ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور کانادا

شروع هزینه تور

5900 دلار+ هزینه پرواز

ایرلاین قطر/ترکیش

حدود 90 میلیون

دریافت ویزا

بر عهده بکتاش سیر

زمان

10 روز

تکمیل ظرفیت
تور مهیج کانادا نوروز 1403(تکمیل ظرفیت)
تور کانادا مرداد 1403
دبلسینگل4 تا 12 سال4 تا 2 سالزیر 2 سال
5950 دلار+ هزینه پرواز7850 دلار+ هزینه پرواز4850 دلار+ هزینه پرواز3750 دلار+ هزینه پرواز2350 دلار+ هزینه پرواز

فرم درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره تلفن  نوع خدمت درخواستی وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

Previous slide
Next slide

نکات مهم تور کانادا

مدارک مورد نیاز تور کانادا

اقامت

3شب مونترال – 1شب اوتاوا – 2شب تورنتو – 2شب نیاگارا – 4شب ونکوور

بیمه

بیمه مسافرتی با پوشش 50 دلار

کشتی

کشتی کروز

لیدر همراه و راهنما

لیدر همراه و راهنمای فارسی زبان از ابتدا تا انتهای سفر

گشت‌های روزانه

گشت‌های روزانه به همراه نهار بوفه

ترانسفر بین شهری

ترانسفر بین شهری

ورودی جاذبه ها

ورودی جاذبه ها بر عهده تور است

14وعده غذایی

با توجه به تعداد روزهای تور متغیر است

دریافت ویزا

اخذ ویزای کانادا به عهده بکتاش است

روز شمار تور کانادا

روز اول

پرواز شما از تهران به سمت ونکوور، طبق ساعت اعلام شده، از فرودگاه امام خمینی، خواهد بود پس از تحویل دو کارت پرواز به همراه لیدر به سمت سالن ترانزیت حرکت کرده و سپس بعد از حدود 17 ساعت پرواز، به فرودگاه بین المللی ونکوور وارد می‌شوید، بعد از گذشت از صف چک پاسپورت و تحویل چمدان‌ها به همراه گروه و تور لیدر ترانسفر به سمت هتل محل اقامت خواهید رفت و پس از تحویل اتاق‌ها و استراحت دلچسب بعد از ساعت‌ها پرواز، برای توری مهیج به همراه گشت‌های برنامه ریزی شده که توسط تور لیدر برای همگی توضیح داده خواهد شد، آماده می‌شوید.

روز دوم

پس از صرف صبحانه در هتل، روز اول از گشت‌های جذاب به همراه با نهار و بازدید از جاذبه‌هایی مانند پارک استنلی، خلیج انگلیسی ها، محله چینی ها و ساعت بخار شروع می شود؛ بی شک تجربه بازدید از یکی از زیباترین پارک‌های دنیا را همراه با گروه بکتاش سیر گشت خواهید داشت و بعد از پیاده روی در این پارک و دیدن زیبایی های پارک استنلی به سمت مقصد جذاب بعدی خواهیم رفت. بازدید از خلیج انگلیسی‌ها را نباید از دست داد، خلیج انگلیسی‌ها محل پیوند سواحل ونکوور به اقیانوس آرام است، ساحل زیبا و دیدنی خلیج انگلیسی در مرکز شهر ونکوور است، این ساحل در بین لیست ۵۰ ساحل برتر دنیا قرار دارد. روح زندگی پر جنب و جوش در محله‌ی چینی‌های ونکوور که در بخش شرقی مرکز شهر قرار گرفته، از معماری و تاریخی غنی برخوردار است و از لحاظ وسعت بعد از محله‌ی چینی‌ها در «سان فرانسیسکو» و «نیویورک» قرار می‌گیرد. در این محله فروشگاه‌های کالاهای خاص و کلاسیک آسیایی بسیاری وجود دارد که کالاهای خود را برای بازدید مردم در پیاده‌رو قرار داده‌اند. کمی آنطرف‌تر از اسکله ونکوور، در محله تاریخی گستاون، ساعت بخار معروفی است که یکی از مهم‌ترین محل‌های تجمع مردم در شهر به حساب می‌آید. این ساعت ۴/۵ متری در چهار سمت ساعت را نشان می‌دهد و هر ۱۵ دقیقه یکبار صدای سوت مانندی از آن به گوش می‌رسد و مثل لوکوموتیو از قسمت بالایی خود دود تولید می‌کند.

روز سوم

پس از صرف صبحانه در هتل به همراه گروه برای بازدید از کوهستان گروز خواهیم رفت و سپس بازدید از مراکز خرید جذاب ونکوور را به همراه صرف نهار در رنامه خواهیم داشت. کوه گروز یکی از کوهستان‌های کرانه شمالی سلسله جبال پسفیک در منطقه شهری شمال ونکوور در بریتیش کلمبیاست که بلندای قله‌اش به هزار و دویست متر(برابر با ۴۰۰۰ پا) می‌رسد. در زمستان‌ها در این سایت اسکی سواری در بخش‌های پرشیب و تماشای چشم انداز ونکوور بزرگ به کمک چهار تله سیژ امکان پذیر می‌شود.در تابستان‌ها، نمایش‌های چوب بُری، تله سیژ سواری، تماشای چشم انداز و کوه پیمایی حدودا سه کیلومتری و همچنین بالگردسواری از جمله سرگرمی‌های موجود در این ریزورت به شمار می‌آید.این کوهستان چه در زمستان و چه در تابستان، در شرایط هوای صاف چشم انداز بی‌همتایی از اطراف را، به ویژه شب‌ها که چراغ‌های شهر روشن است؛ دارد. دسترسی همگانی به بالای این کوه به وسیله یک تله کابین سوییسی و یا با مسیر کوه پیمایی که از ماه می تا اکتبر برقرار و باز است امکان پذیر می‌باشد.

روز چهارم

یکی از جذاب‌ترین روزهای تور شاید امروز باشد، روز چهارم پس از صرف صبحانه روز جذاب و شلوغی را همراه گروه بکتاش سیر گشت تجربه خواهید کرد. روز چهارم سفر با کشتی تفریحی به سوی منطقه‌ی جذاب ویکتوریا و بازدید از باغ بوچارت و گشت نمای عمومی جزیره شامل یادمان‌های تاریخی شهر برویم، دانشگاه ویکتوریا، پارک بیکن، موزه رویال کلمبیا، پارک ساندربرد، ساختمان های پارلمان و عمارت‌های مجلل بالای شهر را خواهیدداشت. هرکدام از این مقاصد از جذابیت‌های ونکوور زیبا هستند که دیدنشان خالی از لطف نخواهد بود.

روز پنجم

در روز پنجم پس از صرف صبحانه در هتل وقت آزاد خواهید داشت تا در ونکوور جذاب قدم بزنید و پیاده روی کنید در کافه‌های زیبای این شهر قهوه بخورید و در مراکز خرید سوغاتی بخرید، همچنین می‌توانید در گشت‌های آپشنال پیشنهادی به همراه گروه شرکت کرده و با اماکن جذاب ونکوور بیشتر آشنا شوید.

روز ششم

بعد از صرف صبحانه در هتل وقت خداحافظی از ونکوور زیباست . تور لیدر اقدامات مربوط به چک اوت هتلها را انجام داده و سپس همگی به سمت فرودگاه ترانسفر می‌شویم تا با پرواز داخلی به سمت شهر مهیج و زنده تورنتو برویم و نوبت دیدن از جذابیتهای تورنتو در کنار گروه و تجربه های جدید است.

روز هفتم

بازدید از قصر باشکوه کازالوما در مرکز شهر، ساختمان شهرداری قدیم و ساختمان شهرداری جدید، یورک ویل، دانشگاه تورنتو، اسکای دام، برج سی ان و اسکله‌ی شهر، صرف نهار از برنامه‌های مهیج امروز هفتم سفر است، بنابراین پس از صرف صبحانه در هتل به همراه گروه سوار اتوبوس گشت برای بازید از جاذبه‌های گفته شده، خواهید شد. زیبایی‌های تورنتو وصف ناپذیر است، دیدن هر کدام از این مقاصد، تجربه‌های جدیدی را ه تجربیات شما اضافه می‌کند.

روز هشتم

در روز هشتم، تورنتو را به مقصد نیاگارای عجیب و مهیج ترک خواهید کرد. نیاگارا یکی از عجایب دنیاست، این آبشار پر آب و پهناور و یکی از جذابیت‌های فوق العاده سفر به کانادا خواهد بود، بنابراین پس از صرف صبحانه و چک اوت به سمت اتوبوس VIP مجموعه بکتاش سیر گشت حرکت کرده و همراه گروه پس از حدود 2 ساعت زمان به صورت زمینی به نیاگارا می‌رسید؛ در کنار تجربه دیدن زیبایی‌های جاده‌‌های کانادا، تجربه اقامت در کنار بزرگترین آبشار دنیا را نیز خواهید داشت. نیاگارا نام جمعی سه آبشار است که بخشی از مرز میان کانادا و ایالات‌متحده به‌ویژه میان استان اونتاریو و ایالت نیویورک را می‌سازد. بازدید از آبشار نعل اسب، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس تجربه‌ای متفاوت خواهد بود.

روز نهم

آغاز روز با ویوی آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان و طعم دلچسب صبحانه‌های کانادایی، در روز نهم خواهد بود.گروه تا ظهر در محل اقامت خود واقع در نیاگارا استراحت خواهد کرد و سپس چک اوت هتل، تحویل اتاق‌ها و حرکت به سمت محل اقامت هتل در تورنتو برای استراحت و آماده شدن برای پرواز به ایران در روز دهم سفر را خواهید داشت. البته می‌توانید در تورنتو گشت شبانه و خرید را نیز تجربه کنید.

روز دهم

وقت خداحافظی از کشور زیبای کاناداست. بعد از صرف صبحانه اتاق‌ها تخلیه و چک اوت انجام می‌شود باید به سمت فرودگاه بین الملی تورنتو حرکت کرده و به سمت ایران بروید. خاطرات و تجربه بینظیر این سفر را به یاد بسپارید و خودتان را برای سفرهای بعدی مجموعه بکتاش سیر گشت آماده کنید.

کانادا کجاست؟

کانادا کشوری بزرگ در قاره آمریکای شمالی است. این کشور در شمال آمریکا قرار دارد و از سمت غرب، شرق و شمال به ترتیب با اقیانوس‌های آرام، اطلس و منجمد شمالی هم‌مرز و از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است. نام کانادا از واژه سرخ‌پوستی Kanata به معنی «دهکده» یا «سرپناه» می‌آید. حکومت کانادا یک پادشاهی مشروطه، فدرال و سکولار با دموکراسی پارلمانی بوده که در حال حاضر پادشاه چارلز سوم پادشاه این کشور است. کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در مرز این کشور با ایالات متحده قرار دارد. نزدیکی جغرافیایی این کشور به آمریکا سبب شده تا روابط اقتصادی کانادا و آمریکا بسیار گسترده باشد. پایتخت سیاسی کانادا شهر اتاوا است، محلی که در آن مجلس فدرال کشور و خانه فرماندار کل قرار دارد. طبق آخرین آمار ۲۰۱۰ جمعیت کشور کانادا بالاتر از ۳۴ میلیون نفر است.

در تورهای کانادای بکتاش سیر گشت ما از شهرهای مهم ونکوور – مونترال – تورنتو – نیاگارا – اتاوا و … بازدید می‌کنیم.

واحد پول کانادا دلار کانادا به ۱۰۰ سنت که واحد خرد کشور کانادا است تقسیم می‌شود. اسکناس‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری در این کشور رایج هستند. کشور کانادا دو زبان رسمی دارد: انگلیسی، زبان مادری حدود ۶۵ درصد از مردم کانادا، و فرانسه، زبان اول ۲۱ درصد از جمعیت می‌باشد. ۱۴ درصد بیش از یک زبان مادری دارند و یا زبان مادریشان غیر از انگلیسی و فرانسه است.

کشور کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و اقتصاد آن از تنوع و گوناگونی فراوانی برخوردار است. کانادا در بین ۱۰ کشور اول تولید کننده دنیا قرار می‌گیرد. بیشترین شرکت‌های تولیدی کانادا در ۲ استان کبک و انتاریو قرار دارند. از تولیدات کشور کانادا می‌تواند به مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت اشاره کرد. اقتصاد قوی باعث شده تا کشور کانادا برای زندگی بسیار مناسب باشد.

سیستم آموزشی در استان‌های کانادا با هم تفاوت‌هایی دارند و شامل ۶ تا ۸ سال ابتدایی، ۴ یا ۵ سال متوسطه و ۳ یا ۴ سال تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی می‌باشند. سرشماری سال ۲۰۰۶ مشخص کرد که در بین کانادایی‌های بالاتر از ۱۵ سال، حدود ۲۳ درصد دیپلم دبیرستان دارند، ۹ درصد کارشناسی و ۶ درصد تحصیلات بالاتر دارند.

غذاهای معروف کانادا

پوتین. این غذا ریشه در استان کبک داشته و یکی از محبوب ترین غذاهای کانادایی است.

گوشت دودی

تورتییر

روست بیف کلگری

سرخس کمانچه

بیکن پیمیل

ماهی سالمون

جشنواره و فستیوال های مهم کانادا

جشنواره و فستیوال های مهم کانادا

1.فستیوال جاز مونترال: فستیوال جاز مونترال یکی از بزرگترین و معروف‌ترین فستیوال‌های جاز جهان است.

2.فستیوال فقط برای خنده Just for Laughs مونترال در ماه جولای.

3.جشن استمپید کلگری در ماه جولای.

4.روزهای برفی Banff، ژانویه.

5.جشنواره شکوفه های سیب نوا اسکوشیا.

6.فستیوال شکوفه های گیلاس ونکوور، آپریل.

7.کارناوال زمستانی کبک، فوریه

8.فستیوال فیلم تورنتو.

9.فستیوال نور تورنتو.

10.جشن Bluesfest اتاوا در جولای.

11.فستیوال ماهوا.

12.فستیوال هالیفکس جاز.

13.فستیوال گرند ونکوور.

14.فستیوال تانگوی ونکوور.

15.فستیوال کارناوال کلگری.

علاوه بر هزینه‌های اولیه تور برزیل چند دلار همراه داشته باشیم

با توجه به اینکه تورهای بکتاش سیر گشت در بخش خدمات بسیار کامل هستند بدون در نظر گرفتن ، خرید از مراکز و فروشگاهها و برندهای مشهور کشور کانادا و همینطور تهیه سوغاتی ، پیشنهاد ما حداقل داشتن مبلغ 1000 دلار آمریکاست . البته دلار کانادا از دلار امریکا ارزان تر می باشد .

جاهای دیدنی کانادا

پارک استنلی
باغ بوچارت
شهر ویکتوریا
محله چینی ها
ساعت بخار
خلیج انگلیسی ها
Previous slide
Next slide

بهترین زمان سفر به کانادا

در کانادا می‌توانید فصول مختلف را لمس کنید زیرا طبیعت این کشور با روشنی به فصل‌های مختلف، رنگ عوض می‌کند. اگرچه فصل تابستان، فصل مورد علاقه گردشگران است، اما بهترین زمان سفر به کانادا از سپتامبر تا نوامبر (از شهریور تا آبان) است.

به نظر خیلی از گردشگران بین المللی، بهترین زمان سفر به کانادا تابستان (از جون تا آگوست) است. فصلی که روزهای آفتابی، گرم و بلندی داشته و امکان انجام اغلب فعالیت‌های گردشگری خارج از منزل و در فضای باز در آن وجود دارد.کارهایی مثل: پیاده روی در مسیرهای کوهستانی راکی، رفتینگ هیجانی و سرشار از آدرنالین در آب‌های سفید و خروشان یوکان، کایاک سواری در کبک و یا موج سواری در سواحل زیبای ونکوور، همگی فعالیت‌های جذاب گردشگری هستند که می‌توانند جزو گزینه‌های انتخابی شما در فصل تابستان کانادا باشند.

تابستان بهترین زمان برای بازدید از خرس‌های جنگلی است که به دنبال جمع کردن توت‌های خوراکی در سراسر کشور هستند، البته این کار باید همراه با راهنما و در فاصله ایمن باشد، تابستان بهترین زمان سفر به این کشور است چون می‌توانید از دسته‌های بزرگ نهنگ‌های بلوگا که در خلیج هادسون جمع می‌شوند عکس و فیلم گرفته و آن‌ها را از نزدیک و در حیات وحش بکر کانادا مشاهده کنید. این در حالی است که نهنگ‌های کوهان دار نیز در ماه‌های تابستان از سواحل نیوفاندلند بازدید می‌کنند.

در واقع زمستان (بازه زمانی دسامبر تا مارچ) می‌تواند یکی از جادویی‌ترین زمان‌ها برای بازدید و گشت و گذار در کشور کانادا باشد، چون انواع فستیوال‌ها و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی از جمله اسنوموبیل سواری و یا سورتمه سواری با سگ تا اقامت در هتل‌های یخی کانادا در انتظار شما خواهد بود.شما همچنین می‌توانید از اسکی و اسکیت سواری در یکی از بهترین اقامتگاه‌های زمستانی دنیا لذت ببرید. با رفتن به غرب کشور این امکان را دارید تا از محدوده افسانه‌ای و بسیار خاص ویستلر Whistler، یکی از پیست‌های اسکی فوق العاده در رشته کوه‌های کانادایی راکی دیدن کرده و به ورزش و تفریح بپردازید و یا در سمت شرق کشور به بازدید دهکده بسیار زیبا و چشم نواز Tremblant بروید.

به طور کلی می‌توان این طور گفت که بهترین زمان سفر به کانادا فصل تابستان است، اغلب اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در نزدیکی پارک‌های ملی از ماه‌ها قبل رزرو شده‌اند، جمعیت زیادی از گردشگران در شهرهای مختلف کانادا وجود دارند و قیمت‌های هتل و بلیط پرواز در حد بالایی قرار دارد. از این رو نیاز به برنامه ریزی قبلی برای سفر در این فصل به کشور کانادا دارید.اما اگر خواستار بازدید از کانادا در دو فصل بهار یا پاییز باشید، وضعیت شلوغی شهرها، مسیرهای پیاده روی و رزرو هتل ها بسیار بهتر بوده و تا 40 درصد هزینه های شما کاسته می شود.این موضوع مربوط به فصل زمستان نیز می شود که به دلیل پایین آمدن دما و بارش نسبتاً سنگین برف در بسیاری از نقاط کشور، گردشگران زیادی تمایل به سفر به کشور کانادا ندارند. اما در عین حال، بازه های زمانی نزدیک به تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی بسیار شلوغ بوده و همراه با انواع سرگرمی ها و جشن های بومی و بین المللی است.

دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا از سفارت

ویزای توریستی کانادا ممکن است به دلایل مختلفی ریجکت شود که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین دلایل آن اشاره می‌کنیم:

هدف نامشخص از سفر به کانادا

دارایی و اموال ناکافی در کشور مبدا

ارائه مدارک ناکافی یا ناقص و مبهم

وضعیت شغلی ناپایدار متقاضی در کشور مبدا

عدم تناسب بین مدت اقامت در کانادا و میزان تمکن مالی ارائه شده

عدم داشتن سابقه سفر

عدم ارائه مدارک کافی از فرد دعوت کننده

عدم توانایی مالی کافی فرد دعوت کننده

عدم داشتن سلامت جسمی

داشتن سوء پیشینه

قانع نشدن آفیسر از برگشت متقاضی به کشور خود

گرفتن ویزای کانادا

بهترین راه دریافت ویزای توریستی کانادا شرکت در تورهای گروهی بکتاش سیر گشت است .

دریافت ویزای کانادا، برای ما ایرانیان نسبت به کشورهای دیگر معمولا بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر است از آنجا که در دریافت ویزای کانادا نیاز به بررسی دقیق مدارک، چیدمان مدارک مهم، ترجمه مدارک کافی، پر کردن درست فرم های سفارت و … است؛ بنابراین توصیه متخصصین ما در مجموعه بکتاش برای سفر به کشور کانادا و اخذ ویزای مالتیپل توریستی مشاوره دقیق و برنامه ریزی مناسب برای هر پرونده می باشد.

مراکز انگشت نگاری کانادا

مرکز انگشت نگاری آنکارا

مرکز انگشت نگاری استانبول

مرکز انگشت نگاری دبی