ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

سواحل معروف برزیل

بهترین سواحل برزیل

سواحل برزیل بسیار شگفت‌انگیز و بی‌نظیر هستند، زیرا از زیبایی فراوانی برخوردارند که شهرت آن‌ها در  سراسر جهان به گوش همگان رسیده است. این کشور نه تنها نصف قاره آمریکای جنوبی را اشغال کرده است، بلکه بخش شرقی آن کاملاً به یک خط ساحلی فراگیر و زیبا مجهز است. بهترین زمان برای سفر به برزیل، زمانی است که شما می‌توانید مدت زیادی از سفر خود را در این سواحل بی‌نظیر سپری کنید.

بکتاش تراول؛ مجری مستقیم تور برزیل، در این مقاله به بررسی تعدادی از سواحل برزیل پرداخته است. یکی از شهرهای برزیل که سواحل فوق‌العاده زیبا را در خود جای داده است، ریودوژانیرو است. با معرفی ساحل کوپاکابانا، یکی از جذاب‌ترین سواحل برزیل در ریودوژانیرو، سفر شما به یک تجربه فراموش‌ناپذیر تبدیل می‌شود.

  • ساحل کوپاکابانا معروف ترین ساحل برزیل

ساحل کوپاکابانا، نمادی از زیبایی در برزیل، در قلب شهر ریودوژانیرو قرار دارد و به عنوان مشهورترین ساحل این کشور شناخته می‌شود. این ساحل پرانرژی و زیبا به یکی از مقاصد برجسته گردشگری در جهان تبدیل شده است.

با وجود شلوغی ساحل، کوپاکابانا جایگاه ویژه‌ای در قلب عاشقان موج‌سواری دارد. همچنین، پیاده‌روی در طول ساحل امکان بازدید از تعداد زیادی کافه و رستوران با مناظر دلنشین را ارائه می‌دهد. دو قلعه تاریخی نیز در این مسیر قرار دارند، که یکی از آن‌ها موزه نظامی است.

هتل‌های معتبر در ریودوژانیرو، به ویژه در نزدیکی ساحل کوپاکابانا، با امکانات برتر و چشم‌اندازهای دلنشین، تجربه اقامت لوکس را فراهم می‌کنند. محل اقامت مجموعه بکتاش تراول، یک هتل ۵ ستاره در این منطقه، جزء گزینه‌های محبوب تور برزیل برای مسافرانی است که به دنبال تجربه نوروز ۱۴۰۳ خاص هستند.

ساحل کوپاکابانا معروف ترین ساحل برزیل

  • ساحل ایلها گرانده (Ilha Grande)

ساحل ایلها گرانده، در گذشته برای قرنطینه مبتلایان به جذام استفاده می‌شد و بعد از بسته شدن آخرین بیمارستان جزیره، ترک شده و بی‌استفاده ماند. سواحل و جنگل‌های ایلها گرانده، بکر و بی‌نظیر هستند. حتی امروزه، وسایل نقلیه اجازه ورود مستقیم به ساحل ایلها گرانده را ندارند و بازدیدکنندگان باید ابتدا با قایق به روستای اصلی جزیره، ویلا دو آبرائو (Vila do Abraão) بروند. سواحل ایلها دارای آب‌ شفاف و زلال، درختان نخل در ساحل، امکان غواصی، تماشای ماهیان رنگارنگ و لاک‌پشت‌ها و همچنین موج‌سواری، ایلها گرانده را به یکی از دل‌انگیزترین سواحل برزیل تبدیل کرده است. ساحل لوپس مندس و پرایا دو ادونتوریرو نیز جزو جاذبه‌های زیبای ایلها گرانده هستند.

ساحل ایلها گرانده (Ilha Grande)

 

ساحل ایلها گرانده (Ilha Grande)

  •  ساحل ایپانما از بهترین سواحل برزیل

ساحل ایپانما را می‌توان به عنوان یک ساحل جذاب و رقیب پرطرفدار برای ساحل کوپاکابانا در نظر گرفت! ایپانما به عنوان لوکس‌ترین منطقه ریودوژانیرو شناخته می‌شود. دو منطقه کوپاکابانا و ایپانما در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و توسط یک صخره بزرگ در آب به نام آرپوادور از هم جدا شده‌اند. هر دو منطقه دارای جذابیت‌های فراوانی هستند و موج سواران را به سوی خود جذب می‌کنند. گالری‌های هنری متنوع، کتاب‌فروشی‌ها، سینماها و برج‌های اطراف ساحل جذابیت این منطقه را بیشتر می‌کنند. بازدید از این سواحل جزو برنامه‌های تور برزیل بکتاش است و دوچرخه‌سواری نیز یکی از تفریحات معمول در ایپانما است. ساحل ایپانما با شن‌های سفید زیبا و الهام‌بخش، جایگاه مهمی در بین سواحل این کشور به خود اختصاص داده و با لقب “پاریس کوچک” شناخته می‌شود. این منطقه به دلیل زمستان‌های ملایم و نوع فرهنگ مردمش، همواره توجه گردشگران جهانی را به سوی سفر به برزیل جلب می‌کند و موج سواران از هر کجا در جهان به این ساحل می‌آیند.

ساحل ایپانما از بهترین سواحل برزیل

 

  •  شهرک تفریحی بوزیوس

بوزیوس، در شمال ریودوژانیرو واقع شده و به عنوان منطقه‌ای محبوب بین سلبریتی‌های جهان شناخته می‌شود. در حالی که مقصد اصلی افراد معروف و ثروتمندان آمریکای جنوبی ممکن است کوپاکابانا و سایر سواحل محبوب مثل ایپانما باشد، ستارگان بین‌المللی که به دنبال حفظ حریم خصوصی خود هستند، اغلب بوزیوس را انتخاب می‌کنند. این ساحل مورد توجه بریژیت باردو قرار گرفت و آن را معروف کرد و به یک مقصد مورد توجه در آمریکای جنوبی برای سلبریتی‌ها تبدیل شده است.

از بین سواحل متعدد شهر، شاید مشهورترین آنها ساحل U-شکل فرادورا باشد که امکانات عالی برای غواصی را فراهم می‌کند. همچنین، ساحل گریبا به دلیل موج سواری و رستوران‌های زیبایش، افراد بسیاری را به خود جذب می‌کند. پرایا د توکونس نیز برای افرادی که به دنبال ساحلی خلوت و زیبا هستند، بسیار مناسب به‌نظر می‌آید.

ساحل فرادورا در بوزیوس

 

  • ساحل جریکواکوارا (Jericoacoara) از خاص ترین سواحل برزیل

اگر به دنبال یک ساحل آرام و دور از هیاهو برای آرامش خود هستید، ساحل جریکواکوارا بهترین گزینه ممکن است. در این منطقه، نصب چراغ‌های تیر برق ممنوع است و امکان تماشای دریایی از ستارگان در آسمان شب در این ساحل فراهم شده است. این مقصد حتی برای علاقه‌مندان به موج‌سواری نیز بسیار جذاب است، زیرا شرایط ایده‌آلی برای تجربه موج سواری در دریایی آرام را فراهم می‌کند.

ساحل جریکواکوارا در ایالت سئارا در شمال شرق برزیل واقع شده است. برای رسیدن به این ساحل، باید چندین ساعت را در جاده‌های منحنی و زیبا طی کنید، که ۴۵ دقیقه از آن به رانندگی در میان تپه‌های شنی سپی می‌شود. اما بدون شک، این تلاش برای رسیدن به یک ساحل دلنشین و آرامش‌بخش، ارزش زحمت را دارد. همچنین، غروب خورشید در این ساحل بسیار بی نظیر است و تجربه لحظاتی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ساحل جریکواکوارا (Jericoacoara) از خاص ترین سواحل برزیل

  •  سواحل فلوریانوپلیس ؛ نگین سواحل برزیل

سواحل فلوریانوپلیس، که در جزایر این منطقه واقع شده‌اند، بسیار زیبا هستند. فلوریانوپلیس دارای ۴۲ جزیره است و یکی از جاذبه‌های آن، ساحل سانتا کاتارینا است که پرایا دو کامپچه را در خود جای داده و تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود جلب می‌کند. پرایا دو کامپچه به‌عنوان یک ساحل محبوب برای علاقه‌مندان به کایت‌سواری و موج‌سواری شناخته می‌شود. لاگوآ دا کونسیسائو (Lagoa da Conceição) نیز یکی از مناطق دوست‌داشتنی فلوریانوپلیس است. این تالاب بزرگ از ساحل سفید شنی تشکیل شده و به وسیله جنگل‌های انبوه احاطه شده است. در این منطقه، فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، ورزش و یوگا انجام می‌شود و کایت‌سواری نیز یکی از ورزش‌های رایج در آب است.

پرایا مول یک ساحل زیبا با طول یک کیلومتر است و پرایا دو گراواتا که کوچک‌ترین جزیره فلوریانوپلیس با طول ۶۰ متر هستند، تجربه‌ای جدید و شگفت‌انگیز را برای گردشگران به وجود می‌آورد. پرایا دوس اینگلسس و ساحل سانتینهو نیز دو مقصد زیبا هستند و توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

ساحل سانتینهو در فلوریانوپلیس

 

پرایا دو کامپچه در فلوریانوپلیس

 

  •  ساحل پرایا د پیپا

ساحل گالیپاگو د پیپا در شمال شرقی برزیل واقع شده و به عنوان یکی از برترین سواحل این منطقه شناخته می‌شود. این ساحل تا چندین دهه قبل به‌عنوان یک مقصد آرام و ناشناخته برای گردشگران شناخته می‌شد، اما با گذر زمان و رشد چشم‌گیر شهر، این ساحل به دلیل جذابیتش برای موج‌سواران به یک مقصد پرطرفدار تبدیل شده است. این تحولات ناشی از قوانین حفاظتی منطقه است که با دقت تعیین می‌کند چه چیزی و در کجا باید احداث شود.

ساحل گالیپاگو د پیپا اکنون یک مقصد با تنوع هتل‌ها و رستوران‌هاست که توریستان را به خود جذب کرده است. صخره‌های بلند با پوشش گیاهی خاص که به ساحل طلایی می‌رسند، همراه با گونه‌های مختلف جانوری و حضور دلفین‌ها که از نزدیک ساحل بازدید می‌کنند، این ساحل را به یک مقصد خاص و زیبا تبدیل کرده‌ است.

ساحل پرایا د پیپا

  •  ساحل پرایا دو روزا

خلیج پرایا دو روزا یا ساحل رز، با ماسه‌های نرم خود بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. این ساحل با طول ۷ کیلومتر، مناسب برای شنا، ورزش‌های آبی و کایت‌سواری است.

در ماه‌های جولای تا نوامبر، دلفین‌های باردار به ساحل پرایا دو روزا می‌آیند تا بچه‌های خود را به دنیا آورند. این پدیده جالب گردشگران را برای تماشای این لحظات خاص و منحصر به فرد جذب می‌کند. به عبارت دیگر، در این ماه‌ها می‌توانید از نزدیک شاهد زندگی حیوانات دریایی شگفت‌انگیز باشید.

بهترین زمان برای بازدید از این ساحل از ماه‌های ژانویه تا مارس است، زیرا در این ماه‌ها آب و هوا ملایمتر و مناسب‌تر است. از زیبایی طبیعت، آرامش ساحل و امکان تفریحات مختلف، تجربه خاصی را در سفر به این ساحل خواهید داشت.

ساحل پرایا دو روزا

  •  ساحل سانتوس

ساحل سانتوس در شهری به نام سانتوس واقع شده است که فاصله آن با شهر سائوپائولو حدود ۸۰ کیلومتر است. این شهر که توسط براس کوباس کشف شده، به عنوان مرکز صادرات قهوه شناخته می‌شود. با این حال، جذابیت اصلی این ساحل در وجود بزرگترین باغ ساحلی جهان است، که سانتوس را به یک مقصد پر رونق و زیبا تبدیل کرده است.

در روزهای تعطیل، این ساحل به شدت شلوغ است، اما برای یک پیاده‌روی صبحگاهی، اینجا جای مناسب و زیبایی است. همچنین، وجود کافه‌ها در نزدیکی ساحل، فرصتی برای لذت بردن از یک فنجان قهوه در یک شهر صادرکننده قهوه را ایجاد می‌کند و می‌تواند عصر زیبا و لذت‌بخشی را برای شما خلق کند.

ساحل سانتوس

  • ساحل تایپوس د فورا (Taipus de Fora)

ساحل تایپوس د فورا با ۷ کیلومتر خط ساحلی، شن‌های بسیار نرم و آبهای زیبا و رنگارنگ، جایی است که درختان نارگیل به ساحل چسبیده و یک منظره رویایی ایجاد می‌کنند. زیبایی طبیعی این ساحل همراه با آب‌های آبی فیروزه‌ای، یک تجربه شگفت‌انگیز را برای شما خلق می‌کند.

علاوه بر زیبایی خاص خود، زیر آب نیز دنیایی از زیبایی‌ها را ایجاد کرده است. حیات جانوری در این آب‌ها و مرجان‌های خیره‌کننده، این مکان را به یک مقصد بسیار جذاب برای علاقه‌مندان به غواصی تبدیل کرده است.

در نزدیکی ساحل، جنگل‌های مانگرو و آبشارهای زیبا منتظر بازدید گردشگران هستند. کمپینگ در این منطقه بسیار محبوب است و زدن چادر در این مکان‌های خوش آب و هوا در کنار ساحل به شدت توصیه می‌شود.

ساحل تایپوس د فورا (Taipus de Fora)

  •  ساحل بایا دو سانچو

مجمع الجزایر آتشفشانی فرناندو د نورونا، واقع در سواحل شمال شرقی برزیل، مرکز بسیاری از سواحل فوق‌العاده است. با این حال، بایا دو سانچو نه تنها بهترین ساحل جزیره است بلکه احتمالاً بهترین نام برای ساحل برزیل را به خود اختصاص داده است. با توجه به وجود بیش از ۲۰۰۰ ساحل عالی دیگر در برزیل، این ساحل بسیار زیبا و متمایز است.

پلایا دو آزور، یک ساحل کوچک اما بسیار زیبا در خلیجی با همین نام در فرناندو د نورونا، به عنوان اولین پارک دریایی برزیل شناخته شده است. این ساحل همه ساله توجه افراد فراوانی را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین سواحل برزیل محسوب می‌شود. همواره این ساحل به عنوان یکی از ده مقصد برتر برای تعطیلات ساحلی در برزیل شناخته شده است. این مکان در فاصله یک ساعتی از شمال شرق کشور برزیل واقع شده و مطمئناً برای همه کسانی که به مناظر طبیعی با جلوه فوق‌العاده علاقه دارند بسیار جذاب خواهد بود.

ساحل بایا دو سانچو

  • ساحل موررو د سائوپائولو (Morro de São Paulo)

هنگام ورود به ساحل موررو د سائو پائولو، که در جنوب شهر سالوادور واقع شده است، احساس می‌شود که از سال 1530 هیچ تغییری در آن رخ نداده است. در آن زمان، کاوشگران استعمارگر برای اولین بار به سواحل بکر جزیره Tinharé در باهیا وارد شدند و اهمیت استراتژیک این جزیره برای منطقه را درک کردند.

ساحل موررو د سائوپائولو که در شمال شرقی جزیره واقع شده، به عنوان یکی از تجاری‌ترین سواحل برزیل شناخته می‌شود. این ساحل به دلیل محافظت از مسیرهای تجاری اصلی در امتداد کانال Itaparica، در دوران استعماری پرتغال، نقش بسیار حیاتی در تجارت منطقه داشت. جزیره در طول این دوره تحت حملات مکرر کشتی‌های فرانسوی و هلندی قرار گرفته بود و از سوی دزدان دریایی نیز تهدید می‌شد. آثار تاریخی از گذشته در این ساحل زیبا قابل مشاهده است، با وجود استراحتگاه‌هایی با خیابان‌های صاف و زیبا.

ساحل موررو د سائوپائولو (Morro de São Paulo)

  • ساحل پرایا دو اسپلهو (Praia do Espelho)

Praia do Espelho واقع در سواحل جنوبی باهیا، بین ترانکوسو مدرن و کارایوا واقع شده است. این ساحل اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل برزیل شناخته می‌شود. اما دسترسی به این ساحل زیبا به نسبت دشوار است.

Espelho به معنای “آینه” در زبان پرتغالی است و این ساحل این نام را به خود اختصاص داده است، زیرا در زمان جزر و مد کم و آب و هوای صاف و آفتابی، جلوه‌ای مانند آینه به خود می‌گیرد و نور خورشید در آب منعکس می‌شود. اگر این پدیده را از دست بدهید، یک منظره زیبا در جهان را از دست داده‌اید؛ ساحلی زیبا که نور خورشید را در آن منعکس می‌کند. این ساحل دارای درختان نخل است که نمایانگر منطقه‌ای گرمسیری است. در امتداد ساحل، می‌توانید از هوای گرمسیری لذت ببرید و انواع نوشیدنی سرد و خوشمزه را تهیه کنید و از آنها لذت ببرید.

ساحل پرایا دو اسپلهو (Praia do Espelho)

  1. ساحل لاگوینها دو لسته (Lagoinha do Leste)

Praia de Lagoinha do Leste، واقع در سواحل جنوبی جزیره فلوریانوپولیس، یک ساحل بکر و زیباست و در نزدیکی شهری با جمعیت بیش از نیم میلیون نفر واقع شده است.

Lagoinha do Leste یک نقطه‌ی بسیار بکر و زیبا است. این ساحل زیبا توسط زمین‌های کوهستانی با جنگل‌های انبوه احاطه شده است و از زیبایی‌های صخره‌ای ناهموار نیز برخوردار است. واقعاً Lagoinha do Leste یکی از سواحل خیره‌کننده ترین برزیل است. این ساحل دارای تپه‌های زیباست و در کنار جنگل، شما می‌توانید لحظات به‌یادماندنی را در شب و روز تجربه کنید. این ساحل بکر و زیبا دارای مناظر کاملاً طبیعی است.

ساحل لاگوینها دو لسته (Lagoinha do Leste)

  • پرایا دوس کارنیروس (Praia dos Carneiros)

جنگلی از درختان نخل و نارگیل کنار شن‌های سفید ساحل پرایا دوس کارنیروس در شمال شرقی برزیل، یکی از زیباترین مناظر را برای بازدیدکنندگان این ساحل ایجاد می‌کند. این منطقه به همراه دریاچه‌های آبی شفاف و صخره‌های مرجانی از جذابیت‌های مناطق استوایی برخوردار است. این ساحل که یکی از بهترین سواحل برزیل محسوب می‌شود، از طلوع تا غروب آفتاب زیبا را به نمایش می‌گذارد. واقع در دهانه رودخانه Formoso، این ساحل حدود 5 کیلومتری شمال شهر Tamandaré واقع شده است. در طول فصل کارناوال و در تابستان با جمعیت زیاد، این ساحل به شدت شلوغ می‌شود.

پرایا دوس کارنیروس (Praia dos Carneiros)

  • پرایا د فورنو (Praia de Forno)

عجیب است که Praia de Forneiro با همسایه‌اش Praia dos Angus به چقدر اختلاف دارد. Praia dos Angus در شهر بزرگ آرایال دو کابو واقع شده و برای رسیدن به آن با قایق سفر کردن دشوار است. با این حال، تنها با پیشروی چند صد متر به سمت شمال، حس می‌کنید که به یک جزیره گرمسیری پا گذاشته‌اید.

سرسبزی این منطقه بی‌نظیر است و شن و ماسه‌های آن سفید رنگ با دریای آکوامارین شفاف ترکیب می‌شوند. پرایا د فورنو واقعاً یک مکان با زیبایی طبیعی است و احساس می‌شود که گوشه‌ای از بهشت را  در آن تجربه می‌کنید.

علیرغم این ، در Praia de Forneiro شما فرصت‌های فراوانی برای لذت بردن خواهید داشت. تعدادی از غرفه‌ها غذاهای متنوعی ارائه می‌دهند و یک رستوران شناور هم وجود دارد که با غذاهای دریایی استثنایی خود شناخته می‌شود.

پرایا د فورنو (Praia de Forno)

  • پرایا دا کاسیمبا (Praia da Cacimba)

Praia da Cacimba به عنوان بهترین مکان برای موج‌سواری در جزیره فرناندو د نورونها شناخته می‌شود و از بهترین استراحت‌گاه‌ها در طول خط ساحلی وسیع برزیل برخوردار است. این ساحل به نام Praia da Cacimba da Cuyàba هم شناخته می‌شود و یکی از بزرگترین سواحل جزیره فرناندو د نورونها است.

فصل موج‌سواری در این سواحل، با ماسه‌های سفید و چشم‌اندازهای جذاب به سمت تپه‌های Morros Dois Irmãos (جزیره‌های دو برادر)، از دسامبر تا مارس ادامه دارد، زمانی که ارتفاع امواج به پنج متر می‌رسد. در این دوره، جزیره فرناندو د نورونها میزبان تعدادی از جشنواره‌ها و مسابقات موج‌سواری است که ارزش تماشا را دارند.

پرایا دا کاسیمبا (Praia da Cacimba)

  • بایا دوس پورکوس (Baia dos Porcos)

بایا دوس پورکوس یکی از کم‌ابعادترین سواحل نام‌گذاری شده در مجمع الجزایر فرناندو د نورونها محسوب می‌شود که تنها چند ده متر طول دارد. این خلیج که توسط صخره‌های سیاه از ریشه آتشفشانی احاطه شده است، تنها با عبور از یک دماغه از پرایا د کاسیمبا قابل دسترسی است.

علاوه بر چشم‌انداز زیبا از جزایر دو برادر، آب‌های اقیانوس اطلس به اندازه‌ای آرام هستند که شناگران می‌توانند از غوطه ور شدن در آب لذت ببرند. محدود بودن در محدوده پارک دریایی ملی مجمع‌الجزایر به این معناست که آب‌های اینجا هم شفاف و هم پر از ماهی هستند که این ساحل را به گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به غواصی تبدیل کرده‌است.

بایا دوس پورکوس (Baia dos Porcos)

  • پرایا دو میو (Praia do Meio)

ساحل Praia do Meio در ناحیهٔ منحنی شکل ساحل واقع در خلیج شمالی فرناندو د نورونا یک مقصد محبوب برای شنا و موج‌سواری است. امواج این ساحل به اندازه‌ای بزرگ هستند که شما باید آمادگی داشته باشید برای ریسک از دست دادن کنترل بر برد موج‌سواری خود، اما این تجربه هیجان‌انگیز بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Praia do Meio که در میان سواحل Cachorro و Conceicao واقع شده و ترجمهٔ آن “ساحل میانی” است، ممکن است گاهی شلوغ باشد. بنابراین، اگر به دنبال آرامش و آراستگی هستید، این ساحل یک گزینهٔ مناسب نیست که برای آنجا بروید.

پرایا دو میو (Praia do Meio)

  • پورتو د گالینهاس (Porto de Galinhas)

ساحل پورتو د گالینهاس در شهر ایپوژوکا، در ایالت پرنامبوکو، یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال استراحت و آرامش در برزیل هستند. با کمی اغماض می توان Porto de Galinhas را به عنوان “بندر جوجه‌ها” ترجمه کرد.

Porto de Galinhas که حدود 60 کیلومتر جنوب رسیفه، مرکز ایالت پرنامبوکو، واقع شده است، توسط خوانندگان یکی از مجلات معتبر سفر این کشور، هشت بار به عنوان یکی از بهترین سواحل برزیل و برترین ساحل این کشور انتخاب شده است.

این دهکده ماهیگیری سابق، مخفی در میان نخل‌ها و رستوران‌هایی که مستقیماً به سمت ساحل باز می‌شوند، توجه بسیاری از علاقمندان به ترکیب ماسه‌های نرم و استخرهای صخره‌ای را به خود جلب کرده است. افراد به جذابیت این منطقه با ماسه‌های نرم و استخرهای صخره‌ای که میان آنها ظاهر می‌شوند و همچنین ماهی‌های زیبایشان علاقه مند شده‌اند.

اگرچه شنا در استخرهای طبیعی به طور کلی ایمن است، اما در برخی مواقع ممکن است جریان‌های قوی در دریا وجود داشته باشد؛ بنابراین، توصیه می‌شود هنگام شنا احتیاط کافی مبذول شود.

پورتو د گالینهاس (Porto de Galinhas)

  • پرایا مول (Praia Mole)

پرایا مول یا ساحل مول، در ایالت سانتا کاتارینا، روی نوار باریکی واقع شده است که توسط لاگوآ د کونسیسائو از شهر فلوریانوپلیس جدا شده است. طول این ساحل کمتر از یک کیلومتر بوده و عرض آن در حدود ۱۰ تا ۱۰۰ متر متغیر است.

پرایا مول نیز جزو محل‌های محبوب بین پاراگلایدرها می‌باشد که از شیب‌های مجاور و بر فراز ساحل پرواز می‌کنند، این ویژگی به طبیعت خیره‌کننده این منطقه افزوده است. همچنین، در نزدیکی ساحل بارها و مغازه‌هایی وجود دارد که در طول روز و تا شب باز هستند و امکان لذت بردن از غذا و نوشیدنی را فراهم می‌کنند.

پرایا مول (Praia Mole)

  • پرایا دا گالهتا (Praia da Galheta)

ماسه‌های سفید آراش پرایا دا گالهتا تقریباً در ۲۰ کیلومتری مرکز فلوریانوپلیس در جزیره سانتا کاتارینا واقع شده است. این ساحل از جاده توسط پشته‌هایی از تپه‌های شیب‌دار، که با برگ و شاخه‌ها و ارکیدهای وحشی پوشیده شده‌اند، پنهان شده است. از زیبایی ماسه‌های آن می‌توان از طریق یک مسیر کوتاه، که از انتهای شمالی پرایا مول منتهی می‌شود، به راحتی بهره‌مند شد.

پرایا دا گالهتا یکی از سواحل طبیعی‌تر است و بدون وجود رستوران یا امکانات دیگر، تقریباً یک کیلومتر از مرکز فلوریانوپلیس فاصله دارد. امواج ملایم خط ساحلی آن، این منطقه را در بین طبیعت‌شناسان محبوب کرده است. با این حال، توجه داشته باشید که برهنگی، لزوماً برای لذت بردن از این منطقه از خط ساحلی سانتا کاتارینا لازم نیست.

رایا دا گالهتا (Praia da Galheta)

آیا تجربه سفر به برزیل را دارید؟ اگر به این کشور سفر می‌کنید، کدام یک از سواحل برزیل برای شما جذاب‌تر هستند؟ با بکتاش تراول دیدگاه و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان