ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

جاهای دیدنی ایتالیا

جاهای دیدنی ایتالیا

جاهای دیدنی ایتالیا ایتالیا یک شهر باستانی بوده که دارای معماری های بسیار زیبایی می باشد و شما با قدم زدن در کوچه های آن شاهد این امر می باشید و همچنین سبک خانه های آن به گونه ای می باشد که شما در کشورهای دیگر کمتر نمونه هایی از آن را مشاهده خواهید نمود.

جاهای دیدنی ایتالیا به قدری زیاد می باشد که شما با دیدن هر کدام از آن‌ها بسیار لذت خواهید برد و این شهر برای تمام افراد مناسب می باشد. هتل های بسیار معروفی نیز در این کشور وجود دارد که مسافران می توانند اقامت خوبی را در آنجا داشته باشند و هر کدام از این هتل ها با توجه به خدمات رسانی قیمت مناسبی نیز دارند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نمونه از مکان های دیدنی این کشور زیبا بپردازیم تا آشنایی شما با این کشور بیشتر شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا را نیز مشاهده بفرمایید!

جاهای دیدنی ایتالیا

برج پیزا

برج پیزا از جاهای دیدنی ایتالیا می باشد. همچنین پیزا یک شهر تاریخی کوچک و بندری در ایتالیا بوده که به دلیل موقعیت خوب، از شهرهای مهم اروپا محسوب شده و این شهر در میان گردشگرانی که به تاریخ و معماری علاقه دارند؛ محبوبیت بسیار بالایی دارد؛ به همین منظور سالانه افراد زیادی به قصد دیدن آن به این کشور سفر می کنند.

دلیل پرطرفدار بودن این مکان معماری ها و جاذبه های تاریخی بی نظیر می باشد. همچنین دلیل اصلی شهرت شهر پیزا نیز وجود برج پیزا می باشد که به عنوان برج ناقوس شناخته شده و به دلیل انحرافی که دارد، توجه علاقمندان به به خود جلب نموده است.

پیشنهاد میکنیم مقاله شرایط ویزا فامیلی انگلستان را نیز مشاهده بفرمایید!

برج پیزا

آمفی تئاتر کولوسئوم

بیشتر افراد قطعاً نام آمفی تئاتر کولوسیوم را شنیده اند که یکی از جاهای دیدنی ایتالیا می باشد. این مکان برای تماشای نبرد گلادیاتور ها ساخته شده و همچنین محلی برای سرگرمی مردم ایران و امپراتور در گذشته بوده که در مرکز شهر قرار دارد و بنای آن به شکل بیضی بوده که بسیار جذاب می باشد.

بیشتر نبرد هایی که در این مکان برگزار می شوند همیشه مرگبار هستند و تماشاگران به هیچ عنوان از دیدن آن سیر نمی شوند، بلکه از نبرد بین انسان و حیوان بسیار لذت می برند و اغلب گلادیاتور های آن زن و مرد هستند که به صورت برده می باشند و یا افرادی نیز هستند که به صورت داوطلبانه گلادیاتور می شوند و به ازای آن پول نیز دریافت می نمایند.

این بنا یکی از شاهکارهای هنری در معماری جهان به شمار می‌آید که حاصل آن هنرنمایی بتن، سنگ آهک آجر و خاک بوده که در برابر حوادث مقاومت بالایی دارد.

آمفی تئاتر کولوسئوم

گرند کانال ونیز

جاهای دیدنی ایتالیا اگر قصد دیدن جاهای دیدنی ایتالیا را دارید، ما به شما گرند کانال ونیز را معرفی می کنیم که سرسبد شهر های ایتالیا می باشد و یک راه آبی شهر ایتالیا بوده که با شکل s برعکس می باشد و از سنت موراکو تا کلیسای سانتا کیارا امتداد داشته و آن را به دو قسمت تقسیم می نماید که رفت و آمد در آن توسط وسایل نقلیه آبی صورت می گیرد.

پلیس، آتش نشان ، اورژانس و بیمارستان در سراسر کانال تردد دارند و ارتباط میان ونیزی ها و شاه های آبی حتی در زمان مرگ هم قطع نمی شود. این جزیره در اوایل قرن نوزدهم محل بزرگترین قبرستان ونیزی ها بوده و هر دو سوی گراند کانال هتل ها و ساختمان های باشکوه وجود دارند که شما می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید.

بر روی این مکان ۴پل وجود دارد که قدیمی ترین و مشهور ترین پل ریالتو بود که در اواخر قرن شانزدهم میلادی طراحی شده و در وسط کانال قرار گرفته است. پل دیگر آن آکادمیا می باشد که در قرن نوزدهم میلادی بر روی پایانه شرقی کانال ساخته شده تا تردد عابرین را آسان تر نماید که این پل در ابتدا قرار بود چوبی باشد، اما بعد از آن را با فولاد تقویت نمودند تا دوام بیشتری داشته باشد.

پل دیگر اسکالتزی می باشد که در پایان غربی کانال قرار دارد و ایستگاه قطار را به پایانه اتوبوس ها و همچنین پارکینگ ها متصل می نماید.

گرند کانال ونیز

شهر واتیکان

جاهای دیدنی ایتالیا واتیکان یکی از مقدس ترین شهرهای دنیا بوده که دارای تاریخ طولانی و سرگذشت پر از حوادث گوناگون می باشد که دانستن آن برای تمام افراد بسیار جالب خواهد بود.

جمعیت این شهر بسیار کم بوده ولی در عین حال پربازدیدترین شهر است، در نتیجه یکی از مکان های دیدنی ایتالیا می باشد.

شهر واتیکان با توجه به اینکه بخشی از کشور ایتالیا می باشد، اما از خیلی لحاظ مستقل بوده که دلیل آن یک سری کشمکش های طولانی با دولت ایتالیا می باشد، این شهر نیروهای مسلح ندارد و همچنین دفاع نظامی آن بر عهده کشور ایتالیا بوده و برخی از اعضای گارد سوئیس و روحانیون پاسپورت خود را از شهر واتیکان دریافت می‌کنند و همچنین این نکته بسیار مهم می باشد که هیئت دیپلماتیک در آن رایج نیست.

بانک هایی که در این شهر قرار دارند از زبان لاتین استفاده می کنند که به نوبه خود بسیار جالب می باشد.

شهر واتیکان

پانتئون

جاهای دیدنی ایتالیا معبد پانتئون دارای قدمت بسیار طولانی بوده که از شگفتی‌های معماری به شمار می آید و بیشتر افرادی که قصد بازدید از مکان های گردشگری ایتالیا را دارند حتما از این مکان دیدن می کنند که قطعاً برای آنها بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود.

حیرت انگیز ترین بخش این مکان، گنبد بزرگ ان می باشد که بزرگترین گنبد جهان می باشد و به خاطر برابری فاصله زمین تا سقف، یک تناسب عالی در آن برقرار می باشد. فضای داخل این مکان شبیه سیلندر می باشد که با یک نیم کره پوشش داده شده و ارتفاع سیلندر با کره برابری می‌کند و این بنا امروزه مقبره نقاش رنسانس ایتالیا در کنار پادشاهان و شاعران می باشد.

این مکان دیدنی دارای ۱۶ ستون بزرگ بوده که هرکدام دارای وزن ۶۰ تن می باشند. نمای قسمت بیرونی بنا در قسمت شرقی قرار دارد که از یک معبد یونانی الگوبرداری شده و این بنا دارای ستون های کورینتی و مجسمه های دیوید انژرز بوده و در سمت چپ آن چهره های دانشمندان برجسته نیز وجود دارد.

معبد پانتئون در محله لاتین شهر قرار دارد و دسترسی به آن با استفاده از وسایل نقلیه عمومی آسان بوده و شما به راحتی می توانید از این مکان دیدنی بهره مند شوید.

پانتئون

کلیسای جامع میلان

از دیگر جاهای دیدنی ایتالیا می توان به کلیسای جامع میلان اشاره نمود که بزرگترین کلیسای معروف در ایتالیا می باشد. گردشگران زیادی هنگامی که به شهر میلان سفر می کنند ابتدا به دیدن این کلیسا می پردازند که آثار هنری زیادی را در خود جای داده و معماری خیره کننده ای دارد.

با توجه به این که ساخت این کلیسا همچنان ادامه دارد، می توان گفت که تنها کلیسای دنیا بوده که ساخت آن بسیار طولانی شده است و برای اینکه سنگ های کلیسا همیشه درخشان بماند، مرمت سازه‌های روتینی بر روی آنها انجام شده است، به گونه‌ای که این کلیسا ۶ قرن طول کشید تا ساخته شود، در نتیجه قدمت بالایی نیز دارد.

این کلیسا در مرکز شهر ساخته شده و طراحی بخش دیگر شهر و خیابان ها بر اساس آن شکل گرفته است. در ساخت این کلیسا معماران و هنرمندان و همچنین مجسمه‌سازان زیادی دخیل بوده‌اند، در نتیجه تلاش‌های آنها باعث ایجاد یک سبک ترکیبی از سبک گوتیک اروپایی می باشد.

این کلیسا دارای پنجره های بسیار بزرگ بوده که شیشه های رنگی دارد و زیبایی خاصی را به نمای داخلی آن داده و چند تا از این پنجره های رنگی در تالار قرار دارند و از بزرگترین پنجره های دنیا به شمار می آیند.

در جلوی ساختمان درب برنزی قرار دارد که بر روی آن نقش و نگار های مذهبی حک شده اند که این نقش و نگار ها شامل گل های زیبا و موضوعات مربوط به داستان هایی از زندگی حضرت مریم به شیوه گوتیک می باشند.

کلیسای جامع میلان

رومن فروم

جاهای دیدنی ایتالیا ایتالیا بزرگترین مرکز توریست جهان بوده که مورد توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته است. از جاذبه های توریستی ایتالیا می‌توان به رومن اشاره نمود که به معنای میدان اصلی شهر می باشد و خرابه های به جا مانده از دوره های امپراطوری روم بوده که مردم از این مکان برای انجام معاملات تجاری ،خرید و فروش اشیا و ملاقات با دوستان و افراد مهم و همچنین تماشای مسابقات و گرفتن جشن استفاده می کنند.

زمین های رومن فروم سنگفرش هستند و اطراف آن ساختمان های باشکوه با معماری های به سبک روم ساخته شده اند که امروزه یکی از پربازدیدترین مناطق جهان به شمار می‌آید. این جاذبه گردشگری به عنوان یک مکان چند منظوره می باشد که وقایع و اتفاقات مهمی را میزبانی نموده و در نتیجه یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا می باشد.

این مکان گردشگری ساختمان های مختلف را به هم متصل می نماید، به گونه ای که شما در فاصله کمی از آن شاهد کلوسئوم می باشیدکه از خیابان های معروف بوده و به عنوان مسیری برای تجمعات و راهپیمایی ها استفاده می شود.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان