ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا کشور کانادا یک کشور درحال توسعه می باشد که همین امر باعث شده است افراد زیادی سالانه به این کشور به دلایل مختلفی سفر کنند که این دلایل می تواند تفریحی، کاری و خیلی از موارد دیگر باشد، در نتیجه افرادی که قصد رفتن به این کشور را دارند، ابتدا باید برای گرفتن ویزای آن اقدام نمایند و دانستن نکات و همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا برای این افراد بسیار مهم می باشد.

افرادی که می خواهند برای دریافت ویزا اقدام نمایند، باید شرایط لازم را برای گرفتن ویزا داشته باشند. علاوه بر آن گذراندن تمام مراحل نیز از جمله مواردی می باشد که باید به درستی صورت بگیرد، زیرا ارائه مدرک مناسب و خیلی از موارد دیگر نکات مهم برای گرفتن ویزا می باشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله تور اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا

معرفی انواع ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا انواع ویزا کانادا بسیار متنوع می باشد که هر فرد با توجه به سفر خود هر کدام از آنها را انتخاب می نماید. یک نوع ویزا به صورت ویزای توریستی می باشد که فرد مورد نظر برای مدت کوتاهی به کشور کانادا سفر نموده که هدف او گردش چند روزه و دیدن مکان های تفریحی و گردشگری این کشور بوده که این نوع ویزا درخواست بسیار بالایی دارد.

ویزای دیگر ویزای کارآفرینی بوده که فرد با توجه به استعدادی که در زمینه هنر و خیلی از زمینه های دیگر دارد، وارد این کشور شده و در آنجا مشغول به فعالیت می شود و همچنین کشور کانادا با توجه به این که دارای نیروی کار بسیار کم بوده در نتیجه افرادی را برای کار در این کشور دعوت می نماید، به همین منظور بسیاری از افراد برای کار کردن وارد کشور کانادا می شوند، در نتیجه ابتدا باید برای دریافت ویزای کار اقدام نمایند.

ویزای دیگر پناهندگی بوده که افراد برای پناهنده شدن به این کشور درخواست ویزا می دهند که از این طریق می توان اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کرد. این ویزا یکی از سخت ترین نوع ویزا ها می باشد، در نتیجه به شما توصیه می‌کنیم که حدالامکان این روش را برای اقامت خود انتخاب نکنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله زیبا ترین مکان های اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

شرایط اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا شرایط گرفتن ویزا کانادا برای هر شخص متفاوت می باشد، زیرا همانگونه که میدانید افراد به دلایل مختلفی به کشور کانادا سفر می کنند، در نتیجه هر کدام شرایط خاص و ویژه‌ای برای خود دارند، به گونه ای که اگر هدف فرد برای رفتن به کشور کانادا تحصیل باشد، باید تمام مدارک تحصیلی خود را در مقطع مورد نظر ارائه دهد به طور مثال اگر فرد می خواهد در مقطع لیسانس تحصیل نماید باید مدارک دیپلم خود را ارائه داده و همچنین برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس باید مدارک لیسانس و دکترا نیز باید مدارک فوق لیسانس خود را ارائه دهد که در هر کدام از این مدارک باید فرد حدنصاب نمره را نیز کسب نموده باشد.

برخی از افراد برای سرمایه گذاری به کشور کانادا سفر می کنند که قطعاً باید مدارک مربوط به سرمایه گذاری و کار در این کشور را ارائه دهند که این افراد نیز برای گرفتن ویزا، شرایط خاص و مخصوص خود را دارند ،به همین منظور از شرایط دریافت ویزا به هدف فرد مورد نظر برای سفر به کشور کانادا بستگی دارد که هر فرد نیز باید مدارک لازم در زمینه سفر خود را به صورت کامل و جامع ارائه دهد.

شرایط اخذ ویزا کانادا

مراحل درخواست اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا بسیار گسترده می باشد و مراحل گرفتن ویزا کانادا به چند روش می باشد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط و انتخاب خود فرد متقاضی صورت می گیرد. یکی از مراحل این می باشد که فرد متقاضی برای درخواست ویزا باید به سفارت خانه مربوط مراجعه نموده و در آنجا برای ویزای خود درخواست دهد. این سفارتخانه ها فرم های مخصوصی را در اختیار عزیزان قرار می دهند تا طبق آن بتوانند اطلاعات شخصی خود و همچنین مدارکی که لازم است برای گرفتن ویزا ارائه دهند، را دانسته و همچنین اطلاعات دقیق و کامل را در مورد شرایط و مراحل گرفتن ویزا به آنها ارائه می دهند تا افراد در این زمینه دچار مشکل نشوند.

روش دیگر که یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین روش ها و همچنین در دسترس ‌ترین آن برای تمام افراد در سراسر نقاط جهان می باشد، استفاده از روش اینترنتی و انواع مختلفی از سایت های معتبر در کل کشور می باشد که از جمله این سایت ها، همین سایت بوده که شما با مراجعه به آن می توانید برای دریافت ویزای خود اقدام نمایید.

مراحل درخواست اخذ ویزا کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا قطعاً اولین مرحله برای اخذ ویزای کانادا ارائه مدارک لازم می باشد. از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزا کانادا چند قطعه عکس می باشد که این عکس باید کاملاً به روز بوده و با چهره شما تطابق داشته باشد. مدرک دیگر پاسپورت بوده که باید توجه کنید که از مدت اعتبار پاسپورت شما ۶ ماه مانده باشد، زیرا اگر مدت زمان اعتبار پاسپورت شما به پایان رسیده باشد ویزای شما نیز در مدت زمان طولانی آماده می شود، در نتیجه قبل از اینکه برای دریافت ویزا اقدام نمایید به این نکته بسیار توجه کنید.

مدرک دیگر که باید برای اخذ ویزا ارائه شود، فرم مورد نظر است که شما می توانید این فرم را به صورت حضوری از سفارت خانه ها گرفته و یا در صورت اینکه دسترسی کامل به سفارتخانه ندارید، می توانید از طریق سایت برای گرفتن فرم اولیه اقدام نمایید و همچنین سعی کنید که تمام اطلاعات به درستی وارد شوند تا مشکلی در اخذ ویزا برای شما به وجود نیاید.

مدرک دیگر ارائه سند ازدواج می باشد، در نتیجه وقتی فرد متقاضی ازدواج نموده باشد حتماً باید سند ازدواج خود را نیز به همراه دیگر مدارک ارائه دهد و همچنین اگر فرد شاغل می باشد، باید گواهی اشتغال را نیز ارائه دهد که این گواهی باید به همراه فیش حقوقی دو ماه آخر آن باشد.

اگر فرد متقاضی می خواهد به همراه فرزند خود به کشور کانادا برود، باید گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان خود را نیز تهیه نموده و آن را تحویل دهد.

مدارک لازم برای اخذ ویزا کانادا

تمکن مالی برای اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا از جمله مسائل مهمی که برای گرفتن ویزای کانادا مهم می باشد، این بوده که شما ثابت کنید که تمکن مالی برای رفتن به این سفر را دارید، در نتیجه ثابت نمودن تمکن مالی برای اخذ ویزا کانادا نیز یک مرحله بسیار مهم می باشد که تمام افراد باید آن را به همراه سایر مدارک نیز ارائه دهند.

داشتن تمکن مالی به این معنا می باشد که فرد مورد نظر که قصد سفر به کشور کانادا را به هر دلیلی دارد،  باید از پس تمام مخارج ها در این سفر بر آمده و بتواند هزینه زندگی خورد و خوراک و خیلی از موارد دیگر را به تنهایی برطرف نماید و در این زمینه از هیچکس کمک نگیرد که یک شرایط لازم و ضروری می باشد.

برای اینکه فرد اثبات کند از تمکن مالی خوبی برخوردار می باشد، باید گردش مالی خود را به همراه داشته باشند و علاوه بر آن مقداری پول در حساب او وجود داشته باشد که به مدت چند ماه برداشت نکند که این پول در واقع یک نوع ضمانت برای تمکن مالی فرد می باشد.

فرد مورد نظر برای گرفتن نامه تمکن مالی باید به بانک مورد نظر مراجعه نموده و از رئیس بانک، نامه را دریافت نماید که دارای مهر و امضای رئیس بانک باشد و وقتی فرد این نامه را با خود به همراه داشته باشد قطعاً مشکلی در زمینه تمکن مالی هیچ عنوان به وجود نخواهد آمد، در نتیجه می‌تواند برای رفتن به سفر خود آماده شود و برنامه ریزی های دقیق را برای سفر خود انجام دهد.

تمکن مالی برای اخذ ویزا کانادا

نحوه پیگیری جواب ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا با توجه به اینکه امروزه سفارت کانادا در تهران به دلیل عوامل مختلفی بسته شده است، در نتیجه پیگیری جواب ویزا کانادا برای افراد تبدیل به یک دغدغه بزرگ شده است. این افراد می‌توانند با ورود به سایت مورد نظر مشخصات خود را وارد نموده و با پرداخت هزینه مورد نظر ، حساب کاربری به آنها داده می شود و بعد از اعلام نتایج می توانند با وارد کردن حساب کاربری خود از صادر شدن ویزا اطلاع پیدا نمایند.

روش دیگر مراجعه حضوری به مکان مورد نظر می باشد و با توجه به اینکه سفارتخانه در ایران وجود ندارد، این افراد باید به کشور همسایه مراجعه کنند و اطلاعات کامل را در مورد گرفتن ویزای خود و همچنین صادر شدن آن دریافت نمایند، همین منظور بیشتر افراد امروزه روش آنلاین را برای پیگیری ویزای خود انتخاب می‌کنند که بسیار سریع و آسان می باشد که افراد بدون اتلاف وقت به راحتی می‌توانند پیگیر دریافت ویزای خود شوند.

نحوه پیگیری جواب ویزا کانادا

دلایل ریجکتی ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا شاید اتفاق عجیبی که در اخذ ویزای کانادا برای افرادی که قصد سفر به این کشور را به هر دلایلی دارند به وجود آید، ریجکتی ویزا می باشد که این امر سفر افراد را به تعویق انداخته که کل برنامه‌ریزی آن ها را نیز تحت شعاع قرار خواهد داد. دلایل ریجکتی ویزا کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین منظور ما در اینجا به صورت کامل به آن می پردازیم تا اطلاع شما کافی و جامع شود و مشکلی در این زمینه برای شما به وجود نیاید.

یکی از دلایل ریجکت شدن بسیاری از افراد این بوده که بعد از آنکه فرم مورد نظر را برای دریافت ویزا تهیه می نمایند، اطلاعات شخص خود را به درستی در این فرم ها درج نمی کنند که بعد از بررسی اطلاعات توسط مامور ویزا، مشخص می‌شود که اطلاعات آنها درست نبوده، در نتیجه ویزای آنها ریجکت می شود.

عوامل دیگر که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود این بوده که عکسی که افراد برای دریافت ویزا ارائه می دهند، با چهره جدید آنها مطابقت ندارد، در نتیجه این امر نیز مشکلاتی را هنگام ویزا برای آنها به وجود می‌آورد که ویزای آنها رد می شود.

از عوامل دیگر که باعث ریجکت شدن ویزا می شود این بوده که هدف شما از سفر به کشور کانادا مشخص نبوده و نتوانسته اید مامور سفارت را قانع نمایید، در نتیجه ویزای شما برگشت خورده، زیرا ثابت نمودن هدف از سفر یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، در نتیجه اگر می خواهید که ویزای شما ریجکت نشود حتما هدف خود را از سفر برای مامور سفارتخانه به خوبی بیان نمایید.

دلایل ریجکتی ویزا کانادا

هزینه اخذ ویزا کانادا

همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا هزینه اخذ ویزا کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد، در نتیجه نمی توان قیمت دقیق و مشخص از آن را بیان نمود و با توجه به تورم های موجود در کشور که هر روز شاهد افزایش و کاهش قیمت در این زمینه می باشیم، قیمت آن تغییر نموده، در نتیجه نرخ آن دارای نوسان بوده و شما برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مراکزی که به صورت اختصاصی در زمینه اخذ ویزا فعالیت دارند، مراجعه نمایید که قطعا راهنمایی‌های کامل و جامع را به شما ارائه خواهند داد.

علاوه بر آن خود فرد نیز نقش مهمی در تعیین هزینه اخذ ویزای کانادا برعهده دارد که می تواند با توجه به توان مالی خود هزینه ها را تعیین نماید، در نتیجه روشی که شما می توانید از قیمت دقیق اخذ ویزای کانادا اطلاع پیدا نمایید، مراجعه به سایت های معتبر می‌باشد که در سراسر جهان وجود دارد و همه چیز در رابطه با اخذ ویزا کانادا در این سایت ها وجود دارد.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان