ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

اخذ ویزای مولتی کانادا

شرایط اقامت مولتی کانادا

شرایط اقامت مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا : معمولا تفاوت چندانی با مراحل و شرایط اخذ ویزای کانادا نداردافرادی که تمایل به اقامت مولتی کانادا دارند ابتدا باید نسبت به اخذ ویزای مولتی کانادا اقدام نمایند و ویزای مولتی کانادا در واقع نوعی ویزا است که به وسیله ی آن می توان به خاک کانادا مهاجرت کرد و در کانادا مشغول کسب و کار و یا تحصیل شوید.

شرایط اقامت مولتی کانادا مقداری دشوارتر از کسب سایر ویزاهای کانادا می باشد اما در صورتی که راجب به مراحل اخذ این ویزا از قبل تحقیق کنید و اطلاعاتی را در این زمینه کسب نمایید می توانید بالاخره ویزای مولتی را اخذ کرده و توسط این ویزا 5 سال در خاک کانادا اقامت کرده و هم زمان با آن کسب و کار مدنظرتان را نیز راه اندازی کنید .

لازم به ذکر است که بدانید افرادی که ویزای مولتی کانادا دارند می توانند در طول 5 سال اقامت خود در کانادا هر 6 ماه یکبار به صورت توریستی به کشور خود و یا سایر کشورهای خارجی سفر کنند.با داشتن شرایط اقامت مولتی کانادا و همچنین کسب این ویزا افراد می توانند از امکانات موجود در کشور کانادا مانند امکانات تحصیل و یا کسب و کار و همچنین امکانات شهروندی و پزشکی و… استفاده نمایند.

همانطور که گفته شد مدت زمان اعتبار ویزای مولتی کانادا حدود 5 سال می باشد و پس از گذشت مدت زمان گفته شده افراد مهاجر باید دوباره به سفارت مراجعه کنند و ویزای مولتی خودشان را تمدید کنند و با تمدید کردن ویزای مولتی دوباره می توانند علاوه بر اقامت در کانادا از تمام خدمات شهروندی نیزاستفاده کنند.

افرادی که در ابتدا شرایط اقامت مولتی کانادا را ندارند بهتر است که نسبت به کسب ویزای سینگل کانادا اقدام نمایند البته این ویزا مزایای ویزای مولتی را ندارد و افراد فقط 3 سال می توانند در کانادا اقامت داشته باشند و از امکانات استفاده کنند البته این ویزا برای شروع مهاجرت ویزای خوبی می باشد.

ویزا فامیلی انگلستان

اگر قصد اخذ اقامت اقامت انگلستان

مقاله اخذ ویزای استارت آپ انگلستان را دنبال نمایید

شرایط اقامت مولتی کانادا

اخذ ویزا اقامتی مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا  مزیت های بی شماری را برای مهاجران در پی دارد و افرادی که با داشتن اقامت مولتی کانادا به این کشور سفر می کنند تا 5 الی 10 سال می توانند به راحتی و بدون داشتن محدودیت های اقامتی و مهاجرتی از خاک کانادا خارج شوند و به کشور خودشان سفر کنند.

افرادی که موفق به اخذ اقامت مولتی کانادا می شوند دیگر نیازی به تمدید کردن سالانه این ویزا ندارند و پاسپورت آن ها مدت زمان زیادی اعتبار خواهد داشت.به طور کلی می توان گفت که بهترین ویزا برای اقامت در کانادا و شروع تحصیل و یا کسب و کار در خاک کانادا ویزای مولتی می باشد و افراد با گرفتن این ویزا می توانند آینده کاری و یا تحصیلی خودشان در کشور کانادا را مدت زمان زیادی تثبیت کنند و آینده ی بهتری در این کشور داشته باشند.

پس از اخذ اقامت مولتی کانادا افراد تا 6 ماه اول اجازه خروج از کانادا را ندارند اما پس از گذشت 6 ماه مهاجران به راحتی می توانند با گرفتن ویزاهای توریستی موقتی از کشور کانادا خارج شوند.

اخذ اقامت مولتی کانادا علی رغم داشتن مزیت های بی شمار دارای هزینه های معقولی نیز می باشد و با در دست داشتن هزینه کم نیز می توان موفق به اخذ کردن این ویزا شد و پس از اخذ کردن این ویزا افراد می توانند در جهت اخذ انواع ویزاهای شینگل نیز اقدام کنند.

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس انگلستان

قصد دریافت ویزا دانشجویی انگلستان را دارید؟

مقاله هزینه اخذ ویزا دانشجویی کانادا را دنبال نمایید

اخذ ویزا اقامتی مولتی کانادا

چه کسانی می‌توانند اقامت مولتی کانادا بگیرند؟

 آیا می دانید که چه کسانی می توانند موفق به کسب ویزای مولتی کانادا شوند؟ در این بخش از مطلب راجب این موضوع صحبت می کنیم و واجدین شرایط اخذ اقامت ویزای مولتی را نام خواهیم برد.به طور کلی افرادی که در کشور خودشان هنرمند شناخته شده ای هستند و یا در رشته ورزشی خاصی مهارت دارند و در مسابقات کشوری این ورزش شرکت کرده اند و یا نخبه تحصیلی هستند می توانند به راحتی ویزای مولتی کانادا را کسب کنند.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا زوج هایی که یکی از آن ها در کشور کانادا ویزای کاری دارد و یا جوانانی که والدینشان دارای ویزای کاری کانادا هستند نیز می توانند موفق به اخذ اقامت مولتی کانادا شوند پس در نتیجه می توان گفت افرادی که ویزای کاری دارند توسط این ویزا می توانند اقامت مولتی بگیرند و مدت زمان زیادی بدون تمدید ویزا در کشور کانادا اقامت داشته باشند.

اگر همسرتان یا والدین‌تان ویزای معتبر کاری داشته باشند، شما می‌توانید ویزای مالتیپل را به ویزای کاری تبدیل کنید.افرادی که شرایط گفته شده در بالا را ندارند و تمایل به اخذ اقامت مولتی کانادا دارند می توانند ابتدا نسبت به گرفتن ویزای کاری کانادا اقدام کنند و یک کارفرما در کانادا پیدا کنند و پس از گرفتن ویزای کاری و سفر به کانادا ویزای مولتی بگیرند و با این کار علاوه بر داشتن شرایط کاری عالی در کانادا می توانند از مزایای اقامت طولانی مدت در کانادا نیز استفاده کنند.

چه کسانی می‌توانند اقامت مولتی کانادا بگیرند؟

مدارک لازم برای اخذ اقامت مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا به طور کلی درخواست ویزا مولتی کانادا به دو صورت آنلاین و با مراجعه به وب سایت های ثبت نام و یا به صورت حضوری در سفارت خانه ها انجام می شود و برای درخواست ویزا ابتدا لازم است که افراد مدارکی را تهیه کنند و در این بخش از مطلب به معرفی مدارک مورد نیاز برای گرتن ویزای مولتی خواهیم پرداخت.

اگر قصدا دارید که به صورت آنلاین برای اخذ ویزا مولتی کانادا اقدام کنید ابتدا باید در وب سایت ثبت نام یک پنل کاربری برای خودتان ایجاد کنید و سپس تمام شرایط و ضوابط و همچنین مراحل گفته شده در وب سایت را به طور کامل انجام دهید.برای گرفتن ویزا مولتی کانادا به صورت حضوری حتما باید پس از حضور در سفارت فرم درخواست ویزا را به صورت کتبی پر کنید و هزینه هایی را که مربوط به ثبت نام هستند نیز پرداخت کنید .

و لازم است که بدانید این هزینه ها در اصل شامل هزینه های مربوط به ثبت نام و یاانگشت نگاری می شوند.پس از انجام مراحل بالا کارشناسان سفارت به شما یک کد پیگیری می توانند و از طریق این کد شما می توانید پیگیری کنید که در حال حاضر درخواست شما در چه وضعیتی است و علاوه بر آن یک زمان خاص برای اگشت نگاری نیز برای شما در نظر گرفته می شود و یا در زمان گفته شده حتما باید برای انجام مراحل انگشت نگاری به کنسولگری مراجعه کنید.

پس از انجام مراحل گفته شده و انگشت نگاری شما باید مدارک نهایی خودتان را که کارشناسان به شما می گویند آماده کنید و آن ها را به مسئولان تحویل دهید.مدارک نهایی اخذ ویزا مولتی کانادا معمولا شامل مدارکی مانند عکس بیومتریک آزمایشات مربوط به عدم اعتیاد و سایز آزمایش های پزشکی و همچنین مدارک انگشت نگاری می شوند.

تورهای کانادا

قصد سفر توریستی به کانادا را دارید؟

سری به تورهای کانادا آژانس بکتاش تراول بزنید

تور کانادا

مزایای اخذ اقامت مولتی کانادا

 همانطور که می دانید در دست داشتن ویزا 5 ساله کانادا مزایای زیادی را برای افرادی که موفق به دریافت کردن این ویزا می شوند در پی خواهد داشت و به همین دلیل در این بخش به مزایای این ویزا خواهیم پرداخت.

مهمترین و بزرگترین مزیت داشتن ویزای مولتی کانادا این است که می توان با اخذ این ویزا بدون دردسر و نیاز به تمدید مکرر 5 سال متداول با آسایش در کشور کانادا اقامت داشت و در این مدت زمان به راحتی و فقط با گرفتن ویزاهای توریستی به انواع کشورها سفر کرد بنابراین می توان گفت که ویزای مولتی هیچ نوع محدودیت سفری و یا اقامتی برای افراد ایجاد نمی کند.

به ویزا 5 ساله کانادا در اصطلاح ویزای مولتی گفته می شود و این ویزا شرایط کاری و تحصیلی فوق العاده ای را در اختیار مهاجران و دارندگان این ویزا قرار می دهد و به همین دلیل افرادی که قصد مهاجرت دارند سعی می کنند که برای ویزا و اقامت در کشور مورد نظرشان موفق به کسب ویزاهای مولتی شوند.

مزایای اخذ اقامت مولتی کانادا

آیا میتوان اقامت مولتی کانادا را تبدیل به اقامت دائم کرد؟

افرادی که موفق به اخذ اقامت مولتی کانادا می شوند، معمولا این سوال برایشان پیش می آید که آیا از طریق در دست داشتن اقامت مولتی می توان موفق به دریافت اقامت دائمی کانادا شد و در این بخش از مطلب راجب این موضوع توضیحات بیشتری خواهیم داد.

افرادی که ویزای مولتی کانادا دارند پس از گذشتن 15 سال و بعد از این که به صورت متوالی 3 بار ویزای مولتی خودشان را تمدید کردند می توانند اقامت دائم بگیرند و پس از دریافت اقامت دائم دیگر یک شهروند کاملا کانادایی به شمار می آیند و باید رفتاری مشابه شهروندان کانادایی داشته باشند و از این پس به بعد می توانند از تمام امکانات مربوط به شهروندان کانادایی استفاده کنند.

راه های متعدد دیگری نیز برای تبدیل اقامت مولتی به اقامت دائمی کانادا نیز وجود دارد و این راه ها شامل اقدام از طریق تحصیل و یا مشارکت در کارهایی که کارفرمای کانادایی دارند می شوند و شامل حال افرادی است که در بخش های دولتی و اداری کانادا مشغول به کار و خدمت رسانی هستند بنابراین بهترین راه برای اخذ اقامت دائمی همان تمدید 3 بار متوالی ویزای مولتی کانادا می باشد زیرا این روش آسانترین روش ممکن برای اخذ اقامت دائم می باشد و نوعی روش کم هزینه نیز به شمار می آید.

اگر در طول اقامت موقت خود در کانادا شهروند بانظمی باشید راحت تر می توانید موفق به کسب اقامت دائم شوید بنابراین حتما پس از مهاجرت به کانادا تمام حقوق شهروندی را رعایت کنید.

آیا میتوان اقامت مولتی کانادا را تبدیل به اقامت دائم کرد؟

علت ریجکتی ویزا مولتی کانادا

 ریجکتی ویزای مولتی کانادا ممکن است برای افرادی که موفق به دریافت این ویزا می شوند اتفاق بیفتد و این یک موضوع کاملا عادی است و با داشتن اطلاعاتی راجب به این موضوع می توان به راحتی ریجکتی را رفع نمود.ر صورتی که مدارکی که شما برای شروع ثبت نام به سفارت تحویل می دهید و یا مدارکت نهایی که در هنگام انگشت نگاری تحویل کارشناسان می دهید کامل نباشند احتمال ایجاد ریجکتی در اقامت و یا ویزای شما وجود خواهد داشت.

در صورت ریجکت شدن ویزا و یا اقامتتان شما امکان وارد شدن به خاک کانادا را نخواهید داشت و برای ورود مجدد به کانادا شما باید علت ریجکتی را از مشاوران مهاجرتی بپرسید و آن را رفع کنید.افرادی که در کانادا توسط داشتن ویزای مولتی کانادایی اقامت دارند و پس از گذشت 5 سال نسبت به تمدید کردن اقامت خودشان اقدام نمی کنند معمولا با ریجکتی اقامت مولتی کانادا مواجه خواهند شد.

باید مراحلی را برای رفع ریجکت شدن طی کنند و این مراحل سختی ها و مشکلات مربوط به خودشان را دارند بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت باطل شدن اقامتتان در کوتاهترین زمان ممکن آن را تمدید کنید تا دچار ریجکتی نشوید و نیاز نباشد که برای رفع ریجکتی مراحل سخت تر و هزینه بری را انجام دهید.

علت ریجکتی ویزا مولتی کانادا

هزینه اخذ اقامت مولتی کانادا

 افرادی که به دنبال اخذ ویزای مولتی کانادا هستند معمولا درباره هزینه ویزا مولتی کانادا سوالاتی برایشان پیش می آید و به همین دلیل در این بخش قصد داریم که در مورد هزینه ها و مخارج گرفتن ویزای مولتی کانادا صحبت کنیم.

اولین هزینه ویزا مولتی کانادا که لازم است افراد پرداخت کنند هزینه های مربوط به ثبت نام در سفارت می باشد که این هزینه ها به صورت سالانه تغییر می کنند و بهترین روش برای اطلاع از این هزینه ها در ارتباط بودن با کارشناسان سفارت می باشد.از دیگر هزینه های ویزای مولتی کانادا می توان به هزینه گرفتن عکس و تکمیل مدارک و همچنین هزینه های مربوط به انگشت نگاری و هزینه تهیه بلیط برای حضور در کنسولگری و… اشاره کرد.

افرادی که برای گرفتن ویزای مولتی خودشان نیاز به مشاور و یا وکیل مهاجرتی دارند نیز باید هزینه هایی را برای وکیل و مشاور در نظر بگیرند.

اگر شما از افرادی هستید که در حال انجام مراحل اخذ ویزای مولتی کانادا می باشد حتما در مصاحبه ها و یا در هنگام تکمیل مدارکتان دقت لازم را به خرج دهید تا ویزای شما با ریجکتی مواجه نشود زیرا در صورت ریجکت شدن شما از طریق کنسولگری جریمه خواهید شد و باید مبلغی را برای جریمه پرداخت کنید.

علاوه بر آن شما باید هزینه هایی را برای ثبت نام مجدد و گرفتن وقت مصاحبه و انگشت نگاری و سایر موارد نیز پرداخت کنید بنابراین اگر اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید برای جلوگیری از به وجود آمدن خطا در تکمیل مدارک از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید و اگر اطلاعات کافی برای شرکت در مصاحبه ها را ندارید بهتر است که قبل از حضور برای مصاحبه حتما با مشاوران مهاجرتی صحبت کنید و اطلاعاتی را در این زمینه کسب نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان