ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

والنسیا شهری بندری در اسپانیا

والنسیا شهری بندری در اسپانیا

والنسیا شهری بندری در اسپانیا است و در شمار شهرهای محبوب ساحلی قرار می گیرد و این شهر را می توان در شمار شهرهای بزرگ اسپانیا قرار داد و این شهر به علت این که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است، دارای آب و هوای مدیترانه ای است و به همین دلیل این شهر بسیار خوش آب و هوا می باشد.

والنسیا شهری بندری در اسپانیا می باشد که علاوه بر خوش آب و هوا بودن، دارای جاهای دیدنی و جاذبه های توریستی بی شماری نیز می باشد و به همین دلیل این شهر یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران است و بسیاری از افراد برای بازدید از والنسیا به اسپانیا سفر می کنند.

والنسیا شهری بندری در اسپانیاست که دقیقا در ضلع شرقی این کشور قرار گرفته است و جزء شهرهایی است که قدمت تاریخی زیادی دارد و به همین دلیل اشیاء باستانی و قدیمی بی نظیری در موزه های توریستی این شهر نگهداری می شوند و اگر شما قصد سفر به والنسیا را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از موزه های تاریخی این شهر بازدید به عمل آورید.

سفر کردن به شهر بندری والنسیا به علت این که این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای است، در تمام فصل های سال مقدور می باشد و گردشگران از این نظر هیچگونه محدودیتی نخواهند داشت.

شهر والنسیا دارای یک بازار مرکزی بزرگ می باشد و این بازار در تمام روزهای هفته باز است و اگر قصد خرید سوغاتی دارید می توانید خرید سوغاتی را از بازار مرکزی انجام دهید، زیرا در این بازار اکثر خوراکی های سنتی اسپانیایی به فروش می رسند و با بازدید از این بازار، گردشگران علاوه بر خرید سوغاتی با فرهنگ سنتی مردم والنسیا نیز آشنا خواهند شد.

پیشنهاد میکنیم مقاله انواع ویزا انگلستان را نیز مشاهده نمایید!

والنسیا شهری بندری در اسپانیا

آب و هوای والنسیا

آب و هوای والنسیا به علت ساحلی بودن این شهر معمولا مدیترانه است و دارای زمستان های مرطوب و معتدل و تابستان های نسبتا گرم و خشک است و در برخی از روزهای تابستانی ممکن است که آب و هوای این شهر تا حدودی شرجی باشد و به طور کلی می توان گفت که میانگین بارش ها در شهر والنسیا در زمستان معمولا کم است و در صورتی که قصد سفر کردن به والنسیا در فصل زمستان را دارید، نگران بارش باران نباشید.

آب و هوای والنسیا به علت این که این شهر دقیقا رو به روی خلیج والنسیا وقرار گرفته است، در فصل های بهار و پاییز بسیار معتدل و دلپذیر است و به همین دلیل اکثر گردشگران و توریستان فصل های بهار و پاییز را برای سفر به والنسیا و تفریح در سواحل والنسیا انتخاب می کنند.

میزان گرما و یا رطوبت در آب و هوای والنسیا متغیر می باشد و به صورت روزانه تغییر می کند، زیرا این شهر یک شهر بندری است و میزان رطوبت هوا در آن کاملا به جزر و مد دریا بستگی دارد.

آب و هوای والنسیا به گونه ای است که گردشگران می توانند در فصل هایی که هوا معتدل است مانند بهار و اویل تابستان در سواحل این شهر آفتاب بگیرند و به تفریح بپردازند اما اواخر و اواسط تابستان برای آفتاب گرفتن در ساحل مناسب نیستند، زیرا هوا به شدت گرم است و امکان ایجاد شرجی و بالا رفتن رطوبت هوا نیز وجود خواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم مقاله رفع ریجکتی را نیز مشاهده نمایید!

آب و هوای والنسیا

جاذبه های گردشگری والنسیا

والنسیا شهری بندری در اسپانیا جاذبه های گردشگری والنسیا بسیار جذاب و دیدنی هستند و این شهر دارای جاذبه های متعددی می باشد که از مهمترین آن ها می توان به جاذبه هایی مانند ساحل مالوا، باغ وحش بیوپارک، لالونخا، آکواریوم والنسیا و… اشاره کرد.

به طور کلی شهر والنسیا فضای بسیار آرامی دارد و برای ریلکس کردن مناسب می باشد و به همین دلیل اکثر جاذبه های این شهر نیز طبیعی هستند و کمتر در شهر والنسیا جاذبه های انسانی مشاهده می شود.

شهر والنسیا دارای قدمت تاریخی 1000 ساله می باشد و به همین دلیل جاذبه های گردشگری والنسیا نیز بسیار باستانی هستند و این جاذبه ها در سازمان جهانی به ثبت رسیده اند و سازمان محیط زیست اسپانیا در حفظ و نگهداری جاذبه های توریستی اسپانیا بسیار کوشا بوده است و از این جاذبه ها به بهترین شکل ممکن نگهداری کرده است.

برای بازدید از جاذبه های گردشگری والنسیا بهتر است که ساعات خلوت روز را انتخاب کنید تا با دقت و آرامش بیشتری از این جاذبه ها دیدن کنید و لازم به ذکر است که بدانید برخی از این جاذبه ها برای بازدید کردن نیازمند خرید بلیط هستند، اما بازدید از جاذبه های دیگر نظیر پارک ها و باغ ها و… بدون خرید بلیط نیز امکان پذیر است.

جاذبه های گردشگری والنسیا فقط محدود به جاذبه های نام برده شده نیستند و این شهر دارای جاذبه های دیگری از قبیل کلیسا و بازارهای سنتی و میدان های مرکزی و انواع باغ های گیاه شناسی از جمله مجموعه باغ های توریا نیز می باشد.

جاذبه های گردشگری والنسیا

۱) ساحل مالوا

ساحل مالوا یکی از جاهای تفریحی والنسیا می باشد و این ساحل در شمار ساحل های اساسی و مشهور شهر والنسیا قرار می گیرد و به دلیل این که دقیقا در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد، بسیار خوش آب و هوا می باشد و دارای امکانات تفریحی بی نظیری است.

اکثر جاهای تفریحی والنسیا در کنار ساحل مالوا قرار گرفته اند و افرادی که از این ساحل دیدن می کنند، می توانند علاوه بر لذت بردن از طبیعت، از جاذبه های انسانی مانند تفرجگاه ها و رستوران های بی نظیر واقع شده در اطراف این ساحل نیز بازدید کنند و ساعاتی را به شادی و تفریح در این محیط ها بگذرانند.

ساحل مالوا علاوه بر این که یکی از جاهای تفریحی والنسیا است، دارای قدمت باستانی نیز می باشد، زیرا یکی از نویسندگان مشهور و قدیمی اسپانیایی دارای خانه ای در اطراف این ساحل بوده است و امروزه خانه این نویسنده به یک مکان فرهنگی و هنری تبدیل شده است و گردشگرانی که علاقمند به تاریخ هنری اسپانیا و نویسندگی هستند، می توانند برای بازدید کردن از آثار هنری این نویسنده مشهور به خانه این نویسنده که در اطراف ساحل مالوا است مراجعه نمایند.

ساحل مالوا یکی از مکان های تفریحی می باشد که به صورت شبانه روزی باز است و امکان بازدید کردن از آن و رفتن به این ساحل، به صورت شبانه روزی وجود دارد و در اطراف این ساحل بارها و کافه های متعددی نیز وجود دارد که با مراجعه به این مکان ها می توانید ساعاتی از شبانه روز را به تفریح بگذرانید.

۱) ساحل مالوا

۲) باغ وحش بیوپارک

باغ وحش بیوپارک یکی از زیباترین مکان های دیدنی والنسیا می باشد. این باغ وحش یک مکان نوساز و تازه تاسیس شده است و در شمار جاذبه های انسانی اسپانیا قرار می گیرد.

زمان تاسیس باغ وحش بیوپارک حدودا سال 2008 است و این باغ وحش دقیقا در باغ های معروف و خوش آب و هوای والنسیا یعنی باغ های توریا واقع شده است.

در باغ وحش بیوپارک از شیوه های نوینی برای جداکردن حیوانات استفاده شده است و این شیوه ها هیچگونه آسیبی از نظر روانی به حیوانات وارد نمی کنند، زیرا برای جدا کردن زیستگاه حیوانات از قفس استفاده نشده است و به جای آن از موارد طبیعی مانند تخته سنگ و صخره و… استفاده کرده اند.

در باغ وحش بیوپارک از گونه های مختلف حیوانی اعم از حیوانات وحشی و اهلی و پرندگان و آبزیان و دوزیستان و… در یک محیط بسیار خاص نگهداری می شود و مردم می توانند برای بازدید از گونه های مختلف حیوانی به این باغ وحش مراجعه کنند و لازم به ذکر است که بدانید در این باغ وحش از حیوانات آفریقایی نیز نگهداری می شود و این قسمت برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

پس از بازدید کردن از باغ وحش بیوپارک برای صرف ناهار و استراحت می توانید به باغ های توربا مراجعه کنید، زیرا این باغ ها در اطراف باغ وحش قرار دارند و دارای رستوران و کافه و مکان هایی برای استراحت و صرف غذا هستند.

۲) باغ وحش بیوپارک

۳) لا لونخا والنسیا

یکی دیگر از جاذبه های توریستی والنسیا که بسیار باستانی است و قدمت بالایی دارد، بنای لا لونخا نام دارد و این بنا در سال 1480 ساخته شده است و لازم به ذکر است که بدانید ساختن این ساختمان باستانی حدود 20 سال طول کشیده است.

در همان سال های اولیه پس از تاسیس بنای لا لونخا، از این بنا به عنوان مکانی برای معامله و خرید و فروش ابریشم استفاده می شد و امروزه این مکان به عنوان محلی برای نگهداری از اشیاء تاریخی و هنری و باستانی والنسیا مورد استفاده قرار می گیرد و در اطراف این بنای تاریخی یک باغ پرتقال نیز واقع شده است و از پرتقال های والنسیایی این باغ برای صادرات استفاده می شود.

پس از بازدید کردن از بنای تاریخی لا لونخا، علاوه بر آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردمان اسپانیا در گذشته، می توانید از سایر جاذبه های توریستی که در اطراف این بنا واقع شده اند نیز بازدید نمایید.

بنای باستانی لا لونخا از جمله مکان های گردشگری است که بازدید کردن از آن نیازمند خرید بلیط می باشد و شما می توانید بلیط های خود را برای بازدید از این جاذبه توریستی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خریداری نمایید.

معماری بنای تاریخی لا لونخا بیشتر حالت باستانی دارد و این بنا به شکل کلیسا ساخته شده است و لازم به ذکر است که بدانید امروزه قسمت هایی از بنای لا لونخا در حال مرمت و بازسازی هستند و بازدید کردن از این قسمت ها در حال حاضر ممنوع است.

۳) لا لونخا والنسیا

۴) آکواریوم والنسیا

یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مکان های دیدنی والنسیا، آکواریوم والنسیا می باشد. امروزه به این آکواریوم، آکواریوم اقیانوس شناسی نیز گفته می شود و این آکواریم دارای ظرفیتی حدود 40 میلیون لیتر آب است و به همین دلیل یک آکواریوم بسیار بزرگ و وسیع می باشد و حدود 500 گونه آبزی و دوزیست و ماهی و… در این آکواریون نگهداری می شود.

آکواریوم والنسیا یکی از عظیم ترین و بزرگترین آکواریوم های اروپایی است و وسعت این آکواریوم به نوعی است که آکواریوم اقیانوس شناسی از قطب شمال تا خط استوا را در بر می گیرد.

در آکواریوم اقیانوس شناسی والنسیا از گونه های مختلف آبزی و دوزیست در قسمت های جداگانه ای نگهداری می شود و از آبزیان بزرگ جثه مانند دلفین و کوسه و نهنگ در محیط های خاصی نگهداری می کنند و به همین دلیل بازدید کردن از این جاذبه توریستی، بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد و به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که پس از سفر به والنسیا، حتما بازدید از آکواریوم اقیانوس شناسی را در برنامه خود قرار دهید و بازدید از این جاذبه گردشگری جذاب و خاص را از دست ندهید.

آکواریوم والنسیا دارای معماری بسیار خاص و ویژه ای می باشد و ساختمان این آکواریوم حالت مدرن دارد و یک ساختمان زیرزمین مانند است که دیوارها و سقف آن را شیشه های بسیار محکم و نشکن آکواریوم در بر گرفته اند.

۴) آکواریوم والنسیا

معرفی بهترین هتل های والنسیا

والنسیا به عنوان شهر فرهنگ و هنر اسپانیا شناخته می شود و به همین دلیل گردشگری در شهر والنسیا رونق بسیار زیادی دارد و این شهر به علت توریست پذیر بودن، دارای هتل های متعددی نیز می باشد و در این بخش از مطلب به معرفی بهترین هتل های والنسیا می پردازیم.

یکی از بهترین هتل های والنسیا، هتل کارو نام دارد و یک هتل 5 ستاره است که معماری بسیار شیک و مجللی دارد و اقامت در این هتل برای شما می تواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد ،زیرا این هتل دارای یک فضای بسیار آرامش بخش با وسایل بهداشتی مدرن و تمیز می باشد.

یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا، هتل لاس آرناس بالنریو نام دارد . این هتل دارای یک فضای بسیار شیک است و دقیقا در مرکز شهر قرار دارد و امکانات بی نظیری نظیر سالن ورزشی و استخر و اتاق های بزرگ و امکانات بهداشتی و… نیز دارد.

هتل وستین نیز در شمار بهترین هتل های والنسیا قرار می گیرد و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است و در اطراف این هتل مراکز خرید و جاذبه های توریستی زیادی واقع شده اند و فضای بیرونی و داخلی این هتل نیز بسیار شیک و جذاب می باشد و در قسمت لابی، رستوران های مختلفی وجود دارد و شما با اقامت در این هتل می توانید یک فضای بسیار شیک و آرام را برای استراحت و اقامت خود در والنسیا داشته باشید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان