ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان

کشور انگلستان یک کشور پیشرفته می باشد که سالانه میزبان چند هزار مهاجر بوده، این کشوری که از محبوب ترین کشورها از نظر متقاضیان برای مهاجرت می باشد که پایتخت آن شهر زیبای لندن بوده که امروزه به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار مهاجرتی برای دانشجویان بین المللی به شمار می آید.

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان به عوامل مختلفی بستگی دارد به طوری که شما برای دریافت ویزای دانشجویی لازم است ١٠١٥ پوند به ازای هر ماه اقامت در شهر را پرداخت نمایید و اگر مقصد شما خود لندن میباشد این رقم به ۱۲۶۵ پوند بوده که البته بعد از حضور در کشور انگلستان می توانید از تخفیف های دانشجویی نیز بهره مند شوید.

پیشنهاد میکنیم مقاله شرایط اقامت مولتی کانادا را نیز مشاهده فرمایید!

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان

هزینه تحصیل در مدارس و کالج انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان اگر شما به عنوان یک والدین به دنبال تحصیل در مدارس انگلستان برای فرزندان خود هستید بهترین انتخاب را برای فرزند خود در نظر گرفته اید و در راستای رسیدن به موفقیت به آنها بسیار کمک خواهید نمود.

قبل از هر چی شما باید بدانید که در هر مقطع تحصیلی کشور انگلستان پذیرش شما خواهد بود و این کشور با داشتن مدارس و دانشگاه های معتبر و استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی و بالاترین شاخص های کیفیت زندگی در بین پنج کشور اول جهان قرار دارد.

تحصیل در این کشور از سن ۵ تا ۱۶ سالگی اجباری بوده و نظام آموزشی انگلستان را می توان به طور کلی به دو دسته ابتدایی و متوسطه تقسیم نمود که از سنین ۵ تا ۱۱ دانش آموزان به مدرسه ابتدایی رفته و از ۱۱ تا ۱۶ سالگی به مدارس متوسطه وظیفه تحصیل دانش آموزان را بر عهده میگیرند

.هزینه کالج در انگلستان و همچنین مدارس، بسته به شرایط مدارس و کالج متفاوت بوده ولی به طور کلی شهریه مدارس ۲۵ تا ۴۷,۰۰۰ تومان می باشد که خدماتی از قبیل خوابگاه ،بیمه ،برنامه های ورزشی و غیره نیز شامل این هزینه ها می شوند.

علاوه بر هزینه های بالا و هزینه های دیگر نیز بر اساس انتخاب شخص فرد در طول دوران تحصیل نیز وجود دارد که به شهریه ثابت آنها اضافه خواهد شد که شامل هزینه هایی همچون سفرهای گردشی در طول دوران تعطیلات ،معلم خصوصی، کلاس های فوق برنامه و غیره می باشد.

هزینه کالج ها نیز با توجه به نوع دانشگاه ها بسیار متفاوت بوده به گونه ای که هرچقدر دانشگاه معتبر تر و در شهرهای بزرگ تر قرار داشته باشد قطعاً هزینه های بالاتری را در بر خواهد داشت به منظور دانشجویان باید هر کدام از این موارد را به خوبی مورد بررسی قرار دهند تا با توجه به شرایط مالی خود بتوانند از پس هزینه ها برآینده کشور دچار مشکل نشوند و با آسوده خاطر بتوانند به تحصیل خود ادامه دهد.

پیشنهاد میکنیم مقاله نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا را نیز مشاهده فرمایید!

هزینه تحصیل در مدارس و کالج انگلستان

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان هزینه دوره های دانشگاهی در کشور انگلستان در طی چند سال اخیر به طور مستمر افزایش پیدا نموده است و میزان شهریه دوره های کارشناسی این کشور برای دانشجویان بین المللی بستگی به رشته انتخابی فرد متقاضی داشته که از مبلغ ۱۰ هزار تا حدود ۳۸ هزار تومان در سال میباشد.

به همین منظور وقتی هزینه تحصیل را با هزینه زندگی در این کشور مقایسه می‌کنیم حدود ١٢٢٠٠ پوند در سال بوده که عدد قابل توجهی خواهد بود.
هزینه تحصیل انگلیس با توجه به شهرت رتبه بندی جهانی و موقعیت جغرافیایی آن متفاوت بوده و معمولاً دانشگاه هایی که در کلان شهر ها وجود دارند شهریه های بیشتری داشته و همچنین دانشگاه هایی که دارای بودجه دولتی نسبت به دانشگاه های بخش خصوصی هستند شهریه کمتری را دریافت خواهند نمود.

شهر و هزینه های تحصیلی در دانشگاه های انگلستان با توجه به مقطع تحصیلی نیز متفاوت می باشد و از آنجایی که دوره‌های کارشناسی از لحاظ زمانی دوره طولانی تری دارد طبیعی بوده که هزینه‌های بیشتری برای دانشجویان داشته باشد و با این حال برخی دوره های منحصر به فرد کارشناسی در کشور انگلستان وجود دارد که با شرکت در آنها شما می‌توانید هم‌زمان با مداحی کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شوید.

این برنامه از طرف دانشگاه به گونه ای تنظیم شده است تا دانشجویان درگیر دریافت جداگانه این دو مدرک نشوند زیرا دریافت این مدار به صورت جداگانه هزینه بیشتری را برای دانشجویان در پی خواهد داشت به همین دلیل دانشجویان در کشور انگلستان این شانس را خواهند داشت که زودتر از همه در دوره های خود مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را دریافت نمایند.

در سال ۱۹۹۸ میلادی برای اولین بار پرداخت شهریه در دانشگاه های کشور انگلستان الزامی شده که این امر دانشجویان را ملزم به پرداخت هزارپایان در هرسال نمود و از آن زمان شهریه مداحی کارشناس از شهری به شهر دیگر و از دانشگاه به دانشگاه دیگر متغیر بوده و شهریه دانشجویان بین المللی برای دوره کارشناسی به میزان قابل‌توجهی بسته به رشته انتخابی آنها خواهد داشت.

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس انگلستان

هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان انگلیس دارای سابقه بلند مدت در آموزش عالی داشته و از آنجا که حدود یک چهارم دانشگاههای انگلستان دارای بالاترین رتبه در دنیا می باشند سالانه چندین هزار دانشجو برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس را دارند انگلیسی یکی از بهترین گزینه ها برای آنها خواهد بود.

رشته های بسیار زیادی برای گذراندن دوره تحصیلی در دانشگاه انگلیس وجود دارد که هر کدام از افراد با توجه به علایق خود می توانند هر کدام از آنها را انتخاب کنند.

هزینه تحصیل ارشد در انگلستان از ۱۰ تا ۲۵ هزار پانته آ شروع می شود و با توجه به شهر و محل تحصیل بسیار متغیر بوده البته میانگین شهریه دوره فوق لیسانس برای دانشجویان بین المللی ۱۵ هزار تومان میباشد همچنین میانگین هزینه زندگی در این کشور نیز حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

به طور کلی هزینه های زندگی دانشجویان در کشور انگلستان با توجه به عوامل مختلفی از جمله محل زندگی، نوع اقامت، دانشگاه انتخابی، مخارج و سبک زندگی فرد بسیار متغیر میباشد.

در نتیجه هزینه زندگی در گلستان در شهر های اصلی و بزرگ مانند لندن در مقایسه با شهرهای دیگر آن به مراتب بیشتر خواهد بود و هزینه های دیگر که حین دانشجویان باید بپردازند هزینه خوراک، حمل و نقل و بیمه نیز می باشد.

هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس انگلستان

هزینه تحصیل در مقطع دکتری انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان تحصیل دکتری در انگلستان و گرفتن مدارک معتبر از دانشگاه این کشور برای دانشجویان یک امتیاز بسیار عالی به شمار می آید و اگر شما و متقاضی تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان هستید و می خواهید اطلاعاتی درباره شرایط تحصیل در این کشور داشته باشید به شما توصیه می کنیم که اطلاعات خود را در این زمینه بسیار کامل کنید.

تحصیل دکترا در انگلستان و شرایط تحصیل آن در این کشور و همچنین بررسی هزینه تحصیل دکتری در انگلستان از جمله مواردی هستند که بسیار مورد توجه متقاضیان قرار می گیرد.

دانشگاه های کشور انگلستان دارای سطح بسیار بالایی در مقطع دکتری و تحصیلات تکمیلی هستند در نتیجه افرادی که در این کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند آینده شغل بسیار خوب و درخشانی خواهد داشت که قطعا درآمد بالایی را نیز کسب خواهند نمود.

هزینه تحصیل دکتری در انگلستان اندکی بالا بوده و بسیاری از متقاضیان در جستجوی دریافت بورسیه تحصیلی هستند به طور میانگین شهریه دانشگاه ها جهت تحصیل در مقطع دکتری برای دانشجویان بین المللی سالانه حدود ۱۸ هزار پوند می باشد.

به همین منظور برای دانشجویان مقطع دکتری کمک هزینه های تحصیلی در نظر گرفته شده است علاوه بر آن اجازه کار برای دانشجویان در کنار تحصیل نیز داده شده است که بتوانند بخش از هزینه های خود را پوشش دهند.

دانشجویان مقطع دکترا در انگلستان اجازه کار در ۳۰ ساعت در هفته را در کنار تحصیل دارد در نتیجه این موضوع برای دانشجویان مقطع دکترا با توجه به هزینه بالای تحصیل بسیار حائز اهمیت می باشد و حقوق دریافتی معمولا با توجه به شرایط و سمت شغلی از طرف کارفرما متفاوت بوده اما معمولا برای دانشجویان در این مقطع در مقایسه با مقاطع پایین تر شرایط کار دانشجویان بهتر می باشد.

هزینه تحصیل در مقطع دکتری انگلستان

هزینه خوابگاه و خانه دانشجویی انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان کشور انگلستان جزوه کشورهای می باشد که تقاضای زیادی برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی بوده و یکی از موضوعاتی که در بین دانشجویان دارای اهمیت می باشد این بوده که هزینه خانه دانشجویی انگلستان و خوابگاه به چه صورت میباشد؟

زیرا دانشجویان با دانستن این مسئله با مشکل مسکن مواجه نخواهند شده و همچنین در دانشگاه های انگلستان خوابگاه های مختلفی در محوطه دانشگاه وجود دارد که برای دانشجویان طراحی شده است و همچنین در خارج از محوطه نیز خوابگاههای برای اقامت دانشجویان در نظر گرفته شده است تا دانشجویان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

دانشجویانی که میخواهند از اسکان و خوابگاه در انگلستان استفاده کند بعد از گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد نظر باید خوابگاه خود را رزرو کنند و همچنین علاوه بر خوابگاه دانشجویان می توانند در خانه های دانشجویی که در لندن وجود دارد و بسیار مجهز و باکیفیت هستند نیز اسکان پیدا نمایند.

هر کدام از این خوابگاه ها و منازل دارای هزینه ها و امکانات متفاوتی هستند و در صورت تمایل و اطلاعات بیشتر به شما می توانید با خوابگاه دانشجویی که در انگلستان وجود دارد تماس بگیرید و اطلاعات شما کامل و جامع تر گردد.

با توجه به اینکه کشوری دستان دارای دانشگاه بسیار عالی و معتبر می‌باشد و در نتیجه تمام خوابگاه ها و منازل استیجاری آن نیز مجهز و درجه یک هستند.

خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه های انگلستان دارای اتاق های تک تک و دو تخت می باشند و با داشتن امکانات رفاهی مانند سالن مطالعه، سالن ورزشی، استخر، کتابخانه ،آشپزخانه و خیلی از موارد دیگر اقامت را برای دانشجویان بسیار آسان نموده است برخی از خوابگاه ها در کشور انگلستان با دریافت هزینه بیشتر از سه وعده غذا را در اختیار دانشجویان قرار میدهند.

هزینه خوابگاه و خانه دانشجویی انگلستان

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان کسانی که قصد دارند ویزا تحصیلی انگلیس را دریافت کنند حتما باید اطلاعات کافی و جامع را در مورد هزینه زندگی دانشجویی انگلستان بدانند تا بتواند برنامه‌ریزی خوب و صحیح را داشته باشند.

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان یک موضوع می باشد که امروزه دغدغه بسیاری از افرادی که قصد اقامت در این کشور را دارند بوده زیرا سالانه بسیاری از افراد از روش‌های مختلفی مانند تحصیل ،سرمایه و خیلی از موارد دیگر به کشور انگلستان وارد می شوند.

خود کشور انگلستان و همچنین هزینه ها در آن نسبت به سایر شهرهای اطراف آن پرهزینه تر بوده همچنین باید این را بدانید که هزینه ها نسبت به مرکز و خارج از شهر با توجه به متراژ و محل زندگی متفاوت میباشد.

اجاره مسکن و تامین خوراک که بیشترین بخش هزینه های زندگی را به خود اختصاص می‌دهند به صورت متفاوت بوده و شما با هر هزینه میتوانید خوراک و مسکن مورد نیاز خود را در مناطق مختلف خریداری کنید.

هرچقدر متراژ ملک شما بیشتر باشد قطر هزینه آن نیز بالاتر بوده و شما می توانید با توجه به بودجه خود مسکنی را اجاره کنید که با خرج و مخارج شما تطابق داشته باشد.

قیمت خرید و نگهداری خودرو در انگلستان آسان بوده در نتیجه از نظر حمل و نقل دانشجویان هیچگونه نگرانی نخواهند داشت و حتی می توانند از وسایل و حمل و نقل عمومی استفاده کنند که قطعاً مقرون به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

مراقبت های بهداشتی در کشور انگلستان به علت موافقت نامه های بهداشتی به صورت رایگان در اختیار شهروندان و همچنین دانشجویان قرار می‌گیرد در نتیجه اگر شما به هر دلیلی دچار مریضی شدید می توانید به صورت رایگان تحت درمان قرار بگیرید.

در نتیجه کشور انگلستان با داشتن تمام این خصوصیات توانسته از دانشجویان بسیاری را به خود جذب کند به همین منظور بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که این کشور را برای تحصیل خود استفاده کنند که از نظر هزینه و سایر موارد بسیار مناسب می باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

هزینه کامل اخذ ویزا تحصیلی انگلستان

هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان هزینه گرفتن ویزا تحصیلی انگلستان به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر بسزایی بر روی نرخ ویزا دارند در نتیجه نمی توان قیمت دقیق و مشخصی از آن را بیان نمود.

این هزینه ها با توجه به رشته و محل پذیرش شما و همچنین اقامت و تابعیت شما متغیر بوده در نتیجه شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به مکان هایی که به صدور اخذ ویزای دانشجویی می پردازند به صورت مستقیم مراجعه نمایید که قطعا اطلاعات کافی و جامع را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر شما قصد سفر به کشور انگلستان رادارید و می خواهید در آنجا تحصیل نمایید ابتدا باید برای ویزای آن به سفارتخانه معتبر مراجعه کنید که قطعاً برای دریافت فور و سایر مراحل قانونی باید هزینه‌های خاصی را پرداخت نمایید.

همچنین شما باید یک مبلغی را به عنوان ودیعه به امانت بگذارید که ضامن به خواهد بود.
روش دیگر برای فهمیدن هزینه ها مراجعه به سایت های معتبر از جمله این ساعت می باشد که شما در کوتاه ترین زمان می توانید تمام هزینه ها را به راحتی مشاهده نمایید و بعد از مطالعه کامل برای صدور ویزا اقدام کنید که یکی از بهترین و قابل دسترس ترین روش برای تمامی افراد مخصوصاً کسانی که دارای مشغله کاری بالا هستند به شمار می‌آید و همچنین کسانی که دسترسی آسان به مراجعه حضوری ندارند می توانند از این سایت ها استفاده کنند.

قطعا با تمامی این موارد و توضیحاتی که داده شد میتوانید هزینه ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان را به صورت حدودی تخمین بزنید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان