ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

معروف ترین کارناوال های اسپانیا

معروف ترین کارناوال های اسپانیا

 معروف ترین کارناوال های اسپانیا فستیوال های اسپانیا نشانگر فرهنگ‌ و همچنین تمدن این کشور می باشند و فرهنگ های مختلف از مسیحیت گرفته تا فرهنگ ایبری ،رومی، یونانی و بسیاری از فرهنگ‌های دیگر بر روی اسپانیا بسیار تاثیر گذاشته اند. اسپانیا با در برگرفتن بخش وسیعی از شبه جزیره ایبری، یکی از بزرگترین کشور های اروپا می باشد و گردشگران زیادی به اسپانیا سفر می کنند تا تعطیلات خود را در سواحل آفتابی بگذرانند.

از معروف ترین کارناوال های اسپانیا می‌توان به فستیوال بارسلونا اشاره نمود که به مدت یک هفته برگزار می‌شود و همه می‌توانند در آن شرکت کنند و این جشن یک سنت تاریخی دارد که از قرن شانزدهم تاکنون هر ساله در خیابان های شهر برگزار شده که مملو از رقص و پایکوبی با لباس های محلی و زیبا می باشد.

فستیوال شکلات نیز در این کشور برگزار می‌شود که به نوبه خود بسیار باشکوه است. بنابراین اگر عاشق شکلات هستید، باید بلافاصله به سمت این کشور سفر کنید و خودتان از این فستیوال بهره‌مند شوید.

به همین منظور ما در اینجا به معرفی انواع مختلفی از فستیوال ها می پردازیم تا اطلاعات شما کامل گردد و با توجه به میل شخصی خود هر کدام از آنها را برای تماشا کردن انتخاب نمایید.

کارناوال سانتاکروز

کارناوال سانتاکروز

 معروف ترین کارناوال های اسپانیا یکی از معروف ترین کارناوال های اسپانیا، سانتاکروز بوده که صدای موسیقی و مردمی که دسته دسته از جلوی چشمتان رژه می روند را شما در این کارناوال مشاهده می نمایید و تماشاچیان با شوق و ذوق به این دسته ها نگاه می کنند و گاهی با کف زدن و گاهی با آواز خواندن آنها را همراهی می نمایند، اما این دسته رژه ها بسیار عجیب و نامتعارف می باشند، به گونه‌ای که لباس های عجیب و غریب ، آرایش های خاص و رقص های ریتمیک و دسته جمعی، آواز های خاص و هر چه که به نظرتان برسد در این جشن به چشم می خورد.

در این کارناوال فرق نمی‌کند که روز باشد و یا شب، به گونه‌ای که جمعیت بسیار زیاد می باشد و صدای بلند موسیقی و حرکت مدام به گوش خواهد رسید و ماشین ها با نقاشی ها و تزئینات حیرت آور و گاه خنده دار از میان خیابان ها عبور می نمایند و دست به دست آدم ها با شمایل عجیب پشت سر آنها می روند.

سانتاکروز جایی در جزایر قناری می باشد که در اواخر ماه فوریه یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین کارناوال های جهان در حال اجرا می باشد. کارناوال سانتاکروز یکی از محبوبترین کارناوال های دنیا می باشد که با هزاران رنگ و انواع اقسام موسیقی ها به دنیای هزار رنگ و پر انرژی شهرت دارد.

زنان و دختران شرکت کننده در این مراسم لباس های پر زرق و برق و خاصی را می پوشند که گاهی چندین کیلو وزن دارد و توسط شرکت های مختلف طراحی می شوند.

کارناوال رنگارنگ

کارناوال رنگارنگ

کارناوال رنگارنگ یکی از معروف ترین کارناوال های اسپانیا و پرهزینه ترین و بزرگ ترین کارناوال های اسپانیا می باشد و زمان برگزاری آن ماه فوریه بوده که به این جشن اختصاص داده می شود. مردان در این کارناوال به شادی و پایکوبی می پردازند، در نتیجه از حال و هوای رسمی خارج شده و بسیار سرگرم کننده می باشد.

سراسر شهر از رنگ و سرگرمی پر شده و مسابقات گوناگون و نمایش های زیبا حال و هوای شهر را بسیار هیجان انگیز خواهد نمود، به طوری که شهر یکپارچه انرژی و نشاط داشته، پس اگر به تماشای این کارناوال منحصر به فرد علاقمند هستید، در ماه فوریه می ‌توانید به تماشای آن بروید.

جشنواره لاس فالاس والنسیا

جشنواره لاس فالاس والنسیا

 معروف ترین کارناوال های اسپانیا این فستیوال یکی از هیجان‌انگیزترین  فستیوال های اسپانیا بوده که پنج روز به طول می انجامد و در این فستیوال شخصیت های رنگارنگ غول آسایی به خیابان ها آورده می‌شوند که بیشتر آنها در شب پایانی سوزانده شده و آتش بازی مفصلی به راه انداخته می شود.

برخی از این مجسمه ها سوزانده نمی شوند و به موزه والنسیا منتقل می شوند. اولین سال برگزاری این فستیوال ۱۷۸۴ بوده که از آن به بعد هر ساله با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

کارناوال باداجوز

کارناوال باداجوز

معروف ترین کارناوال های اسپانیا اسپانیا کشور بسیار پیشرفته ای می باشد، به گونه ای که امروزه چندین هزار افراد به منظور مختلفی به این کشور سفر می کنند و علاوه بر دیدن مکان ها و جاذبه های گردشگری آن، از فستیوال های معروف این کشور نیز دیدن می نمایند که از پرطرفدار ترین فستیوال ها در کل جهان می باشند.

هر کدام از این فستیوال ها به نوبه خود طرفداران خاص و ویژه‌ای دارند که در ماه‌های مشخصی از سال برگزار می شود، در نتیجه علاقمندان با توجه به فستیوال‌های مورد نظر خود می توانند زمان و ماه خاصی را برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

کارناوال باداجوز از معروف ترین کارناوال های اسپانیا می باشد که در هیچ کجای دنیا شما شاهد همچین فستیوال شگفت انگیزی نخواهید بود. این کارناوال در غرب اسپانیا برگزار می‌شود و یکی از معروف ترین کارناوال های این کشور است.

کارناوال سن فرمین

کارناوال سن فرمین

 معروف ترین کارناوال های اسپانیا از دیگر معروف ترین کارناوال های اسپانیا می توان به سن فرنین اشاره نمود که این جشن با آسیب های بسیار در اسپانیا برای همه مردم شناخته شده می باشد و یکی از جشن هایی است که همه ساله در اسپانیا برگزار می‌شود و باعث شده همه با دیدن آن به یاد اسپانیا بیفتند که جشن گاوبازی می باشد.

سن فرمان یکی از جالب ترین جشن های اسپانیا به شمار می آید که همه ساله از تاریخ ۶ تا ۱۴ جولای برگزار شده و حدود ۴۰۰ سال نیز قدمت دارد. در گذشته مبلغ دینی به نام سن فرمت در بین مردم زندگی می کرده که توسط رومیان گردن زده شده و توسط گاوها در سطح شهر چرخانده شده است، در نتیجه تاریخچه این مراسم به این رویداد برمی گردد.

طبق گفته ها زنی با لباس سفید به کمک این شخص آمده و همین امر باعث شده است تا افراد زیادی در این مراسم لباس سفید بپوشند و همچنین در این جشنواره افراد زیادی از سراسر نقاط دنیا حضور دارند و از دیدن این جشنواره بسیار لذت می برند و روند این مراسم به این شکل می باشد که از ساعت ۸ صبح در تاریخ ۶ تا ۱۴ جولای ۱۲ گاو در میان مردم رها می شود و شرکت کنندگان به صورت دسته جمعی شروع به فرار و دویدن می نمایند.

این جشنواره آسیب هایی نیز به دنبال دارد، ولی با این وجود یکی از محبوب ترین جشن های اسپانیا در میان مردم می باشد.

کارناوال Benicassim

کارناوال Benicassim

معروف ترین کارناوال های اسپانیا جشن های اسپانیا به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تبدیل شده و هر ساله افراد بسیاری از سراسر دنیا برای شرکت در این جشن ها مشتاق سفر به اسپانیا می باشند. این فستیوال در سطح بین المللی بسیار شهرت دارد.

بهترین جشنواره اسپانیا کارناوال Benicassim بوده که در چهار روز برگزار می‌شود و شرکت در آن شما را بسیار شگفت‌زده خواهد نمود. این جشنواره موسیقی اسپانیایی در سواحل شرقی اسپانیا در منطقه Benicassim بین والنسیا و بارسلونا برگزار می‌شود و همه گروه ها و هنرمندان محبوب در آن برنامه اجرا می نمایند.

اگر شما به موسیقی علاقمند می باشید و همیشه آرزوی این را دارید که به اسپانیا سفر کنید، ماه جولای فرصت مناسبی می باشد تا از جشنواره موسیقی آن لذت ببرید.

مردم محلی این مراسم را با نوشیدنی و رقص و همچنین آواز جشن می گیرند، در نتیجه یک مراسم بسیار شاد و جالبی خواهد بود که به شما توصیه می کنیم اگر قصد شرکت در فستیوال های گوناگون را در اسپانیا دارید، حتماً به این جشن بروید.

هفته مقدس

هفته مقدس

معروف ترین کارناوال های اسپانیااسپانیا یک کشور تاریخی می باشد که به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و دیدنی های متفاوت، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. هر گوشه از این سرزمین قسمتی از تاریخ و تمدن پیشین را روایت می‌نماید. اسپانیا به قدری زیبا بوده که پیاده روی در کوچه و خیابان های آن از محبوب ترین تفریحات گردشگران به شمار می آید.

مردمان اسپانیا بسیار مهمان نواز هستند، به همین منظور با آغوشی باز از توریست ها استقبال می نمایند. از زیبایی های شهر های اسپانیا که بگذریم، جشنواره های آن بسیار دیدنی می باشند که هر چند وقت یک بار در سراسر کشور برگزار می شوند، در نتیجه بسیار جالب می باشند .

از معروف ترین جشنواره های اسپانیا، جشنواره هفته مقدس بوده که بر اساس گفته های انجیل هفته مقدس آخر این هفته می باشد که حضرت مسیح بر روی این کره خاکی زندگی می نموده است، در نتیجه همین موضوع باعث شده است تا مسیحیان این زمان را جشن بگیرند و مراسم هفته مقدس، یک هفته طول می کشد و هر سال در تاریخ ۱۴ آوریل آغاز می‌شود و در بیستمین روز به پایان خواهد رسید.

یکی از بهترین مکان ها برای شرکت در این فستیوال شهر سویل و یا همان سویا خواهد بود. در هفته مقدس در سراسر شهر و روستا ها شمع روشن می کنند و افرادی با شمع های بسیار بزرگ مسئول روشن کردن شمع های مردم می باشند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان