ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

ویزا استارت آپ انگلستان

ویزا استارت آپ انگلستان

ویزا استارت آپ انگلستان : از آنجایی که کشور انگلستان از نظر صنعت و اقتصاد شهرت بسیار زیادی دارد، بسیاری از افراد علاقه خاصی به مهاجرت کردن به این کشور را دارند که از طرایق مختلف می‌توانند راهی این کشور شوند. افرادی که قصد دارند به کارآفرینی بپردازند و یا ایده ی خود را عملی کنند، کشور انگلستان این افراد را جذب می کند و از طریق ویزا استارت آپ انگلستان هرساله تعداد زیادی از کارآفرینان برای کسب و کار وارد کشور انگلستان می شوند.

این نوع ویزا برای کشور انگلستان مزایای بسیار زیادی دارد، یکی از این مزایا این است که این کشور برای پایداری و رشد اقتصاد خود این نوع ویزا را در نظر گرفته، چون کارآفرینان وارد کشور انگلستان می شوند و کار خود را توسعه می‌دهند که این امر باعث تداوم اقتصاد انگلستان می شود.
 قبل از این ویزا راه های مختلفی را برای جذب نخبگان در نظر گرفته بود که به نتیجه مطلوبی نرسید ولی به کمک این ویزا توانست تمام نخبگان را به دور هم جمع کند که تاثیر آن، رشد اقتصادی مملکت بود.

برای آشنایی با دلایل اصلی ردشدن ویزای کاری کانادا نیز این مقاله را مطالعه نمایید!

ویزا استارت آپ انگلستان

ویزا استارت آپ انگلستان مناسب چه افرادی است؟

ویزا استارت آپ انگلستان شاید برای افراد سوال باشد که این نوع ویزا برای چه افرادی مناسب می باشد که در زیر به این امر می پردازیم.

این ویزا برای افرادی که کارآفرین هستند بسیار مناسب می باشد، چون نیاز نیست که آنها فارغ تحصیل از مدارس یا دانشگاه های انگلستان باشند و به راحتی برای ایجاد یک کسب و کار درست می توانند این نوع ویزا را دریافت کنند.

همچنین افرادی که بازرگان هستند و به خرید و فروش محصولات می پردازند و به دنبال یک تجارت بزرگ در انگلستان می باشند به راحتی می‌توانند از این ویزا استفاده کنند.

ویزای استارتاپ انگلستان کاربرد بسیار زیادی دارد و تقریباً برای بیشتر افرادی که به کار تجارت می پردازند بسیار مناسب می باشد. اگر شما به دنبال این هستید که یک کسب و کار جدیدی را در خارج از کشور ایجاد کنید و به آنجا مهاجرت کنید، حتماً باید این نوع ویزا را دریافت کنید، چون بهترین گزیته برای شما ویزا استارت آپ انگلستان است.

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا میتوانید این مقاله را دنبال بکنید!

ویزا استارت آپ انگلستان مناسب چه افرادی است؟

شرایط اصلی برای ویزا استارت آپ انگلستان

افرادی که قصد دارند ویزا استارتاپ انگلستان را اخذ کنند باید شرایط اساسی و الزامی که این کشور برای افراد در نظر گرفته را رعایت کنند.

شرایط ویزا استارت آپ انگلستان به شرح زیر می باشد:
افرادی که قصد اخذ این نوع ویزا را دارند باید حداقل سن آنها ۱۸ و حداکثر ۶۵ سال باشد که این شرایط بسیار الزامی و واجب می باشد که شخص باید این را در نظر بگیرد.

داشتن مدرک تحصیلی بسیار الزامی می باشد، از این رو افراد حتما برای گرفتن این نوع ویزا باید حداقل مدرک تحصیلی آنها دیپلم باشد.

یادگیری و تسلط به زبان خارجی یکی دیگر از شرایط اصلی برای این نوع ویزا می باشد که مهاجران حداقل باید یک مدرک انگلیسی داشته باشند و همچنین تسلط به خواندن و نوشتن و حتی صحبت کردن زبان انگلیسی برای آنها ضروری است. داشتن مدرک زبان برای افراد بسیار مهم می باشد و علت آن این است که افراد برای راه اندازی کسب و کار خود باید با سرمایه‌گذاران و فرد مقابل ارتباط برقرار کنند و از این رو باید تسلط لازم به زبان انگلیسی داشته باشند تا بتوانند در کار خود به خوبی بدرخشند.

شرایط دیگری که برای گرفتن این نوع ویزا برای افراد در نظر گرفته شده این است که کارآفرین نباید در کشور دیگری کسب و کاری راه اندازی کرده باشد.

کارآفرینان باید آزمایش پزشکی انجام دهند تا به بیماری‌های خاص مبتلا نباشند.
برای گرفتن ویزا استارت اپ انگلستان نیاز به پاسپورت با سی ماه اعتبار می باشد.

شرایط دیگری که بسیار الزامی می باشد داشتن تاییدیه های نهاد علمی و اقتصادی معتبر می باشد. اگر درخواست ویزای شما رد شد قطعاً اطلاعات شما نادرست بوده و یا قوانین و استانداردهای لازم را رعایت نکرده اید که تمام این موارد به دلیل بی توجهی به شرایط اصلی ویزا می باشد.

شرایط اصلی برای ویزا استارت آپ انگلستان

نحوه ی درخواست ویزا استارت آپ انگلستان

در گذشته افراد برای درخواست ویزا استارت آپ انگلستان باید به صورت مستقیم و حضوری به ادارات مراجعه می‌کردند ولی امروزه نحوه درخواست این نوع ویزا بسیار راحت شده و افراد به صورت آنلاین می توانند به سایت های معتبر مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و انجام دادن مصاحبه و داشتن مدارک مورد نیاز این ویزا را اخذ کنند.

بعد از این مرحله افراد باید از ۳۵ نهاد اقتصادی که در کشور انگلستان وجود دارد تاییدیه بگیرند که این کار بسیار سخت می باشد.

کارآفرینان باید هزینه های رسیدگی به درخواست را پرداخت کنند و پس از اینکه تمام این مراحل را به درستی و مرحله به مرحله پشت سر گذاشتند، مدتی صبر کنند تا درخواست آنها توسط کشور انگلستان پذیرفته شود که این مدت سه هفته طول می کشد.

لازم به ذکر است که برای درخواست این نوع ویزا افراد باید امضا و اثرانگشت و حتی عکس آنها مورد بررسی قرار بگیرد و داشتن یک ایمیل معتبر بسیار الزامی است.

دقت داشته باشید که برای دریافت این نوع ویزا باید حداقل سه ماه قبل از سفر درخواست دهید. از آنجا که امروزه کارآفرینان بسیار زیادی وجود دارند که تمایل بسیار زیادی برای مهاجرت از خود نشان می‌دهند و از سوی دیگر کشور انگلستان تمایل زیادی به رشد اقتصاد خود دارد، قطعاً درخواست این نوع ویزا بسیار زیاد شده است.

نحوه ی درخواست ویزا استارت آپ انگلستان

هزینه ی ویزای استارت آپ انگلستان

هزینهی ویزای استارت آپ انگلستان به موقعیت و همچنین محل درخواست افراد بستگی دارد که هر کدام از آنها روی هزینه ها تاثیر بسیار جدی می گذارد. افراد علاوه بر اینکه باید هزینه تمام مدارک خود را پرداخت کنند، باید هزینه های بیمه درمانی و بهداشت در انگلستان که بسیار الزامی می باشد را نیز پرداخت کنند.

هزینه این نوع ویزا به این امر بستگی دارد که فرد در چه محلی درخواست داده است، چون اگر درخواست فرد در خارج از انگلستان باشد قطعا هزینه زیادتری را باید پرداخت کند.

از آنجا که ویزا ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها بنابر شرایط خود هزینه های جداگانه ای دارند،در بین این نوع ویزاها، ویزای استارت آپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این امر باعث می‌شود که هزینه آن با دیگر ویزا ها متفاوت باشد. این نوع ویزا در مدت زمان های مختلف صادر می‌شود و اگر کارافرین مدت بیشتری را برای این نوع ویزا در نظر گرفته باشد قطعاً باید هزینه زیادی را برای اقامت در کشور انگلستان در نظر بگیرد.

اگر شما به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبر درخواست خود را ثبت کنید، از دادن بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید.

علت اینکه این ویزا مورد توجه افراد قرار گرفته این است که برای اخذ این ویزا نیاز نیست که هزینه های زیاد و اضافی را در نظر بگیرید بلکه شما با کمترین هزینه می توانید این نوع ویزا را اخذ کنید و همچنین بعد از وارد شدن به کشور انگلستان نیاز به داشتن یک سرمایه زیاد ندارید، چوت توسط موسسه های معتبر می توانید کار خود را با کمترین هزینه شروع کنید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان