ایران، تهران، زعفرانیه، سه راه آصف نبش خیابان سیمین، ساختمان امین، طبقه 4 واحد401 021-57952

تور برزیل

هزینه تور

3690 دلار + نرخ پرواز

ایرلاین

حدود 90 میلیون

دریافت ویزا

بر عهده بکتاش سیر

زمان

11 روز

تکمیل ظرفیت
تور برزیل ویژه نوروز (4 شب کشتی کروز)
دبلسینگل8 تا 11 سالزیر 8 سال
4200 دلار+ هزینه پرواز5700 دلار+ هزینه پرواز3200 دلار+ هزینه پروازاجازه ورود به کشتی را ندارد
تکمیل ظرفیت
نوروز1403 با کشتی کروز MSC در برزیل همراه با جشن تحویل سال نو
دبلسینگل7 تا 12 سال2 تا 7 سالزیر 2 سال
3690 دلار+ هزینه پرواز5190 دلار+ هزینه پرواز3290 دلار+ هزینه پرواز2790 دلار+ هزینه پرواز990دلار+ هزینه پرواز
تکمیل ظرفیت
تور برزیل ویژه نوروز 1403(تکمیل ظرفیت)
دبل سینگل 7 تا 11 سال 7 تا 2 سال زیر 2 سال
3690 دلار+ هزینه پرواز 4790 دلار+ هزینه پرواز 2590 دلار+ هزینه پرواز 1990 دلار+ هزینه پرواز 1190 دلار+ هزینه پرواز
تکمیل ظرفیت
نوروز 1403 در برزیل همراه با آمازون و مراسم سال نو (تکمیل ظرفیت)
دبلسینگل7 تا 12 سال2 تا 7 سالزیر 2 سال
5090 دلار+ هزینه پرواز6590 دلار+ هزینه پرواز4190 دلار+ هزینه پرواز3790 دلار+ هزینه پروازتوصیه نمی‌شود
تکمیل ظرفیت
تور برزیل ویژه فستیوال ( کارناوال)(تکمیل ظرفیت)
Previous slide
Next slide

نکات مهم تور برزیل

مدارک مورد نیاز تور برزیل

اقامت

هتل‌های 5 ستاره به همراه صبحانه

بیمه

بیمه مسافرتی با پوشش 50 دلار

کشتی

کشتی کروز

لیدر همراه و راهنما

لیدر همراه و راهنمای فارسی زبان از ابتدا تا انتهای سفر

گشت‌های روزانه

گشت‌های روزانه به همراه نهار بوفه

ترانسفر بین شهری

ترانسفر بین شهری پروازهای داخلی

ورودی جاذبه ها

ورودی جاذبه ها بر عهده تور است

14وعده غذایی

9 وعده صبحانه 5 وعده نهار

دریافت ویزا

اخذ ویزای برزیل به عهده بکتاش است

روز شمار تور برزیل

روز اول

سفرمهیج به برزیل مجموعه بکتاش سیر گشت طبق تجربه‌های قبلی از تهران با پرواز به سمت سائوپائولوی جذاب بزرگترین شهر برزیل پس از طی یک ترانزیت و حدود 15 ساعت پرواز شروع می‌شود. به فرودگاه وارد می‌شویم و با کمک لیدرهای گروه کارهای مرتبط به ورود به کشور برزیل ما انجام می‌شود. پاسپورت های ما توسط آفیسر چک خواهد شد و مهر ورود به کشور برزیل خورده می شود در ادامه توسط گروه ترانسفر و لیدر محلی فرودگاه را به مقصد هتل ترک می کنیم. هتل 5 ستاره ما در شهر سائوپائولو و سپس گشت اختیاری شبانه در این شهر مدرن خواهید داشت.‌

روز دوم

روز گشت در سائوپائولو است بعد از صرف صبحانه در هتل کارهای تحویل اتاقها انجام می شود و سپس به همراه گروه گشت و گذار امروز شامل بازدید از خیابان گرافیتی ،کلیسا و میدان SE و گذراز خیابان پائولیستا میباشد. وقت ناهار مفصل بوفه به سبک برزیلی می باشد انواع غذاهای بین المللی و گوشت خوش طعم برزیل و بعد از اتمام گشت روزانه در سائوپائولو به سمت فرودگاه رفته و با پرواز داخلی به شهر فوزدوایگواسو سفر می کنیم. از مهیج ترین برنامه ها جشن سال نو در بزرگ ترین سالن شو شهر ایگواسو (رافائین) همراه با تماشای رقص ۱۱ کشور و شام بوفه آزاد می باشد.

روز سوم

صرف صبحانه بوفه در هتل ایگواسو سپس به همراه گروه بازدید از باغ زیبای پرندگان و گشت هیجان انگیز از آبشار را دارید که شامل پیاده روی در پارک آبشارها و نهار در رستوران 5 ستاره بالای آبشار میباشد. امروز از پر هیجان ترین روزهای تور می باشد. دیدن آبشار با عظمت ایگواسو یکی از بزرگترین آبشار های دنیا در مرز مشترک کشور برزیل و آرژانتین، تجربه هیجان گشت اختیاری با قایق MACACO در آبشار نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

روز چهارم

بعد از صرف صبحانه در هتل وقت آزاد برای اوقات فراغت شما فراهم است که شامل گشت اختیاری نیز می باشد این گشتها شامل هلی کوپتر برفراز آبشارها، بازدید از معابد بودا، نهار در رستوران سبک مزرعه، بازدید از نقطه 3 مرز و مرکز خرید DUTY FREE آرژانتین به پیشنهاد اکثریت است.

روز پنجم

روز خداحافظی از زیبایی های ایگواسو است بعد از صرف صبحانه در هتل وقت آزاد برای استفاده شما از امکانات آبی و ورزشی هتل می باشد. بعد از اتمام کار و چک اوت و تخلیه هتل به سمت فرودگاه رفته و به همراه گروه با پرواز داخلی به شهر ریودو‌‌‌ژانیرو پر ماجرا سفر می کنید و در هتل 5 ستاره شهر ریو در ساحل زیبای کوپاکابانا اقامت خواهید داشت که به همراه لیدر کارهای چک این و تحویل اتاق ها انجام می شود. سپس وقت آزاد برای بازدید از این شهر توریستی و مهیج است قدم زدن در ساحل خرید از بازارچه های کنار ساحل و دیدن ورزشکاران ساحلی بسیار جذاب است.

روز ششم

روز ماجراجویانه در ریودوژانیرو است، بعد از صرف صبحانه گشت مجسمه مسیح در ارتفاع که ابتدا یک مسیر را با اتوبوس ترانسفر و بعد با قطار تا نزدیکی مجسمه بالا می رویم و از آسانسورهای مخصوص استفاده کرده تا به مجسمه عظیم مسیح برسیم؛ در ادامه روز گشتها شامل بازدید از کلیسای cathedral sao Sebastiao، گذر از محله قدیمی و پر هیایوی لاپا و پله های رنگی رنگی سالرون، بازدید از محوطه بیرونی ورزشگاه ماراکانا، گذر از محل رژه کارناوال ها به همراه نهار در رستوران شوهاسکاریای بزریلی می باشد؛ در حوالی شب نیز گشت اختیاری بازدید از محله لاپا و کلاب Scenarium rio میتواند گزینه خوبی برای تفریح شبانه همراه با گروه باشد.

روز هفتم

بعد از صرف صبحانه در هتل شما میتوانید از ساحل کوپاکابانای معروف در اقیانوس اطلس که در روبه روی هتل شما قرار دارد استفاده کنید. وقت شناست، بعد از ظهر روز هفتم شما به همراه لیدر و گروه بازدید از بازار محلی و صنایع دستی ایپانما را در برنامه خود دارید و همچنین گشت کوه کله قندی باشکوه در ابر که شامل تجربه سوار شدن تله کابین و تماشای منظره غروب زیبای اقیانوس از ارتفاع را به همراه دارد.

روز هشتم

بعد از صرف صبحانه وقت آزاد و یا گشت اختیاری مانند قایق سواری در اقیانوس شامل شنا و غواصی و گذر از سواحل Eva.Urca. De Adao.Flamengo، موزه هنرهای معاصر، پل 13 کیلومتری روی آب، فرودگاه عجیب Santos Dumont، جزایر Fiscal Villegaignon قلعه Santa Cruz و یا گشت اختیاری بازدید از Outlet Rio و بازدید از Carrefour و خرید قهوه مخصوص برزیل باشد.

روز نهم

بعد از صرف صبحانه از دیدنی های جذاب ریو دو ژانیرو خداحافظی می کنیم و به همراه گروه با اتوبوس vip به سمت شهر خوش آب و هوای کمپوس دو جوردان سوییس برزیل می رویم قرار است در این شهر گشتهای شبانه به همراه بازدید های مهیج داشته باشیم و به استراحت بپردازیم؛ به هتل می رسیم و چک این و تحویل اتاق ها انجام خواهد شد، بعد از استراحت در شب گشت پیاده روی در خیابان های زیبای شهر را دارید.

روز دهم

بعد از صرف صبحانه در هتل گشت شهری کمپوس دو جوردان را دارید که شامل : بازدید از قلعه ایتاپوا و دید پانوراما از طبیعت زیبا به همراه نهار بوفه و لذیذ برزیلی و زمان آزاد برای اجرای گشت های اختیاری

روز یازدهم

بعد از صبحانه فوق العاده هتل زیبای شهر کمپوس و گشت ها شامل بازدید از محوطه خود هتل و کارگاه و موزه شکلات سازی و خرید شکلات های مهیج و سپس صرف ناهار و مراسم خداحافظی . لیدرهای کارهای تحویل اتاقها را انجام می دهند و بعد از آن در حوالی عصر سفر 11 روزه ما به اتمام میرسد و همراه گروه مسیر به سمت فرودگاه سائوپائولو با ترانسفر زمینی می باشد برای بازگشت به ایران

برزیل کجاست

برزیل به عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی شناخته شده است. برازیلیا پایتخت این کشور زیباست. برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و باکشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است. نهمین اقتصاد بزرگ دنیا متعلق به برزیل است و قدرت خرید در این کشور بسیار بالا است. یک سوم تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین متعلق به کشور برزیل است. برزیل به جز آکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد و همچنین بزرگترین کشور قاره آمریکای جنوبی است.

شهرهای مهم برزیل عبارتند از:

ریودوژانیرو، برازیلیا، سائوپائولو، سالوادور و پارا.

مردم برزیل به زبان پرتغالی سخن می‌گویند. کشور برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان می‌باشد. تنوع آب و هوایی زیادی در برزیل وجود دارد اما بخش بزرگی از آن گرمسیری و پوشیده از جنگل‌های بارانی آمازون است. برزیل دارای پنج نوع آب و هوا که عبارتند از گرمسیری در مرکز، کوهستانی، نیمه خشک در شمال شرقی، استوایی در شمال و معتدل در جنوب و آب و هوای استوایی به صورت بسیار بارز در شمال است.

محبوب‌ترین ورزش در برزیل فوتبال است؛ و برزیل شهرت بسیاری به خاطر فوتبالیست‌های مشهور خود دارد. ۷۴ درصد از مردم برزیل کاتولیک هستند. برزیل دارای بیشترین شمار کاتولیک‌ها در بین کشورهای جهان و موسیقی برزیل مانند مردمانش متنوع است. مشهورترین نوع موسیقی برزیل سامبا است. کارناوال ریو بزرگ‌ترین جشن این کشور به شمار می‌رود که مردم سراسر جهان را به سمت این شهر می‌کشاند.
ساعت رسمی برازیلیا، پایتخت برزیل، ۵ ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است. سیستم پولی برزیل مبتنی بر ده دهی است و واحد پول اصلی این کشور رئال (Real) و واحد جزء آن سنت (Sentavo) نامیده می‌شود.

غذاهای معروف برزیل

کی‌بی (kibe): ترکیبی از گوشت چرخکرده گاو و بلغور گندم که به همراه ادویه‌های مخصوص معطر شده است.
پیکانا | Picanha: همان گوشت کبابی به همراه کمی نمک است که روی ذغال طبخ می‌شود.
چیکن کوکسینا: توپک‌های خمیری که به صورت سوخاری در روغن زیاد سرخ می‌شود و غذایی محلی است.
پاستل دو کیژو | Pastel de queijo: خوراکی شبیه به پیراشکی یا کلوچه است که داخل آن مواد غذایی مختلف یا مواد شیرینی گذاشته می‌شود.
خوراک فیجودا: خوراک ملی برزیل است که با لوبیا سیاه و تکه‌های گوشت و ادویه مخصوص سرو می‌شود 
واتاپا | Vatapa: نوعی غذای غلیظ از ترکیب نان، میگو، مغزیجات آسیاب شده، شیر نارگیل و سبزیجات که بیشتر در مناطق شمال و شمال شرقی برزیل سرو می‌شود
توپ ماهی یا باکالو | Bacalhau bites:ماهی کاد نمک سود شده‌ای که به همراه زیتون، پیاز، سیب زمینی و گوجه که بیشتر در تعطیلات یا شب‌های کریسمس مورد توجه است.

جشنواره‌ها و فستیوال‌های برزیل

کارناوال ریودوژانیرو، جشنواره کاچاچا، جشنواره فولکلود پارینتینس ازجشنواره های مهم برزیل است.

جشنواره کاچاچا
جشنواره فولکلود پارینتینس
کارناوال ریودوژانیرو
Previous slide
Next slide

کارناوال ریودوژانیرو : جشنی باستانی که به قرن 18 بازمی‌گردد، این جشن نماد یک خوش گذرانی بزرگ درست قبل از توبه و شروع روزه گوشت است، این جشن شامل شوخی‌های خطرناک پرتقالی، و آب بازی بوده است.

جشنواره کاچاچا: به عنوان جشن پینگا نیز شناخته می‌شود، در حقیقت کاچاچا نام یک نوشیدنی الکلی تقطیر شده از شکر است، این جشنواره در راستای فعالیت‌های فرهنگی و غذایی به دنبال ارتقای روش‌های تولید کاچاچای است و فرهنگ مردم کایسارا ساکنان مناطق ساحلی جنوب و جنوب شرقی و غذاهای محلی آن‌ها را نشان می‌دهد. 

جشنواره فولکلورپارینتینس: این جشنواره که داستان آن به تصویر کشیدن داستان افسانه‌ای گاو زنده از طریق موسیقی و رقص ملی در کنار رژه‌های خیابانی به مدت 3 روز در منطقه پارینتینس برگزاری می‌شود.

علاوه بر هزینه‌های اولیه تور برزیل چند دلار همراه داشته باشیم

علاوه بر هزینه‌های اولیه تور برزیل چند دلار همراه داشته باشیم : نسبت به انکه برزیل کشور گرانی نیست و همینطور تورهای بکتاش سیر گشت تورهایی با خدمات کامل هستند بنابراین اگر قصد خرید از برندهای معروف برزیل را ندارید داشتن مبلغ 500 دلار به ازای هر نفر برای شما در تور کفایت می کند. البته برزیل این کشور زیبا صاحب بهترین قهوه ، صندل های بومی و محصولات آرایشی مو می باشد که اکثرا مورد استقبال قرار می گیرد.

جاهای دیدنی برزیل

کلیسای جامع ریودوژانیرو
پارک ایبیراپوئرا
پارک ملی تیجوکا
خیابان پائولیستا
آبشار ایگوآسو
رودخانه آمازون
مجسمه مسیح
Previous slide
Next slide

بهترین زمان سفر به برزیل

خوبی برزیل این است که شما در هر زمانی از سال که به آن سفر کنید، باز هم می توانید از سواحل برزیل استفاده کنید و شنا را تجربه کنید! دلیلش هم این است که بیشتر بخش های برزیل دارای آب و هوای گرمسیری هستند.
ارزان ترین زمان سفر به برزیل ماه های ژوئن تا آگوست است. اگر به سفرهای زمستانی علاقه مند هستید و قصد دارید از تفریحات زمستانی و جاذبه های گردشگری برزیل در فصل زمستان دیدن کنید، ماه های ژوئیه تا آگوست بهترین زمان سفر به برزیل خواهد بود.
شهریور تا فروردین یکی از ایده‌آل‌ترین زمان‌ها برای کاوش در این کشور است. در این زمان برزیل از فصل سرد زمستان به فصل گرم و تابستان می‌رود. همچنین در این زمان است که بیشتر افراد از نیم‌کره شمالی از تعطیلات خود به خانه بازمی‌گردند و جاذبه‌های گردشگری اصلی را با بازدیدکنندگان کمتری ترک می‌کنند. سواحل جنوب برزیل از حدود اوایل مهر تا اوایل فروردین آب و هوای زیبایی دارند. در هر زمان از سال، همیشه زمانی برای بازدید از برزیل است.
آب و هوای برزیل در بهار معتدل است و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا برخی از محبوب‌ترین نقاط این کشور را به‌آسانی کشف کنند. در ریودوژانیرو، روزها ممکن است تا 80 درجه فارنهایت گرم شود، اما بعد از آن در عصر، دما به 70 درجه فارنهایت کاهش می‌یابد و قدم زدن در شب را لذت‌بخش می‌کند. در مناطق گرمسیری مانند مانائوس (آمازون) یا آبشار ایگوازو، گرما می‌تواند تا 91 درجه افزایش یابد.
بهترین ماه‌ها برای سفر به برزیل در پاییز است که هوای ملایمی دارد. قیمت‌های پرواز و قیمت هتل در این زمان پایین‌تر از همیشه است و گردشگران زیادی در برزیل وجود ندارند.

دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای برزیل از سفارت

انجام اقدامات جنایت کارانه

ارائه مدارک نادرست و جعلی

پاسپورت آسیب دیده

پاسپورت نا معتبر

عدم تمکن مالی

بیمه مسافرتی نا معتبر

عدم ارائه مدارک اقامت

گرفتن ویزای برزیل

دریافت ویزای برزیل، برای ما ایرانیان نسبت به کشورهای دیگر معمولا سخت‌تر و پیچیده‌تر است؛ و در واقع اقدام از سفارت برزیل به علت گذر از مرحله دارلترجمه و خدمات ویزا به صورت غیرحضوری برای مسافران پروسه گرفتن ویزای برزیل را سخت‌تر کرده است .بنابراین توصیه متخصصین ما در مجموعه بکتاش برای سفر به کشور برزیل، مشاوره دقیق و جمع‌بندی کامل و چیدمان دقیق مدارک جهت ارایه به سفارت برزیل جهت اخذ ویزای برزیل است.

سوالات متداول

مردم برزیل با توجه به آّب و هوای گرم منطقه خصوصیات مهربان و خونگرم و سخاوتمندی دارند و کشور خطرناکی نیست، اما باید مراقبت‌های لازم را لحاظ کنید.

ویزای برزیل معمولا به تاریخ و پکیج سفر بستگی دارد و سفر هر چند روز که مشخص شود، ویزا صادر میشود.

اگثر مردم برزیل به زبان پرتقالی صحبت میکنند و زبان انگلیسی را متوجه نخواهند شد.

مهمترین مدرک، مدرک شغلی است مدرکی که اثبات کند شما صاحب یک بیزینس و شغل در برزیل هستید و داشتن گردش حساب و تمکن مالی  که به ازای هر نفر بین 50 تا 100میلیون است، نیز مورد نیاز می‌باشد.

دو قطعه عکس و پاسپورتی که 6 ماه اعتبار داشته باشد و شناسنامه جزو مدارک خواسته شده است، همچنین تمامی کارهای سفارت را بکتاش بر عهده دارد.

ورودی حدودا 110 دلار است که بر عهده مسافر خواهد بود.

برخی از تورهای ما با کشتی امازون برگزار میشود این کشتی، کشتی بزرگی است و شما فقط از داخل کشتی بازدید نخواهید داشت، برنامه‌های تفریحی زیادی از جمله گشت در جنگل، غواصی و برنامه‌های تفرحی آبی و… دارد.

به دلیل اقامت در هتل‌های درجه یک و باکیفیت و ضمن خدمات گرانی که برای توریست‌ها در نظر گرفته میشود، همچنین برنامه‌های هر روزه در برزیل باعث قیمت بالای این تور میشود.

Leave Comment