ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

مزایای اقامت فرانسه

مزایای اقامت فرانسه

مزایای اقامت فرانسه

مزایای اقامت فرانسه وقتی بسیاری از ما صحبت از اقامت‌ و زندگی در فرانسه را می‌ کنیم در واقع دوست داریم مزیت های اقامت فرانسه که شهروندان این کشور از آن بهره مند هستند را داشته باشیم و مانند آن ها در رفاه زندگی کنیم.

برای ما که در یک کشور جهان سومی و دارای محرومیت های بسیاری زندگی می کنیم زندگی در کشوری مانند فرانسه که مهد تمدن می باشد بسیار لذت‌بخش خواهد بود و ما می خواهیم در این قسمت در مورد مزایای زندگی و اقامت در فرانسه صحبت کنیم. رفاه و درمان در این کشور بسیار خوب است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای درمان به این کشور سفر کنند و از مزایای آن استفاده کنند.

در این کشور هزینه های زندگی بسیار اقتصادی است و شما به راحتی با کمترین در آمد می توانید یک زندگی در حد معمول داشته باشید و زندگی خود را با آن متعادل نمایید. از گذشته فرانسه مهد تمدن و یکی از کشور های زیبا در دنیا بوده است و دارای طبیعتی بکر و زیباست که هر بیننده ای را مجذوب خود می‌کند.

این یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که هر فردی برای اینکه بخواهد به خاطر این به این کشور سفر کند کاملا حق دارد و وقتی شما اقامت فرانسه را داشته باشید می توانید آزادانه به بسیاری از کشور ها سفر کنید و دیگر احتیاج به گرفتن ویزا و دنگ و فنگ هایی که در داخل ایران برای سفر به دنیا دارید نخواهید داشت.

در نتیجه این نیز یکی از مزیت‌ های بسیار مهم اقامت در فرانسه است. در فرانسه تمامی افراد دارای امنیت شغلی مناسب هستند و همین هم باعث شده است که بسیاری از افراد به خاطر این امنیت شغلی کشور های خود را برای زندگی و اقامت در فرانسه ترک کنند.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای دانشجویی انگلستان را نیز مطالعه فرمایید!

مزایای اقامت فرانسه

اقتصاد عالی فرانسه

مزایای اقامت فرانسه فرانسه دارای اقتصاد متنوعی می باشد که این کشور را نسبت به سایر کشور ها منحصر به فرد نموده است اما مهم ترین این موارد این است که فرانسه پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا است و همین امر سبب شده است که سالانه بسیاری از مهاجران در سراسر دنیا به این کشور سفر کنند.

این کشور به دلیل سیاست های که دارد باعث شده است سالانه جذب سرمایه از سایر کشور ها تا میزان بالایی به این کشور سرازیر شود و هر سال نیز این قضیه بالاتر هم می رود و باعث شده است که رشد اقتصادی این کشور را چندین برابر کند.

این کشور از لحاظ تجاری پنجمین در دنیا و دومین در کشور های اروپایی می باشد در کشاورزی نیز یکی از مهم ترین اقتصادهای دنیا و حرف اول را در دنیا می زند.

این کشور از لحاظ خودرو سازی نیز یکی از بهترین و بزرگترین هاست و خودرو های با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند. اقتصاد کشور فرانسه یک اقتصاد توسعه یافته است و بستگی زیادی به بازار دارد و نوسانات بازار قطعاً تاثیر مستقیمی بر روی اقتصاد این کشور خواهد گذاشت.

در بخش هوافضا نیز این کشور از مهم ترین کشور ها در سطح جهان است. همچنین محصولات آرایشی تولید شده در فرانسه حرف اول را در دنیا می زنند. همان طور که در بالا توضیحاتی را در این زمینه نیز دادیم که چقدر کشور فرانسه در همه زمینه ها پیشرفت دارد و اقتصاد این کشور تنها وابسته به یک محصول نیست و با محصولات زیادی اقتصاد کشور خود را در بالا ترین سطح نگه داشته اند و به هیچ عنوان هیچ قدرتی در جهان نمی تواند اقتصاد این کشور را مورد تهدید قرار دهد و هزینه زندگی در فرانسه بسیار مناسب است.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای استارت آپ انگلستان را نیز مطالعه فرمایید!

اقتصاد عالی فرانسه

خدمات درمانی فرانسه

مزایای اقامت فرانسه یکی از بهترین ویژگی های هر کشوری داشتن یک خدمات درمانی خوب و مناسب است که کشور فرانسه از این مزیت برخوردار است و شهروندان این کشور به خاطر داشتن این خدمات فوق العاده راهی این کشور می شوند و اقامت فرانسه را دریافت می کنند.

در این کشور مهم نیست شما چقدر درآمد دارید شما به راحتی می توانید هزینه‌های درمان خود را به هر میزان که باشد پرداخت کنید و این هیچ نسبتی با درآمد شما نخواهد داشت بیمه‌ های دولتی که در فرانسه وجود دارد تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی را تقبل می کند و هزینه دندانپزشکی که در این کشور را تقریباً هیچ بيمه ای ساپورت نمی کند و در کشور فرانسه کاملاً رایگان است و شما می توانید به راحتی به هر میزان که می خواهید دندان هایتان را درست کنید و خواهید دید که بيمه ها چقدر شما را حمایت خواهند کرد.

برای اینکه شما بتوانید از بیمه های این کشور استفاده کنید باید حداقل سه ماه در این کشور ساکن باشید که در واقع بتوانیم از هزینه های دولتی آن بهره مند شوید و بتوانید در این سایت ها ثبت نام کنیم بعد از اینکه با بیمه شما موافقت شد.

به شما یک کارتی که این کارت بیمه سلامت شما را تضمین می کند می دهند پس اگر شما در این کشور احتیاج به درمان داشتید با پرداخت هزینه بسیار پایین می تواند کار های درمانی خود را انجام دهید که بعد از بیمه تامین هزینه ها را به شما باز خواهد گرداند و بسیاری از بیمه ها در این کشور هستند که بین ۷۵ تا ۱۰۰ درصد از خدمات بیمه شما را پرداخت می کند و این بسیار به نفع مردم عادی و حتی افرادی که دچار بیماری هستند می باشد.

خدمات درمانی فرانسه

مزایای کارت اقامت فرانسه

مزایای اقامت فرانسه داشتن کارت ویزا اقامت فرانسه دارای مزایای بسیار زیادی برای دارندگان کارت است. اما یکی از مهمترین مزایای داشتن این کارت سفر به سایر کشو رهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است طبق توافقی که فرانسه با سایر کشور های عضو اتحادیه کرده است کسی که ویزای شینگن و یا فرانسه را داشته باشد به راحتی قادر است که به تمامی کشور های عضو اتحادیه اروپا سفر کند که این کشورها شامل ۲۶ کشور هستند که معتبر ترین آنها در این لیست ما می‌توانیم به آلمان اسپانیا پرتغال سوئد ایتالیا و سوئیس اشاره کنیم.

حتی اگر در صورتیکه شما بخواهید به یکی از این کشور ها نقل مکان دائم بکنید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید چرا که شما دارای ویزای شینگن هستید و این امکان برای شما وجود دارد و با گذراندن یک مراحل خاص به راحتی قادر به سفر به این کشور ها خواهید بود آزادی سفر و همچنین اعتباری که این کار برای شما ایجاد می کند و باعث می شود که شما به بسیاری از کشور های دنیا سفر کنید که هر یک از این کشور ها خودشان قطبی از گردشگری و مزایا هستند که به راحتی شما در واقع با گرفتن یک کارت اقامت تمامی این کشور ها را به همراه خواهید داشت.

این از مهم ترین مزایای کارت اقامت فرانسه است که شاید بسیاری از افرادی که خواهان گرفتن کارت هستند با توجه به این مزایا می خواهند که این کارت اقامت را داشته باشند.

مزایای کارت اقامت فرانسه

امنیت شغلی فرانسه

مزایای اقامت فرانسه از دیگر مزایای که زندگی در فرانسه دارد این است که کار و فعالیت در این کشور و قوانینی که برای نیروی کار در فرانسه نوشته شده است بسیار سفت و سخت است و در واقع دولت بسیار از کارگران و کارمندان کشور خود حمایت می کند و افرادی در این کشور کار می کنند امنیت شغلی لازم را دارند و تمامی افرادی که در این کشور کار می کند دارای قرارداد قانونی هستند که این قرارداد از آنها در برابر کارفرما حمایت می کند و حقوق و مزایای آنها کاملا تضمین شده می باشد.

در کشور فرانسه نیز همانند بسیاری از کشور ها دو نوع قرارداد برای استخدام وجود دارد که قرارداد دائمی و یک قراردادی که در مدت معینی بین کارفرما و کارمند بسته می شود و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که ما در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد اما در بیشتر مواقع حق با کارگران و نیروی کار است و به هیچ عنوان در این کشور کارفرما حق اخراج کردن بدون دلیل کارمندان خود را ندارد و نمی تواند این کار را با کارمندان خود بکند.

پس شما به هیچ عنوان نباید از این نگران باشید که چون شما یک تبعه خارجی هستید یا ممکن است حق کاری شما زیر پا گذاشته شود و از این بابت خیالتان راحت باشد.

امنیت شغلی فرانسه

حمل و نقل عمومی در فرانسه

مزایای اقامت فرانسه از مزایایی دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم در واقع حمل و نقل عمومی گسترده فرانسه است که از مهمترین مزایای این کشور می‌باشد. در این کشور خیابانهای و اتوبان ها بسیار گسترده و زیادی وجود دارد و همچنین استاندارد های بالایی که خیابان‌های این کشور دارند باعث شده است که این کشور یکی از منحصر به فرد ترین کشورها در زمینه حمل و نقل عمومی بکند.

فرانسه دارای فرودگاه‌های بین‌المللی زیادی است که این فرودگاه ها همه دارای بروز ترین هواپیما ها و به روز ترین حمل و نقل می باشد شبکه راه‌آهن و بطور کلی حمل و نقل ریلی این کشور بسیار گسترده است به یکی از بهترین و سریع السیر ترین قطار های موجود در دنیا در کشور فرانسه وجود دارد و باعث شده است که افرادی که در این کشور هستند حمل و نقل عمومی بسیار راحتی داشته باشند و به راحتی به کشورهای و شهرهای دیگر سفر کنند و دغدغه ای از این لحاظ نداشته باشند.

این سرویس حمل و نقل باعث شده است که افراد به راحتی در هر زمانی که می خواهند به مقصد خود نزدیک باشند و دیگری خونه دغدغه ای از لحاظ دوری و مسافت نداشته باشند. .
هر جایی که اراده کنند به راحتی در هر مکانی باشند که می خواهند. البته تمامی این وسایل نقلیه عمومی در مراکز شهرها وجود دارد اما اگر در روستاها و اطراف به فرانسه زندگی می کنید بهتر است که به فکر داشتن یک ماشین برای خود باشید چرا که کمی از این شهرها وسایل حمل و نقل عمومی دور است اما ماشین های تولیدی این کشور نیز حرف اول را در دنیا میزنند و قطعاً یکی از بهترین ماشین های موجود در دنیا هستند. که دلیل دیگری برای مهاجرت به فرانسه را به وجود می آورد.

حمل و نقل عمومی در فرانسه

مراکز تحصیلی پیشرفته در فرانسه

مزایای اقامت فرانسه کشور فرانسه دارای یکی از مراکز تحصیلی پیشرفته در دنیا است. یکی از بهترین مراکز تحصیلی دنیا را دارد و آرزوی تحصیل در فرانسه آرزوی بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل است و تمامی دانشجویانی که در سراسر دنیا هستند دوست دارند که در این کشور به تحصیل بپردازند.

تمامی افرادی که در جستجوی کشور خارجی برای ادامه تحصیل هستند همه نام کشور فرانسه بر می‌ خورند و رویایی تحصیل در این کشور را در سر می پرورانند.

چرا که این کشور بسیار به تحصیل علاقه مند است و از تمامی دنیا دانشجویانی را برای تحصیل جذب می‌ کند. دانشجویانی که به این دانشگاه ها وارد می شوند خیالشان از بسیاری از جهات راحت است که به راحتی می توانند تحصیل کنند و سایر هزینه ها و جنبه‌های زندگی شان را تامین کنند.

تمامی کشورهای دنیا در تلاش هستند تا نخبه‌ های علمی سایر کشور ها را جذب کنند و کشور خود را به یک کشور علمی تبدیل کنند و کشور فرانسه نیز از این قانون مستثنی نیست و همین امر سبب شده است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا آرزوی تحصیل در این کشور را در سر بپرورانند. و کشور فرانسه نيز در این زمینه کشور خود را آماده کرده است و سالانه بودجه زیادی را برای جذب دانشجویان خارجی در نظر می‌ گیرد.

مراکز تحصیلی پیشرفته در فرانسه

هزینه زندگی در فرانسه

مزایای اقامت فرانسه در این بخش می خواهیم هزینه زندگی در فرانسه را مورد بررسی قرار دهیم و مزایا و معایب این بخش را مورد بررسی قرار دهیم. هزینه های زندگی در فرانسه بستگی به مکان و شهری دارد که شما در آن زندگی می کنید اگر شما در مرکز پاریس و فرانسه زندگی می کنید و قطعاً هزینه های زندگی در این که شهر بالاتر از سایر نقاط است چرا که این کشور شهر توریستی است و هزینه ها نسبتا بالاست اما هرچه از شهر پاریس دور باشیم قطعا هزینه های زندگی برای شما کمتر خواهد بود.

پس مکان زندگی در هزینه های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته به طور کلی هزینه های مختلف زندگی در فرانسه مانند هزینه های آموزشی و حمل و نقل و خدمات های درمانی و بیمارستانی نسبت به بسیاری از کشور ها از جمله آمریکا و انگلیس بسیار ارزان تر و کمتر است.

هزینه های تحصیل در فرانسه به خاطر دولتی بودن این هزینه ها بسیار پایین تر نسبت به سایر کشور هاست ولی بقیه کشور ها این مزیت را نخواهند داشت و هزینه تحصیل در سایر کشور ها بسیار بالاست حتی بسیاری از کارگران و کارمندان در این کشور برای حمل و نقل عمومی خود دارای مزایایی هستند مثلاً بسیاری از کارفرما هستند که ۵۰ درصد هزینه‌های حمل و نقل عمومی برای افراد را پرداخت می‌ کنند و قطعاً بسیار به نفع کار گر ها می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان