ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور های لوکس

شهرها
سوالی دارید؟

تور برزیل شهریور1402

9 شب و 10 روز

ظرفیت: 20 نفر
10 روز
قیمت از
2250
نرخ پرواز
تور برزیل ویژه مهر 1402

تور برزیل مهر1402

13-02 مهرماه 1402 – 11 شب و 12 رو ز ویژه فستیوال

ظرفیت: 20 نفر
12 روز
قیمت از
3100
نرخ پرواز
تورژاپنَ

تور ژاپن

ویژه آبان

ظرفیت: 20 نفر
10 روز
قیمت از
3100
نرخ پرواز

9 شب و 10 روز

ظرفیت: 20 نفر
10 روز
قیمت از
5900
نرخ پرواز

تور فرانسه

13تا17 مهرماه

ظرفیت: 20 نفر
5 روز
قیمت از
1490
نرخ پرواز
تور سوئیس

تور سوئیس

9و 12 مرداد | 14 شهریور

ظرفیت: 20 نفر
12 روز
قیمت از
1050
نرخ پرواز
تور اسکاندیناوی

تور مهیج اسکاندیناوی

28مرداد تا 8 شهریور

ظرفیت: 20 نفر
12 روز
قیمت از
3200
نرخ پرواز
بررسی شرایط تور اسپانیا

تور اسپانیا

شهریور

ظرفیت: 20 نفر
5 روز
قیمت از
1290
نرخ پرواز

تور برزیل شهریور و مهر1402

30 شهریور ماه به 11 مهرماه 1402 – 12 شب و 13 روز

ظرفیت: 20 نفر
13 روز
قیمت از
3990
نرخ پرواز
تور برزیل

تور برزیل مهر1402

11-02 مهرماه 1402 – 9 شب و 10 روز

ظرفیت: 20 نفر
10 روز
قیمت از
2790
نرخ پرواز
تور برزیل ویژه نوروز

تور برزیل شهریور و مهر1402

30 شهریور ماه به 13 مهرماه 1402 – 14 شب و15 روز

ظرفیت: 20 نفر
15 روز
قیمت از
4190
نرخ پرواز

اخذ ویزای کانادا

کلیک نمایید

کلیک نمایید

اخذ ویزای شینگن

کلیک نمایید

کیک نمایید

تور اروپا

تور اروپا

تور کانادا

مدارک پذیرش تحصیلی کانادا

قدم های اخذ ویزا

قدم اول :

جهت تسریع در کلیه امور مرتبط با سفرهاي اروپا و کانادا پیشنهاد میکنیم ابتدا کلیات مرتبط به سفر خود را با کارشناس مربوطه چک کرده و پس از رفع ابهامات و سئوالات و انتخاب پکیج مورد نظر خود حداقل 45 روز فاصله تا برگزاري تور انتخابی ( کپی پاس خود را جهت ثبت قرارداد و واریز پیش پرداخت ارسال نمایید) . مبلغ پیش پرداخت معادل 50 درصد مبلغ یورویی به نرخ روز یا اسکناس یورو/ دلار قرارداد و کلیه مبلغ ریالی که همزمان با تایید قرارداد به شماره حساب اعلامی واریز و یا تحویل می شود .50 درصد مابقی مبلغ یورویی یکهفته قبل از ورود به سفارت از جانب مسافر تسویه می گردد . پکیج تور انتخاب شده غیر قابل تغییر می باشد

قدم دوم :
در مرحله دوم پس از ثبت قرارداد و واریز پیش پرداخت طبق لیست ارسالی و نهایی شده فرم تقاضاي سفر خود را پر نموده و به همراه اصل (مدارك شغلی ، مدارك هویتی ، مدارك ملکی ) طی 4 روز پس از ثبت قرارداد و 40 روز قبل از وقت سفارت جهت ترجمه ارسال نمایید .در صورت کنسلی تور از جانب مسافر و یا نماینده آن بعد از تایید قرارداد مبلغ پیش پرداخت سوخت می شود . در صورت عدم اخذ ویزا مبلغ 150 یورو به ازاي هر نفر کسر و مابقی مبلغ دریافتی استرداد می گردد . در خصوص ثبت نام هاي لحظه آخري با تاییدیه از آژانس بکتاش سیر گشت مهلت تحویل مدارك حداقل 25 روز قبل از وقت سفارت میباشد . هزینه دارلترجمه و ورودی سفارت بعهده خود مسافر و به زبان مورد تایید سفارت می باشد

قدم سوم :

در مرحله سوم تاریخ وقت سفارت و اطلاعات مرتبط با مدارك مورد نیاز در روز سفارت به شما عزیزان اطلاع رسانی می شود . نامه گردش و تمکن بانکی 3 یا 6 ماهه به لاتین و با ارز یورو/ دلار ، ضمانت نامه تعهد بازگشت از سفر به همراه مبلغ ورودي سفارت را بین 1 تا 6 روز کاري قبل از سفارت به مجموعه بکتاش سیر گشت جهت تایید و جایگذاري در پوشه مخصوص ارسال نمایید .مبلغ ضمانت نامه بانکی تعهد بازگشت از سفر در کشورهاي اروپایی از 700.000.000 میلیون تومان به ازاي هر نفر می باشد. تمامی ضمانت نامه ها میبایستی به نام آژانس بکتاش سیر گشت صادر گردیده و یا باید چک رمزدار معادل رقم ضمانت نامه را به آژانس  بکتاش سیر گشت تحویل نمایید . در صورت مغایرت مدارك ارسالی با اصل مدارك تحویل داده شده مبلغ ضمانتنامه قابل تغییر میباشد . لازم بذکر است در طی انجام پروسه پرونده قبل یا بعد از ویزا شدن در صورت صلاحدید آژانس بکتاش سیر گشت رقم ضمانت نامه امکان تغییر دارد . فراموش نکنید ورودي سفارت بعهده شما دوست عزیز می باشد و به صورت ارز مورد تایید سفارت ارائه می گردد که معمولا بین 100 الی 200 یورو/ دلار می باشد .

 

قدم چهارم :

پس از صدور ویزا طبق برنامه انتخابی سفر مدارك مرتبط با برگزاري تور وچر رفت و برگشت ، وچر هتل ، بیمه مسافرتی ، برگه برنامه سفر با نام و شماره تلفن لیدر و نکات حین سفر به شما تقدیم می گردد .

قدم پنجم :

پس از پایان سفر مسافرین میبایست اصل پاسپورت خود را جهت رویت بازگشت و اتمام اعتبار ویزاي اخذ شده به آژانس بکتاش سیر گشت تحویل نمایند تا نامه ابطال ضمانت نامه براي آن ها صادر گردد در صورت نیاز سفارت مسافر پس از بازگشت از سفر باید در روز درخواسته شده در سفارت حضور یابد

مدارک مورد نیاز



تمام مدارک فارسی جهت ارائه به سفارت باید به زبان مورد تایید سفارت ترجمه شوند.

اصل و ترجمه مدارک شغلی

پزشکان:

پروانه مطب یا حکم کارگزینی از بیمارستان، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی

وکلا:

پروانه وکالت.

مشاغل دولتی:

حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و تأییدیه مرخصی با ذکر تاریخ و هدف سفر به همراه اطلاعات کامل آدرس و تلفن محل کار و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان.


بازنشسته­‌ها:


ارائه حکم بازنشستگی، ارائه آخرین فیش حقوقی.

مشاغل غیردولتی:

گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه به همراه 3 فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان

در صورت خویش‌فرما بودن:


جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات.

معلمان، اساتید و اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه:اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و تأییدیه مرخصی با ذکر تاریخ و هدف سفر به همراه اطلاعات کامل آدرس و تلفن محل کار به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان

دانش آموزان و دانشجویان:

اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل
جهت دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه برنامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامیاست.

برای فرزندان زیر ۱۸ سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می‌کنند رضایت‌نامه محضری و کپی از صفحه اول گذرنامه والدین الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد.
ارائه ترجمه رضایت‌نامه محضری به انگلیسی به همراه تائید دادگستری و وزارت امور خارجه در دو نسخه اجباری است یک نسخه جهت ارائه به سفارت و دیگری می‌بایست در فرودگاه همراه مسافر باشد.

اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌­های خانه­‌دار تکمیل فرم مشخصات فردی حضور کلیه مسافرین جهت انگشت‌نگاری در مرکز انگشت‌نگاری  الزامی است.