی خود را نیز به این کشور ارائه دهند.

متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که مدت اعتبار گواهی تمکن مالی و گردش حساب یک ماه میباشد در صورت که در طی این یک ماه اقدام به گرفتن این ویزای فامیلی نکند باید گردش مالی حساب خود را دوباره دریافت کنند.

مدارک لازم برای گرفتن ویزا فامیلی انگلستان

مدت اقامت ویزا فامیلی انگلستان

زمانی که افراد موفق به اخذ ویزا خانوادگی انگلستان شدند باید به مدت اقامت ویزای فامیلی و خانوادگی خود توجه ویژه داشته باشد که این مدت اقامت به چند عامل مهم بستگی دارد و ما در این قسمت به شرح و بررسی این عوامل تاثیرگذار می پردازیم:

۱_اولین و مهمترین عاملی که می تواند تعیین کننده مدت اقامت شما به وسیله ویزا فامیلی انگلستان باشد مربوط به اعتبار دعوتنامه شما می باشد اگر دعوتنامه ای که از طرف شخص مربوطه که دارای اقامت کشور انگلستان می باشد شما دریافت میکنید دارای اعتبار بلند مدت باشد شما می توانید در مدت زمان اعتبار دعوتنامه خود در کشور انگلستان اقامت داشته باشید و از مزایایی که دولت انگلیس در اختیار شهروندان خود قرار می دهد نهایت استفاده را بکنید.

۲_عامل تاثیرگذار دیگر مربوط به مدارک شما می باشد اگر مدرکی شما به طور کامل توسط دولت انگلیس تایید شده باشد و اقامت شما مورد تایید شما قرار گرفته باشد می تواند به مرور زمان اقامت طولانی مدت نیز دریافت کنید و بیشتر در این کشور حضور داشته باشید.

مدت اقامت ویزا فامیلی انگلستان

زبان مورد نیاز برای ویزا فامیلی انگلستان

یکی از مدارک مهم این است که افراد متقاضی باید داشته باشد مربوط به مدرک زبان های خارجی می باشد که شما برای گرفتن ویزا فامیلی انگلستان باید دوره های مهم زبان های خارجی را گذرانده باشید و موفق به اخذ یک مدرک معتبر از یک دانشگاه مهم داشته باشید تا بتوانید برای گرفتن ویزا خانوادگی انگلستان اقدامات اولیه را انجام دهید و بتوانید موفق به گرفتن این ویزا برای خود و همراهان خود شوید.

اولین زبان مورد نیاز برای اخذ ویزای فامیلی انگلستان مربوط به زبان انگلیسی می باشد که افراد متقاضی باید دارای مدرک تافل یا مدرک آیلتس داشته باشند. داشتن این مدرک ها نشان دهنده ی این است که افراد متقاضی کاملا به زبان انگلیسی تسلط کافی را دارند و می توانند در کشور انگلیس به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنند.

از دیگر زبان های مورد نیاز برای اقامت در کشور انگلیس زبان فرانسه می باشد که افراد اگر این زبان را به خوبی بلد باشند و به آن تسلط کافی داشته باشند می توانند زمینه ی ارتباط خود را در کشور انگلیس گسترده تر کنند و بتوانند یک اقامت بسیار خوبی را در کشور پیشرفته ی انگلیس تجربه نمایند.

زبان مورد نیاز برای ویزا فامیلی انگلستان

تمدید ویزا فامیلی انگلستان

تمدید ویزا فامیلی انگلستان باید هر چند ماه یکبار صورت بگیرد و اگر شما ویزای فامیلی انگلستان را دارید باید حتماً در دعوت نامه ای که از فامیل و یا خانواده درجه یک خود دریافت کرده اید به مدت اعتبار ویزای خود توجه ویژه ای داشته باشید.

طبق قانون کشور انگلستان اگر شما اعتبار ویزای تان تمام شده باشد ولی هنوز در کشور انگلستان اقامت داشته باشید شامل جریمه های بسیار سنگینی می شوید.پس به مدت اعتبار ویزای خود توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت در کشور انگلستان اقامت خوبی را داشته باشید.

تمدید ویزا فامیلی انگلستان

رفع ریجکتی ویزا فامیلی انگلستان

اگر شما کارهای لازم را برای گرفتن ویزای فامیلی انگلستان انجام داده‌اید ممکن است به دلایل مختلفی ویزای شما ریجکت و یا رد شود که شما باید کارهایی را برای رفع ریجکتی ویزا فامیلی انگلستان انجام دهید تا ویزای فامیلی برای شما صادر شود که این کارها و اقدامات به شرح زیر می باشد:

۱_اولین کاری که شما می‌توانید برای رفع ریجکتی ویزای فامیلی خود انجام دهید این است که به سایتهای معتبر و مهمی که سفارتخانه ها به شما معرفی می کند سری بزنید و دلیل رفع ریجکتی ویزای خود را جویا شوید و نسبت به رفع این مشکل به کارشناسان خبره مراجعه کنید‌

.۲_از کارهای مهمی که می توانیم جهت رفع ریجکت شدن ویزای فامیلی انگلستان انجام دهیم این است که می‌توانیم به مشاورین موسسه حقوقی مراجعه کنیم که در این موسسه افراد کارشناس و خبره ای وجود دارند که با دانش و تجربه ای که در این زمینه دارند دلایل ریجکتی ویزای شما را بررسی می‌کنند و نسبت به رفع ریجکتی ویزا اقدامات اولیه را انجام میدهند و این موسسه در کنار متقاضیان عزیز می باشد تا بتواند با ارائه دلایل قانع کننده سفارت را مجاب به اخذ ویزای فامیلی انگلستان نماید و بتوانند این ویزا را در اسرع وقت برای متقاضیان دریافت نمایند.

رفع ریجکتی ویزا فامیلی انگلستان

هزینه اخذ ویزا فامیلی انگلستان

هزینه اخذ ویزا فامیلی انگلستان شامل موارد مختلفی می شود که متقاضیان باید این هزینه ها را بپردازند تا بتوانند این ویزا را دریافت نمایند که ما در این قسمت می کنیم چند مورد از این هزینه ها را مورد بررسی قرار دهیم:

۱_اولین هزینه‌ای که در مرحله اول متقاضیان باید بپردازند مربوط به هزینه دریافت فرم درخواست ویزای فامیلی انگلستان می باشد که افراد متقاضی باید یک هزینه ای را به حساب سفارت‌خانه‌ها واریز کنند تا این فرم برای آنها ارسال شود. این هزینه بسیار ناچیز می باشد و هر شخصی می تواند به راحتی آن را پرداخت نماید.

۲_هزینه اعلام شده دیگری که برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان مورد نیاز می باشد این است که شما باید یک وقت سفارت از سفارت خانه ها دریافت نمایید که این وقت سفارت شامل هزینه‌های می باشد که این هزینه به عهده شخص متقاضی است و با توجه به مدت زمان اقامت شما این مبلغ متغیر می باشد و متقاضیان باید این مبلغ را بصورت اینترنتی پرداخت کرده و وقت سفارت خود را از این طریق مطلع شوند و در مدت زمان تعیین شده در سفارت خانه ها حضور پیدا کنند و با کارشناسان مربوطه در این زمینه ملاقات داشته باشد.

۳_از هزینه های دیگری که می توانیم بگوییم برای گرفتن ویزای فامیلی انگلستان مورد نیاز میباشد مربوط به گرفتن بیمه مسافرتی برای مسافران عزیز می باشد.مسافران در مدت اقامت خود در کشور انگلستان باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که اگر بیمه مسافرتی داشته باشند میتوانند در مدت اقامت خود در این کشور از تمام مزایای بیمه شامل بیمه خدمات درمانی بهره کافی را ببرند.

۴_از هزینه های اعلام شده می توانیم به این مورد اشاره مستقیم داشته باشیم که افراد برای گرفتن ویزا باید یک بلیط رفت و برگشت تهیه نمایند که قیمت این بلیط بسیار متفاوت می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله عواملی که می توانیم بیان کنیم که به صورت مستقیم بر روی قیمت بلیط تاثیر گذار می باشد این است که شما در چه زمانی می خواهید در کشور انگلستان اقامت داشته باشید به عنوان مثال در فصل هایی از سال مانند فصل تابستان هزینه بلیط رفت و برگشت از قیمت بالاتری نسبت به فصل های دیگر برخودار می باشد.

۵_شما در مدت زمانی که در کشور انگلستان اقامت دارید باید یک منزل مسکونی برای خود اجاره کنید که این منزل نیز با توجه به موقعیت آن در کشور انگلستان در قیمت‌های متفاوتی وجود دارد و یا اینکه شما باید برای اقامت خود یک هتل را قبل از رفتن به این کشور رزرو نمایید که زمانی که شما قصد دارید به این کشور سفر کنید ابتدا باید هزینه این هتل‌ها را که شامل موارد مختلفی می باشد به طور تمام و کمال پردازید تا رزرو بلیط به طور صحیح برای شما صورت بگیرد.

شما می توانید برای رزرو بهترین هتل ها با یک قیمت مقرون به صرفه به سایت های معتبری که سفارتخانه ها به شما معرفی می‌کنند مراجعه کرده و این هتل ها را و رزرو نمایید و در مدت زمان اقامت خود در این هتل بتوانید بهره ی کافی را از آن ببرید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان