ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

Single Blog

  • خانه
  • ویزا مولتی کانادا
ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا برای اشخاصی می باشد که ثابت کند غسل سفرشان به صورت اقامت موقت بوده و پس از انجام کارهای خود در این کشور آنجا را ترک می نمایند و به کشور خود باز میگردند.

با توجه به اینکه سیاست های دولت کانادا در این زمینه بسیار سختی را نمی باشد برای کسانی که شک می رود که به کشور خود باز نگردد به هیچ عنوان ویزا صادر نمی نماید. در نتیجه فرد متقاضی باید شرایط لازم از جمله داشتن وضعیت سلامت مناسب، داشتن مدرک معتبر، قانع کردن مأمور مهاجرت که پس از تمام شدن گردش به کشور خود برمی گردد و همچنین ارائه دعوت‌نامه را داشته باشد.

راه های مختلفی برای دریافت این ویزا وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط و درخواست متقاضیان صورت می گیرد که هر کدام از این روش ها راه دسترسی را قطعاً برای متقاضیان بسیار آسانتر می نماید.

پیشنهاد میکنیم مقاله مزایای اقامت فرانسه را نیز مطالعه فرمایید!

ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا چیست ؟

ویزای مولتی کانادا مجوزی می باشد که از سمت دولت کانادا صادر شده و بر روی پاسپورت سمنده می‌شود و از آنجایی که این ویزا از نوع توریستی محسوب می‌شود فرد دارنده آن فقط می‌تواند در مدت تعیین شده در این کشور اقامت موقت داشته باشد در نتیجه به هیچ عنوان حق اقامت دائم در کانادا و کار در آنجت نخواهد داشت.

اخذ ویزا مولتی کانادا برای فرد متقاضی به صورت پیش فرض ۱۰ سال ساده شده و با توجه به اینکه کشور کانادا یک کشور مهاجر پذیر و توریستی میباشد از پذیرفتن مسافران بسیار استقبال می نماید. با توجه به این شرایط این ویزا با زمان بسیار بالا صادر شده بنابراین اگر دارای پاسپورت کشوری باشید که مدت زمان اعتبار آن بیشتر از ۵ سال باشد اعتبار ویزای مولتی کانادا تا یک ماه پیش از تاریخ اعتبار پاسپورت محاسبه خواهد شد.

تمام افرادی که میخواهند به کانادا سفر کنند و متقاضی ویزای توریستی هستند باید تمام ویژگی های آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهند البته برخی از کشورها نیز وجود دارند که محافظت از اخذ ویزای کانادا می باشند.

با وجود اینکه مدت اعتبار این ویزا ۱۰ سال می‌باشد اما فرد و دارنده آن می‌تواند بیش از ۶ ماه مستمر در این کشور اقامت داشته باشد به همین منظور باید هر ۶ ماه حتی به میزان یک ساعت هم که شده از کشور خارج شده و دوباره وارد کانادا شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای دانشجویی انگلستان را نیز مطالعه فرمایید!

ویزا مولتی کانادا

مزایای ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا گرفتن ویزا مولتیپل کانادا دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از جمله مزایای این ویزا می توان به رفت و آمد بدون محدودیت آن اشاره نمود به طوری که بدون نیاز به تمدید سالانه از این ویزا میتواند تا پایان اعتبار پاسپورت از آن استفاده کنید. شما وقتی این ویزا را دریافت می نمایید موقعیت مناسبی برای شما به وجود می آید که شرایط زندگی در این کشور را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید و بعد از اتمام اعتبار ویزا نیز وقت داری به موقعیت آن را به خوبی سنجیده و تصمیم خود را برای اقامت در این کشور بگیرید.

از مزایای دیگر این ویزا این بوده که تا ۶ماهه شما مهلت دارید در این کشور اقامت داشته باشید همچنین با هزینه کم می توانید سابقه سفرتان را در این کشور بالا ببرید در نتیجه تهیه ویزای شینگن نیز به این روش برای شما بسیار آسان تر خواهد شد.

اگر شما قصد شرکت در دوره های آموزشی و یا سمینارهای کوتاه مدت دارید این ویزا بهترین گزینه برای شما بوده زیرا با استفاده از این ویزا می توانید از تمام مرزها در زمان دلخواه خود به خاک این کشور وارد شوید. در نتیجه این ویزا به دلیل داشتن مزایای بسیار بالایی که از پرطرفدارترین روزها می باشد که سالانه چندین هزار متقاضی این ویزا هستند.

مزایای ویزا مولتی کانادا

چگونه ویزا مولتی بگیریم ؟

ویزا مولتی کانادا متقاصیانی که قصد سفر و یا اقامت به کشور کانادا را دارند باید مراحل هاصی را طی نمایند تل بتوانند ویزای ان را به راحتی دریافت نمایند به همین منظور ما در اینحا به چگونگی در یافت اخذ اقامت کانادا و یا همان ویزا آن می پردازیم تا اطلاعات شما کافی و جامع گردد.

ابتدا شما برای گرفتن این ویزا باید مدارک های مشخصه آن را ارائه دهید که این مدارک شامل میزان مانده حساب ،ارائه تمکن مالی ،ارائه سند ،ملکی و سایر مدارک با توجه به شرایط هر شخص میباشد که متفاوت بوده و کارشناس ویزا باید آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهد با توجه به متفاوت بودن ارائه مدرک برای هر شخص شما با ارائه درست آن توانید احتمال اخذ ویزای کانادا را برای خود بالا ببرید.

یکی از مواردی که شانس شما را برای گرفتن این ویزا بالا میبرد داشتن دعوت نامه معتبر از کانادا بوده که این دعوت نامه توسط آژانس هواپیمایی نیز می تواند صورت بگیرد. همچنین اگر شما سابقه سفر و ویزای شینگن را دارید و شانس شما برای دریافت ویزا بسیار بالا خواهد بود. برای دریافت این ویزا می توانید مدارک مورد نظر را به دو طریق آنلاین و یا حضوری دریافت نمایید و قبل از آن باید توجه نمایید که به ویزا های موقتی کانادا مانند ویزای مولتی برای متقاضیان که در طی پروسه مهاجرت و اقامت دائم در این کشور هستند صادر نمیشود.

افراد می توانند از سایتهای معتبر برای دریافت این ویزا اقدام نمایند و همچنین اعضای مشاوران آن نیز راهنمایی های کامل و جامع را گرفته تا در زمینه صدور ویزا برای آنها هیچگونه مشکلی به وجود نیاید. در مراجعه حضوری نیز با تهیه فرم مورد نظر متقاضی بعد از پر نمودن آن را به سفارتخانه تحویل داده که در مدت زمان معین ویزا برای آنها صادر می شود.

چه کسانی می‌توانند ویزا مولتی کانادا بگیرند ؟

ویزا مولتی کانادا ویزا 5 ساله کانادا برای چند بار ورود ساده می شود اما بهتر است بدانید اعتبار این ویزا برای دریافت کنندگان بسته به اعتبار پاسپورت یا همان تاریخ انقضا داشته البته کانادا ویزا ها را ۱۰ سال هم صادر می نماید اما پاسپورت های ایرانی حداکثر تا ۵ سال می باشند. دریافت این ویزا در ظاهر کمی پیچیده و دشوار می‌باشد اما با داشتن تجربه و دانش کافی به راحتی می توانید این ویزا را دریافت نمایید.

شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که چه کسانی می توانند این ویزا را دریافت نمایند؟ این ویزا برای کسانی که می خواهند بیش از ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشند که معمولاً برای والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می باشند که فرزندان آنها اقامت دائم یا موقت در کانادا را دارند صادر می شود. فرد متقاضی با داشتن این ویزا به مدت ۵ سال هر چند بار که بخواهد می تواند به کشور کانادا رفت آمد داشته البته با هر بار ورود فقط مدت 6 ماه قادر به اقامت در این کشور می باشند.

این ویزا همچنین برای متقاضیانی صادر می شود که قصد بازدید از جاذبه های کانادا و یا دیدار اقوام خود دارند در نتیجه شخص متقاضی به هیچ عنوان نباید قصد کار و یا تحصیل در کانادا را داشته باشد. همچنین شخصی که متقاضی این ویزا می باشد به هیچ عنوان نباید سابقه کیفری داشته باشد و همچنین نباید مبتلا به بیماری های واگیردار نیز باشد. در صورتی که فرد متقاضی همه این شرایط و ویژگی را داشته باشد به راحتی می تواند برای این ویزا اقدام نمایند.

چه کسانی می‌توانند ویزا مولتی کانادا بگیرند ؟

مراحل اخذ ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا تهیه مدارک ویزا مولتی کانادا یک مرحله بسیار مهم و مشخص می باشد به گونه ای که فرد متقاضی حتماً باید مدارک مورد نیاز را به درستی ارائه دهد تا ویزای آن نیز صادر گردد.

یکی از مدارک مورد نظر اصل پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار می باشد که باید به همراه پاسپورت قدیمی ارائه شود. ارائه یک قطعه عکس جدید با زمینه سفید و همچنین ترجمه شناسنامه و کارت ملی نیز از مدارک مورد نیاز دیگر می باشد. مدرک دیگر ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر و همچنین ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل در صورت همراهی فرزندان بوده و همچنین فرد متقاضی باید تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی برای هریک از متقاضیان به صورت جداگانه را نیز ارائه دهد.

مدرک مالی که شامل تمکن بانک بوده که باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد و همچنین مهره بین المللی را نیز داشته باشد که این مدرک نشان دهنده میزان درآمد ماهیانه فرد متقاضی بوده در صورتی که گواهی سپرده بلند مدت و یا گواهی خرید اوراق یا سهام را هم متقاضی دارد باید آن را نیز ارائه دهد. مدرک دیگر ترجمه اسناد ملکی و همچنین مدارک شغلی می باشد که اگر فرد کارمند می باشد حتما باید گواهی اشتغال به کار را ارائه دهد و همچنین ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر نیز از مدارک مهم دیگر می باشد.

دعوتنامه از مدارک دیگر می باشد که شامل مشخصات کامل دعوت کننده و متقاضی و همچنین آدرس و تلفن او بوده که مدت زمان اقامت و سایر مشخصات به درستی در آن درج شده است که باید مهر و امضای دفتر ثبت را نیز داشته باشد.

مراحل اخذ ویزا مولتی کانادا

رفع ریجکتی ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا ریجکتی شدن ویزایکی از شایع ترین مشکل در تهیه ویزا مولتی کانادا می باشد که این امر باعث می‌شود اختلالی در سفر آنها به وجود بیاید در نتیجه نتوانند به اهداف سفر خود برسند. برای رفع ریجکتی ویزا مولتی کانادا روش های مختلف وجود دارد که ما در اینجا به صورت جذب آنها می پردازیم تا افراد بتوانند مشکلات ویزای خود را در کوتاهترین زمان برطرف کنند و به سفر خود ادامه دهند.

از آنجایی که یکی از دلایل ریجکتی شدن ویزای پر نکردن صحیح می باشد در نتیجه افراد باید فرم مورد نظر را دوباره مورد مطالعه قرار دهند و تمام اطلاعات شخص خود را به درستی وارد کنند که توجه به این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

روش دیگر برای رفع ریجکتی ویزا مولتی کانادا شما باید مسئول سفارتخانه را در مورد سفر خودمجاب نمایید تا مهر آن توسط این افراد صادر شود و شما بدون هیچ مشکل و اختلال می توانید سفر کنید. روش دیگر برای رفع ریجکتی ویزا مولتی کانادا تطابق نمودن عکس روی پاسپورت با عکس خودتان می باشد در نتیجه به هیچ عنوان شما نباید از عکس های قدیمی استفاده کنید.

هزینه ویزا مولتی کانادا

ویزا مولتی کانادا کشور کانادا انواع مختلفی از ویزا را به مهاجران خود ارائه می‌دهد که افراد برای اخذ هر کدام از این ویزاها باید هزینه هایی را پرداخت نمایندکه ما در زیر به هزینه ویزا مولتی کانادا می پردازیم.هزینه این ویزا به گونه ای بوده که شما برای اخذ آن باید هزینه ویزا را به کشور کانادا پرداخت کنید و همچنین هزینه هایی را برای بررسی مدارک و انگشت نگاری که بسیار الزامی است به صورت فوری باید به سفارتخانه های مربوطه پرداخت کنید.

برای اخذ ویزا مولتی کانادا یک هزینه ای که مورد توجه آژانس های مسافرتی و سفارتخانه ها قرار گرفته هزینه های انگشت نگاری می باشد چون احراز هویت برای کشور کانادا بسیار مهم است و برای تشخیص هویت یک قوانین سختی را در نظر گرفته اند و تا زمانی که شما هزینه را پرداخت نکنید مراحل اخذ ویزا به هیچ عنوان صورت نمی گیرد. شما برای این که تمام مدارک خود را کپی برابر اصل کنید باید به سازمان ثبت اسناد و املاک مراجعه کنید که برای این کار باید هزینه زیادی را بپردازید که مهمترین هزینه های اخذ این ویزا می باشد. قطعا هرچقدر نفرات شما برای اخذ ویزا بیشتر باشد باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید.

اگر شما از طرف افرادی که در کشور انگلستان ساکن هستند دعوت به ورود شوید قطعا هزینه های کمتری را پرداخت می کنید که حدود ۳۰۰ دلار می شود. شما برای این که ویزای اقامت دائم را اخذ کنید باید گردش مالی و تمکن مالی خود را ثابت کنید که برای این کار باید به بانکها مراجعه کنید و این امر یک هزینه جداگانه ای دارد‌.

انواع مختلفی از ویزا ها وجود دارد که هر کدام از آن ها هزینه های مختلفی را نیاز دارند به عنوان مثال شما اگر ویزای توریستی را اخذ کنید قطعاً باید برای تکمیل پرونده و طی کردن مراحل هزینه های بیشتری را نسبت به ویزا استارت آپ پرداخت کنید. کشور کانادا هر ساله تعرفه های مختلفی را به سفارتخانه‌های خود ارائه می‌دهد که شما بر اساس تعرفه های جدید باید هزینه‌های انواع مختلفی از ویزا ها را پرداخت کنید.

قطعاً شما برای اینکه از کشوری به کشور دیگر ورود کنید باید هزینه هایی را پرداخت کنید و دولت آن کشور بعد از ورود شما هزینه‌های چند برابری را برای در آسایش قرار گرفتن شما پرداخت می کند.

Leave Comment