ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور ایتالیا 5 روزه

دسترسی سریع

اطلاعات سفر در یک نگاه

توضیحات تور

تور ایتالیابا ورود به شهر رم آغاز می‌شود. در رم فرصت داریم تا از شاهکارهای چون کولوسئوم، روم باستان، چشمه عشاق، پله های اسپانیا و خیابان دل کورسو آشنا شویم. ایتالیا، معروف به کشور چکمه‌ای شکل است که در جنوب اروپا و پایتخت آن شهر رم است. شهر زیبای رم با قدمت هزارساله را با لقب شهر ابدی می شناسند، رم شهر میکل آنژ و داوینچی بزرگترین موزه بدون سقف دنیاست. مشاهده مجسمه ها، آثار هنری و کلیساهای زیبا در شهر رم سفری پر هیجان به قلب تاریخ را برایتان رقم می زند. سفری که علاوه بر مشاهده آثار هنری و تاریخی،از چشیدن اصیل ترین پیتزاها و پاستاهای دنیا و خرید در مغازه های لوکس و لاکچری و دنیا پر زرق برق مد، نهایت لذت را خواهید برد. بهترین زمان برای سفر به ایتالیا ماه های آوریل تا ژوئن و اواخر سپتامبر تا اکتبراست. آگوست بدترین ماه برای سفر به ایتالیا است، بیشتر ساکنان ایتالیا در این ماه به تعطیلات می روند، بسیاری از هتل ها، رستوران ها و فروشگاه ها نیز در این ماه تعطیل هستند. اوج سفر به رم معمولا از ماه ژوئن شروع شده و تا اوائل سپتامبر ادامه دارد.

اطلاعات هتل

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت هواپیما
ترانسفرهای فرودگاهی و شهری
اقامت در هتل‌های ۴ ستاره با صبحانه
ویزای شنگن
بیمه مسافرتی
گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.