ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور اسپانیا 6 روزه

دسترسی سریع

اطلاعات سفر در یک نگاه

توضیحات تور

تور اسپانیابا ورود به شهر بارسلونا آغاز می‌شود. در بارسلونا فرصت داریم تا از شاهکارهای گائودی مانند پارک گوئل، کلیسای ساگرادا فامیلیا، کازا میلا، کازا باتیو و … دیدن کنیم. خاطره قدم زدن در خیابان رامبلا و ساحل‌های بندر بارسلونا را، هرگز فراموش نخواهید کرد.کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار دارد و با کشورهای پرتغال و فرانسه همسایه است. مادرید، پایتخت آن با داشتن مکان‌های دیدنی بسیار، میزبان مسافران زیادی است که در قالب تور اسپانیا از آن بازدید می‌کنند. آب و هوای این کشور مدیترانه‌ای و معتدل بوده، به گونه‌ای که در تابستان‌ها بسیار گرم و زمستان‌ها سرد است، پس بهترین زمان سفر به این کشور بهار و پاییز است. از مکان‌های دیدنی این کشور می‌توان به موزه دلپرادو، کلیسای ناتمام ساگرادا فامیلیا جزیره‌ی لاهویادِهوسکا و جزایر قناری اشاره کرد که طرفداران بسیاری دارد، پس حتما سری به آن‌ها بزنید. حین سفر به اسپانیا، غذاهایی مانند پنیر مانچگو، پائیا، کراکت و ساردین‌های سرخ شده را حتما تست کنید و از طعم آن‌ها لذت ببرید. همچنین روغن زیتون، آبانیکو (بادبزن اسپانیایی) و اشیای سفالی و سرامیکی را به عنوان سوغات می‌توانید به نزدیکان خود هدیه دهید.

اطلاعات هتل

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت هواپیما

ترانسفرهای فرودگاهی

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره با صبحانه

ویزای شنگن

بیمه مسافرتی

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.