ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

مراکز خرید اسپانیا

مراکز خرید اسپانیا

مراکز خرید اسپانیا سفر همیشه برای بشر جذاب بوده و اگر قرار بود انسان همیشه یک جا بماند، بی شک مثل درختان ریشه داشت. در گذشته مردم دائم در سفر بودند و هر گاه مکان زندگیشان نیازهایشان را پاسخگو نبود، مهاجرت می کردند اما این شیوه چندان دوام نداشت و رفته رفته انسان به یکجا نشینی عادت کرد، اما از آنجا که میل به رفتن در ذات آدمی نهفته است ، سفر به شکل یک تفریح در رفتار انسان متمدن باقی ماند .

این روزها مردم برای تفریح و گاهی کار سفر می کنند. امکان ندارد سفر کنید اما تمایلی به خرید نداشته باشید . گاهی حتی خریدها از حد سوغاتی فراتر می روند، حتی گاهی دلیل سفر صرفا خرید است. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که برای خرید سفر می کنید یا در سفرهای خود مدت زیادی را به خرید از مراکز خرید معروف اختصاص می دهید با ما همراه شوید، چون قصد داریم مراکز خرید اسپانیا را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید در هر منطقه ای به طور کلی دو رویکرد دارد، رویکرد اول خرید از بازارهای محلی است که مطمئنا برای همه جذابیت دارد و رویکرد دوم خرید از برندها و مراکز خرید معروف هر شهر است که حرف اول را در سفر مدرن می زند.

مراکز خرید و برندهای معروف یک کشور همیشه برای توریست ها جذاب بوده است اما چون برای سفر در هر سطحی همیشه محدودیت انتخاب وجود دارد، اگر شما قبل از سفر خود یک شناخت کلی راجع به آنها داشته باشید، انتخاب بهینه و راحت تری میان مراکز خرید اسپانیا خواهید داشت.

اسپانیا این کشور هزار رنگ و هزار ساز، مبدا برندهای معتبری چون زارا و برشکا نیز است و مسلما هنگام بازدید از مراکز خرید مدرن آن شگفت زده خواهید شد. در ادامه چند مورد از مراکز خرید اسپانیا را به طور مختص معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد میکنیم مقاله رفع ریجکتی را نیز مشاهده فرمایید!

مراکز خرید اسپانیا

مرکز خرید El corte ingles

مراکز خرید اسپانیا اینکه بهترین مراکز خرید اسپانیا کدام است یا اینکه یک مرکز خرید خاص را به عنوان بهترین مرکز خرید اسپانیا معرفی کنیم ، ادعایی پر زرق و برق خواهد بود . در حقیقت انتخاب یک مرکز خرید به عنوان بهترین مرکز خرید اسپانیا یک انتخاب کاملا نسبی است، یعنی بسته به شرایط شما ممکن است نتیجه سوال نیز تغییر کند، اما مرکز خرید El corte ingles به طور متوسط اکثر المان های بهترین بودن را دارد.

ال کورت انگلیس در واقع یک فروشگاه زنجیره ای مهم در اروپا است که دفتر مرکزی آن در شهر مادرید و یک شعبه آن در شهر بارسلون و 200 متری ایستگاه دیاگونال است، یک مرکز خرید هفت طبقه با ساختمانی نسبتا قدیمی اما مدرن که هر طبقه آن مختص گروهی از کالاهاست و بسیاری از برندهای معتبر در این پاساژ بزرگ نمایندگی دارند .

در بازدید از طبقه اول شما می توانید از نمایندگی برندهای معتبر آرایشی و پوشاک زنانه دیدن کنید. طبقه دوم این مرکز خرید بزرگ مختص پوشاک مردانه و همچنین دفتر بعضی از آژانس های مسافرتی است. در طبقه سوم و چهارم ال کورت انگلیس شما می توانید از بهترین فروشگاه ها و برند های کیف و کفش و پوشاک کودک و نوجوان دیدن کنید .

طبقه ششم این پاساژ نمایندگی برخی برندهای لوازم خانگی است و در طبقه هفتم می توانید اسباب بازی بخرید و کتاب بخوانید .

این مرکز خرید هفت طبقه بی شک شما را برای یک خرید جذاب اغنا خواهد کرد. مبالغه بزرگی نیست اگر بگوییم بهترین مرکز خرید اسپانیا، مرکز خرید El corte ingles است .

پیشنهاد میکنیم مقاله جاهای دیدنی اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

مرکز خرید El corte ingles

مرکز خرید Diagonal Mar

مراکز خرید اسپانیا اگر بخواهم یک مرکز خرید لوکس در اسپانیا معرفی کنیم بی شک این عنوان برای مرکز خرید Diagonal Mar عنوانی مناسب است.

اما یک مرکز خرید لوکس در اسپانیا چه خصوصیاتی دارد تا لایق این عنوان باشد، باز هم شهر بارسلون و منطقه دیاگونال ، اگر مرکز خرید Diagonal Mar را برای خرید انتخاب کرده اید باید بگوییم می توانید قبل از خرید از قدم زدن در ساحل ماربل لذت ببرید، چرا که دیاگونال مار فاصله کمی تا ساحل دارد .

برای رفتن به این پاساژ لوکس به راحتی می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، چون یک ایستگاه اتوبوس مهم و ایستگاه مترو فروم در نزدیکی این مرکز خرید است .

شاید تعداد مرکز خرید لوکس در اسپانیا زیاد باشد اما دیاگونال مار از بهترین های این رده است. این مرکز خرید یک مرکز خرید قدیمی در بخش غربی بارسلون است که سال ۲۰۲۲ دقیقا بیست و دو ساله می شود .

دیاگونال مار بیشتر از هر چیزی به غذا خوری های آن معروف است. شما در حین بازدید امکان این را دارید که از یک وعده غذایی با کیفیت و بی نظیر بهره مند شوید.

پارک دیاگونال نیز در مجاورت این مرکز خرید قرار دارد و امکان دیگری که باعث می شود دیاگونال مار یک مرکز خرید لوکس در اسپانیا باشد،  بهره مندی از سه ساعت پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در طبقه سوم این مجموعه است.

صد و پنجاه فروشگاه از برندهای معتبر در مساحتی حدود صد و هشتاد هزار متر مربع هر مدل از نیاز خرید را به راحتی برآورده می کند. اگر دنبال یک لیست از چند مرکز خرید لوکس در اسپانیا باشید، دیاگونال مار بی شک مورد اول این لیست خواهد بود.

مرکز خرید Diagonal Mar

مرکز خرید Madrid Xanadú

نام بردن از یکی از مراکز خرید اسپانیا به عنوان مرکز خرید معروف اسپانیا کار ساده ای است . مرکز خرید Madrid Xanadú به راحتی می تواند این عنوان را به خود مختص کند . نام این مرکز خرید به سادگی به شما می گوید که برای بازدید از این مرکز خرید معروف اسپانیا باید به شهر مادرید سفر کنید .

مادرید زانادو که به آن اینتو زانادو نیز می گویند، یک مرکز تجاری بزرگ و جذاب در منطقه Arroyomolinos, مادرید است که همه نوع امکانات در آن پیدا می کنید . مادرید زانادو از همه بیشتر برای پیست اسکی جذابش معروف است و در کنار این پیست اسکی، تفریحات جذاب دیگری همچون بولینگ و چندین بازی سالنی دیگر وجود دارد که باعث می شود حتی فارغ از خرید، لحظات بی نظیری را در این مرکز خرید معروف اسپانیا بگذرانید.

دسترسی وسایل نقلیه عمومی نیز به این مرکز خرید معروف اسپانیا نسبتا راحت است . شما برای رسیدن به مرکز خرید مادرید زانادو میتوانید از دو خط اتوبوس شماره ۲۴۶ و ۲۴۸ استفاده کنید.

مادرید در واقع مرکز خرید های زیادی دارد و شما برای خرید در شهر مادرید انتخاب های زیادی دارید، اما به شما اطمینان می دهیم از انتخاب مرکز خرید مادرید زانادو برای بازدید و خرید پشیمان نخواهید شد.

مرکز خرید Madrid Xanadú

مرکز خرید Plaza Norte

شاید به جرات بتوان گفت لوکس ترین مرکز خرید اسپانیا، مرکز خرید Plaza Norte است. پلازا نورت نیز جزو مراکز خرید شهر مادرید به حساب می آید اما این مرکز خرید که لوکس ترین مرکز خرید اسپانیا است، کمی از شهر فاصله دارد.

یک دو طبقه ی مسطح با فضایی لوکس و سقف بلند که در هنگام ورود اگر تابلو ها و فروشگاه ها را در نظر نگیرید حس می کنید به یک عمارت مدرن وارد شده اید.

این مرکز خرید در مساحتی نزدیک به صد و چهل و هشت هزار متر مربع ساخته شده و بیش از ۲۰۰ فروشگاه از صنف های مختلف دارد . این مرکز خرید جذاب در روزهای تعطیل و نیمه تعطیل گاهی تا ساعاتی بعد از بامداد نیز پذیرای بازدیدکنندگان است .

برای دسترسی به این مرکز خرید، می توانید از خط اتوبوس صد و هفتاد و یک و صد و پنجاه و شش و از طریق میدان Plaza de Castilla اقدام کنید.

مرکز خرید Plaza Norte

مرکز خرید Parquesur

مشهور ترین مرکز خرید اسپانیا، بی شک مرکز خرید Parquesur است . در واقع مادرید را میتوانیم به راحتی شهر مراکز خرید معتبر نام ببریم .

مرکز خرید پارکسور نیز در فاصله ای حدود هفت کیلومتر از شهر مادرید اسپانیا قرار دارد و هم اکنون سومین مرکز خرید بزرگ در اروپا محسوب می شود .

دو تا از المان هایی که باعث شهرت مرکز خرید پارکسور می شود، وجود یک نمایندگی اپل و یک فواره منحصر به فرد در آن است . اگر بخواهید از این مرکز خرید زیبا در نزدیکی مادرید صرفا بازدید کنید، فقط به سه ساعت زمان نیاز دارید، اما مسلما خرید کردن در این پاساژ بزرگ و بی نظیر زمان بیشتری از شما خواهد گرفت، چرا که شما به محض ورود به پارکسور با بیش از دویست فروشگاه از رده ها و صنف های مختلف مواجه خواهید بود که با اینکه انتخاب را برایتان سخت می کند اما باعث میش ود دامنه تصمیم گیریتان وسیع شود .

این مرکز خرید نیز برخی روزهای تعطیل تا ساعت دو بامداد پذیرای گردشگران است، اما ساعت معمول کاری این مرکز خرید به عنوان مشهور ترین مرکز خرید اسپانیا بین ده صبح تا ده شب است .

مسیر دسترسی این مرکز خرید زیبا از خیابان de Gra Bretana است

مرکز خرید Parquesur

مرکز خرید La Gavia

مراکز خرید مادرید جزو مهم ترین و پربازدید ترین مراکز خرید اسپانیا و حتی اروپا به شمار می روند. یکی دیگر از این مراکز، مرکز خرید La Gavia است . در واقع به جرات می توان گفت اگر شما اهل خرید و تفریح در حاشیه خرید هستید، حتما به مادرید سفر کنید، چرا که یکی از خصوصیات بارز مراکز خرید مادرید وجود امکانات لوکس تفریحی داخل آنهاست.

در واقع لاگاویا بهترین انتخاب برای کسانی است که به خرید لوازم دکوری و خانگی کاربردی علاقه دارند. وجود یکی از نمایندگی های بزرگ ایکیا در این مرکز خرید گواه این ادعاست. با این حال برای خرید های دیگر مثل انواع پوشاک و کیف و کفش از انواع برندهای معتبر دنیا نیز می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید .

نکته قابل توجه راجع به مرکز خرید لاگاویا این است که روزهای تعطیل و آخر هفته با ازدحام زیادی رو به رو است و اگر برایتان مهم است که با آرامش بیشتر و در فضای خلوت تری خرید کنید، حتما یک روز از اواسط هفته را برای رفتن به مراکز خرید مادرید انتخاب کنید .

در واقع این نکته کوچک و ظاهرا بی اهمیت، می تواند تجربه خریدتان را کاملا متفاوت کند .

برای دسترسی به مرکز خرید لاگاویا به راحتی میتوانید از مترو استفاده کنید، چون این مرکز خرید در واقع در مسیر دو تا از خطوط مترو مادرید قرار گرفته است.

مرکز خرید La Gavia

مرکز خرید Maememagnum

برای خرید ارزان می توانید از حراجی ها و فروشگاه های محلی بهره ببرید، اما بازدید از مرکز خرید Maememagnum به عنوان یک مرکز خرید ارزان در اسپانیا خالی از لطف نیست. مرکز خرید مارماگنوم در شهر بارسلون یک مرکز خرید دو طبقه با کمتر از صد واحد فعال و یک مرکز خرید نسبتا کوچک محسوب می شود اما نمایندگی برندهای معروفی مثل آدیداس و شنل باعث می شود نتوانید از کنار این پاساژ زیبا به راحتی بگذرید.

همچنان اگر طرفدار مک دونالد باشید یا حتی بخواهید برای اولین بار آن را امتحان کنید، خبر خوش برایتان این است که یک شعبه مک دونالد در مارماگنوم همه روزه پذیرای میهمانان است .

دوستداران انواع تفریحات سفری نیز می توانند ساعت کمی را با خیال راحت در مارماگنوم به خرید اختصاص دهند، چون بعد از خرید به راحتی به یک باشگاه قایق رانی در مجاورت آن و آکواریوم مشهور بارسلونا دسترسی خواهند داشت که لذت خرید و سفرشان دوچندان شود.

۱۰ مکان تفریحی انگلستان اگر به انگلستان سفر کنید مسلما بازید از اماکن دیدنی و تفریحی جزء اهداف اصلی شما خواهد بود. این اماکن بسیار زیاد و متنوع هستند که در ادامه به معرفی ۱۰ مکان تفریحی انگلستان می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید تا بتوانید در طول سفر خود برای بازدید از آن‌ها برنامه ریزی کنید و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید.

انگلیس بخش عمده و مهم بریتانیا می‌باشد و به دلیل تعدد اماکن دیدنی و طبیعتی منحصر به فرد، جاذب گردشگران زیادی می‌باشد و هر ساله افراد زیادی برای گردش و تفریح به این کشور سفر می کنند و اوقات بسیار خوشی را برای خود رقم می‌زنند.

لندن پایتخت این کشور است و برای مقاصد تفریحی بهترین انتخاب محسوب می‌شود، پس اگر می‌خواهید سفری هیجان انگیز را تجربه کنید، بازدید از لندن و اماکن دیدنی آن را حتما در برنامه سفر خود قرار دهید.

برای این سفر می‌توانید به صورت تکی یا از طریق تور اقدام نمایید. اگر با تور به انگلستان سفر کنید لیدر تور تمام اماکن تفریحی را برای شما شرح می‌دهد و به راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید و سفری بی نظیر را تجربه کنید.

لیدر تور آشنایی کامل با این اماکن دارد و کار شما را در انتخاب راحت تر می‌کند.

پیشنهاد میکنیم مقاله رفع ریجکتی را نیز مشاهده فرمایید!

۱۰ مکان تفریحی انگلستان

وست‌مینستر

۱۰ مکان تفریحی انگلستان جاهای دیدنی انگلستان بسیار زیاد است. وست مینستر یکی از ۱۰ مکان تفریحی انگلستان است. این شهر در لندن واقع شده است و تعدادی کلیسا و کاخ در آن وجود دارد که با معماری و ویژگی‌های خاص شهرت جهانی دارد و مورد علاقه گردشگران سرتاسر دنیا قرار گرفته است و سالانه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند.

کاخ باکینگهام یکی از مراکز مهم تفریحی این شهر محسوب می‌شود که اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا می‌باشد و مکانی برای میهمانی‌های ویژه و جشن‌های ملی است.

ملکه ویکتوریا اولین عضو سلطنتی بود که این کاخ را برای اقامت خود انتخاب کرد. کلیسای وست مینستر یک بنای تاریخی با معماری گوتیک است که تاج گذاری، ازدواج و تدفین خاندان سلطنتی بریتانیا در آن انجام می‌شود و معماری آن بی‌نظیر و فوق‌العاده می‌باشد.

اگر به اماکن تاریخی علاقمند هستید، بازدید از این کلیسا و کاخ را حتما در برنامه سفری خود داشته باشید و از قدمت و زیبایی آن‌ها بهره مند شوید.

پیشنهاد میکنیم مقاله جاهای دیدنی اسپانیا را نیز مشاهده فرمایید!

وست‌مینستر

چشم لندن

همان طور که اشاره شد، مکان های تفریحی انگلستان بسیار متنوع و متعدد هستند. چشم لندن یکی دیگر از ۱۰ مکان تفریحی انگلستان است. چشم لندن نام یک چرخ و فلک بسیار بزرگ و غول آسا است که با دارا بودن ویژگی‌های خاص، مورد توجه و استقبال گردشگران قرار گرفته است. چشم لندن بزرگترین چرخ و فلک اروپا است و ۱۳۵ متر ارتفاع دارد، از این رو اگر به دنبال یک تجربه هیجان انگیز هستید، در سفر خود به انگلستان حتما از این چرخ و فلک بازدید کنید که ۳۲ کابین شیشه‌ای دارد که نماد ۳۲ منطقه لندن است و یک سازه غول پیکر و عظیم است که از داخل کابین می‌توان به دورنمای عظیم شهر دسترسی داشت و از زیبایی بی‌نظیر آن بهره‌مند شد.

چشم لندن حدود ۱۰۰۰ تن وزن دارد و تقریبا یک دور آن حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و در جذب گردشگران مقاوم نخست را دارد و از نظر اقتصادی یک منبع مهم به شمار می‌آید .

اگر ترس از ارتفاع دارید هرگز این چرخ و فلک را امتحان نکنید، چون در ارتفاع زیاد آن ممکن است دچار مشکل شوید.

خیابان آکسفورد

خیابان آکسفورد یکی از جاذبه های گردشگری انگلستان و جزء ۱۰ مکان تفریحی انگلستان محسوب می‌شود. این خیابان با فروشگاه‌های شیک و بزرگی که دارد، بسیار موردپسند و علاقه گردشگران قرار دارد و شما می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را بهترین کیفیت و برند در این مراکز خرید تهیه نمایید.

هر ساله میلیون ها نفر از این خیابان بازدید کرده و از مراکز آن به صورت کلی یا جزئی خرید می‌کنند. این امر سبب افزایش درآمد برای این کشور می‌شود و شما با اطمینان خاطر می‌توانید کالاهای کاملا اصلی و بسیار با کیفیت را خریداری کنید.

در پایان فصل، فروشگاه ها و مغازه ها تخفیف خیلی خوبی برای اجناس خود دارند که خرید در این هنگام بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این خیابان، محلی برای اجرای زنده موسیقی تعبیه شده است که یکی دیگر از جاذبه‌های آن به شمار می‌آید.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، وجود تعداد زیادی رستوران در این خیابان به گردشگران کمک می‌کند تا با توجه به ذائقه خود، غذای محلی یا بین المللی را انتخاب نمایند و از طعم و کیفیت غذاهای مختلف بهره‌مند شوند.

خیابان آکسفورد

هاید پارک

از دیگر مکان های دیدنی انگلستان می‌توان هاید پارک را نام برد. این پارک بزرگترین پارک سلطنتی و جزء ۱۰ مکان تفریحی انگلستان است. هاید پارک به سه پارک دیگر متصل است و بهترین مکان برای ورزش و تفریح می‌باشد و در گذشته محلی برای اعتراضات گسترده و بسیار مهم بود.

در این پارک بخش‌های مختلفی برای سرگرم کردن بازدید کنندگان وجود دارد که افراد می توانند در آرامش کامل چندین ساعت در این پارک به تفریح بپردازند. در بخشی از این پارک، باغ گل رز وجود دارد که شما می‌توانید انواع گل‌های مختلف را مشاهده کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

در فصل تابستان می توانید قایقرانی در دریاچه را تجربه کنید و همچنین می‌توانید در استخر این پارک شنا کنید. این پارک فضای بسیار آرامبخش و زیبایی دارد که یکی از اماکن اصلی تفریح در لندن محسوب می‌شود و وجود فواره ها و مجسمه های برنزی، زیبایی آن را چند برابر می‌کند .

هر کدام از مجسمه ها، نماد شخصیت یا داستان و روایتی خاص هستند که بسیار زیبا و با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند.

در سفر خود به انگلستان سعی کنید یک روز خود را در این پارک سپری کنید.

هاید پارک

آکسفورد

شهر آکسفورد یک شهر کهن و قدیمی است که به دلیل وجود دانشگاه آکسفورد، شهرت جهانی دارد. این دانشگاه یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در سراسر دنیا می‌باشد و یکی از ۱۰ مکان تفریحی انگلستان است. این شهر با قدمت زیادی که دارد، از جاهای تفریحی انگلستان به شمار می‌آید.

موزه هنر اشمولن اولین موزه تخصصی انگلیس است که در سال ۱۹۶۳بنا شد و آثار خارق العاده و بی نظیری در آن موجود است. بسیاری از بخش‌های فیلم هری پاتر در این شهر ضبط شده است. هری پاتر یکی از معروف ترین فیلم‌های ساخته شده، می‌باشد و با قدم زدن در خیابان‌های آن، تاریخ و گذشته انگستان مرور می‌شود.

این مکان برای افراد عاشق تاریخ بهترین انتخاب می‌باشد و از قدم زدن در آن لذت می‌برند. این شهر نزدیک دهکده بایسستر است و این دهکده مرکز اجناس حراجی می‌باشد و برندهای معروف را با قیمت بسیار مناسب می‌توان تهیه و خریداری کرد و علاوه بر بعد تاریخی، از این نظر نیز مورد توجه گردشگران قرار دارد.

آکسفورد

استون هنج و ایوبری

۱۰ مکان تفریحی انگلستان نمی‌توان به انگلستان سفر کرد و از استون هنج و ایوبری بازدید نکرد. استون هنج و ایوبری یکی از جاذبه های توریستی انگلستان است. این مکان بسیار مرموز و پر رمز و راز است و می‌توان آن را جزء ۱۰ مکان تفریحی انگلستان برشمرد که قدمت طولانی دارد و به زمان نوسنگی بر می‌گردد.

استون هنج در جنوب انگلستان در دشت سالزبری واقع شده است و مجموعه ای از چند قطعه سنگ چند صد تنی می‌باشد که در قدیم مرکز آیینه‌های سنتی و دینی بوده است و از این جهت جایگاه ویژه‌ای در میان مردم انگلستان دارد. این سنگ‌ها به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بسیار محکم درون زمین هستند و بر روی آن‌ها، سنگ‌های افقی قرار گرفته‌اند که گویی با زنجیری محکم به یکدیگر متصل شده‌اند.

این موضوع که استون هنج چجوری ایجاد شده و یا دلیل ساخت آن چیست، هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مورخان و تاریخ شناسان نتوانستند دلیل علمی برای آن پیدا کنند.

ایوبری هم یک محوطه سنگی در بریتانیا می‌باشد که مانند استون هنج در هاله‌ای از ابهام است و اطلاعات دقیق و مشخصی درباره آن در دسترس نیست، فقط تنها موضوعی که مورخان نسبت به آن اطمینان دارند این مسئله است که این مکان نیز در گذشته برای برپایی مراسم و آیین دینی و مذهبی مورد استفاده قرار می گرفت.

استون هنج و ایوبری

کلیسای جامع کنتربری

از مکان های توریستی انگلستان، می توان کلیسای جامع کنتربری را نام برد که افراد زیادی سالانه از این بنای تاریخی بازدید می‌کنند. این کلیسا از قدیمی‌ترین کلیساهای موجود و جزء ۱۰ مکان تفریحی انگلستان است و در سال ۵۹۷ میلادی ساخته شد.

این بنا از نظر معماری بسیار غنی است و معماری رومانسک و گوتیک در آن به چشم می‌خورد و یکی از اماکن مذهبی و مقدس است که برای همه افراد مورد احترام می‌باشد و مراسم و آیین های دینی مسیحیان در آن انجام می‌شود.

این کلیسا سه برج بسیار مرتفع در کنار هم دارد که بسیار با شکوه می‌باشد. فضای داخلی کلیسا بسیار زیبا تزیین شده و سنگ فرش های مرمری و نقاشی‌های زیبا بسیار چشم نواز است و نقوش مختلف هنرمندانه و با ظرافت خاصی بر روی دیوارهای بلند طراحی شده است.

شیشه های رنگی به کار رفته در این بنا انعکاس نور را چند برابر می‌کند.

کلیسای جامع کنتربری

قلعه وارویک

۱۰ مکان تفریحی انگلستان اگر قصد سفر به انگلستان را دارید طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید در طول سفر از جاهای تفریحی انگلستان مانند قلعه وارویک بازدید نمایید که یک قلعه قرون وسطایی است و بر اساس سیستم سیاه چال های زیرزمینی ساخته شده است.

در سال‌های گذشته این قلعه، زندان و شکنجه گاهی برای زندانیان و یک محیط بسیار مخوف و ترسناک بود. اگر اهل ماجراجویی هستید، بازدید از این قلعه را حتما در برنامه سفر خود قرار دهید و مانند سایر اماکن اشاره شده جزء ۱۰ مکان تفریحی انگلستان محسوب می‌شود.

این قلعه اتاق‌های زیادی دارد که در یکی از آن‌ها مجموعه با ارزشی از انواع زره و سلاح های سرد و گرم در آن نگهداری می‌شود. در قسمت دیگری از آن سرداب قدیمی دیده می‌شود که با معماری خاص هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

قلعه وارویک

آکادمی بریکستون

۱۰ مکان تفریحی انگلستان از دیگر دیدنی های انگلستان می توان به آکادمی بریکستون اشاره کرد. این آکادمی یکی از مراکز برتر و مشهور موسیقی می‌باشد که در آن انواع موسیقی به خصوص راک اجرا می‌گردد و طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر اجرای موسیقی، این آکادمی مرکز تئاتر و کلوپ های شبانه نیز می‌باشد و از این جهت بسیار مشهور است و مورد علاقه موسیقی دانان، هنرمندان و دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

اگر اهل هنر و موسیقی هستید سعی کنید یک شب را در این آکادمی سپری نمایید. این سالن در سال ۱۹۲۹ در بریکستون بنا شد و ظرفیت چند هزار نفری دارد. در سال‌های نخست این آکادمی برای سینما و سالن تئاتر ساخته شده بود اما امروزه مرکز کنسرت‌های زنده و بسیار معروف است.

علاوه بر اجرای کنسرت، کلاس‌های آموزش موسیقی نیز در آن برگزار می‌شود و هنرجویان زیادی از امکانات آموزشی آن بهره‌مند می‌شوند که در جنوب لندن واقع شده و دسترسی به آن بسیار ساده و راحت است.

آکادمی بریکستون

میدان Piccadilly Circus

تاکنون با جاهای دیدنی لندن و انگلیس آشنا شدیم اما تعداد این اماکن دیدنی فراتر از این تعداد اندک می‌باشد. از دیگر اماکن دیدنی و جالب می توان میدان Piccadilly Circus را نام برد که این میدان نیز جزء ۱۰ مکان تفریحی انگلستان است.

تابلوهای نئون اطراف و وجود آبنمای زیبا، سبب شهرت و معروفیت آن شده است و مراکز بزرگ تئاتر و سینما در نزدیکی این میدان واقع شده‌اند. این میدان بسیار شلوغ و پر تردد هم در شب و هم در روز می‌باشد، در واقع در این میدان خاموشی و سکوت معنایی ندارد و یک مرکز تجاری و اجتماعی در لندن به شمار می‌آید.

در وسط میدان یک مجسمه کماندار بالدار نصب شده است که بر زیبایی آن می‌افزاید. این مجسمه بر روی یک پا و به حالت تعظیم ایستاده است که با ظرافت خاص و بسیار هنرمندانه طراحی شده است.

علاوه بر اماکن بیان شده، مکان های گردشگری و توریستی زیادی در لندن وجود دارد مانند هردوز، میدان لستر، خیابان الکتریک و غیره که با توجه به مدت سفر و علاقه خود می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید و از این همه زیبایی و تنوع لذت ببرید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان