ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور اسپانیا 3 شب مادرید – 3 شب بارسلونا

دسترسی سریع

اطلاعات سفر در یک نگاه

توضیحات تور

اطلاعات هتل

خدمات تور

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تور ارزان اسپانیا

تور ارزان اسپانیا اسپانیا کشوری در غرب اروپا می باشد که مردم این کشور به زبان اسپانیولی صحبت می‌کنند که یک زبان بسیار شیرین و جذاب می باشد. امروزه مردمان زیادی برای گردش و تفریح به این کشور سفر می کنند و اسپانیا یک کشور زیبا و با امکانات فراوان است که علاقمندان زیادی را جذب خود کرده است.

آب و هوای این کشور بسیار مناسب و دلپذیر است و این کشور دارای شهر های زیاد و متنوعی است که هر کدام از این شهرها ویژگی خاصی دارند و علاقمندان خاصی را به خود جلب می کنند.
این کشور، کشوری دموکراتیک و پیشرفته و توسعه یافته در جهان محسوب می شود و تاریخی بسیار غنی دارد. این کشور بسیار جذاب است و هر مسافری را به سمت خود می کشاند و شما با رفتن به این کشور می توانید به اوج هیجان برسید.

تور ارزان اسپانیا در سایت ما، با استفاده از کارشناسان و متخصصین ما در این سامانه بسیار مناسب است و شما می توانید از تور ارزان اسپانیا برای تفریح و گردش استفاده کنید.

تور ارزان اسپانیا گزینه ای مناسب برای افرادی است که دوست دارند به خارج از کشور بروند و با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای اسپانیا آشنا شوند. تور ارزان اسپانیا ویژگی های منحصر به فردی دارد و شما با رفتن به این کشور می توانید با روش زندگی مردم اسپانیا آشنا شوید و از فروشگاه ها و مکان های دیدنی این کشور لذت ببرید.

پیشنهاد میکنیم مقاله مدارد مورد نیاز ویزای فرانسه را نیز مشاهده فرمایید!

روش گرفتن ویزا تفریحی اسپانیا

تور ارزان اسپانیا اخذ ویزا توریستی اسپانیا روش های خاص خود را دارد و متقاضیان ویزای تفریحی اسپانیا در صورت داشتن مدارک لازم می توانند درخواست خود را برای اخذ ویزای این کشور به دفتر کارگزاری سفارت اسپانیا ارائه دهند.

لازم به ذکر است بدانید که برای دریافت ویزای اسپانیا تفریحی بهتر است به صورت تور گروهی اقدام کنید. جوابدهی ویزای اسپانیا ۲۱ روز کاری به طول می انجامد.

گردش حساب شما، تمکن مالی و تاریخچه سفر از شرایط اخذ ویزای اسپانیا می باشد. شما دوستان عزیز اگر قصد سفر به اسپانیا دارید یا به صورت تور گروهی اقدام کنید و یا از یک کشور شینگن دیگر اقدام به گرفتن ویزا کنید که با آن اجازه سفر به اسپانیا را داشته باشید.

شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین با ما در ارتباط باشید و ما بهترین تور تفریحی را برای شما پیشنهاد می کنیم و شما می توانید با مشاورین و متخصصین ما در این سایت مشورت کنید.

بنابراین به طور کلی برای گرفتن اخذ ویزای اسپانیا به گردش حساب و تمکن مالی، تاریخچه سفر متقاضی و مدارک لازم برای ویزای اسپانیا نیاز است.

پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان فرانسه را نیز مشاهده فرمایید!

روش گرفتن ویزا تفریحی اسپانیا

معرفی شهر های معروف اسپانیا

تور ارزان اسپانیا شهر های معروف اسپانیا بسیار زیاد هستند و اسپانیا دارای شهر های متنوع و گوناگونی می باشد که هم اکنون به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

مادرید، بزرگترین شهر و پایتخت اسپانیا است. این شهر بسیار جذاب و دیدنی است که دارای فضای شگفت انگیز و لذت بخش می باشد. مادرید در وسط کشور و در فلات اسپانیا قرار گرفته است.

بارسلونا، یکی از شهرهای مهم اسپانیا می باشد که به عنوان یکی از شهرهای منحصر به فرد شناخته شده است. این شهر از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود.

بارسلون دارای آثار باستانی، محله های قدیمی، گاو بازی و حتی در فوتبال مشهور است. شما در این شهر می توانید از آب و هوای مطلوب و ملایم لذت ببرید.

گرانادا در پایه کوه های اسپانیا قرار گرفته است. این شهر پر از میراث اسلامی است و شما در گرانادا دو جاذبه را که در یونسکو ثبت شده اند، خواهید دید. شما دوستان عزیز در تابستان می توانید از ساحل زیبای این شهر لذت ببرید و خاطرات شیرین و به یاد ماندنی را به ارمغان بیاورید.

والنسیا، سومین شهر بزرگ اسپانیا می باشد و مقصد گردشگری محبوبی در شرق و در سواحل دریای مدیترانه محسوب می شود. محبوبیت این شهر به علت درختان پرتقال و ورزش های دریایی و سواحل بی‌نظیر می باشد. کسب و کار در این شهر بسیار پر رونق است و دارای بزرگترین آکواریوم های اروپا می باشد.

مالاگا، یک شهر توریستی محبوب برای گردشگران است و دارای سواحل طلایی و شنی می باشد. سالامانکا که در مرکز اسپانیا قرار گرفته است و زیبایی و جذابیت این شهر به علت ساختمان های لوکس و شیکی است که بسیار فوق العاده هستند و به شهر طلایی معروف است.

معرفی شهر های معروف اسپانیا

مناسب ترین فصل برای سفر به اسپانیا

تور ارزان اسپانیا اروپا به داشتن زمستان‌های سرد و برفی معروف است، اما کشورهای جنوبی اروپا از جمله اسپانیا از این قاعده مستثنا می باشند، چون سواحل جنوبی اسپانیا مانند ایبیزا در زمستان نیز آفتاب ملایمی دارد و گردشگران در زمستان از این آفتاب لذت می برند. به طور کلی فصل بهار بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های گردشگری اسپانیا می باشد.

در این فصل ممکن است گردشگران از بارش باران لذت ببرند.

شما باید قبل از سفر به اسپانیا شرایط آب و هوایی را چک کنید و سپس اقدام به سفر کنید. فصل بهار کمی از سرمای زمستان را به همراه دارد و بهتر است لباس نسبتاً گرم همراه داشته باشید.

در فصل تابستان شلوغ ترین روزها را در اسپانیا خواهید دید. بنابراین فصل تابستان نیز یک فصل مناسب برای سفر به اسپانیا است. شما در تابستان بدون دغدغه بارش و باران می‌توانید از تفریحات این کشور لذت ببرید.

ارزان ترین زمان سفر به اسپانیا به فصل پیک و غیر پیک سفر بستگی دارد، مثلاً در فصل بهار و تابستان با افزایش تقاضا برای سفر به اسپانیا قیمت هتل ها نیز افزایش پیدا می کند، ولی در آخر پاییز و اوایل زمستان می توانید هتل های اسپانیا را با قیمت بسیار مناسب تر رزرو کنید.

اوایل بهار یا اواخر تابستان برای رزرو تور های اسپانیا انتخاب مناسبی است. شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین با متخصصین و کارشناسان ما صحبت کنید و از اطلاعات درست و کامل آن ها بهره مند شوید.

مناسب ترین فصل برای سفر به اسپانیا

هتل های ارزان اسپانیا

تور ارزان اسپانیا همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین هزینه های سف،ر هزینه مربوط به اقامت و رزرو هتل در کشورهای خارجی می باشد و افراد معمولاً در تلاش هستند هتلی ارزان و مقرون به صرفه را انتخاب کنند. تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

اروپا یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود که جاذبه های گردشگری بی شماری دارد. کشور اسپانیا دارای هتل های شیک و مدرن می باشد که به نوبه خود منحصر به فرد می باشند.

هتل های ارزان اسپانیا مانند هتل شیک اند بیسیک رمبلس و هتل سه ستاره شهر بارسلونا می باشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و دارای دسترسی های خارق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق های مجزا برای اقامت مسافران است و دکوراسیون شیک و منحصر به فردی دارد.

هتل مسون کستلا اتیرام، از جمله ارزان ترین هتل های اسپانیا می باشد که از طراحی زیبا و مبلمانی شیک برخوردار است‌. این هتل در یکی از بهترین محله های بارسلونا و در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل با موزه ها، رستوران ها و اماکن دیدنی فاصله چندانی ندارد.

هتل ‏اویسیس، یک هتل دو ستاره است که یکی از ارزان ترین هتل های اسپانیا می باشد و با امکانات و خدمات رفاهی ایده آلی برای مهمانان است. اقامت در این هتل برای مسافران بسیار لذت بخش و دلچسب می باشد.

هتل اطلس ی سه ستاره است که در بخش تاریخی و قدیمی شهر بارسلونا قرار گرفته است. این هتل کوچک نیز به نوبه خود با قیمت مناسب و ارزان خدمات خود را ارائه می‌ دهد که فضای دنج و آرامی دارد و کیفیت وعده های غذایی این هتل بسیار مناسب است و شما از خوردن غذاهای ایرانی هتل لذت می برید.

هتل های ارزان اسپانیا

ویژگی های تورهای اسپانیا

تور ارزان اسپانیا تور اسپانیا از آن تورهای جذاب اروپایی است که عاشقان اروپاگردی به هیچ وجه حاضر نیستند آن را از دست بدهند. چند مزایای این تورها انتخاب فصل مناسب با آب و هوای مطبوع و متنوع اسپانیا است. کشور اسپانیا به دلیل موقعیت جغرافیایی خود که در شبه جزیره ایبری در جنوب اروپا قرار گرفته و دارای سه نوع آب و هوای مختلف است، بسیار معروف و محبوب می باشد.

از ویژگی دیگر تور های اسپانیا خدماتی است که آژانس مسافرتی به مشتریان خود ارائه می دهد از جمله رزرو هتل بر اساس مدت زمان اقامت، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، گشت و گذار کامل در شهر، ارائه بیمه مسافرتی، رزرو هتل های با کیفیت، داشتن راهنمای محلی و گشت های آپشنال از ویژگی های تور اسپانیا هستند.

تور ارزان اسپانیا در آژانس مسافرتی ما بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید از تور ارزان اسپانیا در سایت ما بهره مند شوید. بنابراین بهتر است با ما ارتباط داشته باشید و تنها با یک تلفن ساده تقاضای خود را بیان کنید.

ویژگی های تورهای اسپانیا

هزینه های سفر به اسپانیا

تور ارزان اسپانیا هزینه سفر به اسپانیا به چندین مورد بستگی دارد، یعنی قیمت بلیط هواپیما یکی از هزینه های سفر می باشد و هزینه اقامت در اسپانیا که بخش مهمی از هزینه سفر به اسپانیا را به خود اختصاص می دهد. اسپانیا از مقاصد محبوب گردشگری در اروپا است و به همین علت مسافران زیادی از سراسر نقاط جهان به این کشور سفر می کنند.

حمل و نقل عمومی در اسپانیا یکی دیگر از هزینه های سفر به اسپانیا را شامل می شود. شما برای اقامت و سفر به این کشور به وسیله نقلیه احتیاج دارید از قبیل اتوبوس، مترو و هزینه غذا و نوشیدنی بخش مهم سفر به اسپانیا می باشد و بهتر است برای هزینه ناهار و شام خود در این کشور برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

اسپانیا دارای رستوران و کافه های متنوعی است و شما برای صرفه جویی از رستوران های کوچک استفاده کنید.

اگر شما بتوانید تور ارزان اسپانیا را رزرو کنید، تا حد زیادی هزینه هایتان کاهش می باید.

هزینه های سفر به اسپانیا

نکاتی برای سفر ارزان اسپانیا

نکات مهمی که برای تور ارزان اسپانیا باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید از رستوران ها و کافه های کوچک و ارزان استفاده کنید و همچنین از هتل هایی که تعداد ستاره کمتری دارند استفاده کنید‌.

شما می توانید برای سفر ارزان اسپانیا با کارشناسان و مشاورین ما مشورت کنید و این افراد با سابقه و با تجربه، بهترین و ارزان ترین تور اسپانیا را به شما معرفی می‌کنند و در تلاش هستند یک تور ارزان اسپانیا را در اختیار شما قرار دهند.

زمان سفر را در اولویت خود قرار دهید، بهتر است زمانی که آب و هوای مناسب دارد به اسپانیا سفر کنید تا بتوانید از همه امکانات گردشگری اسپانیا برخوردار شوید.

قبل از سفر برنامه ریزی کامل داشته باشید تا بتوانید به تمام نقاط این کشور بروید و از فضای دیدنی و هیجان انگیز اسپانیا برخوردار شوید.

از وسیله حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید تا در هزینه ها صرفه جویی شود. سعی کنید برای بازدید از موزه های اسپانیا در روزهای مشخص یا زمان های مشخص رایگان استفاده کنید. قبل از سفر خود لیست جاذبه ها و موزه هایی را که می خواهید به دیدن آنها بروید پیدا کنید و برنامه زمانی آن را از اینترنت پیدا کنید.

اسپانیا هر ساله جشنواره های بزرگی را برپا می‌کند. جشن پرتاب گوجه فرنگی در تابستان، عبور اسب سواران از روی آتش و.. در جشنواره در زمستان برگزار می شود. این نوع تفریحات گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می‌کند.

از نکات سفر به اسپانیا همزمان شدن سفرتان با یکی از فستیوال ها و جشنواره های این کشور است. شما می توانید زمانی را برای سفر به اسپانیا انتخاب کنید که مزایای زیادی داشته باشد و بتوانید از جاذبه های فرهنگی این کشور برخوردار شوید.

تور ارزان اسپانیا می تواند شامل توز لحظه آخری نیز شود که باید در سایت ها چک کنید.