ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور فرانسه 6 روزه

دسترسی سریع

اطلاعات سفر در یک نگاه

توضیحات تور

تور فرانسه با ورود به شهر پاریس عروس شهر های اروپا آغاز می‌شود. در پاریس فرصت داریم تا از شاهکارهای مانند برج ایفل و موزه لوور و قدم زدن در خیابان شانزه لیزه به یادماندنی‌تر کنید. لذت نوشیدن یک فنجان قهوه فرانسوی را در تپه مونت مارتر از دست ندهید. سفر به فرانسه و گشت و گذار در شهر رویایی پاریس، شهر عشاق و فیلم های رمانتیک، شهر آواز و هنر، تجربه ی فراموش نشدنی و البته بسیار دلپذیر را برایتان به ارمغان می آورد. جاذبه ها و دیدنی های پاریس از کلیسای نتردام با گوژپشت معروفش تا موزه‌ی حیرت‌انگیز لوور با لبخند ژوکوندش و … به قدری زیاد است که از آن می توان به عنوان موزه بصری نام برد. نام پاریس به رستوران ها و کافه های بی نظیرش، بوتیک ها و طراحان پرآوازه اش گره خورده است.پاریس پایتخت فرانسوی‌ها برای کودکان هم بسیار سرگرم کننده است، دیزنی‌لند پاریس از باید‌های سفر با کودک است که البته شما را هم حسابی غرق دنیای کارتون‌های بچگی خواهد کرد. آب و هوای پاریس اقیانوسی است و در طول سال دمایی متوسط و هوایی مرطوب دارد، متوسط دمای پاریس بین 5 ° C (41 ° F)در فصل زمستان و 5 ° C (41 ° F)در فصل تابستان است و اصولا شهر پاریس از حومه شهر گرمتر است.آب و هوای پاریس در بهار و پاییز معمولاً ملایم است اما تغییر ناگهانی هوا هم کم پیش نمی‌آید؛ بنابراین باید آمادگی گرم یا سرد شدن ناگهانی هوا را در این دو فصل داشته باشید و در چمدانتان لباس گرم و سرد را همراه خود داشته باشید. بهترین زمان برای سفر به فرانسه ماه های آوریل تا ژوئن و ماه های سپتامبر تا نوامبر است که از نظر آب و هوا بسیار مناسب سفر است. اگر در جولای و آگوست به فرانسه سفر کنید هجم عظیمی از مسافران و گردشگران را حس خواهید کرد. در ماه های نوامبر تا ژانویه که هوا سرد است و توریست های کمتری به فرانسه مسافرت می کنند، هتل ها ارزان تر است و فرصت مناسبی برای سفر ارزان تر به این کشور رویایی است.

اطلاعات هتل

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت هواپیما
ترانسفرهای فرودگاهی و شهری
اقامت در هتل‌های ۴ ستاره با صبحانه
ویزای شنگن
بیمه مسافرتی
گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.