ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

معرفی 10 تا از بهترین جاهای دیدنی تورنتو در زمستان

معرفی 10 تا از بهترین جاهای دیدنی تورنتو در زمستان

شهر تورنتو با جمعیتی حدود ۲.۶ میلیون نفر، بزرگترین شهر کانادا و مرکز استان انتاریو است و گزینه‌های متعددی برای گردشگران در خود جای داده است. فهرست جاذبه‌های گردشگری تورنتو شامل موزه‌های جهانی، فروشگاه‌های عالی، تنوع غذایی و فعالیت‌های فضای باز در تابستان و زمستان است. این شهر به دلیل تیم‌های ورزشی حرفه‌ای مانند تیم بیسبال بلو جیز و تیم هاکی مپل لیفز شهرت جهانی دارد. تورنتو با داشتن محله چینی‌های بزرگ، بناهای بازسازی شده دوران ملکه ویکتوریا و آسمان‌خراش‌های مدرن، شهری پرجنب‌وجوش محسوب می‌شود. بنابراین، با آشنایی با مراکز گردشگری این شهر و گرفتن تور کانادا با ما تا انتهای این مقاله از بکتاش تراول همراه باشید.

  1. تالار مشاهیر ورزش هاكی

تورنتو از زمان تأسیس تیم هاکی مپل لیفز در سال 1917 به عنوان پایتخت هاکی روی یخ شناخته می‌شود. این شهر میزبان تالار مشاهیر هاکی است، که یکی از جاذبه‌های ضروری برای گردشگران علاقه‌مند به ورزش‌های هیجان‌انگیز است. این موزه که محل نگهداری جام معتبر استنلی است، تصاویر و اطلاعات مربوط به بازیکنان بزرگ هاکی را به نمایش می‌گذارد و با استفاده از مصنوعات و فیلم‌ها، تاریخچه این ورزش را روایت می‌کند. همچنین، این موزه دارای نمایشگاه‌های چندرسانه‌ای، منحصربه‌فرد و تعاملی است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد به صورت مجازی با بازیکنان حرفه‌ای بازی کنند یا یک بازی را با تمام جزئیات گزارش کنند.

  1. مركز ایتون تورنتو

بازدیدکنندگان می‌توانند در بهترین مرکز خرید تورنتو، یعنی مرکز ایتون، خرید کنند. گردشگرانی که احساس گرسنگی می‌کنند، می‌توانند در یکی از چندین رستوران این مرکز خرید استراحت کنند. این رستوران‌ها انواع غذاهای فست فود و محلی را ارائه می‌دهند. مرکز ایتون که در قلب شهر تورنتو واقع شده است، بیش از ۲۳۵ فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. این مجتمع عظیم که شامل دفاتر اداری نیز می‌شود، در طول هفته حدود یک میلیون مراجعه‌کننده را میزبانی می‌کند و همین امر آن را به یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری تورنتو تبدیل کرده است. متأسفانه، بخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایتون دیگر فعال نیست، زیرا مدتی است فعالیت خود را متوقف کرده است.

  1. های پارك

پارک‌های تورنتو برای هر کسی که علاقه‌مند به لذت بردن از فعالیت‌های فضای باز باشد، مناسب است. بزرگترین پارک عمومی شهر دارای امکانات ویژه‌ای برای پیاده‌روی، زمین بازی کودکان، باغ وحش و امکانات رفاهی دیگر است. این پارک دارای یک آبشار نیز می‌باشد که تالاب با داشتن حیوانات آبزی مانند اردک‌ها و پرندگان دریایی، جزئی از آن مجموعه است؛ بهترین چشم‌انداز این بخش مربوط به بالای باغ‌های تپه‌ای این منطقه است. این پارک برای گردشگرانی که فعالیت‌های بدنی بیشتر را در مسیرهای طبیعی ترجیح می‌دهند، دارای یک استخر روباز، زمین‌های بیس‌بال و زمین تنیس است. یک برگ درخت افرا (نشان ملی کشور کانادا) که با استفاده از انواع گل‌ها و گیاهان دیگر ساخته شده است، به عنوان مشهورترین بخش این پارک شناخته می‌شود.

  1. موزه رویال اونتاریو

مسئولان این موزه اعلام کرده‌اند که رویال اونتاریو یکی از جذاب‌ترین موزه‌های تورنتو است. با تنوع نمایشگاه‌هایی که در این موزه برگزار می‌شود، سخت است این ادعا را رد کرد. این موزه، تاریخ طبیعی را با فرهنگ‌های جهانی ترکیب کرده و نمایشگاه‌هایی پر از تصاویر و مجسمه‌های دایناسورها و انسان‌های ماقبل تاریخ، همچنین منسوجات و تنوع زیستی برگزار می‌کند. تعداد زیادی از نمایشگاه‌های عملی و تعاملی وجود دارد که باعث افزایش دانش و اطلاعات بازدیدکنندگان درباره گذشته و حال می‌شوند. موزه رویال اونتاریو میزبان بزرگترین کلکسیون آثار معماری چینی خارج از کشور است و همچنین کلکسیون‌های زیادی از مصنوعات و ساختمان‌های دیگر کشورها از جمله کشورهای افریقایی و منطقه خاورمیانه را در خود جای داده است.

  1. كاسا لوما

کاخ لوما یکی از جاذبه‌های برجسته تورنتو است که حتماً باید آن را ببینید. این بنا، یک قلعه بزرگ و شگفت‌انگیز است که از زمانی که در قرن بیستم بر روی دامنه‌ای از کوهستان‌ها ساخته شد، فراز و نشیب‌های خود را حفظ کرده است. این قلعه نماد رویای یک شخص ثروتمند و متمول بود که همیشه علاقه‌مند به زندگی در یک قلعه بود، بنابراین آن را ساخت. کاخ لوما دارای مسیرهای مخفی برای گشت و گذار، باغ‌های زیبا و دلپذیر، یک کتابخانه، یک سالن بزرگ و حتی یک آسانسور است. سیصد نفر برای ساخت این مجموعه باشکوه و شگفت‌انگیز به مدت سه سال مشغول بودند.

  1.  آكواریوم ریپلی كانادا

استفاده از لغت “شگفت‌انگیز” برای توصیف این آکواریوم عظیم در کشور کانادا کفایت نمی‌کند، زیرا این مجموعه دارای ۱۶۰۰۰ حیوان آبزی است که همگی در داخل یک محفظه شیشه‌ای قرار دارند. با این حال، این محفظه شبیه به شیشه‌های معمولی برای نگه‌داری ماهی در منزل شما نیست. این محفظه با حجمی معادل ۵.۱ میلیون گالن آب (۷.۵ میلیون لیتر) پر شده است. بازدیدکنندگان تمام این حیات دریایی را با قدم زدن در تونلی شیشه‌ای در داخل آب که بزرگ‌ترین تونل مخصوص تماشا در امریکای شمالی است، از نزدیک مشاهده می‌کنند. کوسه‌ها، نوعی ماهی پهن برقی و سایر موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده کنید. این آکواریوم دارای بیش از ۱۰۰ نمایشگاه تعاملی برای آموزش بازدیدکنندگان درباره حیات دریایی است. هر دو ساعت یکبار نمایش‌های زنده ارائه می‌شود که در آن حیوانات نقش‌های آن‌ها را ایفا می‌کنند.

  1. جزایر تورنتو

جزایر موجود در این شهر یکی از مقاصد تفریحی برجسته در تورنتو هستند. این جزایر که از طریق قایق و کشتی از سواحل تورنتو قابل دسترسی هستند، تنها جزایر این بخش از دریاچه اونتاریو هستند. به دلیل اینکه فقط تعداد محدودی خودرو اجازه دسترسی به این مناطق را دارند، بزرگترین منطقه شهری بدون خودرو در امریکای شمالی هستند. فرصت‌های تفریحی فراوانی از شنا و قایق‌سواری گرفته تا دوچرخه‌سواری و گلف فریزبی، همه و همه در این جزایر یافت می‌شوند. سنترویل که در بخش مرکزی بزرگترین جزیره واقع شده است، یک پارک تفریحی با سبک دهه ۱۹۰۰ هستند که مخصوص کودکان می‌باشد و راه‌آهنی مینیاتوری و چرخ فلک آنتیکی را در درون خود جای داده است. جزایر تورنتو به صورت سالیانه میزبان جشنواره‌های موسیقی سبک راک و آثار هنری نیز می‌باشند.

  1. ناحیه دیستیلری

ناحیه دیستیلری

وقتی گردشگران تصمیم می‌گیرند تجربه حضور در تورنتوی دوران ویکتوریا و شگفتی‌های آن را از نزدیک ببینند، به این منطقه می‌روند. این منطقه بازارمانندی است که در یک منطقه تاریخی با فاصله‌ای کمتر از مرکز شهر قرار دارد، و تنها برای پیاده‌روی ساخته شده است، اطراف ساختمان‌ها و بناهای بازسازی شده که قبلاً محل تولید نوشیدنی‌های گودرمن و ورتز بوده‌اند، واقع شده است. گردشگران با بیش از ۸۰ مغازه‌ی خرده‌فروشی، بوتیک و رستوران، و همچنین نمایشگاه‌های هنری و سالن‌های سرگرمی در این منطقه که یکی از گرم‌ترین و جذاب‌ترین نقاط کانادا نامیده می‌شود، روبرو می‌شوند. این ناحیه طول سال میزبان برخی از رویدادهایی مانند نمایش‌های هنری و جشنواره‌های موسیقی است.

  1. بازار سِینت لارنس

بازار سِینت لارنس

گردشگرانی که به این بازار قدیمی سفر می‌کنند، خریدهایی تاریخی انجام می‌دهند، بازاری که از سال ۱۸۰۳ در همین مکان مورد توجه عموم قرار گرفته بوده است. امروزه این بازار در سه ساختمان برپا می‌شود که یکی از آنها برای غذاهای مخصوص، یکی دیگر برای بازار روزهای شنبه مزرعه‌داران و سومی دارای مغازه‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی است. بازار جنوب میزبان ۱۲۰ مغازه فروش غذاهایی ویژه مانند برادز اند پرودیوس است. خدمات فرهنگی تورنتو در طبقه دوم در معرض نمایش قرار گرفته‌اند. بازار شمال میزبان شنبه بازار مزرعه‌داران است، بازاری که از سال ۱۸۰۳ فعالیت خود را آغاز نموده است؛ روزهای یکشنبه این بازار تبدیل به بازار لوازم آنتیک و قدیمی می‌شود. سالن و بنای سنت لارنس که در سال ۱۸۵۰ ساخته شده است، میزبان کسب و کارهای خرده‌فروشی است.

  1. برج سی. ان.

1.	برج سی. ان

این برج که در قلب مرکز شهر تورنتو احداث شده است، شناخته‌ترین نماد کانادا است. این برج مخابراتی در طی سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۶ توسط یک شرکت راه‌آهنی کانادایی به نام کانادین نشنال ساخته شده و دارای ارتفاعی معادل ۵۳۳/۳۳ متر بوده است. این برج برای ۳۰ سال، بلندترین سازه جهان بود تا آنکه با ساخت برج در شهر دبی، این عنوان را از دست داد. یک آسانسور شیشه‌ای بازدیدکنندگان را به بالاترین نقطه‌ای می‌برد که می‌توانند از پشت پنجره‌های شیشه‌ای یا از روی یک بالکن روباز از طریق یک نمایشگر فلزی محیط اطراف را تماشا کنند. کسانی که از قبل رستوران را رزرو کرده‌اند، می‌توانند بدون صبر کردن در صف‌های انتظار محیط اطراف را تماشا کنند و در طول شب نیز نورهای منطقه راکفر واقع در نیویورک را از روی دریاچه مشاهده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه گرفتن ویزای کانادا با متخصصین ما در بکتاش تراول در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان