ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور ارزان فرانسه

تور ارزان فرانسه

شما برای ثبت نام در تور ارزان فرانسه می توانید از روش های مختلف استفاده کنید یکی از این روش ها مراجعه حضوری به کارهای می باشد که این تورها را به فروش می رسانند و شما با مراجعه به آنها می توانید در کوتاه ترین زمان طول مورد نظر خود را ثبت نام نمایید.

روش دیگر برای تهیه تور ارزان فرانسه استفاده از سایت های مختلف مخصوصا این ساعت می باشد که یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین روش ها بوده به گونه‌ای که شما با مراجعه به آن بدون اسراف برق و می‌توانید از تمام اطلاعات مربوط به تو را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و بعد ثبت نام نمایید و بقیه مراحل که شاما رزو هتل ورفت و برگشت می باشد به صورت آنلاین برای شما انجام خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزا استارت آپ انگلستان را نیز مطالعه فرمایید!

تور ارزان فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

تور ارزان فرانسه همیشه برای گردشگران این سوال به وجود می‌آید که بهترین زمان سفر به فرانسه کی میباشد برای دانستن این سوال باید ابتدا از شرایط آب و هوایی این کشور اطلاعات داشته باشید زیرا هر شخص آب و هوای خاصی را ترجیح می دهد.

اگر شما افرادی هستید که تحمل گرما را نداری به شما پیشنهاد می‌دهیم که فصل پاییز و زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید و از تفریحات زمستانی که شامل اسکیت و برف بازی می باشد لذت ببرید.

اگر شما علاقه شدیدی به آب تنی و شنا دارید حتماً فصل بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید تا بتوانید از سالهای مختلف برای شنا استفاده کنید و همچنین گرم می باشد و اگر مشکلی با گرما ندارید بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در نتیجه بهترین زمان برای سفر خود شخص می کند و می تواند با زمان بندی خاص یک سفر بسیار خوب و به یاد ماندنی را برای خود و دوستان به وجود آورد.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزا دانشجویی انگلستان را نیز مطالعه فرمایید!

بهترین زمان سفر به فرانسه

اخذ ویزا توریستی فرانسه

تور ارزان فرانسه ویزا توریستی فرانسه یک ویزای اقامت کوتاه مدت می باشد که در این دوره شما می توانید از جای جای کشور فرانسه لذت ببرید. شما قبل از گرفتن ویزای توریستی به خود را مورد بررسی قرار دهید ها اطمینان خاطر را کسب کنیم که گذرنامه شما دارای اعتبار می‌باشد و در غیر این صورت قبل از درخواست ویزا برای برای درخواست جدیدگدرنامه نیز باید اقدام نمایید.

شما برای اخذ ویزای توریستی ابتدا باید به کنسولگری آن بروید و فرم مورد نظر را تهیه نمایید و بعد از آن را به درستی پر نموده و آن را به همراه سایر مدارک تحویل دهید. مدارکی که برای اخذ ویزا لازم میباشد گذرنامه های قدیمی و جدید می باشد و همچنین چند قطعه عکس می باشد که باید با چهره جدید شما تطابق داشته باشد.

شما برای گرفتن ویزا حتماً باید هزینه هایی را بپردازید و در نتیجه فیش و رسید آن را نیز باید به همراه داشته باشید و به ستاد کنسولگری تحویل دهید. توجه داشته باشید که گذرنامه شما باید حداقل دارای دو صفحه خالی باشد تا بتوانید برچسب ویزا را بر روی آن قرار دهید.

داشتن بیمه درمانی نیز از دیگر مدارک می باشد که برای گرفتن ویزای توریستی شما به آن نیاز دارید و همچنین اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید افسر مربوطه را برای رفتن به این سفر مجاب نمایید زیرا اگر هدف شما برای سفر مشخص نباشد ویزا برای شما به هیچ عنوان صادر نخواهد شد.

اخذ ویزا توریستی فرانسه

معرفی بهترین هتل های پاریس

تور ارزان فرانسه قطعاً بیشترین دغدغه افرادی که میخواهند به کشور پاریس سفر کنند اقامت در مکان مورد نظر می باشد که مطمئنم بیشتر گردشگران به دنبال هتل ارزان پاریس و بهترین هتل های آن می باشند.

یکی از هتل های معروف در پاریس هتل شانگری می باشد که بهترین هتل در این کشور بوده و در نزدیک برج ایفل قرار دارد. این هتل ۵ ستاره بوده که دارای سبک امپراتوری قرن ۱۹ میباشد و برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها از مبلمان نئون استفاده نموده اند که دارای رنگ‌های روشن آبی و سفید هستند و حالت سلطنتی و لوکس خود را حفظ نموده اند.

به هر کدام از اتاق های آن برای رفاه مهمانها خدمات خاصی را در نظر گرفتند که از جمله آنها حمام لوکس و همچنین استخر، سالن ماساژ و خیلی از موارد دیگر می باشد.

هتل لو بریستول یکی دیگر از هتل های موجود در فرانسه میباشد که دارای پشت بامی بوده که نمایی از برج ایفل را شما می توانید در آنجا به راحتی تماشا کنید و بر روی این پشت بام ها نیز هتل و استخر هایی ساخته شده است.

اتاق های این هتل بسیار جذاب و بزرگ می باشند و در هر کدام از اتاق ها تمام امکانات نیز وجود دارد نمای آن به طرف یک باغ بسیار زیبا باز می‌شود که این باغ بخش کوچکی از حیاط هتل را به خود اختصاص می دهد.

در این هتل غذاهای فرانسوی نیز می‌شود که شما می توانید هر کدام از آنها را با توجه به سلیقه خود انتخاب نوش جان نمایید. هتل دیگر در پاریس مرکور بوده که یک هتل ۴ ستاره می باشد امکانات این هتل می توان به صندلی چرخ دار برای معلولین، باشگاه بدنسازی، وای فای رایگان ، تلویزیون صفحه تخت اشاره نمود.

وقتی شما در این هتل اقامت دارید می توانید یک صبحانه بسیار عالی آمریکایی فرانسوی را نوش جان ما ای که بسیار خوشمزه می باشد و همچنین برای ناهار و شام نیز از غذاهای خوشمزه فرانسوی می توانید بهره مند شوید.

معرفی بهترین هتل های پاریس

بهترین رستوران های پاریس

تور ارزان فرانسه اگر به کشور پاریس فرم میکنید به شما پیشنهاد میکنیم که حتماً از بیشتر غذاهای آن می نماید که قطعاً باب میل شما می باشد و این کشور به دلیل داشتن رستوران های متنوع توانسته است رضایت بیشتر افراد به خود جلب نماید.

یکی از بهترین رستوران پاریس آلن دوکاس پلازا آتنه میباشد که یک رستوران سه ستاره بوده و دارای دکوراسیون ساده و در عین حال جذاب می باشد و کیفیت غذاها در آن بسیار بالا بوده که از دلایل محبوبیت آن میباشد.

میز های این رستوران کاملا به شکل مدرن تزیین شده اند و لوسترهای کریستالی که در بالای آن قرار دارند زیبایی آن را دو چندان بیشتر نموده اند. سرآشپزان حین رستوران از بهترین مواد برای تهیه غذا ها استفاده می کند و تمام تلاش خود را می‌کند که با توجه به فصل همواره تازه ترین مواد غذایی را برای پختن غذا ها استفاده کنند.

رستوران لو موریس از دیگر رستوران های این کشور می باشد که دارای غذاهای کلاسیک و اروپایی بوده و دکوراسیون شیک و به رنگ سفید و نقره ای دارد.

این رستوران به مهمان های خود اجازه میده که از نزدیکه مراحل سرو غذا را مشاهده نمایند و غذاهایی که در این رستوران پخته می‌شوند بیشتر غذاهای دریایی و همچنین نوشیدنی های با کیفیت می باشند.

رستوران آلنو پاریس که یکی از قدیمی ترین رستوران ها می باشد بیشتر برای ملاقات و دید و بازدید استفاده می شود. دکوراسیون این رستوران برگرفته از دوران گذشته بوده که آن را بسیار منحصر به فرد نموده است و طعمی بی نظیر غذاها در آن توانسته از توجه مهمان ها را به خود جلب نماید و همچنین رستوران با خلاقیت بالا و با بهترین کیفیت خدمات خوبی را به مهمان ها ارائه می دهد.

بهترین رستوران های پاریس

جاذبه گردشگری پاریس

تور ارزان فرانسه پاریس به عنوان شهر عاشقانه معروف می باشد و به خاطر داشتن رودخانه سن نیز شهرت جهانی دارد این کشور دارای کوچه پس کوچه های بسیار آرام و با های زیبایی بوده که توجه بیشتر گردشگران را به خود جلب نموده است.

جاذبه گردشگری و مکان های دیدنی پاریس بسیار زیاد می باشند که شما می توانید با دیدن هر کدام از آنها خاطرات خوش و به یاد ماندنی را برای خود به وجود آورید.

یکی از جاذبه های دیدنی این کشور برج ایفل میباشد چه نماد پاریس و از افتخارات فرانسوی بوده و پر بازدید ترین جاذبه گردشگری در پاریس می باشد. گردشگران می‌توانند با آسانسور و یا پله به بالای برج بروند البته تعداد پله های آن بسیار زیاد می باشد و در این مکان امکانات سرگرم کننده و اسباب بازی های مخصوص کودکان نیز وجود دارد و علاوه بر آن معروف ترین رستوران های پاریس نیز در این برج واقع شده است که محل مناسبی برای غذا خوردن خواهد بود.

کلیساهای پاریز از دیگر مکان و جاذبه های دیدنی فرانسه می باشند که یکی از این کلیسا نوتردام بوده دارای وسعت بالایی می باشد و از معماری های خاصی در آن استفاده شده است یا نسبت به سایر کلیساها بسیار متمایز نموده است.

کلیسای دیگر سکره کوه بوده که یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی در فرانسه به شمار می آید تعداد آرای معماری و نقاشی های مدرن بوده و نقاشی های آن بسیار شاد و دلپذیر می باشند.

موزه های پاریس نیز بسیار متنوع هستند که هر کدام از آنها گردشگران خاصی را به خود اختصاص داده‌اند و گنجینه هایی از تاریخ و هنر جهان را در خود جمع نموده اند. علاقه مند به هنرمی باشید تعداد زیادی گالری برای نمایش دادن آثار هنری مدرن وجود دارد که مهمترین گتلری در مرکز پمپیدو بوده که علاوه بر داشتن آثار هنری ساختمان های متفاوت و خاصی دارد که تمام بخش‌های آن تماشایی می باشند.

جاذبه گردشگری پاریس

نکات مهم تور فرانسه

تور ارزان فرانسه کشور فرانسه در بین کشورهای می باشد که بیشترین توریست را به خود اختصاص داده است زیرا فرانسه مملو از دیدنی ها و آثار تاریخی می باشد و همچنین مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیاد را به خود اختصاص داده است که توانسته است توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب نماید.

برای اینکه شما از یک تور ارزان فرانسه برخوردار شوید و سفر خوبی داشته باشید باید حتما یک سری نکات را در این سفر رعایت نمایید که انجام دادن این نکات بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند. اطلاعات شما باید برخی از کلمات و عبارات فرانسوی را که به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرند را یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی با افراد دیگر در این سفر ارتباط برقرار کنید.

وقتی که شما در فرانسه هستید باید بدانی که مردمان این کشور چگونه به هم سلام می کنند و همچنین دانستن برخورد و آداب و رسوم یکی از نکات مهمی که باید به آنها توجه نمایید زیرا مردم این کشور به هنگام خداحافظی همدیگر را میبوسند و شکل این بوسه مانند سلام دادن و دیدار لحظه اول نمی باشد زیرا هنگام خداحافظی دو گونه همدیگر را طرفین می بوسند.

وقتی شما در یک روستای کوچک در فرانسه می روید نحوه سلام نمودن در این روستا با خود پاریس بسیار متفاوت می باشد زیرا مردمان فرانسوی به راحتی با غریبه ها ارتباط برقرار نمی کنند.

پوشیدن لباس مناسب به یکی از نکات ضروری در کشور فرانسه می باشد و با توجه به اینکه پاریس پایتخت این کشور بوده و صنعت فشن و مد در دنیا می باشد لازم است این را بدانید که شما هرگز نباید در حال پیاده روی و یا در خیابان های پاریس از شلوار راحتی و شلوارک استفاده کنید.

همچنین شما باید این را بدانی که پوشیدن شلوار راحتی و شلوارک در حین غذا خوردن در رستوران ها نوعی بی احترامی به شمار می آید به همین منظور به نظرت فرانسوی‌ها را شما با لباس باشگاه و یا لباس راحتی در بیرون مشاهده می کنید. توجه به هر کدام از این نکات نشان دهنده احترام گذاشتن به فرهنگ و آداب و رسوم مردمان فرانسه می باشد که بسیار مهم خواهد بود.

نکات مهم تور فرانسه

انواع تور فرانسه

تور ارزان فرانسه قیمت تور فرانسه به عوامل مختلفی بستگی دارد و باتوجه به اینکه انواع تور فرانسه وجود دارند قطعا هر کدام نرخ جداگانه ای نیز خواهند داشت. انواع تور فرانسه هزینه های مشابهی را با هم دارند به همین منظور ما در اینجا به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم تا اطلاعات شما کافی و جامع گردد و شما بتوانید با دانستن این هزینه هایک سفره آرامش بخش را داشته باشید.

نوحه هتل رزرو شده می تواند تاثیر بسزایی بر روی هزینه تور داشته باشد به گونه ای که هر چقدر هتل شما ستاره بیشتری داشته باشد قطعا نرخ بالاتری خواهد داشت به همین منظور موقع رزرو هتل حتما به این موضوع بسیار توجه نمایید. تعداد روزهایی که در سفر می مانید نیز می تواند بر روی نرخ تاثیر بگذارد به گونه که هر چقدر شما بیشتر در این سفر بمانید هزینه های شما بالاتر خواهد رفت همچنین هواپیما و بلیط رفت و برگشت از خود به صورت جداگانه بر روی هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت.

اگر شما از تورهای لحظه آخر که استفاده کنید می توانید بلیط ها را با قیمت بسیار پایین تر خریداری کنید که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود همچنین میزان بازدید شما از مکان های گردشگری و تفریحی نیز هزینه هایی را در بر خواهد داشت که شما می توانید تمام این موارد را به خوبی برای خود برنامه ریزی نمایید و با توجه به توان مالی خود به این سفر بروید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment

جدیدترین مطالب
ارتباط باما 02157952
خدمات ما

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول

خدمات مهاجرتی بکتاش تراول
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان