ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

زیباترین مکان های اسپانیا

زیباترین مکان های اسپانیا

زیباترین مکان های اسپانیا

زیباترین مکان های اسپانیا اسپانیا کشوری می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که ما در این قسمت می خواهیم درباره زیباترین مکان های اسپانیا با شما سخن بگوییم و آنها را به شما بشناسانیم، به عنوان مثال اگر بخواهیم درباره یکی از مکان های دیدنی و گردشگری اسپانیا سخن بگوییم می توانیم به قصر های الحمرا اشاره مستقیمی داشته باشیم که این قصر ها با ساختارهای آفریقایی ساخته شده است و به قصر سلطنتی نیز معروف می باشد.

مجموعه گردشگری الحمرا شامل چند ساختمان، برج، باغ و یک مسجد بسیار زیبا می باشد.

مکان های تفریحی اسپانیا که بسیار دیدنی و جذاب می باشند نیز بسیار زیاد است که مسافران و توریست ها می توانند از این مکان های گردشگری دیدن کرده و نهایت لذت را ببرند.

پیشنهاد میکنیم مقاله مدارد مورد نیاز ویزای فرانسه را نیز مشاهده فرمایید!

زیباترین مکان های اسپانیا

جزایر قناری اسپانیا

زیباترین مکان های اسپانیا اگر بخواهیم بگوییم که بهترین مکان دیدنی اسپانیا کدام منطقه می باشد، می توانیم از جزایر قناری نام ببریم که بسیار زیبا است. ما در این قسمت می خواهیم درباره این مکان گردشگری و دیدنی کشور اسپانیا توضیح مختصری را خدمت شما خوانندگان عزیز بیان کنیم.

جزایر قناری یک مجمع الجزایر اسپانیایی می باشد که این منطقه متشکل از هفت جزیره است که در اقیانوس اطلس و در چند کیلومتری جنوب غربی پایتخت این کشور واقع شده است. اگر بخواهیم درباره آب و هوای این منطقه سخن بگوییم می توانیم این مورد را بیان کنیم که در تمام طول سال این منطقه از آب و هوای معتدلی برخوردار می باشد.

این منطقه به عنوان یک منطقه خودمختار اسپانیا محسوب می شود که طبق قانون اتحادیه اروپا است و این قانون اجازه تردد آزادانه شهروندان را می دهد.

جزایر قناری اسپانیا که به نام جزیره های بهشتی و شاد معروف است، دارای آب و هوای بسیار مطبوع و شگفت انگیز می باشد. شما می توانید ساحل جزایر قناری خود را بر اساس موقعیت آن با محیط اطراف را بر اساس رنگ ماسه ای آن که به رنگ های طلایی قرمز یا حتی سیاه می باشد انتخاب نمایید.

یکی از مکان های دیدنی جزایر قناری مربوط به فورتونتورا می باشد که این مکان دارای غارها، تونل‌ها و شن و ماسه عالی می باشد.

این مکان دارای قدیمی ترین تاریخ در کل جزایر می باشد و همچنین می تواند یک مقصد عالی برای موج سواران باشد و بیشتر مسابقات جام جهانی بادی و غواصی در این منطقه زیبا برگزار می شود که سالانه شرکت کنندگان بسیار زیادی برای شرکت در این مسابقات به این جزایر بسیار زیبا سفر می کنند.

پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان فرانسه را نیز مشاهده فرمایید!

جزایر قناری اسپانیا

جزیره ایبیزا اسپانیا

زیباترین مکان های اسپانیا مکان های گردشگری اسپانیا بسیار زیاد می باشند که سالانه توریست ها و مسافران بسیار زیادی برای دیدن این مکان های گردشگری به کشور اسپانیا سفر می‌کنند. ما در این قسمت می خواهیم به یکی از زیباترین مکان های اسپانیا که جزیره ایبیزا می باشد و دارای مکان های گردشگری بسیار زیادی می باشد، اشاره کنیم.

جزیره ایبیزا یک جزیره کاتالانیایی می باشد که در دریای مدیترانه و در ساحل شرقی کشور اسپانیا واقع می باشد و می توانیم بگوییم که سومین جزیره از جزیره بالئارس به شمار می رود.

جزیره ایبیزا یک سایت میراث جهانی یونسکو است و صنعت گردشگری در این جزیره رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. بخش بزرگی از مساحت این جزیره زیبا با زمین های سرسبز و گندم گون محصور شده است، در برخی قسمت‌های این جزیره گندم و در برخی قسمت‌های آن زیتون کشت می‌شود و در برخی قسمت ها پوشش گیاهی کاملا متفاوت می باشد، اما اگر بخواهیم پوشش گیاهی غالب این منطقه را به شما معرفی کنیم درخت کاج می باشد.

خط ساحلی شمالی و جنوب غربی جزیره ایبیزا کوهستانی می‌باشد و بلند ترین منطقه جزیره زیستگاه پرندگان مهاجر و انواع اقسام جانوران آبزی می باشد. این جزیره زیبا نه تنها به عنوان یک تفرجگاه، بلکه مکانی برای عاشقان طبیعت و صخره نوردان نیز است.

اگر بخواهیم درباره سواحل جزیره ایبیزا برای شما توضیح مختصری بیان کنیم می توانیم به این مورد اشاره داشته باشیم که این جزیره بیش از ۴۰ ساحل دارد که هر کدام از آنها زیبایی خاص و خیره کننده خود را دارند. در این جزیره ورزش های آبی بسیار پر رونق می باشد، زیرا آب های شفاف جزیره ایبیزا هرکسی را مشتاق شنا کردن در این فضای عالی می کند و از ورزش های آبی پر رونق در این منطقه می توانیم به جت اسکی اشاره کنیم.

جزیره ایبیزا اسپانیا

السید اسپانیا

زیباترین مکان های اسپانیا در بین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا اگر بخواهیم زیباترین مکان های اسپانیا را به شما معرفی کنیم می توانیم به السید اسپانیا اشاره داشته باشیم.

این مکان به دلیل اینکه مرقد یکی از اسطوره های کشور اسپانیا در آن مکان واقع می باشد و نام آن اسطوره السید می باشد، بسیار مورد توجه گردشگران عزیز قرار گرفته است. این اسطوره قهرمان ملی و رهبر نظامی در زمان های قدیمی بوده است و مجسمه ی این اسطوره در این مکان وجود دارد و از سنگ های زیبا و قیمتی ساخته شده است و دور این مجسمه جنگل های سرسبزی وجود دارد که هر شخصی را مایل می‌کند که از این جنگل ها دیدن نماید و نهایت لذت را ببرد.

در گذشته دیدن این مکان گردشگری نیازی به گرفتن بلیط نداشت اما امروزه به دلیل استقبال بسیار زیادی که مردم از این مکان کرده اند، برای دیدن این مکان گردشگری باید بلیط بگیرید .

السید اسپانیا

کلیسا لاساگاردا فامیلیا

زیباترین مکان های اسپانیا اگر بخواهیم درباره یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا صحبت کنیم می توانیم به کلیسا لاساگاردا اشاره کنیم که از زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاصی برخوردار می باشد. این کلیسای زیبا امروزه توانسته است نظر بسیاری از توریست ها را از سراسر دنیا به سمت خود جلب نماید و سالانه پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور های دنیا می باشد.

همچنین امروزه تورهای گردشگری کشور اسپانیا یک روز کامل را برای دیدن این کلیسا اختصاص داده اند که مسافران بتوانند به طور کامل با قسمت های مختلف این کلیسا آشنا شوند و زیبایی‌های این کلیسا را مشاهده کنند.

این کلیسای با ابهت در شهر بارسلونای کشور اسپانیا واقع شده و بلند ترین مکان مذهبی در دنیا محسوب می شود. این سازه عظیم در واقع ترکیبی از ابداع خلاقیت و آموزه های مذهبی با الهامات طبیعی و رنگ و نور بسیار زیبایی می باشد.

اگر بخواهیم درباره تاریخچه این کلیسا اطلاعاتی را در خدمت شما بیان کنیم این است که کلیسا در سال ۱۸۸۲ با ایده یک کتابفروش آغاز شده است. هدف از ساخت این سازه ترویج عقاید مذهبی مسیحیان از طریق معماری و زیبایی‌های ساختمان بوده است تا به طور کامل پیام مبلغان مسیحی را به طرفداران خود منتقل نماید.

در این کلیسا زندگی حضرت مسیح در سه بخش اصلی به روایت تصویری کشیده شده است. بخش های مختلف این کلیسا شامل بخش تولد مسیح و بخش مصائب مسیح و بخش شکوه و عظمت می باشد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

ساخت بخش شکوه و عظمت این سازه در سال ۲۰۰۲ آغاز شده است. از امکانات کلیسای ساگرادا فامیلیا می توانیم به این موارد اشاره کنیم که این مکان دارای موزه می باشد که در داخل این موزه طراحی ها و عکس های قدیمی وجود دارد.

با توجه به ماه های مختلف ساعت بازدید از این کلیسا متفاوت می‌باشد. از ماه نوامبر تا فوریه ساعت بازدید از ساعت ۹ صبح آغاز شده تا ۶ عصر ادامه دارد، اما در ماه مارس از ساعت ۹ صبح تا هفت عصر ادامه دارد. در ماه های دیگر مانند آوریل ساعت بازدید از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب و از آوریل تا سپتامبر ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر ودر ماه دسامبر و ژانویه ساعت بازدید از ساعت ۹ صبح تا ۲ ظهر می باشد که شما در این ساعات می توانید با پرداخت هزینه بازدید را انجام دهید .

کلیسا لاساگاردا فامیلیا

کاخ الحمرا گرانادا

زیباترین مکان های اسپانیا می توانیم بگوییم زیباترین مکان های اسپانیا که سالانه افراد بسیار زیادی برای دیدن این مکان به کشور اسپانیا سفر می‌کنند، مربوط به کاخ الحمرا گرانادا می باشد. کاخ الحمرا همانطور که از نام آن مشخص است کاخی به رنگ قرمز می باشد که می توانیم بگوییم به عنوان یکی از شاخص ترین نمونه های هنر کشور اسپانیا است و این بنای تاریخی جزو مشهور ترین بناهای اسلامی جهان نیز به شمار می‌رود.

این بنای بسیار زیبا شامل چندین قسمت مجزا می باشد که هر قسمت آن در دوره مختلفی ساخته شده است که هر کدام از این قسمت ها زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاصی را به خود اختصاص داده است.

طراحی این ساختمان از کاشی های زیبا، آبنماهای مرمری و ظرافت های خاصی که تلفیقی از معماری اسلامی و سبک مدرن معماری و رنسانس می باشد، ساخته شده است.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این کاخ شبستان می باشد که در زمان سلطنت یوسف اول در قرن چهاردهم ساخته شده است و دارای تزیینات بسیار می باشد. این بنا شامل مجموعه ای از اتاق ها و حیاط های بسیار زیبا می باشد و یکی از مناظر دیدنی آن، حیاط پرگل با استخری بزرگ می باشد.

کاخ الحمرا گرانادا

بیلبائو

زیباترین مکان های اسپانیا یکی از زیباترین مکان های اسپانیا که برای بسیاری از توریست ها مورد توجه بوده است، مربوط به شهر بیلبائو می باشد. بیلبائو شهری است که در شمال کشور اسپانیا واقع است. این شهر بزرگترین شهر سرزمین باسک و پایتخت استان بیسکای می باشد. یکی از زیباترین موزه‌های کشور اسپانیا که به موزه گوگنهایم مشهور است، در شهر بیلبائو واقع است.

بنای این موزه را فرانک گری طراحی کرده است که این موزه از دیدنی ترین کارهای معماری قرن بیستم به حساب می آید. این شهر به دلیل داشتن غذاهای دریایی خوشمزه شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

آب و هوای شهر بیلبائو بسیار مناسب و متعادل می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از مردم کشور اسپانیا این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند.

از دیگر دلایلی که امروزه باعث شده است جمعیت زیادی برای زندگی به شهر بیلبائو روی آورند، مربوط به هزینه زندگی می باشد که باعث شده است جمعیت در این شهر افزایش پیدا کند. به عنوان مثال اگر بخواهیم درباره هزینه های مربوط به زندگی در این شهر اشاره مستقیم داشته باشیم می توانیم به هزینه مسکن اشاره کنیم که در این شهر کاملاً قیمت مسکن متعادل می باشد و خانواده‌های پرجمعیت به راحتی می‌توانند یک مسکن بزرگ را برای خود تهیه کرده و آن را برای زندگی انتخاب کنند.

بیلبائو

مینورکا

زیباترین مکان های اسپانیا بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا مربوط به جزیره های بسیار زیبای مینورکا می باشد که این جزیره بسیار زیبا در دریای مدیترانه و در شرق جزیره بالئارس قرار دارد.

مساحت این جزیره بسیار زیبا به ۷۸۰ کیلومتر مربع می رسد. اگر بخواهیم درباره ظاهر این جزیره توضیح مختصری را بیان کنیم می توانیم این مورد را بیان کنیم که این جزیره تقریباً فاقد کوه و تپه و ارتفاعات است و به صورت دشتی مسطح می باشد که از سطح دریا ارتفاع چندانی ندارد و به استثنای قسمت جنوبی فاقد جاذبه های گردشگری می باشد.

این جزیره بسیار زیبا دارای مزارع صیفی کاری و درخت های زیبای انگور و همچنین دارای درخت زیتون و مرکبات نیز می باشد که افرادی که در این منطقه ساکن هستند سالانه برداشت بسیار زیادی از این محصولات دارند.

یکی دیگر از عواملی که باعث شهرت بسیار زیاد این جزیره شده است، مربوط به سواحل بسیار زیبای این جزیره می باشد که چشم اندازه زیبایی را ایجاد کرده است و می توانیم بگوییم یک فضای بسیار زیبا با فضای آرام برای گذراندن تعطیلات به حساب می آید.

از تفریحات بسیار زیادی که در این جزیره وجود دارد و دوستان و مسافران عزیز می توانند از آن استفاده و بهره کاملا ببرند، مربوط به کوهنوردی، جنگل نوردی، پیاده روی، آب تنی، قایق سواری اسکی روی آب و جت اسکی و عکاسی می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان