ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

ویزا استارت آپ کانادا

ویزا استارت آپ کانادا

ویزا ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها به منظور خاصی صادر می شوند که ویزا استارت آپ کانادا از جمله ویزاهایی می باشد که در زمینه کار و فعالیت صادر شده و افرادی که دارای ایده و طرح می باشند می توانند با استفاده از ویزای استارت آپ در کشور های دیگر مشغول به فعالیت شوند.

بسیاری از جوانان به دلایل خاصی نمی توانند ایده و فکر خود را در کشور خودشان پیاده کنند، در نتیجه این افراد با استفاده از ویزای استارتاپ کانادا و داشتن شرایط خاص به راحتی و بدون هیچ گونه مشکل می توانند در کشور کانادا مشغول به کار شوند که قطعاً درآمد خوبی نیز دارند، در نتیجه به آینده شغلی آنها نیز بسیار کمک خواهد نمود.

پیشنهاد میکنیم تور دور اسپانیا را نیز مشاهده نمایید!

ویزا استارت آپ کانادا چیست ؟

ویزا استارت آپ کانادا چیست ؟

با توجه به اینکه کشور کانادا یک کشور پیشرو در زمینه اقتصاد و صنعت می باشد، برنامه‌های مختلفی در این زمینه برای افراد در نظر گرفته شده است که یکی از آنها ویزا استارت آپ کانادا می باشد که بسیار محبوب بوده و یکی از مهم‌ترین روش ها برای مهاجرت تجاری می باشد.
این ویزا توسط دولت کانادا برای افراد کارآفرین صورت گرفته که باعث رشد اقتصاد در کشور می شود. ویزا استارت آپ یک ویزای موقت برای افرادی می باشد که با رعایت استانداردهای مورد نظر در زمینه کسب و کار می تواند تبدیل به یک ویزای دائم شود.
ویزا استارت آپ برای افرادی که کارآفرین هستند و می خواهند برای اولین بار در کشور کانادا شروع به کسب و کار نمایند، راه اندازی شده است. افراد زیادی هستند که تمام تلاش خود را می‌کنند که با استفاده از روش های مختلف به کشور کانادا مهاجرت کنند و از موقعیت شغلی و اجتماعی خوبی برخوردار شوند و در این میان مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به کشور کانادا از جمله روش های محبوب و پرطرفدار می باشد.
گرفتن ویزا استارت آپ کانادا با توجه به شغل مورد نظر دارای دسته بندی های مختلف می باشد. اگر شما می خواهید از طریق برنامه خوداشغالی اقدام به فعالیت نمایید، حداقل باید دو سال سابقه کار حرفه‌ای داشته باشید و حداقل نمره۳۰ از ۱۰۰ نمره را به دست آورید.

پیشنهاد میکنیم تور اسپانیا 1402 را نیز مشاهده نمایید!

انواع ویزای کانادا و اخذ ویزای کانادا 2023

شرایط اخذ ویزا استارت آپ کانادا

ویزا استارت آپ کانادا یکی از پرطرفدارترین ویزاها می باشد که در زمینه کار و سرمایه گذاری صورت می گیرد، در نتیجه افراد زیادی برای اخذ ویزا استارت آپ کانادا اقدام می نمایند تا از این طریق بتوانند اقامت این کشور را بگیرند.

قطعاً گرفتن ویزای استارتاپ شرایط خاصی دارد که متقاضی باید تمام این شرایط را داشته باشد، به همین منظور ما در اینجا به صورت کامل و جامع به این شرایط می پردازیم تا اطلاعات شما بالا رفته و طبق آن بتوانید اقدامات لازم را برای دریافت ویزا انجام دهید، بدون اینکه دچار مشکل شوید.

یکی از شرایط اخذ ویزا استارت آپ کانادا این می باشد که فرد متقاضی حداقل باید ۱۸ سال سن داشته باشد. از شرایط دیگر این بوده که ایده کسب و کار فرد متقاضی حتماً باید توسط یک نهاد مورد تایید در کانادا ارزیابی و تایید شده باشد. فرد متقاضی حتماً باید مسلط به زبان انگلیسی باشد و همچنین مدارک آن را نیز حتماً باید ارائه دهد. همچنین مدارکی که تمکن مالی فرد را تایید کند نیز باید به همراه مدارک ارائه دهد که نشان دهنده این می باشد که فرد متقاضی شرایط اقتصادی خوبی را دارا بوده و می تواند هزینه های زندگی خود را به خوبی برطرف نماید.

فرد متقاضی به هیچ عنوان نباید سابقه راه اندازی و کسب و کار را در کشور کانادا داشته باشد. همچنین به هیچ عنوان نباید دارای سوء سابقه کیفری و جنایی در کشور خود باشد.

شخص مورد نظر باید ثابت کند که ایده و طرح او با دوام و مقیاس پذیر می باشد که یک موضوع بسیار مهم برای ایجاد یک کسب و کار و سرمایه می باشد.

مراحل اخذ ویزا استارت آپ کانادا

مراحل اخذ ویزا استارت آپ کانادا

مراحل اخذ ویزا استارت آپ کانادا به چند روش می باشد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط و انتخاب خود فرد متقاضی صورت می گیرد.
یکی از مراحل این می باشد که فرد متقاضی برای درخواست ویزا باید به سفارت خانه مربوط مراجعه نموده و در آنجا برای ویزای خود درخواست دهد. سفارتخانه ها فرم های مخصوصی را در اختیار عزیزان قرار می دهند تا طبق آن بتوانند اطلاعات شخصی خود و همچنین مدارکی که لازم است برای گرفتن ویزا ارائه دهند را دانسته و همچنین اطلاعات دقیق و کامل را در مورد شرایط و مراحل گرفتن ویزا به آنها ارائه می دهد تا افراد در این زمینه دچار مشکل نشوند.
روش دیگر که یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین روش ها و همچنین در دسترس ‌ترین برای تمام افراد در سراسر نقاط جهان می باشد، استفاده از روش اینترنتی و انواع مختلفی از سایت های معتبر در کل کشور می باشد که از جمله این سایت ها همین سایت بوده که شما با مراجعه به آن می توانید برای دریافت ویزای خود اقدام نمایید.

مدارک اخذ ویزا استارت آپ کانادا

مدارک اخذ ویزا استارت آپ کانادا

ابتدا شما باید به سفارت خانه مورد نظر رفته و فرم را دریافت نمایید و این فرم باید به صورت صحیح پر شود، در نتیجه شما حتما باید اطلاعات شخصی خود را به درستی در آن بیان کنید، زیرا اگر اطلاعات شما درست نباشد، در زمینه صدور ویزا قطعا دچار مشکل خواهید شد.
از دیگر مدارک اخذ ویزا استارت آپ کانادا، پاسپورت می باشد که نشان دهنده هویت شما بوده و همچنین ارائه صورتحساب بانکی که نشان دهد شما مبلغ خاصی را در حساب خود دارید، در نتیجه از تمکن مالی خوبی برخوردار می باشید و می توانید هزینه های سفر را به خوبی تامین نمایید.
مدرک بعدی ارائه مدرک زبان انگلیسی می باشد که نشان دهد شما تسلط کافی را در این زبان دارید و همچنین باید مدارک سلامت پزشکی را نیز به همراه داشته باشید که بسیار مهم خواهد بود.

سازمان‌های حمایت‌ کننده از استارت آپ کانادا

سازمان‌های حمایت‌ کننده از استارت آپ کانادا

وقتی شما برای ویزای دانشجویی اقدام می کنید، باید نامه تاییدیه دانشگاه را داشته باشید اما زمانی که شما قصد تهیه ویزای استارتاپ را دارید باید نامه حمایتی از سازمان های حمایتی را تهیه نمایید که این سازمان ها خود به چند دسته تقسیم بندی می شوند.
سرمایه گذاران فرشته دسته ای دیگر از سازمان های حمایتی می باشند که معمولاً روی کسب و کار هایی که تازه شروع به فعالیت می نمایند، سرمایه گذاری می کنند.
دسته بعدی سازمان های حمایتی رشد می باشند که به شرکت های نوپا کمک می کنند و هیچ گونه هزینه ای در این زمینه دریافت نمی نمایند.
تمام این سازمان ها که بر روی شرکت شما می خواهند سرمایه گذاری کنند، حتما باید اطلاعات کامل و جامع را در مورد تیم شما داشته باشند تا به شما نامه حمایتی را بدهند. فرایند جذب توسط این سازمان ها معمولا از شش ماه تا یک سال به طول می انجامد که در این مدت ایده های افراد به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد، در نتیجه مهم ترین نکته برای این سازمان ها اعتماد می باشد.
بین شما و شرکت ها معمولاً یک واسطه قرار می گیرد که مورد اعتماد هر دو طرف می باشد.

اقامت ویزا استارت آپ کانادا چقدر است؟

اقامت ویزا استارت آپ کانادا چقدر است؟

ویزا استارت آپ کانادا یکی از محبوب‌ترین ویزاها می باشد که در زمینه کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین منظور سالیانه چندین هزار افراد خواهان دریافت این نوع ویزا می باشند که با استفاده از آن می توانند به راحتی در زمینه کاری خود در کشورهای مختلف مشغول به کار شوند که امروزه کشور کانادا نیز با استفاده از این ویزا برای جوانان بسیار زیادی فرصت شغلی مناسب به را فراهم نموده است.
افرادی که می خواهند این ویزا را دریافت کنند سوالات مختلفی در ذهن آنها وجود دارد که هر کدام از این سوالات به نوبه خود بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند که از جمله مهمترین آنها این می باشد که اقامت ویزا استارت آپ کانادا چقدر است؟
افراد بعد از اینکه دو سال در این کشور اقامت پیدا کردند و به فعالیت پرداختند، اگر تمایل داشته باشند که همچنان به فعالیت خود ادامه بدهند، می‌توانند ویزای خود را بعد از دوسال نیز تمدید کنند، در نتیجه هیچ مشکلی در این زمینه برای آنها به وجود نخواهد آمد.
بعد از دوسال افراد می توانند مدت اقامت خود را به صورت سالانه تمدید کنند که بعد از آن هم اگر تمایل داشته باشند با استفاده از این ویزا به راحتی می توانند اقامت دائم کشور کانادا را نیز دریافت کنند و به صورت دائم مشغول به فعالیت و درآمدزایی شوند.

هزینه اخذ ویزای کانادا 2023

هزینه ویزا استارت آپ کانادا

قطعاً شما در روند بررسی پرونده و صدور ویزای استارتاپ کانادا باید هزینه هایی را به اداره مهاجرت پرداخت نمایید که این هزینه ها بسیار لازم و ضروری می باشند که از جمله هزینه های ویزا استارت آپ کانادا مربوط به اخذ ویزا می باشد که هزینه های خاصی را در بر دارد و عوامل مختلفی نیز وجود دارند که بر روی این هزینه ها تاثیر گذار خواهند بود.
شما برای گرفتن ویزا استارتاپ کانادا  باید نامه تمکن مالی را نیز ارائه دهید که برای گرفتن این نامه باید مبلغی را پرداخت کنید و علاوه بر آن باید مبلغی را در حساب خود داشته باشید که به مدت چند ماه آن را برداشت نکنید.
هزینه های دیگر شامل دریافت فیش و فرم می باشد، در نتیجه هزینه های ویزای استارتاپ کاملاً متغیر خواهد بود و سال به سال تغییر می کند، به همین منظور نمی توان قیمت مشخص و دقیقی از آن را بیان نمود و با توجه به نوسان های موجود در بازار قطعا قیمت‌ها و هزینه‌های ویزا نیز تغییر خواهند یافت.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان