ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

بهترین سواحل کانادا را بشناسید

بهترین سواحل کانادا را بشناسید

احتمالاً تاکنون خیلی اطلاعاتی درباره سواحل کانادا نداشته‌اید و فکر می‌کنید که بهترین سواحل را در جزایر تایلند می‌توانید پیدا کنید. اما باید بگوییم که وضعیت این‌طور نیست و برخی از شگفت‌انگیزترین سواحل در این کشور وسیع واقع شده‌اند. فقط کافی است برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید و مسیرتان را به سوی کانادا بگیرید.

بهترین سواحل کانادا

هرچند یکی از بزرگترین و معروف‌ترین آبشارهای جهان، آبشار نیاگارا، در کانادا قرار دارد. این کشور دارای سواحل زیبا و متنوعی نیز است. برخی از این سواحل فاصله‌ی زیادی از شهرها دارند، در حالی‌که برخی دیگر در قلب شهرها یا بسیار نزدیک به آنها واقع شده‌اند.

آب‌های آرام و موج‌های خروشان که بین صخره‌ها پدیدار می‌شوند، پیاده‌روی در سواحل شنی، لذت بردن از آفتاب ساحلی، تجربه موج‌سواری و گذراندن اوقاتی به یادماندنی در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی، تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر به کانادا را ارمغان می‌آورد.

ساحل شکر در تورنتو

Sugar Beach در شرق خلیج تورنتو واقع شده و تنها 10 دقیقه از Union Station فاصله دارد، این جا یکی از بهترین سواحل کانادا است. این ساحل در یک سو و Redpath Sugar و در سمت مقابل Corus Entertainment قرار دارد که مکانی برای برگزاری رویدادها و جشن‌های مختلف است. بین این دو نقطه، 36 چتر آفتابی با تعداد فراوانی صندلی ساحلی برای بازدیدکنندگان قرار داده شده است. البته شنا در اینجا مجاز نیست، اما شما می‌توانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید.

خلیج انگلیسی در ونکوور

ساحل خلیج انگلیسی، که در محله West End ونکوور قرار دارد، یکی از جاذبه‌های برتر ساحلی کانادا است. امکانات حمل و نقل عمومی، دوچرخه‌سواری و حتی پیاده‌روی، از هر نقطه‌ای در ونکوور به این ساحل دسترسی را آسان کرده است و آن را به یکی از مقاصد مورد علاقه تبدیل کرده است. در طول مسیر به سمت ساحل، می‌توانید ده‌ها رستوران و کافه را مشاهده کنید که بیشتراً غذاهای دریایی ارائه می‌دهند.

در فصل گرم تابستان، شنا در آبهای این ساحل و استفاده از تفریحات ساحلی، بهترین خاطره از سفر به کانادا را برای شما خلق می‌کند. ساحل خلیج انگلیسی با امکانات بسیار مجهز، حتی برای افراد کم توان، امکانات ایمنی فراهم کرده است. تعدادی قایق، سرسره‌های آبی و امکانات دیگر، خلیج انگلیسی را به یکی از مقاصد دیدنی کانادا تبدیل کرده است. پارک معروف استنلی هم در کنار این ساحل واقع شده است، پس از یک آب‌تنی لذت‌بخش، به پارک بروید و از طبیعت زیبای کانادا لذت ببرید.

لارنس تاون در هالیفاکس

یکی از بهترین سواحل برای موج سواری در کانادا، ساحل Lawrencetown است که فاصله آن از هالیفاکس تنها 45 دقیقه با ماشین است. این ساحل دارای بهترین و مجهزترین امکانات برای موج سواری و ورزش‌های آبی است. در اینجا می‌توانید هر وسیله‌ای را که دوست دارید اجاره کنید و ساعت‌ها از موج سواری لذت ببرید.

جزر و مد و جریان آب در این سواحل شدید است، پس اگر حرفه‌ای در ورزش‌های آبی نیستید، به تنهایی آن را امتحان نکنید. در سواحل، کافه‌ها و رستوران‌های محلی وجود دارد که می‌توانید لذت یک روز دریایی را دوچندان کنید. خرچنگ دریایی بومی به بهترین شکل ممکن در رستوران‌های هالیفاکس طبخ می‌شود. حتماً به Seaforth Country بروید و لذت یک وعده بی‌نظیر از غذاهای کانادایی را تجربه کنید.

ساحل میدل کوو در سنت جان

حالا زمان آن رسیده که ماشین خود را آماده کنید و به سمت ساحل Middle Cove در فاصله 15 دقیقه‌ای از سنت جان حرکت کنید. در لبهٔ کانادا، منظرهٔ جادویی موج‌های اقیانوس اطلس در ساحل Middle Cove منتظر شماست. موج‌زنی با قدرت خود به سمت صخره‌های این ساحل، یکی از دیدنی‌ترین رویدادهایی است که در سفر به کانادا ممکن است تجربه کنید.

تابستان فرصت عالی‌ای است برای سپری کردن تعطیلات در این ساحل سنگی. اگر شانس برای شما به این مواجه شود، از دیدن تخم‌ریزی و تماشای گونه‌های مختلف حیاتی دریایی لذت خواهید برد. به دهکده Quidi Vidi نزدیکی کنید تا در رستوران‌های محلی از غذاهای دریایی تازه‌ای بچشید. حتی می‌توانید چند شب را در کلبه‌ها و اقامتگاه‌هایی که برای مهمانان فراهم شده‌اند، اقامت کنید.

  ساحل برج ساعت در مونترال

به راحتی می‌توانید یک روز کامل را در بندر اولد Old Port سپری کنید، بدون اینکه خسته شوید و از ساحل زیبای برج ساعت که از بهترین سواحل کانادا است لذت ببرید. این منطقه در جنوب مونترال قدیمی واقع شده است!

زیپ لاینینگ، پرش سریع از ارتفاع و رفتن به روی بلندترین چرخ رصد کانادا و البته، ساحل برج ساعت از فعالیت‌هایی است که در این منطقه می‌توانید انجام دهید. رودخانه سنت لارنس که در اینجا قرار دارد، را می‌توانید تنها با عبور از پل ژاک کارتیه و ایله سنت هلن ببینید، زیرا امکان شنا در آن وجود ندارد.

اسکله برج ساعت یکی از سواحل مورد علاقه خانواده‌ها در کانادا است. می‌توانید وسایل  پیک‌نیک خود را آماده کنید و یک روز کامل را در این اسکله بگذرانید و اصلاً متوجه گذر زمان هم نخواهید شد. البته باید توجه داشت که امکانات اقامتی در این منطقه محدود است و تقریباً هیچ هتلی در اینجا وجود ندارد. بنابراین، برنامه‌تان را به گونه‌ای تنظیم کنید که به محل اقامت خود در مونترال بازگردید. سفر به کانادا همیشه به دلیل تحصیل یا کار نیست. افراد زیادی ویزای کانادا را دریافت کرده و به این کشور پهناور برای دیدن بهترین سواحل آن سفر می‌کنند.

 

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان