ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

جاهای دیدنی اوساکا

جاهای دیدنی اوساکا

اوساکا، یکی از بزرگترین شهرهای ژاپن و یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران است. شهری شلوغ و پر از جاهای دیدنی است که هر سال میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند. از بناهای تاریخی گرفته تا تجربه‌های مدرن، اوساکا یکی از جاهای دیدنی ژاپن است، در ادامه به برخی از جاهای دیدنی برجسته و جذاب در اوساکا می‌پردازیم.

اوساکا کجاست؟

اوساکا، دومین شهر بزرگ ژاپن، در جزیره هونشو قرار دارد. این شهر یکی از نقاط مهم پایه شبکه حمل و نقل عمومی ژاپن است. با جمعیتی بالغ بر ۲٫۷ میلیون نفر، اوساکا یک شهر پرجمعیت و پرسرمایه است که اهمیت شغلی، فرهنگی و تاریخی بسیار دارد.

اوساکا تاریخی کهن و باستانی دارد که به دوره ستونتن و میجی نسبت داده می‌شود. این شهر دارای بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که در سراسر جهان شناخته شده‌اند.

مهم‌ترین منظره طبیعی در اوساکا، کوه کبوتر است که در یک منطقه جغرافیایی با دید عالی به شهر قرار دارد. علاوه بر این، پارک‌های زیبا و باغ‌های عمومی در سراسر شهر برای گشت و گذار گردشگران موجود است.

اوساکا به عنوان یکی از مراکز تجاری، مالی و فناوری ژاپن همچنین مقصدی برای زندگی و کار است. این شهر به خاطر اقتصاد قوی، بزرگترین بندر استراتژیک ژاپن و قابلیت ارتباط آسان با شهرهای مهم دیگر از جمله توکیو، کیوتو و نارا مورد توجه قرار گرفته است.

قلعه اوساکا

قلعه اوساکا یکی از نمادهای شهر است و یکی از میراث‌های تاریخی ژاپن محسوب می‌شود. این قلعه در قلب شهر قرار دارد و یکی از مکان‌های پربازدید در اوساکا است. قلعه اوساکا معماری بسیار زیبا و دیزاین منحصر به فردی دارد و از بالای آن، اطراف شهر را نیز می‌توان دید. . قلعه اوساکا یکی از مکان‌های دیدنی است که مجموعه بکتاش، برای اقامت مسافران تور ژاپن در نظر گرفته است.

باغ فلورال

این باغ زیبا اطراف قلعه اوساکا قرار دارد و امکان گردش در مسیرهای سبز و گل‌های فصلی را فراهم می‌کند.

دارک سایدرز

دارک سایدرز یکی از بزرگترین شهربازی‌های موجود در اوساکا است. این شهربازی انبوهی از وسایل بازی و سرگرمی‌های مختلف را ارائه می‌دهد که مناسب برای تفریح افراد در هر سن و سالی است. از ترن هوایی‌های هیجان انگیز گرفته تا سینماهای سه بعدی و میدان بازی‌های مختلف؛ دارک سایدرز جایی است که شما می‌توانید بدون خستگی، تمام روز را در آن‌جا سپری کنید و لذت ببرید.

منطقه نانبا

منطقه نانبا یکی از محبوب‌ترین منطقه‌ها در اوساکا است. این منطقه همه چیز را از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی تا جاذبه‌های گردشگری جذاب ارائه می‌دهد. در این منطقه شما می‌توانید از معماری تاریخی و فرهنگ محلی ژاپنی لذت ببرید. همچنین در این منطقه تعداد زیادی موزه و گالری هنری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

برج محله شینسایباشی

برج محله شینسایباشی یکی از نمادهای معروف شهر اوساکا است. این برج بالغ بر ۳۰۰ متر ارتفاع دارد و از بالای آن می‌توان شهر را به طور کامل دید. با صعود به برج محله شینسایباشی، شما می‌توانید پانورامای بسیار زیبایی از نمای شهر ببینید و لحظاتی خاص و بی‌نظیری را تجربه کنید.

مجسمه هدایای ملی ژاپن

مجسمه هدایای ملی ژاپن مجموعه‌ای از مجسمه‌های بزرگ و تاریخی است که در حیاط یک مجموعه معروف در اوساکا قرار دارد. این مجسمه‌ها هدایایی از کشورها و شهرهای مختلف جهان به ژاپن هستند و نشانگر دوستی و روابط بین المللی ژاپن است.

محل نمایش سیتی آکوزا

سیتی آکوزا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در اوساکا است. این مرکز خرید تعداد زیادی فروشگاه، رستوران و سالن پخش فیلم دارد. همچنین می‌توانید به صعود به بالای برج سیتی آکوزا بروید و از نمای پانورامای شهر لذت ببرید. اینجا مکانی است که می‌توانید لباس‌هایی با طراحی ژاپنی و تکنولوژی‌های جدید را تجربه کنید.

هاب هت اکسپرس یونیورسال استودیو

هاب هت اکسپرس یونیورسال استودیو یکی از مقاصد برتر گردشگری در اوساکا است و به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های موضوعی در جهان شناخته می‌شود. این پارک دارای رکورد بیشترین تعداد بازدیدکننده در یک سال است و تجربه‌های هیجان انگیز برای لذت بردن از سفر به شما می‌دهد. در این پارک شما می‌توانید با شخصیت‌های داستان‌های دیزنی و فیلم‌های هالیوود آشنا شوید و لحظاتی خاص را با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

رودخانه دوتونبوری

رودخانه دوتونبوری یکی دیگر از جاهای زیبا و پرطرفدار در اوساکا است. قرار گرفتن این رودخانه در مرکز شهر، آن را به یک مکان جذاب تبدیل کرده است. شما می‌توانید از روی پل‌ها در اطراف رودخانه عبور کنید و منظره بسیار زیبا و شهر اوساکا را تماشا کنید. از طرف دیگر، شما همچنین می‌توانید با قایقی کوچک بر روی رودخانه حرکت کنید و لذت ببرید.

باغ ولیعهد (Sumiyoshi Taisha Shrine)

Sumiyoshi Taisha در اوساکا، یکی از قدیمی‌ترین زیارتگاه‌های ژاپن است. این بنا که در قرن سوم قبل از معرفی بودیسم تأسیس شد، سبک منحصر به فردی از معماری را به نمایش می‌گذارد.

در این مقاله صرفا تعدادی از جاهای دیدنی اوساکا را معرفی کرده‌ایم. شهر اوساکا از جاذبه‌های فراوانی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها در تور ژاپن بکتاش دیدن کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان