ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور اسپانیا نوروز 1402

تور اسپانیا نوروز 1402

اگر شما برای سفر خود برنامه خاصی دارید و در سال جدید می خواهید به مکان های مختلف سفر کنید، ما به شما اسپانیا را پیشنهاد می نماییم. قطعا افرادی که در نوروز به کشورهای مختلف سفر می کنند، برای نوروز امسال نیز حتما یک کشور بسیار خاص و استثنایی را برای سفر خود انتخاب می کنند، به همین منظور تور اسپانیا نوروز 1402 برای این افراد بهترین گزینه می باشد که این تور تخفیفات ویژه نیز دارد که شما میت وانید از آن بهره مند شوید.

تور اسپانیا نوروز ۱۴۰۲ برای مسافران خود برنامه‌های خاصی در نظر دارد که از جمله آنها رزرو بهترین هتل و همچنین بردن مسافران به تمام مکان ها و جاذبه های گردشگری اسپانیا می باشد.

تورهای نوروز اسپانیا در سال ۱۴۰۲ قیمت مناسبی دارند، به همین منظور بیشتر افراد نوروز را برای سفر خود انتخاب می کنند. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های معتبر از جمله سایت ما مراجعه نمایید که تمام اطلاعات به صورت کامل و جامع بیان شده اند و شما می توانید آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و تور خود را انتخاب کنید و همچنین اگر سوال خاصی در زمینه سفر برای شما به وجود بیاید، می توانید با شماره تلفنی که در این سایت وجود دارد تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

پیشنهاد میکنیم تور دور اسپانیا را نیز مشاهده نمایید!

آب و هوای اسپانیا در نوروز

آب و هوای اسپانیا در نوروز

تور اسپانیا نوروز 1402  وقتی مسافران به یک کشور خاص سفر می کنند قطعاً توجه به آب و هوا برای آنها در اولویت قرار دارد، زیرا بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در فصلی از سال به مسافرت بپردازند که شرایط آب و هوایی بسیار مناسب باشد و بتوانند به بیشترین تفریحات بپردازند.
آب و هوای اسپانیا در نوروز بسیار معتدل است که همین امر باعث شده است که بیشتر افراد نوروز را برای سفر خود انتخاب کنند و به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی، افرادی که دوستدار شنا و استفاده از سواحل مختلف هستند این زمان برای آنها بهترین زمان بوده و می توانند با شنا کردن در سواحل اسپانیا لذت ببرند.

پیشنهاد میکنیم تور اسپانیا 1402 را نیز مشاهده نمایید!

بهترین شهر های توریستی اسپانیا

بهترین شهر های توریستی اسپانیا

تور اسپانیا نوروز 1402  وقتی شما به اسپانیا سفر می کنید قطعا می خواهید از تمام نقاط آن و همچنین شهرهای مختلف آن دیدن کنید که هر کدام از این شهر ها مکان های دیدنی و جاذبه های خاصی دارند. یکی از بهترین شهر های اسپانیا برای گردش، بارسلونا بوده که جزو دومین شهر های بزرگ اسپانیا محسوب می شود و در شمال شرق اسپانیا و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد.

بارسلونا دارای خیابان ها و معماری های بسیار منظم می باشد که بیشتر به دلیل داشتن معماری های خاص معروف و شناخته شده می باشد.

مادرید از دیگر شهرهای دیدنی اسپانیا می باشد که پایتخت آن نیز بوده که محل اقامت خانواده‌های سلطنتی نیز می باشد. آثار هنری بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که شما می توانید از تماشای هر کدام از آنها لذت ببرید و همچنین از تفریحات ویژه آن گاو بازی می باشد که طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است.

مالاگا از جمله شهرهای توریستی و محبوب اسپانیا می باشد که بازدید کنندگان در این شهر شاهد آثار و ساختمان های جالبی می باشند.

والنسیا سومین شهر اسپانیا و یک شهر زیبا می باشد و بیشتر محبوبیت آن به دلیل داشتن درخت های پرتقال، ورزش های دریایی و سواحل مختلف آن بوده و یکی از مراکز اصلی برای کسب و کار در دریای مدیترانه می باشد. علاوه بر آن این شهر بزرگترین آکواریوم دنیا را به خود اختصاص داده است که بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد که همین امر به نوبه خود باعث می شود که بیشترین توریست را داشته باشد.

اوئسکا یک شهر کوچک درمنطقه آراگون در شمال شرقی اسپانیا بوده که دارای کلیسا و مجسمه های بسیار زیبا می باشد.

جاذبه های دیدنی اسپانیا

جاذبه های دیدنی اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا بسیار متنوع می باشند، به همین منظور به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر از تمام جاذبه های آن اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به خوبی از همه ی آن ها دیدن کنید.
پارک گوئل در بارسلون اسپانیا یکی از شگفت انگیزترین پارک ها به شمار می آید که برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود. این پارک به دلیل الهام گرفتن از طبیعت برای علاقه مندان مانند یک بهشت هنری می باشد. این پاک نقش مهمی در صنعت گردشگری اسپانیا دارد و علت شهرت آن داشتن کاخ موزه گائودی می باشد.
شما در بدو ورود به این پارک شاهد موزاییک های رنگارنگ و بسیار زیبایی خواهید بود.
جاذبه دیدنی دیگر جزیزه ایبیزا بوده که پوشیده از درخت های کاج و محل مناسبی برای آفتاب گرفتن می باشد و مناسب ترین مکان برای افرادی که دوستدار شادی و پایکوبی و همچنین مهمانی های شبانه هستند، خواهد بود.

مدارک لازم برای سفر به اسپانیا

مدارک لازم برای سفر به اسپانیا

تور اسپانیا نوروز 1402 شما وقتی می خواهید به اسپانیا سفر کنید، باید مدارک خاصی را به سفارتخانه ارائه دهید که حتما توجه کنید تمامی مدارک کاملاً درست و صحیح باشند، زیرا در صورت ارائه ندادن مدارک درست درخواست شما به تاخیر می افتد.
از جمله مدارک لازم برای سفر به اسپانیا، ارائه ویزا و پاسپورت می باشد که باید توجه کنید که ویزا و پاسپورت شما دارای اعتبار باشد و همچنین باید پاسپورت قدیمی خود را نیز همراه ویزا و پاسپورت جدید تحویل دهید.
مدرک دیگر ارائه چند قطعه عکس می باشد که باید کاملاً جدید بوده و با چهره شما تطابق داشته باشد.
شما باید نامه تمکن مالی را نیز همراه این مدارک به سفارتخانه ارائه دهید که این نامه تضمین می نماید که شما قادر به تامین تمام هزینه این سفر خواهد بود.
از مدارک دیگر ارائه رسید و هزینه‌های مرتبط می باشد که شما می توانید آن را نیز به همراه سایر مدارک به سفارت خانه تحویل دهید

بهترین هتل های اسپانیا

بهترین هتل های اسپانیا

وقتی شما به اسپانیا سفر می کنید قطعاً داشتن مکان برای شما یک مسئله مهم و حائز اهمیت می باشد و به همین منظور اسپانیا برای مسافران خود هتل های مختلفی را در نظر گرفته است که شما می‌توانید هر کدام از آنها را برای اقامت خود انتخاب نمایید.
اگر شما می خواهید از هتل های ارزان اسپانیا و همچنین بهترین هتل های آن استفاده نمایید، به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.
هتل روسلون از جمله هتل های معروف اسپانیا می باشد که در فاصله چند قدمی از کلیسای ساگرادا فامیلیا قرار دارد که مسافران از داخل تراس ها به خوبی می توانند نمای زیبای این کلیسا را مشاهده نمایند. با وجود این که این هتل در شهر باستانی قرار دارد، ولی تمام مبلمان و دکوراسیون آن بسیار مدرن می باشد و همچنین این هتل دارای رستوران و کافه هایی می باشد که مهمان ها می توانند از آنها استفاده نمایند.
هتل دیگر رینا ویکتوریا بوده که در کنار آن تئاتر، کافه و رستوران های زیادی نیز وجود دارد. همچنین این هتل یک مکان مخصوص برای دورهمی ها و جلسات مهم می باشد.
هتل ویورا تمام اتاق هایش به صورت کلاسیک و کاملاً ساده می باشد که به نوبه خود بسیار زیبا بوده و مسافران در هتل علاوه بر خوردن نوشیدنی های لذیذ، می توانند از تماشای معماری داخلی آن نیز لذت ببرند.

غذاهایی که در اسپانیا حتما باید امتحان کنید

غذاهایی که در اسپانیا حتما باید امتحان کنید

تور اسپانیا نوروز 1402 غذا مهمترین مسئله در سفر می باشد، به گونه ای که افراد توجه ویژه‌ای به نوع غذا و طعم آن دارند، به همین منظور هر کشور نیز دارای غذاهای خاص و ویژه می باشد که به نوبه خود بسیار خوشمزه و خاص هستند و کشور اسپانیا نیز از این امر مستثنی نبوده و انواع مختلفی از غذاها را دارد که بسیار معروف و شناخته شده هستند. به همین منظور به شما توصیه می کنیم که وقتی به اسپانیا سفر می کنید، حتماً از این غذاها نوش جان فرمایید.

یکی از بهترین غذا های اسپانیایی، سوپ سرد گاز پاچو بوده که اگر شما در فصل تابستان به اسپانیا سفر نمایید، بعد از گذراندن یک روز گرم تنها چیزی که شما را خنک می نماید، همین سوپ بوده که یکی از بهترین غذاهای اسپانیا می باشد.

یکی دیگر از غذاهایی که شما وقتی به اسپانیا سفر می کنید حتما باید آن را امتحان نمایید، کروکتس بوده که به دلیل معروفیت بالا یکی از معیارهای اصلی برای تشخیص رستوران های خوب به شمار می آید. این غذا معمولاً در تمام رستوران های اسپانیا وجود دارد ولی دستور پخت هر آشپز قطعاً فرق می نماید و هر کدام از آنها طعم و مزه خاصی دارند.

کروکتس، ژامبون یا گوشت ماهی سرخ کرده و طعم دار شده می باشد که در کنار سس بشامل سرو می شود و غذای بسیار سبکی می باشد.

ترتیلا املت نیز یک غذای خوشمزه بوده که با سیب زمینی درست می شود و مقدار استفاده نمودن تخم مرغ در آن به گونه ای بوده که املت، حالت کیک پیدا می کند و این غذا می‌تواند با دستورالعمل های مختلفی درست شود.

اگر شما به غذاهایی مانند راتاتویی علاقمند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در اسپانیا پیستو را امتحان نمایید که طعم فوق‌العاده‌ای دارد و ترکیب اصلی این غذا از آویشن، روغن زیتون ،فلفل دلمه و بادمجان می باشد که از غذاهای مخصوص اسپانیا به شمار می آید.

هزینه کامل تور اسپانیا ۱۴۰۲

هزینه کامل تور اسپانیا ۱۴۰۲

تور اسپانیا نوروز 1402 اسپانیا بسیار زیبا می باشد و دارای مکان های گردشگری و جاذبه های تاریخی زیادی بوده که همین امر باعث شده است سالانه چندین هزار افراد به این مکان زیبا سفر نمایند. سفر به اسپانیا قطعاً هزینه های خاصی را نیز در بر دارد که هر کدام از این هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارند، در نتیجه خود فرد نقش موثری در تعیین قیمت ها داشته، در نتیجه نرخ هزینه سفر به اسپانیا کاملاً دارای نوسان می باشد و نمی‌توان قیمت دقیق و مشخص از آن را بیان نمود.
یکی از عواملی که بر روی هزینه سفر به اسپانیا تاثیرگذار می باشد، نوع هتل رزرو شده است، به گونه‌ای که هرچقدر هتل شما درجه یک باشد، قطعاً شما هزینه بالاتری را پرداخت خواهید نمود که شما هر کدام از آنها را می توانید با توجه به توان مالی خود انتخاب نمایید.
علاوه بر آن نوع بلیط رفت و برگشت نیز از جمله هزینه های سفر به اسپانیا می باشد و همچنین مدت زمان اقامت در اسپانیا نیز می‌تواند بر روی قیمت‌ها تاثیر بگذارد، به گونه ای که اگر شما توان مالی خوبی داشته باشید می توانید زمان بیشتری در اسپانیا بمانید و از تمام مکان های زیبای آن دیدن نمایید.
شما برای رفتن به اسپانیا قطعاً باید قبل از هر اقدامی ویزای مورد نظر را دریافت کنید که برای دریافت ویزا شما باید هزینه های جداگانه ای به سفارتخانه بپردازید که این نوع هزینه ها سال به سال تغییر خواهند نمود.
اگر برای شما قیمت و هزینه بسیار مهم می باشد، می توانید از تور هایی که تخفیف های ویژه ای دارند استفاده کنید که شما با قیمت بسیار پایین می توانید به اسپانیا سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید و یک سفر به یاد ماندنی را برای خود به وجود آورید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان