ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

مراحل دقیق کاریابی در کانادا چیست؟

مراحل دقیق پیدا کردن کار در کانادا چیست؟

 

سایت‌های کاریابی چه هستند؟ اصلاً کجا باید دنبال فرصت‌های شغلی در کانادا بگردیم؟ اگر هنوز مهاجرت نکرده‌اید و نگران هستید که چگونه پس از گرفتن ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا شغلی پیدا کنید، یا تازه به کانادا آمده‌اید و هنوز با روند کاریابی آشنا نشده‌اید، این مقاله به شما همه چیز را درباره کاریابی در کانادا توضیح می‌دهد.

راهنمای کامل استخدام در کانادا

  • انواع فرصت‌های شغلی را جستجو کنید.
  • رزومه و نامه پوششی (کاور لتر) خود را برای موقعیت‌های شغلی متناسب ارسال کنید.
  • در صورت تطابق شرایط شما با فرصت شغلی، برای مصاحبه آنلاین یا حضوری دعوت خواهید شد.
  • مصاحبه ممکن است به صورت فردی یا گروهی برگزار شود. ممکن است مصاحبه دوم نیز ترتیب داده شود که بیشتر روی جنبه‌های فنی و جزئیات تمرکز دارد. احتمال دارد که از شما آزمونی هم گرفته شود.
  • پس از مصاحبه، سوابق و مراجع شما بررسی می‌شوند، هرچند برخی کارفرمایان ممکن است این مرحله را نادیده بگیرند.
  • مرحله نهایی شامل تصمیم‌گیری و انتخاب شما به‌عنوان نیروی کار است.
  • در صورت تطابق با نیازهای کارفرما، به شما پیشنهاد شغلی (جاب آفر) و در صورت نیاز، ارزیابی تأثیر بر بازار کار (LMIA) ارائه می‌شود.
  • با دریافت پیشنهاد شغلی، می‌توانید برای اجازه کار (ورک پرمیت) درخواست دهید و پس از دریافت ویزا به کانادا رفته و کار خود را آغاز کنید.

 

راهکارهای یافتن شغل در کانادا

حالا به بخش اصلی ماجرا می‌رسیم: کاریابی در کانادا برای ایرانیان!

چندین راه برای کاریابی در کانادا وجود دارد:

کاریابی در کانادا

سایت‌های کاریابی در کانادا

چندین سایت کاریابی در کانادا وجود دارند که معمولاً اولین مقصد برای جستجوی کار ایرانیان در کانادا بعد از گرفتن ویزای کانادا هستند. در ادامه، به معرفی برخی از معروف‌ترین سایت‌های کاریابی در کانادا می‌پردازیم:

سایت‌های کاریابی در استان‌های کانادا

 

اپلیکیشن کاریابی در کانادا

اپلیکیشن‌های موبایل برای کاریابی کمک می‌کنند بتوانید در هر زمان و مکانی دنبال کار بگردید و برای فرصت‌های شغلی، اپلای کنید. تعدادی از اپلیکیشن‌های کاریابی خوب:

  • Robert Half
  • CareerBuilder
  • Glassdoor
  • Indeed
  • LinkedIn
  • ZipRecruiter
  • Good&Co
  • Monster

 

سایت دولتی کانادا برای فرصت‌های شغلی خدمات عمومی فدرال

در سایت دولتی کانادا، فرصت‌های شغلی مرتبط با خدمات عمومی فدرال، از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و سایر زمینه‌ها، ارائه می‌شود. این سایت می‌تواند فرآیند کاریابی برای افرادی که در این حوزه‌ها مهارت دارند را به‌طور ساده‌تر و متمرکزتر ارائه دهد.

 

تماس مستقیم با شرکت‌ها

۱. از طریق وب‌سایت شرکت

می‌توانید به صورت مستقیم از طریق بخش “فرصت‌های شغلی” در وب‌سایت شرکت‌های مورد نظرتان، رزومه‌تان را ارسال کنید. در صورتی که چنین بخشی در وب‌سایت آن‌ها موجود نباشد، می‌توانید مستقیماً با استفاده از آدرس ایمیل منابع انسانی شرکت، یک ایمیل حاوی رزومه و نامه‌ی تقاضای همکاری ارسال کنید و در آن، علاقه و توانایی‌های خود را برای همکاری با آن‌ها شرح دهید.

۲. از طریق ارتباط با کارمندان شرکت

در صورتی که موفق به آشنایی با کارمندان یکی از شرکت‌های کانادایی شوید، احتمالاً آنها می‌توانند به عنوان رابطهای شما با شرکت مورد نظر عمل کنند و شما را به منابع انسانی شرکت معرفی کرده و یا درباره فرصت‌های شغلی موجود در آن شرکت اطلاعاتی برایتان ارائه دهند. این روش را می‌توانید برای کاریابی ایرانیان در کانادا نیز به کار ببرید و با کارفرمایان یا شرکت‌های ایرانی ارتباط برقرار کنید.

۳. تماس مستقیم با کارفرما

یکی از روش‌های کاریابی در کانادا این است که به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار کنید. با این حال، حواستان باشد که این روش را با احتیاط و با اطمینان از استقبال کارفرما از ارتباط با کارجو انجام دهید. می‌توانید از طریق ایمیل یا از طریق وب‌سایت با کارفرما تماس بگیرید و اشتیاق و توانایی‌هایتان را برای فرصت شغلی مورد نظر به او نشان دهید.

فهرست ۱۰۰ شرکت برتر کانادایی

 

هر سال، وب‌سایت Canadastop100 به معرفی ۱۰۰ شرکت برتر کانادایی می‌پردازد که بهترین شرایط کاری را برای کارمندان فراهم می‌کنند. این فهرست یک منبع ارزشمند برای یافتن فرصت‌های شغلی است و همچنین فرصت فوق‌العاده‌ای برای شماست که در یکی از ۱۰۰ شرکت برتر کانادایی به دنبال شغلی بپردازید.

 

شبکه‌های اجتماعی کاریابی مانند لینکدین

یکی از مزایای شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، امکان برقراری ارتباط مستقیم با کارفرماها و دسترسی به فرصت‌های شغلی به‌طور همزمان است. با شبکه‌سازی با افراد مختلف و جستجوی فرصت‌های شغلی، ممکن است شغل مورد نظر خود را در کانادا پیدا کنید.

گاهی اوقات منابع انسانی شرکت‌های مختلف نیز پروفایل شما را بررسی می‌کنند و اگر پروفایل قوی و حرفه‌ای داشته باشید، احتمالاً پیشنهاد کاری از سوی آن‌ها دریافت خواهید کرد.

 

مجلات و روزنامه‌ها

راه‌های سنتی همچنان کارایی دارند، اما با شرط دسترسی به مجلات و روزنامه‌های جدید کانادایی که با توجه به پیشرفت اینترنت، اکنون این امکان وجود دارد. قدرت آگهی‌های استخدام مجلات و روزنامه‌ها را به عنوان یکی از روش‌های کاریابی در کانادا دست کم نگیرید.

 

نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های حرفه‌ای و کاری

در این روزها، ارتباط سازی بسیار اهمیت دارد و هیچ جایی بهتر از شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مرتبط با حوزه کاری شما نیست. اگر در شهر خودتان یا شهرهای اطراف، نمایشگاه یا جشنواره‌ای مرتبط با کار و حرفه‌ی مورد علاقه‌تان برگزار می‌شود، حضور در آن را در اولویت‌های خود قرار دهید. شاید خوش شانسی که با شما همراه باشد و در آنجا با یک کارفرمای کانادایی آشنا شوید که قصد استخدام داشته باشد!

 

پرسش از اطرافیان درباره فرصت‌های شغلی

گاهی اطرافیان شما ممکن است اطلاعاتی در مورد فرصت‌های شغلی مناسب داشته باشند. با پرسش و پرسیدن از آن‌ها، می‌توانید اطلاعاتی درباره فرصت‌های شغلی جدید به دست آورید و از آنها بخواهید که اگر در آینده به موقعیتی مطلع شدند که با ویژگی‌هایی که شما به دنبالش هستید همخوانی دارد، به شما اطلاع دهند.

 

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای دوستیابی با مهاجران دیگر

جستجوی مهاجران دیگر در اینترنت و برقراری دوستی با آن‌ها می‌تواند به شما کمک زیادی کند. شبکه‌های اجتماعی در این زمینه بسیار مفید هستند.

پلتفرم‌هایی مانند توییتر، لینکدین، کلاب هاوس و هر فضای مجازی دیگری که برای گفتگو مناسب است، احتمالاً جامعه‌ای از مهاجران را در خود جای داده‌اند و با جستجوی مخاطبان مورد نظرتان (مانند استفاده از تگ‌های کانادا + مهاجرت) می‌توانید به افراد و جامعه‌های مورد نظرتان برسید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این گروه‌ها می‌توانند به شما راهنمایی کنند و فرایند کاریابی در کانادا را آسان‌تر کنند. احتمالاً حتی اطلاعاتی در مورد فرصت‌های شغلی در شرکت‌های مختلف را نیز دارند که ممکن است برای شما مفید باشد.

 

استفاده از خدمات سرویس کانادا

پس از ورود به کانادا، می‌توانید با مراکز سرویس کانادا که در نزدیکی محل اقامت شما واقع شده‌اند، تماس بگیرید و درباره خدمات و آموزش‌های مربوط به استخدام‌های دولتی سوال کنید.

 

مراجعه به موسسات کاریابی در کانادا

موسسات معتبر کاریابی در کانادا می‌توانند به شما فرصت‌های شغلی مناسب را ارائه دهند و شما را با کارفرماهای مورد نظر متصل کنند. این موسسات به عنوان پلی بین کارجویان و کارفرماها عمل می‌کنند و به دنبال جلب نیروی کار مناسب برای پر کردن فرصت‌های شغلی موجود هستند. بدون توجه به اینکه شما به دنبال کاریابی در تورنتو، ونکوور یا هر شهر دیگری از کانادا باشید، موسسات زیر می‌توانند به شما کمک کنند.

 

کاریابی در کانادا از طریق سازمان‌های غیرانتفاعی برای خدمت‌رسانی به مهاجران

در کانادا، سازمان‌های غیرانتفاعی دولتی وجود دارند که خدمات رایگانی را به تازه‌واردان ارائه می‌دهند و شما می‌توانید در فرایند کاریابی از آن‌ها بهره ببرید. این سازمان‌ها توسط افراد متخصص و حرفه‌ای مدیریت می‌شوند و خدمات متنوعی را برای شما فراهم می‌کنند، از جمله:

 

کارگاه‌های رزومه‌نویسی

جلسات آموزشی درباره روش‌های کاریابی در کانادا

آموزش‌های آمادگی برای مصاحبه

خدمات مختلف به منظور کمک به شما در فرآیند کاریابی

سازمان‌هایی مانند Impact North Shore از جمله این سازمان‌های فعال هستند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش جستجوی خدمات رایگان برای مهاجران جدید در سایت IRCC دولت کانادا، این سازمان‌ها را براساس محل زندگی یا نام آن‌ها جستجو کنید.

یکی از سازمان‌های دیگر در این زمینه، WorkBC است که به مهاجران با هر وضعیتی (از جمله مهاجران مقیم دائم، پناهنده‌ها، مهاجران با اقامت موقت و غیره) در استان بریتیش کلمبیا کمک می‌کند تا شغل مناسبی پیدا کنند.

 

چه چیزهایی قبل از کاریابی در کانادا باید مدنظر قرار گیرد؟

  • نوع شغل

نوع شغلی که قصد دارید در کانادا انجام دهید، در فرآیند کاریابی اهمیت بسزایی دارد، به‌ویژه زمانی که به مهاجرت فکر می‌کنید. این اهمیت از آنجاست که سیستم طبقه‌بندی ملی شغل‌ها یا به عبارتی “ناک‌های شغلی” در مهاجرت کاری به کانادا، دقیقاً مشخص می‌کند که شغل مورد نظرتان در کدام گروه قرار می‌گیرد.

لذا باید دقیقاً بفهمید که شغلی که قصد دارید برای آن اقدام به اپلای کنید، در کدام ناک شغلی جای می‌گیرد؛ زیرا یکی از شرایط لازم برای دریافت ویزای کار کانادا، مربوط به تطابق عنوان شغلی شما با یکی از ناک‌ها است.

  • مهارت در زبان‌های انگلیسی و فرانسوی

کانادا به عنوان یک کشور دوزبانه شناخته می‌شود و زبان‌های انگلیسی و فرانسوی به طور گسترده در این کشور به کار می‌روند. بنابراین، داشتن مهارت حداقل در یکی از این دو زبان برای کاریابی در کانادا بسیار اهمیت‌آمیز است.

در صورتی که قصد دارید در شهرهای فرانسوی زبان کانادا زندگی کنید، دانستن زبان فرانسه به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. البته این‌طور نیست که با زبان انگلیسی نتوانید زندگی کنید، اما در امور مرتبط با کار، داشتن مهارت در زبان‌های محلی اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

مدارک مورد نیاز برای کاریابی در کانادا

قبل از هر چیز، مطمئن شوید که تمام مدارک لازم را در اختیار دارید.

۱. رزومه: یک رزومه حرفه‌ای و جامع که تجربیات، مهارت‌ها و تحصیلات شما را به درستی نشان دهد.

۲. نامه ارسالی: یک نامه مخصوص به کارفرما که در آن می‌توانید درباره توانایی‌ها و علاقه‌های خود صحبت کنید.

۳. معرفی‌نامه: نامه‌هایی از افرادی که با شما کار کرده‌اند و توانایی‌ها و رفتار شما را تأیید کنند.

۴. مدارک تحصیلی: در صورت لزوم، مدارک مربوط به تحصیلات شما که ممکن است برای موقعیت شغلی مورد نظر لازم باشند.

۵. ورک پرمیت: اگر قصد کار در کانادا را دارید، باید مطمئن شوید که ورک پرمیت معتبر دارید.

 

هزینه کاریابی در کانادا

کاریابی به طور عمده هزینه‌ای ندارد، اما در طول مراحل مهاجرت ممکن است با هزینه‌هایی روبه‌رو شوید. برخی از این هزینه‌ها عبارت‌اند از:

۱. هزینه ترجمه مدارک تحصیلی

۲. هزینه برای دریافت ورک پرمیت

۳. هزینه ورک پرمیت: ۱۵۵ دلار کانادا

۴. هزینه اپلای برای ورک پرمیت هولدر: ۱۰۰ دلار کانادا

۵. هزینه آزمون آیلتس

۶. سایر هزینه‌های مرتبط با اپلای ویزای کاری

  • محل زندگی

کانادا دارای شهرهای بزرگی است، همچنین مناطق دورافتاده و کوچکی نیز دارد که ممکن است فرصت‌های شغلی مناسبی در آن‌ها وجود داشته باشد. در برخی شهرها، به راحتی می‌توانید شغل پیدا کنید، اما باید توجه داشته باشید که در برخی نقاط کشور، به خصوص در بخش‌های شمالی، احتمالاً به‌عنوان یک غیربومی مشکلاتی برای یافتن کار خواهید داشت؛ حتی در برخی مناطق، برون‌راه‌های مناسبی وجود ندارد!

بنابراین، قبل از انتخاب شغل، باید به دقت در مورد محل زندگی خود فکر کنید. انتخاب محل زندگی، می‌تواند به شما در تعیین بازه زمانی کاریابی‌تان در کانادا کمک کند. البته، با انتخاب محدوده‌ای کوچک‌تر، فرصت‌های شغلی شما کاهش می‌یابد، اما جستجوی شما به صورت مؤثرتری انجام می‌شود.

 

شهرهای کانادایی با بیشترین فرصت‌های شغلی

  • تورنتو، انتاریو

اگر به صحبت از کسب و کار و صنعت در کانادا بپردازیم، حتماً نام تورنتو به زبان خواهد آمد. این شهر به عنوان یکی از قطب‌های اصلی در صنایع کاری مختلف شناخته می‌شود. تقریباً تمام دفترهای مرکزی بخش خدمات مالی، از جمله بانکداری‌ها و بیمه، در تورنتو واقع شده‌اند. هر آنچه که در زمینه تولید و توزیع به دنبالش هستید، در این شهر موجود است.

همچنین، صنعت تلویزیون و فیلم‌سازی نیز در تورنتو بسیار پررنگ و گسترده است.

  • ونکوور، بریتیش کلمبیا

ونکوور به عنوان مرکزی برای صنایع متنوع شناخته می‌شود، از جمله تلویزیون و فیلم‌سازی، حمل و نقل، املاک و مستغلات، و فناوری پاک. در تمام زمینه‌های حرفه‌ای، به ویژه در صنایع سرگرمی و فناوری پیشرفته، فرصت‌های شغلی فراوانی در ونکوور، بریتیش کلمبیا وجود دارد.

  • هالیفاکس، نوا اسکوشیا

شهر هالیفاکس در سال‌های اخیر قدرت اقتصادش را در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا حفظ کرده است. افزایش مهاجرت به شهر هالیفاکس کانادا و هزینه‌های مقرون به صرفه زندگی در این شهر، باعث شده است سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتری سرمایه‌ خود را وارد کسب و کارهای این شهر کنند. هالیفاکس، مرکز استارتاپ‌ها و فناوری‌های پیشرفته است.

  • کلگری، آلبرتا

صنعت اصلی در شهر کلگری آلبرتا، انرژی است، که شامل نفت و گاز می‌شود. اقتصاد این شهر روز به روز تنوع بیشتری پیدا می‌کند و نیروی کار آن نیز در صنایع مختلفی مشغول به کار است.

یکی از موارد مهم برای کسانی که به دنبال کاریابی در کانادا برای زندگی در شهر کلگری هستند، این است که کارفرمایان این شهر، به طور میانگین، دستمزدهای بالاتری را به نیروهای جدید استخدام شده پرداخت می‌کنند نسبت به شهرهای بزرگ دیگر در کانادا.

  • مونترال، کبک

اگر زبان فرانسه را به خوبی مسلط هستید، مونترال پر از فرصت‌های شغلی عالی برای شماست! این شهر به عنوان یکی از اروپایی‌ترین شهرهای آمریکای شمالی شناخته می‌شود که صنایع بزرگی مانند مهندسی نرم‌افزار، گردشگری، ارتباطات از راه دور، نساجی و هوافضا در آن موجود هستند. همچنین، فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های هوش مصنوعی و بازی‌های ویدیویی نیز انجام می‌شود.

  • کیچنر، انتاریو

کیچنر، انتاریو، خانه‌ی بسیاری از شرکت‌های فناوری موفق است. وجود این شرکت‌ها در نزدیکی تورنتو، کیچنر را به یکی از مراکز اصلی صنعت فناوری کانادا تبدیل کرده است. همچنین، قیمت مسکن نسبتاً مقرون‌به‌صرفه در این شهر، آن را بهترین گزینه برای زندگی و کار برای کانادایی‌ها و کسب و کارها می‌کند. به همین دلیل، فرصت‌های شغلی در کیچنر بیشتر شده و امکانات کاریابی در این شهر نیز افزایش یافته است.

  • اتاوا، انتاریو

اتاوا یکی از شهرهای پیشرفته و اقتصادی کاناداست. به عنوان پایتخت کانادا، این شهر به مرکزیت برای فعالیت‌های دولتی تبدیل شده است. اگر شما به دنبال فرصت‌های شغلی در بخش دولتی هستید، اتاوا بهترین مکان برای شروع کاریابی در کانادا خواهد بود. شهر اتاوا پر از ساختمان‌ها و مؤسسات دولتی است که فرصت‌های شغلی زیادی را در این زمینه فراهم می‌کند.

علاوه بر بخش دولتی، صنعت فناوری نیز در اتاوا به طور چشمگیری رشد کرده است. فرصت‌های شغلی در بخش فناوری محلی، این شهر را به یکی از مقاصد جذاب برای کارآفرینان و متخصصان فناوری تبدیل کرده است. همچنین، همواره در زمان انتخابات وقتی که نیاز به کارکنان بیشتری در بخش دولتی وجود دارد، فرصت‌های شغلی بیشتری در اتاوا ایجاد می‌شود.

 

کدام گزینه برای کاریابی در کانادا مناسب‌تر است: کار تخصصی یا کار جنرال؟

تصمیم گیری بین کار تخصصی و کار جنرال در کانادا ممکن است وابسته به شرایط شخصی و فرهنگ کاری شما باشد. اگر توانایی‌ها و شرایط لازم برای کار تخصصی را دارید، این گزینه می‌تواند برای شما مناسب باشد. با این حال، درصورتی که شرایط شما برای کار تخصصی آماده نیست، شروع کار با کارهای جنرال می‌تواند یک گام منطقی باشد.

کار تخصصی ممکن است نیازمند تجربه و دانش خاصی در زمینه خاصی باشد، اما اگر این تجربه و دانش را دارید، می‌توانید از روش‌هایی مانند اکسپرس انتری کانادا برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید. این روش ممکن است امتیازات شما را افزایش دهد و این امر می‌تواند اقدامات شما را برای ورود به بازار کار کانادا گسترش دهد.

از طرف دیگر، شروع با کارهای جنرال می‌تواند به شما کمک کند تا با محیط کاری و فرهنگ کاری کانادا آشنا شوید و در عین حال، رزومه‌ی خود را به‌روز کنید و تجربه‌ی کاری متناسب با شرایطتان کسب کنید. این می‌تواند گامی اولیه در راه تحقق اهداف حرفه‌ای شما در کانادا باشد.

 

چرا کانادا برای کاریابی خوب است؟

کشور توسعه‌یافته و عضو G7: کانادا یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان است و عضو گروه G7.

اقتصاد قوی و پایدار: اقتصاد کانادا قوی و پایدار است و فرصت‌های شغلی متنوعی ارائه می‌دهد.

کمبود نیروی کار: کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است و از مهاجران برای پر کردن فرصت‌های شغلی استقبال می‌کند.

بیمه اشتغال (EI): بیمه اشتغال در کانادا امنیت شغلی را تضمین می‌کند.

عدم تبعیض شغلی: کارفرمایان کانادایی بر اساس قانون موظف هستند تبعیضی بین کارمندان قائل نشوند.

مزایای شغلی: مزایای مختلفی مانند مرخصی زایمان در کانادا وجود دارد.

امنیت بالا: کانادا یکی از کشورهای با امنیت بالا و زیرساخت‌های پیشرفته است.

نرخ پایین جرم و جنایت: نرخ جرم و جنایت در کانادا بسیار پایین است، که به افزایش امنیت در این کشور کمک می‌کند.

 

چگونه برای شغل مورد نظرم آماده شوم؟

نوشتن رزومه قوی به سبک کانادایی

رزومه خود را به سبک کانادایی بنویسید تا بیشتر مورد توجه کارفرماهای کانادایی قرار بگیرد. رزومه کانادایی، مشابه رزومه آمریکایی، به صورت معکوس زمانی (Reverse-Chronological) تنظیم می‌شود، به این معنا که تجربه‌های کاری اخیرتر در بالای لیست قرار می‌گیرند. در این نوع رزومه، تاکید بر تجربه‌های کاری است تا کارفرماها سریع‌تر به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند. چنین رزومه‌ای در میان کارفرماهای کانادایی شناخته‌شده‌تر و پذیرفته‌تر است.

در سرتیتر رزومه، اطلاعات تماس‌تان را درج کنید.

یک شرح مختصر از خودتان ارائه دهید.

سوابق شغلی‌تان را فهرست کنید.

تحصیلات‌تان را ذکر کنید.

مهارت‌هایتان را حتماً بنویسید.

در صورت نیاز، از بخش‌های اضافی استفاده کنید.

۲. آماده‌سازی برای مصاحبه شغلی

اگر کارفرمایی برای مصاحبه با شما تماس گرفته باشد، ممکن است دچار استرس و انتظار شوید. برای آماده شدن بهتر، پنج مرحله زیر می‌توانند به شما کمک کنند تا مصاحبه شغلی موفقی داشته باشید:

۱. مجدداً شرح آگهی شغلی را مرور کنید.

۲. نیازمندی‌های شغل را به‌خوبی بررسی کنید.

۳. برای پاسخ به سوال‌های احتمالی مصاحبه آماده شوید.

۴. با انجام مصاحبه‌های آزمایشی، خودتان را برای مصاحبه اصلی تمرین دهید.

۵. سوالاتی را برای پرسیدن از مصاحبه‌کننده آماده کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان