ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

انواع ویزا تحصیلی

انواع ویزا تحصیلی

انواع ویزا تحصیلی امروزه برای اشخاص صادر می‌شود و افراد می توانند برای تحصیل در مقاطع مختلفی از این ویزا استفاده نمایند و تا زمانی که ویزای تحصیلی آنها اعتبار داشته باشد، می توانند در کشور مورد نظر تحصیلات خود را به پایان برسانند و پس از اتمام دوره تحصیلی خود می‌توانند اقدام به گرفتن ویزای دائمی برای این کشور مورد نظر نمایند.

امروزه ویزای دائمی به افرادی که دارای ویزای تحصیلی باشند راحت‌تر تعلق می گیرد و این افراد می توانند سریعتر ویزای دائمی مورد نظر خود را دریافت نمایند.

ویزای تحصیلی برای افرادی که این ویزا را دریافت می کنند، دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد که از جمله مزیت ها این است که شما ویزای تحصیلی هر کشور را دریافت کنید می‌توانید از حقوق شهروندی این کشور نیز بهره کافی را ببرید و تحصیلات تکمیلی خود را در این کشور به پایان برسانید و مدرک معتبر خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کنید و در مدت زمانی که شما به تحصیل در بهترین رشته ها در دانشگاه های کشور مورد نظر خود می پردازید، هم می‌توانید از دوره های مختلفی که در این کشورها برگزار می‌شود و می‌تواند باعث بالا رفتن اطلاعات و دانش شما شود، نیز استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله تور اسپانیا 1402 را نیز مشاهده نمایید!

انواع ویزا تحصیلی

شرایط اخذ انواع ویزا تحصیلی کانادا

شرایط اخذ ویزا تحصیلی کانادا بسیار زیاد می باشد که ما در این قسمت به بررسی و شرح چند مورد از مهم ترین شرایط اخذ این ویزا می پردازیم:

۱_اولین و مهم ترین شرایطی که برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا بسیار مورد نیاز می باشد، داشتن نامه پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه معتبر یا موسسه آموزش مورد تایید این کشور می باشد .

۲_شرایط دیگری که بتوانیم آن را در این قسمت برای شما ذکر کنیم مربوط به تمکن مالی می باشد که شما اگر قصد گرفتن ویزای تحصیلی کانادا را دارید، باید از تمکن مالی بالایی برخوردار باشید تا بتوانید خرج و مخارج تحصیل و زندگی خود را در این کشور تامین نمایید.

۳_شرایط مهم دیگر مربوط به مدرک زبان انگلیسی می باشد که شما باید برای گرفتن ویزای تحصیلی هر کشوری در ابتدا یک مدرک زبان انگلیسی از یک دانشگاه یا موسسه معتبر داشته باشید تا بتوانید در کشور کانادا با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کرده و بتوانید زندگی روزمره خود را در این کشور بگذرانید و در صورت نداشتن مدرک معتبر، شما باید زمانی که وارد خاک کشور کانادا شدید، در دوره هایی که برای دانشجویان گذاشته می شود شرکت کنید تا بتوانید این مدرک را دریافت نمایید.

پیشنهاد میکنیم مقاله تور دور اسپانیا را نیز مشاهده نمایید!

انواع ویزا تحصیلی

مدارک لازم برای اخذ ویزا تحصیلی کانادا

انواع ویزا تحصیلی از مدارک مورد نیاز داشتن پاسپورت یا گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه تا یک سال  است و گذرنامه افراد متقاضی باید حتماً دارای یک برگه خالی باشد تا ویزای تحصیلی برای آن ها صادر شود.

مدرک مورد نیاز دیگر این است که افراد متقاضی باید اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن را به کارشناسان مربوطه ارائه دهند و اگر افراد متقاضی همراهی را با خود دارند، باید اصل شناسنامه و ترجمه ی آن را نیز تحویل سفارت خانه ها دهند تا احراز هویت برای افراد متقاضی صورت بگیرد و این مهم ترین مدرک برای گرفتن ویزای فامیلی محسوب می شود.

مدرک مورد نیاز دیگر مربوط به عکس افراد متقاضی می باشد که برای صادر شدن ویزا افراد متقاضی باید یک قطعه عکس رنگی با پس زمینه سفید به سفارتخانه ها تحویل دهند و باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که بین عکس و چهره نباید تفاوتی دیده شود و عکس باید در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.

در صورتی که عکس شما قدیمی باشد، ویزای شما رد می‌شود و شما باید مراحل طی شده را از اول بگذرانید که این عامل ممکن است که باعث شود که در مدت زمان تعیین شده نتوانید به این کشور سفر داشته باشید.

اگر افرادی که مایل به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا می باشند، مشغول به تحصیل باشند، باید ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل خود را از دارالترجمه های معتبر دریافت نمایند.

مدرک مهم دیگری که برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا مورد نیاز می باشد این است که شما باید نامه پذیرش از یک دانشگاه معتبر کشور کانادا داشته باشید تا بتوانید برای گرفتن این ویزا اقدامات اولیه را انجام دهید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا تحصیلی کانادا

هزینه اخذ ویزا تحصیلی کانادا

انواع ویزا تحصیلی کشور کانادا به دلیل اینکه یک کشور پیشرفته می باشد، امروزه افراد بسیار زیادی می خواهند از راه های مختلفی به این کشور مهاجرت کنند و یکی از راه هایی که امروزه بیشتر برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده می شود، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد.

هزینه اخذ ویزا تحصیلی کانادا متغیر می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال یکی از عواملی که به صورت مستقیم می‌تواند بر روی هزینه ویزای تحصیلی کانادا تاثیرگذار باشد این است که شما می خواهید در چه مقطعی در کشور کانادا تحصیل نمایید، به عنوان مثال گرفتن ویزا برای تحصیل در مقطع دکتری بیشتر می باشد.

یک سری از هزینه ها باید در مراحل اولیه پرداخت شود تا این ویزا برای شما صادر گردد. هزینه‌ای که پرداخت می کنید مربوط به گرفتن فرم هایی است که از طریق اینترنتی آن را می‌توانید دریافت کنید و برای گرفتن این فرم، ابتدا باید هزینه هایی را پرداخت کرده تا این فرم برای شما ارسال شود.

هزینه اخذ ویزا تحصیلی کانادا

شرایط اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

انواع ویزا تحصیلی کشور انگلستان یک کشور بسیار پیشرفته می باشد که امروزه افراد بسیار زیادی برای گرفتن ویزای این کشور متقاضی شده‌اند و تمایل بسیار زیادی دارند که این ویزا را دریافت نمایند، اما گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان شرایطی دارد که ما در این قسمت به بررسی و شرح شرایط اخذ ویزا تحصیلی انگلستان می پردازیم و آن را به صورت مختصر برای شما شرح می دهیم:

۱_اولین شرایط مربوط به شرایط سنی می باشد که افراد متقاضی باید حداقل سن ۱۸ سال را داشته باشند تا بتوانند برای گرفتن این ویزا در مقاطع مختلف اقدام نمایند و اگر سن پایین تر از ۱۸ سال داشته باشند، نمی توانند ویزای تحصیلی این کشور را بگیرند.

۲_از شرایط مهم دیگر مربوط به نامه پذیرش از یکی از دانشگاه های معتبر کشور انگلستان می باشد که این شرط مهم ترین شرط برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان می باشد. زمانی که شما یک نامه پذیرش از دانشگاه های معتبر کشور انگلستان داشته باشید به راحتی می توانید این ویزا را تهیه نمایید.

۳_از شرایط مهم دیگر مربوط به افرادی است که ازدواج کرده اند و باید نامه اجازه همسر خود را به سفارتخانه ها تحویل دهند تا این ویزا در اسرع وقت برای آنها صادر شود و بتوانند آن را دریافت کرده و از آن برای اقامت در این کشور استفاده نمایند. اگر افراد متاهل این نامه را به سفارت خانه ارائه ندهند، ویزای تحصیلی برای آن ها صادر نمی شود و افراد متقاضی به راحتی این فرصت را از دست می دهند.

شرایط اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

مدارک لازم اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

انواع ویزا تحصیلی اولین و مهم ترین مدرکی که برای اخذ ویزا مورد نیاز می باشد، کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی هوشمند شما می باشد که اگر شما موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اید، ابتدا باید تمامی کارهای مربوط به گرفتن کارت ملی هوشمند را انجام دهید و با در دست داشتن آن برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان اقدامات اولیه را انجام دهید.

دومین مدرکی که می توانیم بگوییم بسیار مورد نیاز می باشد، مربوط به گذرنامه یا همان پاسپورت می باشد که افراد متقاضی در ابتدا باید برای گرفتن گذرنامه و پاسپورت خود اقدام کنند و اگر گذرنامه یا پاسپورت دارند، باید حداقل ۶ ماه اعتبار کافی و لازم را داشته باشد.

مدرک مهم دیگر که در کشور انگلستان بسیار مهم و ضروری می باشد، مربوط به مدرک زبان می باشد که اگر بخواهیم درباره مدارک زبانی که مورد تایید کشور انگلستان می باشد، در این قسمت با شما خوانندگان عزیز صحبت کنیم، می توانیم به مدرک زبان آیلتس و تافل اشاره مستقیمی داشته باشیم.

مدارک لازم اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

هزینه اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

انواع ویزا تحصیلی اولین و مهمترین هزینه‌ای که افراد متقاضی باید پرداخت کنند، مربوط به هزینه ثبت نام ویزای تحصیلی انگلستان می باشد که در ابتدا زمانی که شما می خواهید در سایت برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدامات اولیه را انجام دهید، باید یک فرم را دریافت نمایید.

برای دریافت این فرم باید هزینه بپردازید که بسیار ناچیز می باشد و هر شخص میتواند به راحتی آن را بپردازد.

هزینه اعلام شده دیگر که برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان مورد نیاز می باشد، این است که شما باید یک وقت سفارت از سفارت خانه ها دریافت نمایید که این وقت سفارت شامل هزینه‌هایی می باشد که این هزینه به عهده شخص متقاضی است و با توجه به مدت زمان اقامت شما این مبلغ متغیر می باشد و متقاضیان باید این مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و وقت سفارت خود را از این طریق مطلع شوند و در مدت زمان تعیین شده در سفارت خانه ها حضور پیدا کنند و با کارشناسان مربوطه در این زمینه ملاقات داشته باشند.

از هزینه های دیگری که می توانیم بگوییم برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان مورد نیاز می باشد، مربوط به گرفتن بیمه مسافرتی می باشد. مسافران در مدت اقامت خود در کشور انگلستان باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که اگر بیمه مسافرتی داشته باشند، می توانند در مدت اقامت خود در این کشور از تمام مزایای بیمه بهره کافی را ببرند.

از دیگر هزینه های اعلام شده می توانیم به این مورد اشاره مستقیم داشته باشیم که افراد برای گرفتن ویزا باید یک بلیط رفت و برگشت تهیه نمایند که قیمت این بلیط بسیار متفاوت می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عواملی که به صورت مستقیم بر روی قیمت بلیط تاثیرگذار می باشد این است که شما در چه زمانی می خواهید در کشور انگلستان اقامت داشته باشید، به عنوان مثال در فصل هایی از سال مانند فصل تابستان هزینه بلیط رفت و برگشت از قیمت بالاتری نسبت به فصل های دیگر برخودار می باشد.

هزینه اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

مدرک زبان لازم برای اخذ ویزا تحصیلی

انواع ویزا تحصیلی مدرک زبان لازم برای اخذ ویزا تحصیلی بسیار مهم می باشد و افرادی که برای گرفتن ویزای تحصیلی می خواهند اقدام کنند باید مدارک زبان معتبری را از دانشگاه ها و یا آموزشگاه های معتبر دریافت نمایند و دوره های زبان انگلیسی را به طور کامل بگذرانند.

افراد متقاضی می توانند قبل از رفتن و مهاجرت به کشور مورد نظر، مدرک زبان خود را بگیرند، اما اگر در صورتی که شرایط برای آنها مهیا نبود و نتوانستند این مدرک را دریافت کنند، طبق قانونی که در آن کشور تصویب شده است باید قبل از ورود به دانشگاه های معتبر حتماً مدرک زبان انگلیسی خود را بگیرند و برای این منظور باید وارد دوره هایی که دولت آن کشور برای افراد متقاضی برگزار می‌کند، شوند و این مدرک را دریافت نمایند.

مدارک زبانی که امروزه مورد تایید دولت های مختلف می باشد مربوط به مدرک تافل و مدرک آیلتس می باشد.

زمانی که افراد متقاضی موفق به دریافت این مدارک شدند، یعنی به صورت کامل بر زبان انگلیسی تسلط کافی را داشته باشند می توانند وارد کلاس های دانشگاه های معتبر شوند و با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان