ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

ویزای کانادا

مدارک اخذ ویزا استارت آپ کانادا

1

ویزای کانادا: کانادا شمالی‌ترین کشور قاره آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان ، یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که سالانه ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند. این کشور با داشتن فرصت‌های شغلی متنوع برای تمامی افراد، استفاده از سیستم آموزشی کاملاً پیشرفته، ارائه خدمات پزشکی نسبتاً رایگان، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری امن و بهشت حمایت از استارتاپ‌ها به یکی از بی ‌رقیب ‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است. چیزی که برای متخصصین و مهاجران جذاب است، این است که کانادا سیاست جمعیتی خود را منطبق با جذب نیروی متخصص خارجی تعیین نموده و از مهاجرت نیروی انسانی استقبال می‌کند.

چگونه می شود به کانادا مهاجرت کرد؟

2

چگونه می شود به کانادا مهاجرت کرد؟

♦️ مهاجرت کاری (اسکیل ورکر، جاب آفر، اسکیل ترید، ICT ، تجربه کانادایی)

♦️ مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی

♦️ مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری (استارتاپ، ثبت شرکت، خرید بیزینس، خوداشتغالی و کارآفرینی)

♦️ مهاجرت  تحصیلی

♦️ مهاجرت از طریق ازدواج

♦️  مهاجرت از طریق ویزای توریستی

در آژانس بکتاش تراول شما میتوانید از طریق ویزای توریستی _ ویزای تحصیلی و اقامت از طریق استارت آپ (PR)  برای دریافت ویزا اقدام کنید ، که در حال حاضر در سال 2023 موفق ترین پرونده های بکتاش سیر پرونده های ویزای توریستی بوده است  . 

ویزای توریستی کانادا یا همان Visitor Visa  یکی از انواع ویزای کانادا است که دارنده آن می‌تواند بسته به نوع ویزا توریستی کانادا خود (سینگل، مولتی و یا سوپر ویزای کانادا) وارد خاک این کشور شده و در هر بار سفر تا مدت زمان معینی در کانادا (حداکثر 6 ماه) اقامت داشته باشد. در حال حاضر، یکی از روش‌های متداول برای مسافرت و گردش در کشورهای گوناگون، اخذ ویزای توریستی است.

این در حالی است که بسیاری از گردشگران و مهاجران به دلیل شرایط مناسب اجتماعی و اقتصادی که در کانادا وجود دارد و اعتبار بالای ویزای توریستی این کشور، بازدید از کانادا را در اولویت خود قرار می دهند. 00به علت کثرت درخواست‌های ویزای توریستی کانادا، دولت کانادا قوانین سفت و سختی در این زمینه برای ورود متقاضیان خارجی وضع نموده است. البته در صورت آشنایی کامل با شرایط ویزای توریستی کانادا و تکمیل دقیق مدارک مورد نیاز سفارت، کار سختی برای اخذ ویزای توریستی کانادا نخواهید داشت.

  • باید به این نکته توجه داشته باشید که به علت تعطیلی سفارت کانادا در ایران، متقاضی ملزم است تا مراحل اخذ مجوز توریستی کانادا را از طریق یک نماینده قانونی نظیر موسسه بکتاش سیرگشت در یکی سفارت‌های کانادا در سایر کشورها مانند ترکیه،ارمنستان یا امارات پیگیری نماید.
  • بکتاش سیر گشت با توجه به مدارک شغلی ، مالی ، هویتی ، ملکی و سوابق سفر شما در 15 سال گذشته و بررسی سوابق خانوادگی و اقوام درجه اول شما میتواند شرایط ویزا شدن یا نشدن شمارو سنجیده و با توجه به خواسته و توانایی های شما مجموعه بکتاش سیر پکیج پیشنهادی را ارائه میدهد تا پروسه شما به سهولت و کیفیت بالا مراحل اخذ ویزا را طی نماید .
  • در مجموعه بکتاش سیر بعد از بررسی مدارک و تکمیل کردن نواقص ، ارسال مدارک برای دارالترجمه مرحله بعدی میباشد که هزینه ترجمه مدارک به عهده شما مسافر عزیز است.

مدت زمان پروسه اخذ ویزای کانادا در حال حاضر در سال 2023  از44  روز به 84 روز کاری تغییر پیدا کرده و ممکن است مشخص شدن نتیجه پرونده شما بین 1 الی 3 ماه زمان ببرد .

♦️ پکیج خدمات ویزای کانادا در مجموعه بکتاش سیر گشت با توجه به شرایط مسافران برنامه ریزی و قابل انجام است .

♦️ جهت دریافت خدمات ویزای کانادا  به این لینک مراجعه نموده و یا در صورت تمایل با شماره های شرکت  در تماس باشید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد .

♦️ همچنین شما می توانید با تکمیل فرم ارزیابی ویزای کانادا کارشناسان مارا در تسریع انجام پروسه کانادا یاری فرمایید .  فرم ارزیابی اخذ ویزای کانادا

شرایط اخذ ویزای توریستی به طور خلاصه برای شما شرح داده می شود :

3

شرایط اخذ ویزای توریستی به طور خلاصه برای شما شرح داده می شود :

♦️ داشتن پاسپورت معتبر با حداقل 7 ماه اعتبار اولین شرط درخواست اخذ ویزای کانادا می باشد .

♦️ داشتن منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت هزینه های لازم در سفر نیز از دیگر شرایط مورد نظر می باشد ، همچنین فرد متقاضی باید برنامه ریزی نماید که برای مدت زمان خاص و محدود در کانادا اقامت داشته باشد.

♦️ برای جلوگیری از شک آفیسر برای عدم بازگشت مسافران ، فرد متقاضی باید تعهد دهد که پس از بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی این کشور آنجا را ترک خواهد نموده و به کشور خود باز خواهد گشت این تعهد به بهترین شکل از طریق ارایه مدارک شغلی ، ملکی ، مالی و سایر مدارک توسط تیم بکتاش سیر گشت طی یک نامه ساپورت قوی و توضیحات شفاف جهت ملاحظه آفیسر بررسی کننده پرونده ارایه می گردد.

♦️ داشتن عدم سوء پیشینه بوده و نشان دادن مدارکی دال بر عدم فعالیتهای سیاسی و جرایم کیفری در پروسه بسیار تاثیر گذار است . همچنین فرد متقاضی باید در طول مدت زمانی که در کشور کانادا اقامت دارد از قوانین آن به‌خوبی پیروی نماید .

♦️ داشتن آیتینری سفر و بیمه مسافرتی نیز از شرایط بسیار مهم می باشد که فرد متقاضی با داشتن آن می تواند در طول حضور در کشور کانادا طبق برنامه سفر و قوانین بیمه ای از خدمات پزشکی برخوردار باشد .

ویزای مولتیپل توریستی کانادا

4

ویزای مولتیپل توریستی کانادا

ویزای مولتیپل کانادا که در بین ایرانیان با نام‌هایی همچون ویزا مولتی کانادا و یا ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می‌شود، یکی از جذاب‌ترین انواع ویزای کانادا در بکتاش سیر گشت بین درخواست کننده ها می باشد.

اگرچه ویزای مولتی کانادا نوعی ویزای اقامت موقت است، اما بر اساس قوانین مهاجرتی کانادا، اعتبار این نوع از ویزای توریستی کانادا به جز شرایط خاص، تا زمان پایان اعتبار پاسپورت متقاضی خواهد بود.

 برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویزا مولتی کانادا از این قرار است:

♦️ نامحدود بودن تعداد دفعات ورود به خاک کانادا

♦️ اعتبار ویزا تا زمان اعتبار پاسپورت

♦️ امکان اقامت در کانادا تا حداکثر ۶ ماه در هر بار ورود

♦️ امکان تمدید مدت ۶ ماهه، در صورت ارائه دلایل قانع کننده و کافی متقاضی به افسر مهاجرت

♦️ پس از گذشت ۶ ماه از ورود، کافی است برای حتی چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید تا با ورود مجدد، بتوانید ۶ ماه دیگر در این کشور اقامت داشته باشید.

5

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که برای شروع پروسه از کجا باید شروع کرد :

اولین قدم پرکردن فرم های اولیه و ارزیابی می باشد  که شامل فرم اطلاعات مهم فردی است که از طریق سایت ما www.bektashtravel.com و سپس ارسال فرم تکمیل شده برای مجموعه یا ارسال به  شماره واتس آپ 09129533431 است همچنین با توجه به حجم بالای ارسال درخواست ویزای کانادا در مجموعه بکتاش سیر گشت  امکان بررسی در یک الی دو روز فراهم می باشد .
پس از بررسی فرم توسط کارشناسان مجموعه بکتاش سیر گشت و امکان انجام پروسه  همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم جهت مشاوره حضوری و عقد قرارداد مجموعه  با شما مسافر عزیز فراهم خواهد شد . علاوه بر فرم ارزیابی ، خلاصه ای از وضعیت توانایی های مالی و ملکی و ارسال صفحه اول پاسپورت شما نیز حائز اهمیت است .

6

دانلود چک لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا توریستی کانادا استفاده شود

چرا بکتاش سیر گشت :

شخصی سازی تخصصی  : با توجه به اینکه هر فرد در شروع انجام هر پروسه با شرایط متفاوتی به بکتاش سیر گشت مراجعه می کند ، بکتاش سیر گشت در ادامه با تکیه بر اطلاعات درست و مشاوره های اصولی برای هر درخواست کننده پروفایل شخصی مخصوص به هر فرد را تشکیل داده و با توجه به اطلاعات دریافت شده برای پرونده هر شخص تصمیمات و اقدامات درست را انجام می دهد .

مسولیت پذیری در رابطه با  مشتریان : بکتاش سیر گشت در تمام مسیرهای مسافرتی با تکیه بر تجربیات به دست آمده خود و به روز رسانی اطلاعات تصمیم و اقدامات لازم را انجام داده و تمام مسافران را تا دریافت نتیجه همراهی می نماید .و همینطور در هر پروسه تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت پرونده های ناموفق انجام داده و هرگز در مسیر پیش رو پرونده ای را در هیچ نقطه ای رها نمی کند .

تعهد به پرونده ها : مشاوره های بکتاش سیر کاملا اصولی و مختص به هر فرد بوده و برپایه اطلاعات دریافت شده از مسافران و در جهت پیشرفت پرونده انجام می پذیرد.

تخصص و تجربه در کار  : بیشتر مسافران بکتاش سیر گشت اشخاص معرفی شده از طرف پرونده های موفق بوده اند ، از این رو به صورت تخصصی انجام شدن هر پرونده خط قرمز ماست .

خوش قولی در مسیر : بیشتر پرونده های شروع شده در بکتاش سیر گشت در موعد مقرر انجام پذیرفته است و طبق تعهد  به اتمام می رسد .

جهت دریافت مشاوره فرم ارزیابی زیر را تکمیل نمایید .

7

تورهای کانادا در بکتاش سیر گشت در یک نگاه

از شهر های پرطرفدار و پر بازدید کانادا میتوان به تورنتو، ونکوور ، مونترال و نیاگارا اشاره کرد .
مجموعه بکتاش سیر گشت  به صورت متداول برای تابستان ، نوروز هرسال تور بزرگ و مهیج کانادا را به صورت کاملا
VIP  برگزار می کند . بهترین پیشنهاد برای کسانی که موفق به دریافت ویزای کانادا شدند استفاده از تور و همراهی با گروهی توریست و گردشگر می باشد وهمینطور شرکت در تورهای گروهی کانادا شانس ویزای شما را بسیار بالا می برد .

 

نوع ویزا
قیمت
خدمات
ویزای کانادا نرمال
650 دلار آمریکا
جزئیات بیشتر
ویزای کانادا ویژه
2000 دلار آمریکا
جزئیات بیشتر
ویزای کانادا VIP
3500 دلار آمریکا
جزئیات بیشتر
ویزای تحصیلی کانادا
3500 دلار آمریکا
جزئیات بیشتر

9

مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

ساعت کاری مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول از 8 صبح تا 16:45 عصر می باشد

آدرس  انگشت نگاری کانادا در استانبول

Canada Visa Application Centre Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440

جهت ارتباط با  سفارت کانادا در استانبول: 902123735810+

10

مراکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا

ساعت کاری مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا از 8 صبح تا 16:45 عصر است.

آدرس مرکز انگشت نگاری ویزای کانادا در  شهر آنکارا آدرس زیر می باشد

Ankara Address Canada Visa Application Centre İşçi Blokları Mh. Muhsin Yazıcıoğlu Cd. No:57/A Çankaya/ Ankara 06530 – Regnum Sky Tower

11

مرکز انگشت نگاری کانادا در گرجستان

جهت  انجام انگشت نگاری ویزای کانادا در شهر تفلیس گرجستان 

ساعت کاری: روزهای دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 عصر

آدرس: 9 Nikoloz Kipshidze St, Tbilisi, Georgia

جهت ارتباط با سفارت می توانید با این شماره ها تماس بگیرید: 995322220130+

12

مرکز انگشت نگاری ویزای کانادا در دبی

آدرس مرکز انگشت نگاری ویزای کانادا در دبی

آدرس: Wafi Mall, 3rd Floor, Road – Dubai – United Arab Emirates

جهت ارتباط با سفارت می توانید با این شماره ها تماس بگیرید: 97142055888+

13

مراکز انگشت نگاری کانادا در ارمنستان

جهت انجام انگشت نگاری ویزای کانادا در ارمنستان از شهر ایروان در ارمنستان میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید

5GG6+FGF, Petros Adamyan St, Yerevan, Armenia

جهت ارتباط با سفارت می توانید با این شماره ها تماس بگیرید:  37410583786+

🔸ثبت نام و ساخت اکانت در وب‌سایت VFS Global

 

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان