ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

انواع ویزا انگلستان

انواع ویزا انگلستان

انواع ویزای انگلستان بسیاری از افراد رویای این را دارند که به یک کشورپیشرفته و مدرن مهاجرت کنند و بتوانند تحصیل، کسب درآمد و تشکیل خانواده را در این کشورها انجام بدهند، یکی از این کشورها کشور انگلستان می باشد انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من  اشاره کرد

برای اینکه به این کشور مهاجرت کنید باید ویزای این کشور را دریافت کنید. در اینجا قصد داریم درباره انواع ویزا انگلستان با شما صحبت کنیم و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد داشتید به این کشور مهاجرت یا مسافرت کنید بتوانید ویزایی که مد نظرتان می باشد انتخاب نمایید.

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس انگلستان

اگر قصد اخذ ویزای انگلستان را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای دانشجویی انگلستان را دنبال نمایید

انواع ویزا انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان

انواع ویزا انگلستان بسیاری از افراد رویای سفر به کشور انگلستان را دارند و سعی می کنند از راه های مختلفی به این کشور مهاجرت داشته باشند. یکی از راه هایی که می توانید به راحتی انواع ویزا انگلستان را بگیرید، ویزا تحصیلی انگلستان است که معمولاً این روش بسیار راحت تر می باشد، چرا که معمولا برای افرادی که نابغه هستند و در سطح علمی بالایی قرار دارند، ویزای تحصیلی انگلستان به راحتی صادر می گردد و عوامل مختلفی هم برای اینکه شما ویزای این کشور را دریافت کنید وجود دارد، یعنی شما در چه سنی هستید و برای چه دوره‌ ای در این کشور تحصیل داشته باشید.

یکی از ویزاهای که کشور انگلستان صادر می‌ کند دارای اعتبار شش ماه می باشد و بیشتر برای فرصت های مطالعاتی در زمینه دکتری و کارشناسی ارشد یا حتی شرکت در سمینارهای علمی می باشد و پس از اتمام دوره شما باید به کشور خود برگردید و اجازه ندارید بیشتر از مدت زمان در این کشور باقی بمانید .

بعضی افراد دوست دارند کودکانشان را در دوره ابتدایی یا حتی راهنمایی به کشور انگلستان برای تحصیل بفرستند و شرایط اخذ ویزا برای این افراد کاملاً متفاوت است و باید حتما با در نظر گرفتن شرایط، ویزای تحصیلی را برای فرزندانشان دریافت نمایند.

ویزای تحصیلی برای این افراد شرایطی کاملا متفاوت دارد و در این کشور شرایط پذیرش دانش آموز یا دانشجو در دانشگاه و مدارس کشور کاملاً متفاوت است و بسته به شرایط مدارس و دانشگاه شما باید ویزا را دریافت نمایید .

بعضی از دانشگاه ها و مدارس از دانش‌ آموزان و دانشجویان خود حمایت مالی می کنند و تا زمانی که دانشجو در این دانشگاه درس می خواند، قسمتی از هزینه های تحصیل او را تقبل می نمایند.

ویزا تحصیلی انگلستان

ویزا کار انگلستان

انواع ویزا انگلستان بسیاری از افراد هدفشان از مهاجرت یا مسافرت انگلستان، برای کار و کسب یک درآمد و داشتن شغل مناسب می باشد که ویزا کاری انگلستان را می توانند دریافت کنند اما شما به راحتی نمی توانید درخواست کار در کشور انگلستان را دریافت کنید، بلکه باید شما شرایط گرفتن این ویزا را داشته باشید.

یکی از شرایط داشتن سرمایه مناسب است، زیرا تا زمانی که شما در این کشور شغل مناسبی ندارید، باید بتوانید از پس هزینه‌ های خود بر بیایید و همچنین شما باید مدرک معتبر دانشگاهی داشته باشید یا در یک زمینه فنی مهارت لازم و تخصصی داشته باشید تا بتوانند برای شما ویزا بدهند، پس شما نمی توانید بدون هیچ مهارتی و بدون هیچ سرمایه ای به این کشور مسافرت کنید.

انواع ویزا انگلستان

پیشنهاد میکنیم سری به مقاله ویزا استارت آپ انگلستان نیز زده و با شرایط اخذ این ویزا آشنا شوید

ویزا کار انگلستان

ویزای استارتاپ انگلستان

انواع ویزا انگلستان یکی از روش های دیگری که می توانید انواع ویزا انگلستان را تهیه کنید، ویزای استارت آپ انگلستان می باشد که برای افرادی است که می خواهند برای اولین بار در کشور انگلستان دست به کسب و کار بزنند و نیازی نیست که حتماً فارغ‌التحصیل رشته معتبر باشند یا سرمایه آنچنانی داشته باشند که شما باید با یک ایده تجاری و یک نوآوری که قابل باور و قابل اجرا باشد، ویزای این کشور را دریافت کنید.

این ویزا دو ساله می باشد که اگر شرایط کاری شما کاملاً جور و هماهنگ باشد، می‌ توانید آن را تمدید کنید و شرایط آن را افزایش بدهید. افرادی که ویزای استارت آپ دارند خود را دریافت کنند می توانند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به این کشور بیاورند.

ویزا استارتاپ انگلستان برای افرادی که کارآفرین می باشند یک گزینه بسیار عالی است و شرطی که برای دریافت ویزای استارت تاپ وجود دارد، راه اندازی کسب و کار خوب و پردرآمد در این کشور می باشد.

ویزا استارتاپ انگلستان

ویزای کارآفرینی انگلستان

انواع ویزا انگلستان یکی از راه هایی که می توانید ویزای کشور انگلستان را دریافت کنید، ویزا کارآفرینی انگلستان می باشد. اگر شما ویزای کارآفرینی داشته باشید، کشور انگلستان به خوبی از شما حمایت می‌ کند، چرا که شما می توانید علاوه بر اینکه در این کشور شغل ایجاد می‌ کنید، افراد بسیار زیادی را هم در این زمینه استخدام نمایید.

ویزای کارآفرینی در کشور انگلستان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد.

دلایل ریجکتی ویزا کانادا

اگر قصد مهاجرت و یا اخذ ویزا را دارید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله انواع ویزای کانادا نیز بزنید

ویزا کارآفرینی انگلستان

ویزا سرمایه گذاری انگلستان

انواع ویزا انگلستان یکی از راه هایی که می توان به راحتی ویزای کشور دلخواه و مورد نظر مانند انگلستان را دریافت کنید این است که شما ویزا سرمایه گذاری انگلستان داشته باشید. به این صورت که شما سرمایه و مشخص زیادی را در نظر می گیرید که با آن به انگلستان سرمایه گذاری کنید و سرمایه‌ گذاری به این صورت می باشد که شما می توانید در این کشور ملک و خانه و زمین یا کارخانه خریداری کنید و پس از اینکه شما در این کشور املاک به نام خودتان ثبت کردید می توانید به راحتی ویزای سرمایه گذاری انگلستان را دریافت نمایید.

ویزا سرمایه گذاری انگلستان

ویزا فامیلی انگلستان

انواع ویزا انگلستان بسیاری از افراد در کشور انگلستان بستگان دارند که قصد دارند برای دیدن فرد به این کشور مسافرت کنند و در این شرایط ویزا فامیلی انگلستان باید دریافت کنند، به این صورت که فردی که در کشور انگلستان زندگی می کند برای شما دعوتنامه ارسال می‌ نماید و شما بر اساس آن دعوتنامه ویزا آن کشور را دریافت می کنید و به مدت محدود می توانید برای ملاقات با عزیزان و بستگانتان به این کشور مسافرت نمایید.

این راه هم یکی از بهترین راه های دریافت ویزا کشور انگلستان می باشد که خیلی راحت تر و بی دردسرتر می توانید ویزا را دریافت کنید و به خاطر اینکه فردی که در کشور انگلستان برای شما دعوتنامه فرستاده است، ممکن است اقامت آن کشور را داشته باشد و جزو شهروندان این کشور باشد، به خاطر همین برای شما دردسر چندانی نخواهد داشت.

ویزا فامیلی انگلستان

ویزا توریستی انگلستان

انواع ویزا انگلستان یکی از راه های گرفتن انواع ویزا انگلستان ، ویزای توریستی می باشد که ویزا توریستی انگلستان یکی از بهترین و راحت ترین راه های دریافت ویزا این کشور می باشد که شما می توانید درخواست بدهید که برای تفریح و سرگرمی و دیدن مناطق مختلف انگلستان به این کشور قصد سفر دارید و در برخی از کشورها بسته به نوع ملیت شما، رفتن به انگلستان و مسافرت توریستی و یا حتی دیدن فامیل های نزدیک نیازی نیست که شما ویزای انگلستان داشته باشید، فقط کافیست که شناسنامه معتبر یکی از کشورهای متحد با انگلستان را داشته باشید و طی مدت زمان  محدود و مشخصی که آنها تعین می کنند، بدون ویزا به این کشور سفر داشته باشید.

اگر بخواهید از ایران به این کشور مسافرت کنید، بسیار راه سخت تر خواهد بود و حتماً باید تمام مراحل گرفتن ویزای توریستی را طی کنید و با ویزای معتبر به این کشور مسافرت داشته باشید و در مدت زمان کوتاهی که آنها تعیین کرده اند به کشور برگردید و به این نوع ویزا هایی که برای مسافرت صادر می شود، ویزای توریستی یا ویزای مسافرتی می‌ گویند که برای بعضی از کشورها بسیار نامحدود و برای کشوری مثل ایران محدود می باشد.

ویزا توریستی انگلستان

ویزای درمانی انگلستان

انواع ویزا انگلستان بسیاری از افراد ممکن است دچار یک بیماری حاد باشند که برای درمان بخواهند به کشور انگلستان مسافرت داشته باشند، پس برای اینکه به این کشور مسافرت کنند باید حتماً ویزا درمانی انگلستان را دریافت کنند که روند صادر شدن ویزای درمانی خیلی سریع‌تر صورت می‌ گیرد و معمولاً از طریق سفارت اقدام می‌ شود تا آنها بتوانند ویزای درمانی را در اسرع وقت دریافت کنند و برای درمان بیماری خود به این کشور مهاجرت کنند و معمولا زمان اعتبار آن محدود می باشد و بعد از دوره درمان شما باید هر چه سریع تر این کشور را ترک کنید و به کشور خود برگردید.

ویزای درمانی هم به گونه‌ای طراحی شده است که قسمتی از هزینه درمان فرد بر عهده کشور انگلستان خواهد بود. برای اینکه بتوانید به این کشور برای درمان مسافرت کنید، باید تمام مدارک درمانی خود را به همراه داشته باشید تا تایید شود که شما فقط برای درمان به این کشور مراجعه می‌ کنید و همراهانی که قصد دارید به همراه شما به این کشور بیایند، هم باید در مدارکشان در میان مدارک درمانی شما وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان