ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور دور اسپانیا

تور دور اسپانیا

تور دور اسپانیا اسپانیا یکی از نام آشنا ترین کشور های دنیا می باشد که به احتمال زیاد شما هم آن را می شناسید. اسپانیا یکی از کشورهای با فرهنگ غنی و قدمت طولانی می باشد. این کشور یکی از قدرتمند ترین و مهم ترین کشور های دنیا و اروپا است، در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل در رابطه با سفر به این کشور یا به عبارت دیگر تور دور اسپانیا صحبت کنیم و تمام آن چیزی که نیاز است قبل از سفر به این کشور بدانید، را بیان کنیم .

اسپانیا کشوری است که در بخش جنوب غربی اروپا واقع شده است و به عنوان پنجمین کشور بزرگ در این قاره نیز شناخته می شود. ‌پایتخت این کشور شهر مادرید است و زبان رسمی آن نیز اسپانیایی می باشد. این کشور هم از نظر طبیعی و هم از نظر تاریخی دارای مکان های دیدنی زیادی می باشد که سالانه افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

اقتصاد و دولت این کشور از برترین ها در دنیا است، به طوری که کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا است و افراد با امکانات بالا در سطح اول جهان در این کشور زندگی می کنند. همچنین در این کشور دانشگاه های برتر زیادی نیز وجود دارد که همگی دارای رتبه های بالا در سطح جهانی می باشند .

اگر می خواهید که بیشتر با این کشور آشنا شوید، ادامه این مقاله را از دست ندهید .

پیشنهاد میکنیم مقاله سوغاتی های معروف اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

تور دور اسپانیا

بهترین فصل برای سفر به اسپانیا

تور دور اسپانیا بهترین زمان سفر به اسپانیا را هرکس با توجه به علاقه و هدفی که از سفر خود دارد می تواند که تعیین کند، در این بخش ما برخی از مهم ترین مواردی که روی انتخاب بهترین زمان سفر به این کشور تاثیرگذار هستند را به شما معرفی کنیم تا راحت تر بتوانید تایم مورد نظر خود را پیدا کنید .

۱ ) فستیوال های مختلف : در کشور اسپانیا سالانه فستیوال های مختلفی برگزار می شود که افراد علاقمند به این فستیوال ها ترجیح می دهند که در زمانی که فستیوال ها برگزار می شوند، به این کشور سفر کنند .

۲ ) شرایط آب و هوایی : به طور کلی آب و هوای بخش های مختلف کشور اسپانیا در طول سال با هم دیگر متفاوت است، به عنوان مثال در فصل زمستان که هوای برخی از شهر ها سرد هستند بیشتر افراد ترجیح می دهند که به سواحل جنوب و جنوب شرقی این کشور سفر کنند و یا در تابستان ها که هوای برخی از شهر ها به شدت گرم است، افراد ترجیح می دهند که به شمال غربی و سواحل و همچنین ارتفاعات اسپانیا سفر کنند.

به طور کلی هوای این کشور در فصل تابستان و بهار بسیار معتدل و دلپذیر است، به همین دلیل بیشتر گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند بهترین فصل برای سفر به اسپانیا را همین دو فصل می دانند .

۳ ) هزینه های تور و سفر :‌ هزینه سفر از دیگر عواملی است که بر روی انتخاب بهترین زمان سفر موثر است، زیرا برخی از افراد به دنبال این هستند که با کمترین هزینه سفر خود را انجام دهند .

پیشنهاد میکنیم مقاله جاهای دیدنی اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

بهترین فصل برای سفر به اسپانیا

آب و هوای اسپانیا

تور دور اسپانیا آب و هوای اسپانیا به دلیل اینکه این کشور وسیع است، دارای تنوع بالایی می باشد. همچنین شرایط جوی این کشور تحت تاثیر بالای دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس نیز می باشد. به طور کلی کشور اسپانیا را بر اساس شرایط جوی به چهار دسته تقسیم می کنند که عبارت است از :

۱ ) بخش های شمال و شمال غربی : می توان گفت که این بخش بارانی ترین قسمت در کشور اسپانیا است، به همین دلیل نسبت به بخش های دیگر دارای آب و هوای خنک تر می باشد .

۲ ) بخش مرکزی : بیشتر این بخش دارای آب هوای خشک است و به نسبت در آنجا باران کمی می بارد ، اما جالب است بدانید که در فصول سرد حجم برفی که در این بخش می بارد، زیاد است. اما به صورت غالب در بیشتر روزهای سال دارای آب هوایی گرم و خشک است .

۳ ) بخش مدیترانه ای : شهر هایی که در این منطقه قرار دارند، محبوب ترین بخش های اسپانیا برای گردشگران است، زیرا که روز های آفتابی در آن زیاد است، به عبارت دیگر مدت زمان روشنایی بیشتر است به نسبت دیگر بخش ها .

همچنین زمستان های آن نیز دارای آب و هوایی معتدل می باشد. در تابستان نیز غالبا گرم است و کمی مرطوب.

۴ ) بخش جزایر قناری : در تابستان شهر های این بخش نسبت به دیگر قسمت های اسپانیا کم تر گرم می شود. همچنین زمستان های آن نیز معتدل است .

آب و هوای اسپانیا

بهترین شهر های اسپانیا برای سفر

بهترین شهر های تور دور اسپانیا را در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد . به طور کلی تمامی شهر های اسپانیا زیبا هستند و دارای مکان های دیدنی بسیاری هستند، اما شش شهر از بقیه محبوب تر و دیدنی تر هستند که عبارت هستند از :

۱ ) سویا : این شهر از مهم ترین و قدیمی ترین شهر های اسپانیا است، شما می توانید که از فضای شاد با رقص و آواز فلامنکو و همچنین بسیاری از مکان های دیدنی این شهر لذت ببرید .

۲ ) بارسلونا : نام این شهر را حتما شنیده اید، بارسلونا را می توان ترکیبی از مدرنیت و سنت دانست، به طوری که در عین اینکه سنت ها و فضاهای قدیمی در آن حفظ شده، بخش های مدرن و پیشرفته امروزی نیز در آن ساخته شده است .

۳ ) زاراگوزا : این شهر پنجمین شهر وسیع این کشور است، در صورتی که عاشق غذا های متفاوت هستید حتما یک بار شده به این شهر سفر کنید !

۴ ) بیلبائو : این شهر در شمال اسپانیا واقع است و یکی از جذاب ترین شهر های دنیا و اسپانیا است. بسیاری این شهر را مرکز هنر کشور اسپانیا می دانند، زیرا که در آن موزه ها و نمایشگاه های زیادی وجود دارد.

۵ ) والنسیا : یکی از شهر های آرام است که می توانید برای فاصله گرفتن از هیاهوی شهر به آن سفر کنید .

۶ )‌مادرید : نیاز به معرفی این شهر نیست، زیرا که به احتمال زیاد آن را می شناسید ، مادرید پایتخت کشور اسپانیا و مهم ترین شهر آن است که مقصد بیشتر افراد نیز برای سفر به این کشور، همین شهر است.

بهترین شهر های اسپانیا برای سفر

جاذبه های گردشگری اسپانیا

۱تور دور اسپانیا ) پارک گوئل : این پارک در بارسلون قرار دارد و یکی از پارک های نه تنها اسپانیا، بلکه اروپا است .

۲ ) ایبیزا : ایبیزا یک جزیره در این کشور است که پوشیده شده از درخت های کاج می باشد، ایبیزا مناسب افرادی است که علاقمند به تفریح های شبانه هستند .

۳ ) کاستا براوا : یکی از مکان های دیدنی بی نظیر کشور فرانسه است که پینشهاد می شود حتما از آن بازدید کنید .

۴ ) جزایر قناری : نیاز به معرفی این جزایز نیست، چون به احتمال زیاد با آنها آشنا هستید. این جزایز نیز با چشم اندازی خیره کننده در لیست بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا قرار می گیرند .

۵ ) کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا : این اثر از زمان روم باستان ساخته شده است و یکی از مهم ترین آثار تاریخی این کشور می باشد .

جاذبه های گردشگری اسپانیا

بهترین هتل های اسپانیا

تور دور اسپانیا محل اقامت از مهم ترین نکاتی است که افراد اهمیت زیادی به آن می دهند، ما در این بخش به شما برخی از هتل های معروف اسپانیا را معرفی می کنیم، البته توجه کنید که بیشتر این هتل ها پنج ستاره هستند و هزینه اقامت در آنها بالا است، پس در صورتی که مشکلی با هزینه ندارید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید .

۱ ) هتل مجستیک بارسلونا جی ال : این هتل در شهر بارسلونا قرار دارد ودر مرکز این شهر واقع است و یکی از لوکس ترین هتل های کشور اسپانیا می باشد. هر امکاناتی که شما برای یک سفر خوب نیاز داشته باشید در این هتل یافت می شود .

۲ ) گرن ملیا هتل مادرید : اگر علاقمند به این هستید که در بنا های تاریخی شهر مادرید اقامت داشته باشید، این هتل از بهترین گزینه ها است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دارای فول امکانات است .

۳ ) ویلا ماگنا هتل مادرید : این هتل نیز در دسته هتل های پنج ستاره و لوکس اسپانیا قرار می گیرد ، این هتل در یکی از بهترین و مدرن ترین خیابان های شهر مادرید قرار دارد .

۴ ) آلما هتل بارسلون : این هتل نیز دارای یک نمایی خاص و منحصر به فرد می باشد .

۵ ) هتل سوفیا : این هتل نیز در شهر بارسلونا قرار دارد و از هر نظر جزو لوکس ترین و مجلل ترین هتل های این کشور قرار می گیرد .

بهترین هتل های اسپانیا

غذا های محلی اسپانیا

تور دور اسپانیا آوازه غذا های محلی اسپانیایی در سراسر دنیا پیچیده است و افراد زیادی را به خود علاقمند کرده است، به گونه ای که در سراسر دنیا تعداد زیادی رستوران به اصطلاح اسپانیایی افتتاح شده است که غذاهای خوشمزه اسپانیایی را سرو می کنند .

در این بخش قصد داریم که برخی از مشهور ترین غذاهای اسپانیایی را به شما معرفی کنیم :

۱ ) پاتاتاس براواس : این غذا را که ممکن است که با نام سیب زمینی اسپایسی نیز بشناسید، یکی از غذاهای اصلی و مهم کشور اسپانیا می باشد. این غذا ترکیبی از سس کچاپ تند به همراه فلفل پاپریکای اسپانیایی و سیب زمینی است .

۲ ) پائییا : شاید بهتر باشد که این غذا را در شهر والنسیا بخورید، زیرا که از غذاهای اصیل این شهر می باشد و از ترکیب مرغ، زعفران، لوبیا سبز و برنج طبخ می شود .

۳ ) گاسپاچو و سالمورخو : این غذا در بخش های جنوبی اسپانیا بسیار محبوب است و نوعی غذای سوپ سرد است که بیشتر در فصول سرد آن را سرو می کنند .

۴ ) خوراک ماهی مرکب : خواستگاه این غذا شهر گالیسیا است و به بهترین نحو در این شهر پخته می شود .

۵ ) کرما کاتالانا : کرما کاتالانا نوعی دسر است که در کشور اسپانیا به خصوص در بخش کاتالانیا بسیار محبوب است و معمولا هم در کاسه سفالی سرو می شود .

غذا های محلی اسپانیا

روند خرید تور اسپانیا

تور دور اسپانیا تا به اینجای مقاله با عوامل مختلفی در رابطه با کشور زیبای اسپانیا همانند بهترین زمان سفر ، آب و هوا، بهترین شهرها، مکان های دیدنی ، هتل های معروف و غذا های محلی آشنا شدید. به عنوان سخن آخر در این بخش به بررسی نحوه خرید تور ارزان اسپانیا اشاره خواهیم کرد.

به طور کلی اسپانیا از کشور هایی است که افراد زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران علاقه دارند که به شهر های مختلف آن سفر کنند. در ایران نیز آژانس های مسافرتی مختلف انواع تور ها را به شهر های مختلف این کشور ارائه می کنند که می توانید از آنها استفاده کنید و به این کشور سفر کنید .

استفاده از تور به افرادی که برای اولین بار است که به این کشور سفر می کنند و هیچ آشنایی در این کشور ندارند، پیشنهاد می شود.

به طور کلی روند خرید تور اسپانیا به این صورت است که شما باید ابتدا یک آژانس مسافرتی معتبر را انتخاب کنید و با توجه به شرایط یا به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری، تور مناسب را خریداری کنید. معمولا آژانس ها تور های مختلفی را با شرایط متفاوت در زمینه های تعداد روز سفر ،محل اقامت ، شهر مقصد ، هزینه ، غذا و خوراک ، راهنما و … اجرا می کنند که شما باید مناسب ترین را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید .

همچنین در صورت که اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد می شود که از مشاورین آژانس مسافرتی مورد نظر خود کمک بگیرید .

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان