ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

ساحل کوپاکابانا، معروف ترین ساحل ریودوژانیرو

ساحل کوپاکابانا، معروف ترین ساحل ریودوژانیرو

ساحل کوپاکابانا در ریودوژانیرو برزیل یکی از معروف‌ترین سواحل جهان است، این ساحل محبوب‌ترین مقصد گردشگری تور برزیل بوده که هر ساله میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جذب می‌کند و یک مکان عالی برای استراحت در ساحل، لذت بردن از صحنه دریا، رستوران و بار و شرکت در ورزش‌های آبی است. در این مقاله هر آنچه که برای لذت بردن از ساحل کوپاکابانا باید بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چگونه به ساحل کوپاکابانا برویم؟

رسیدن به ساحل کوپاکابانا بسیار آسان است. این ساحل در منطقه جنوبی (zona sul) ریودوژانیرو واقع شده و از هر نقطه شهر به راحتی قابل دسترسی است. می‌توانید با اوبر، تاکسی یا حمل‌ونقل عمومی به ساحل کوپاکابانا بروید. همچنین، چندین خط اتوبوس وجود دارد که به سمت ساحل می‌روند. بازدید از ساحل کوپاکابانا، در روزشمار برنامه تور برزیل بکتاش سیر قرار داده شده است و شما می‌توانید از این ساحل زیبا همراه با تور دیدن کنید.

تاریخچه ساحل کوپاکابانا

ساحل کوپاکابانا دارای تاریخ غنی و یکی از بهترین سواحل ریو است که به اوایل قرن بیستم باز می‌گردد. این ساحل در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود تا اینکه در دهه 1920 به یک استراحتگاه ساحلی محبوب تبدیل شد. ساحل کوپاکابانا، ابتدا مقصدی محبوب برای مردم محلی بوده و سپس گردشگران داخلی و بین المللی را به خود جذب کرده است. امروزه ساحل کوپاکابانا به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین سواحل جهان انتخاب می‌شود.

ساحل کوپاکابانا همیشه شلوغ است، در آن‌جا افرادی والیبال ساحلی بازی می‌کنند، رقصندگان سامبا روی شن‌ها اجرا می‌کنند و فروشندگان خیابانی که در مسیرهای پیاده‌روی ریو غذا و نوشیدنی می‌فروشند. انرژی و هیجان کوپاکابانا این ساحل را به مکانی تفریحی و خاطره انگیز برای بازدید از ریودوژانیرو تبدیل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ساحل کوپاکابانا شکل هلالی آن است. این سازه طبیعی تقریباً از هر زاویه‌ای، از جمله کوه Sugarloaf، منظره‌ای خیره کننده از ساحل و کوه‌های معروف اطراف ریو را به مخاطب می‌دهد. ساحل کوپاکابانا محل چندین مکان دیدنی از جمله هتل قصر کوپاکابانا، قلعه کوپاکابانا و گردشگاه کوپاکابانا است. این بناهای دیدنی به جذابیت بی نظیر ساحل و منطقه اطراف می‌افزایند.

کارهایی که باید در ساحل کوپاکابانا انجام دهید:

بازدید از ساحل کوپاکابانا ریودوژانیرو یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در ریودوژانیرو انجام داد زیرا به شما فرصتی عالی برای تحسین زیبایی طبیعت و فرار از دغدغه‌های زندگی روزمره را می‌دهد تا ذهن شما را آرام کند.

این ساحل شنی مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی خاطره انگیز با دوستان و عزیزانتان است زیرا یکی از جذاب‌ترین مقاصد تعطیلات است که تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب کرده و آن را به یکی از مکان‌های تفریحی تبدیل می‌کند.

بهترین فعالیت‌های موجود در ساحل کوپاکابانا ریودوژانیرو

ساحل کوپاکابانا

  • به محض پا گذاشتن به این مکان، از شما دعوت می‌کنیم که یک پیاده‌روی جذاب روی شن‌های سفید ساحل داشته باشید، نگران خسته شدن خود نباشید، مکان‌های نشستن مختلفی وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها استراحت کنید.
  • ساحل کوپاکابانا جایی است که می توانید از شنا در دریای آن لذت ببرید، علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم برای غواصی زیر آب نیز بروید، بنابراین بازدید از این ساحل به خصوص در شب یکی از بهترین کارهایی است که در ریودوژانیرو با خانواده می‌شود انجام داد.
  • پس از اتمام شنا، پیشنهاد می‌کنیم با دراز کشیدن بر روی صندلی‌های آفتابی که در ساحل موجود است، استراحت کنید و از برنزه شدن زیر نور فوق العاده آفتاب لذت ببرید.

اگر عاشق ورزش در حین تماشای زیبایی‌های دریا هستید، مسیرهای پیاده‌روی ویژه‌ای برای دویدن وجود دارد و شما این امکان را نیز دارید که دوچرخه کرایه کنید و از اطراف لذت ببرید و علاوه بر این، می توانید والیبال ساحلی را نیز در این مکان امتحان کنید.

  • ساحل کوپاکابانا، جایی است که می‌توانید سوار بر قایق‌های هیجان‌انگیز کایاک شوید یا به یک سفر دریایی لذت‌بخش که شامل یک غذای خوشمزه نیز می‌شود بروید، یا یک قایق کوچک اجاره کنید و روی آب حرکت کنید و از مناظر لذت ببرید.
  • همچنین قابل ذکر است که این ساحل مکانی مناسب برای تمرین ماهیگیری در نظر گرفته شده است پس اگر از علاقمندان به ماهیگیری هستید حتما از این فرصت بهره‌مند شوید.
  • این منطقه شامل مجموعه‌ای از مغازه‌ها مانند فروشندگان خیابانی است که غذاهای خوشمزه و لوازمی برای هدیه به عزیزانتان ارائه می‌دهند که در آن می‌توانید سوغاتی‌ها و هدایای مختلف بخرید.

خدمات و رستوران ها

  • ساحل کوپاکابانا ریودوژانیرو دارای مجموعه‌ای از رستوران‌ها است که مهمانان می‌توانند در کنار لذت بردن از مناظر ساحل، یک وعده غذایی صرف کنند و علاوه بر این، می‌توانید اوقات خوبی را در کافه‌های موجود سپری کنید.
  • می توانید بسیاری از امکانات و خدمات مختلفی مانند اتاقک‌های حمام، تیم‌های نجات و توالت های عمومی را در ساحل کوپاکابانا ریودوژانیرو پیدا کنید.

ساعات کار آن‌ها همیشگی بوده و هزینه ورودی ساحل کوپاکابانا رایگان است.

جاذبه‌های نزدیک ساحل کوپاکابانا در ریودوژانیرو برزیل

هنگامی که بازدید خود را از ساحل به پایان رساندید، به شما توصیه می‌کنیم از جاذبه‌های زیبای اطراف مانند میدان ژنرال اوسوریو ریودوژانیرو که 900 متر دورتر است و Leblon Viewpoint  ریودوژانیرو که 4.3 کیلومتر دورتر است، بازدید کنید.

هتل‌ها در ساحل کوپاکابانا ریودوژانیرو

هتل ریو اوتون پالاس ریودوژانیرو یکی از بهترین هتل‌های ریودوژانیرو است که در فاصله 120 متری از ساحل واقع شده است و به دلیل مکان عالی و همچنین ارائه خدمات عالی شهرت دارد و آن را به یکی از 5 هتل برتر تبدیل کرده است.

هتل پستانا ریو آتلانتیکا ریودوژانیرو یکی از برترین هتل‌های ریودوژانیرو است که تقریبا با فاصله 58 متری تا ساحل قرار دارد و همچنین لازم به ذکر است که این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره ریودوژانیرو شناخته می‌شود.

سوالات متداول:

آیا ساحل کوپاکابانا امن است؟

بله. ساحل کوپاکابانا به طور کلی در طول روز امن است، اما مراقب وسایل خود باشید. همچنین مهم است که در شب احتیاط کنید، بنابراین از پیاده‌روی تنها پس از تاریکی هوا اجتناب کنید.

بهترین زمان از سال برای بازدید از ساحل کوپاکابانا چیست؟

بهترین زمان برای بازدید از ساحل کوپاکابانا در ماه‌های تابستان (از دسامبر تا مارس) است که هوا گرم و آفتابی است. آوریل و مه نیز ماه‌های عالی با دمای هوای پایین‌تر هستند.

آیا رستوران یا کافه ای در نزدیکی ساحل کوپاکابانا وجود دارد؟

بله، تعداد زیادی رستوران و کافه در نزدیکی ساحل کوپاکابانا وجود دارد. شما می‌توانید انواع غذاها، از غذاهای سنتی برزیلی گرفته تا غذاهای بین المللی را پیدا کنید.

آیا ورزش های آبی در ساحل کوپاکابانا موجود است؟

بله، چندین ورزش آبی، از جمله موج سواری، پدل بردینگ ایستاده و جت اسکی در ساحل کوپاکابانا وجود دارد.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان