ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

انواع ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزای کانادا2023

انواع ویزای توریستی کانادا کانادا یکی از کشورهایی می باشد که توانسته نسبت به کشورهای دیگر در موقعیت جغرافیایی و اقتصادی و سیاسی مناسب قرار بگیرد و همین امر باعث شده تا سطح کیفیت زندگی شهروندان افزایش بیابد. همین موارد باعث شده تا هر ساله انواع مختلفی از ویزاها را در اختیار متقاضیان قرار دهد تا آنها بتوانند وارد این کشور شوند.

یکی از ویزا های پرطرفدار، ویزای توریستی می باشد، از آنجایی که ویزای توریستی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، کشور کانادا قصد دارد این ویزا را در انواع مختلفی در اختیار متقاضیان قرار دهد تا هر کدام از متقاضیان بر اساس موقعیت خود آنها را انتخاب کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ما انواع ویزای توریستی کانادا را داریم که هر کدام از آنها با دارا بودن شرایط، موقعیت و هدف اخذ می شوند.

ویزای توریستی کانادا سه نوع می باشد که شامل سینگل، مولتیپل و سوپر ویزا است که هر کدام از آنها دارای شرایط متفاوت هستند.

پیشنهاد میکنیم مقاله جاهای دیدنی اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

انواع ویزای توریستی کانادا

معرفی انواع ویزا توریستی کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا نوع اول این نوع ویزا به نام سوپر ویزای کانادا می باشد که مخصوص کسانی است که فرزندان و نوه های آنها در کشور کانادا هستند و این افراد اگر سنشان بالای ۱۸ سال است، می توانند این ویزا را دریافت کنند. مدت اعتبار این نوع ویزا دوسال می باشد ولی قابل تمدید کردن است.

نوع دیگری از ویزای توریستی کانادا که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده، ویزای سینگل می باشد که مدت اعتبار آن ۶ ماه است و قابل تمدید کردن نیز می باشد.

نوع سوم ویزای توریستی مولتیپل است که اعتبار آن پنج سال است.

انواع دیگری از ویزاهای توریستی به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شوند که بر اساس هدف شما این نوع ویزا مشخص می شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید وقتی ویزای سینگل را دریافت می کنید و وارد خاک کانادا می شوید، دیگر این نوع ویزا اعتبار ندارد، ولی اگر از کشور آمریکا به کانادا مهاجرت کنید همچنان ویزای شما اعتبار دارد.

ویزای مولتیپل مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که به خاطر دلایل مختلفی می خواهند وارد کشور کانادا شوند.

پیشنهاد میکنیم مقاله سوغاتی های معروف اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

معرفی انواع ویزا توریستی کانادا

ویزا سینگل کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که ویزای سینگل کانادا چیست و چه شرایطی را دارا می باشد.

شما با گرفتن این نوع ویزا تنها یکبار می توانید وارد کشور کانادا شوید و هنگامی که کانادا را ترک کردید برای ورود دوباره باید درخواست ویزای جدید بدهید.

مزیت بزرگی که این ویزا برای افراد ایجاد کرده این است که بسیار ارزان است و در کمترین زمان می توانند ویزا را دریافت کنند.

کسانی که می‌خواهند این نوع ویزا را دریافت کنند، علاوه بر داشتن مدارک لازم و پرداخت هزینه ها باید شرایط لازم را نیز دارا باشند.

یکی از شرایطی که بسیار مهم است، این است که متقاضیان باید از لحاظ جسمی و روحی در سلامت بالا برخوردار باشند که این مورد با آزمایشات و معاینه مشخص می شود.

شرایط اخذ ویزا توریستی سینگل کانادا بسیار الزامی می باشد و شما اگر هر کدام از این موارد را رعایت نکنید قطعاً توسط افسران با برخورد جدی مواجه می شوید.

ویزا سینگل کانادا

سوپر ویزای کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا بسیاری از افراد با اصطلاح سوپر ویزا آشنا نیستند و شرایط اخذ سوپر ویزا کانادا را نیز نمی دانند که ما در زیر می خواهیم به صورت کلی به این نوع ویزای توریستی بپردازیم.

این نوع ویزا نوع سوم ویزای توریستی کانادا می باشد که نام دیگر آن ویزای والدین است.

زمان صدور این ویزا ۱۹۲ روز است و بزرگ ترین مزیت این ویزا این است که افرادی که قصد کار و یا تحصیل دارند و به راحتی نمی توانند ویزای مورد نظر خود را دریافت کنند، می‌توانند به بهانه دیدار با خویشاوندان خود این ویزا را دریافت کنند.

افرادی که قصد دارند این نوع ویزا را دریافت کنند باید از سوی فرزندان و یا فامیل هایی که مقیم دائم کانادا هستند، دعوت نامه رسمی دریافت کنند.

شرایط دیگری که بسیار الزامی است و متقاضیان باید آن را دارا باشند این است که به هیچ کدام از بیماری های خاص و یا مجازات های کیفری محکوم نباشند و ورود آن‌ها به کشور کانادا نیز ممنوع نباشد.

این افراد از نظر مالی باید شرایط لازم را داشته باشند و تمکن مالی خود را ثابت کنند. این نوع ویزا در مقایسه با انواع دیگری از ویزاهای توریستی در اولویت است، چون اقامت افراد در این نوع ویزا طولانی تر است.

سوپر ویزای کانادا

ویزا مولتی کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا شما با اخذ ویزا مولتی کانادا می توانید چند بار وارد کشور کانادا شوید و با هر هدفی که دارید می توانید از این کشور لذت ببرید.

فقط توجه داشته باشید که مدت این ویزا شش ماه می باشد، این نوع ویزا در کشور ایران به نام ویزای ۵ سال شناخته شده است.

شما برای گرفتن این نوع ویزا باید به سفارت خانه کانادا مراجعه کنید و با ارائه مدارک و داشتن شرایط با کمترین زمان، ویزای مورد نظر را دریافت می‌کنید. تمام افراد می‌توانند برای گرفتن این نوع ویزا درخواست دهند، ولی افرادی که شرایط لازم را داشته باشند از این ویزا بهره می برند.

افرادی می‌توانند این نوع ویزا را دریافت کنند که شرایط لازم را داشته باشند و مهم ترین شرایط این است که آنها باید ثابت کنند که با این ویزا در کشور کانادا به صورت موقت اقامت دارند.

دقت داشته باشید که شما باید مدارک اولیه را ارائه دهید و اگر متاهل هستید مدارک همسر شما نیز الزامی است.

انواع مختلفی از ویزای توریستی کانادا وجود دارد، ولی ویزای مولتی بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفته، چون از نظر هزینه بسیار به صرفه است و همچنین مدت زمان صدور آن بسیار کوتاه، ولی اعتبار آن بسیار زیاد است.

ویزا مولتی کانادا

اخذ ویزا توریستی کانادا با دعوت نامه

انواع ویزای توریستی کانادا افرادی که در کشور کانادا سکونت دارند دعوت نامه را به کنسولگری کانادا می دهند تا آنها با بررسی شرایط به شما اجازه ورود و گرفتن ویزا از طریق دعوت نامه بدهند.

ویزا توریستی کانادا با دعوت نامه امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، چون هزینه ها را تقریباً نصف می کند. شما با داشتن دعوت نامه به راحتی می توانید برای گرفتن ویزای توریستی اقدام کنید، چون یکی از مدارک معتبر می باشد.

شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که چه کسانی می توانند به آنها دعوت نامه بدهند. قطعا افرادی که سکونت دائم در کانادا را کسب کرده‌اند و یا یکی از شهروندان کانادایی هستند، می توانند به صورت قانونی دعوت نامه بفرستند.

درون این دعوت نامه مطالبی از جمله اطلاعات متقاضی ویزا و اطلاعات فردی که به شما دعوت نامه فرستاده، ذکر شده است.

اخذ ویزای توریستی از طریق دعوتنامه یکی از معتبرترین و محبوب ترین روش ها می باشد و از نظر اطمینان در درجه بالایی قرار گرفته است.

اخذ ویزا توریستی کانادا با دعوت نامه

مراحل و مدارک اخذ ویزا توریستی کانادا

مراحل اخذ ویزا توریستی کانادا بسیار ساده و بدون هیچگونه پیچ و خم می باشد و شما در زمانی که قصد دارید به عنوان توریست وارد کانادا شوید، می توانید به سفارتخانه های کانادا در کشور خود مراجعه کنید و یا اگر از سفارتخانه های کانادا بهره مند نیستید، به آژانس های مسافرتی سر بزنید.

شما برای این که سفارتخانه ها را برای گرفتن ویزای توریستی آگاه کنید، باید فرمی را پر کنید و هدف اصلی خود را در آن ذکر کنید و مدارکی مبنی بر داشتن تمکن مالی در پرونده الزامی می باشد و شما باید گردش مالی چهار ماه آخر را در پرونده قرار دهید.

دقت داشته باشید که داشتن چند قطعه عکس رنگی یکی از الزامات می باشد تا سفارتخانه بر اساس عکس شما احراز هویت کند.

تمام مدارک شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شود و همچنین داشتن گواهی سلامت پزشکی یکی از الزامات می باشد که در زمان بیماری کرونا به مدارک اخذ ویزای توریستی کانادا اضافه شد.

ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی آن با تمام صفحات نیز مهم می باشد.

امروزه کشور کانادا مراحل و مدارک اخذ ویزای توریستی را آسان‌تر کرده تا تمام افراد به راحتی بتوانند وارد این کشور شوند.

مراحل و مدارک اخذ ویزا توریستی کانادا

هزینه اخذ ویزا توریستی کانادا

هزینه اخذ ویزا توریستی کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از عامل ها به صورت جزئی و یا کلی روی هزینه ها می توانند تاثیر بگذارند که در زیر ما به چند نمونه از این عوامل می پردازیم.

صدور ویزای توریستی کانادا نیاز به مراحل مختلفی دارد که شما برای سپری کردن مراحل باید مدارک و اسنادی را به سفارت خانه ها و آژانس های مسافرتی ارائه دهید که هر کدام از این مدارک را باید برابر بر اصل کنید و نیاز به تمبر و آزمایش های مختلفی دارند که هر کدام از آنها هزینه های متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهند.

شما باید هزینه ورود به کانادا را پرداخت کنید، چون هر شخصی که با هدف توریستی وارد این کشور می‌شود، باید یک مالیاتی را به کشور پرداخت کند.

یکی از مدارک الزامی که شما باید ارائه دهید، برگه استعلام درباره محکومیت های کیفری می باشد که شما برای گرفتن این برگه باید به دادگاه مراجعه کنید و هزینه‌ای را بابت این برگه بپردازید.

وقتی شما پرونده ای را در سفارتخانه تشکیل می دهید، آنها پرونده شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و اگر پرونده شما شامل یک شخص باشد، هزینه کمتری را برای بررسی دریافت می کنند، ولی اگر برای چند نفر باشد هزینه ها افزایش می یابد.

شما برای تشخیص احراز هویت باید به ثبت اسناد و ثبت احوال مراجعه کنید که برای این کار باید هزینه‌ای را بابت انگشت نگاری و مراحل دیگر بپردازید.

 هر سال هزینه های اخذ ویزای توریستی کانادا تغییر می کند و شما باید هزینه ای را بر اساس میانگین سالانه پرداخت کنید و مدارکی که برای گرفتن این ویزا دریافت می شود، قطعاً روی هزینه ها اضافه می شود.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان